حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه

کابینت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هرخانه‌ای آشپزخانه آن است. از قدیم گفته‌اند که آشپزخانه قلب خانه است. دکوراسیون داخلی آشپزخانه نقش مهمی در جذابیت آشپزخانه دارد و کابینت عنصر اصلی دکوراسیون آشپزخانه است. استفاده از کابینت در زندگی بشر تاریخچه‌ای قدیمی دارد. در گذشته کابینت‌ها محفظه‌های گنجه مانند بودند که تماما از چوب طبیعی ساخته می‌شدند. کابینت‌های چوبی از قدیمی‌ترین اشکال کابینت در ایران هستند و به شکل کلاسیک طراحی می‌شدند. شکل امروزی کابینت‌ها از اوایل قرن بیستم در اروپا متحول شد و به همه جای دنیا سرایت کرد. در گذشته معمولا کابینت‌ها از چوب و فلز بودند؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع متنوع‌تری از مدل‌های کابینت آشپزخانه تولید می‌شود. ما در حامی ساخت تلاش می‌کنیم که توضیحات کافی در رابطه با انواع کابینت جدید را بیان کنیم تا به شما عزیزان در مسیر انتخاب کابینت کمک کرده باشیم.

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت

انواع کابینت آشپزخانه جدید

کابینت‌ها از نظر طراحی به سه دسته کابینت کلاسیک، کابینت مدرن و کابینت نئوکلاسیک دسته بندی می‌شوند. هرکدام از این سبک‌ها به طور معمول با متریال‌های خاصی ساخته می‌شوند. در این بخش با پرطرفدارترین متریال‌های مورد استفاده در هر سبک آشنا می‌شوید.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک به سبکی می‌گویند که در آن از منبت کاری و تاج استفاده می‌شود. این نوع کابینت اکثرا با متریال‌های ممبران و چوب ساخته می‌شود.

کابینت تمام چوب

یکی از کابینت‌های فاخر و البته گران قیمت این روزها کابینت‌هایی با جنس چوب هستند. این نوع کابینت به دلیل استفاده از چوب واقعی درختان قیمت بالایی دارد. قیمت بالا باعث شده است که فروش این محصول در چندین سال اخیر با افت زیادی روبرو شود و میل و رغبت مردم به خرید این نوع کابینت از بین برود.

کابینت‌های طرح چوب

کابینت طرح چوب یکی از انواع مختلف کابینت‌های کلاسیک هستند که شباهت بسیار زیادی به کابینت‌های چوبی دارد. همانطور که اشاره شد این نوع کابینت شباهت زیادی به چوب دارد؛ ولی چوب نیست. در مغز این کابینت از ام دی اف استفاده شده است. ساخت این نوع کابینت به دلیل استفاده از ام دی اف ارزان‌ و به صرفه‌تر از چوب درختان است.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

کابینت وکیوم

کابینت ممبران یا کابینت وکیوم یکی دیگر از کابینت‌های کلاسیک است که طرفداران زیادی دارد. در چند سال اخیر این نوع کابینت با استقبال گسترده مردم مواجه شده است. علت علاقمندی مردم به کابینت وکیوم، مدرن و در عین حال کلاسیک بودن آن است که مجموعا آن را به یکی از خاص‌ترین‌ها تبدیل می‌کند. کابینت‌های ممبران مانند کابینت طرح چوب از مغزی ام دی اف ساخته شده است که باعث ارزان‌تر شدن این کابینت می‌شود. حکاکی‌های صورت گرفته بر روی ستون‌ها، تاج، سرستون و درب‌ها به وسیله دستگاه‌های CNC انجام می‌شود.

ورق‌های ونیل به عنوان یک روکش مناسب و مقاوم با دستگاه‌های مخصوص بر روی این کابینت نصب می‌شود و از آسیب دیدن کابینت در اثر حرارت و رطوبت جلوگیری می‌کند. تنوع رنگی این کابینت یکی دیگر از مزیت‌های کابینت وکیوم در مقایسه با دیگر کابینت‌ها است.

کابینت مدرن

کابینت‌ مدرن در ساده‌ترین شکل ممکن طراحی می‌شود. در ساخت این نوع کابینت از هیچگونه طرح اضافی و دستگیره‌های بزرگ استفاده نمی‌شود. کابینت مدرن اغلب از های گلاس و ام دی اف تولید می‌شود.

کابینت های گلس

یکی از کابینت‌های زیبا و مدرن برای استفاده در آشپزخانه کابینت های گلاس است از ویژگی‌های مهم این کابینت می‌توان به مقاومت بالا و روکش شفاف و براق آن که از جنس پلکسی است اشاره کرد. این کابینت با ورق‌های ضخیم ام دی اف تولید می‌شود.

کابینت‌های های گلاس در رنگ‌های: 

سفید

نسکافه‌ای

طلایی

سفید و مشکی

اکلیلی براق

سفید و نقره‌ای

سفید و خاکستری

ارائه می‌شود. در مدل‌های جدیدتر کابینت های گلاس از دستگیره‌های آهن ربایی استفاده می‌شود و دیگر نیاز به نصب دستگیره‌ بر روی قسمت خارجی این محصول نیست.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

کابینت ام دی اف

اکثر کابینت‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، از مغزی ام دی اف و بعضی از نئوپان تشکیل شده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کابینت ام دی اف، قیمت پایین و مقاومت بالای ورق‌های ام دی اف است. برای مثال در کابینت‌های انزو از ورق‌های ضخیم ام دی اف استفاده می‌شود. کنده کاری و حکاکی بر روی این نوع از کابینت بسیار کم است؛ همچنین استفاده از رنگ‌های پلی اورتان باعث می‌شود نور به خوبی منعکس شود. یکی دیگر از طراحی‌هایی که با ام دی اف صورت می‌گیرد کابینت‌های پست مدرن است که با ترکیب کابینت‌های کلاسیک و مدرن به دست می‌آید. برای مثال کابینت وکیوم و پولیشی از کابینت‌های پست مدرن هستند.

کابینت برجسته (فرامید)

کابینت برجسته یا فرامید از جمله‌ کابینت‌هایی است که از مغزی ام دی اف ساخته می‌شود. بر روی کابینت‌های فرامید برجستگی‌هایی وجود دارد که برای ایجاد شباهت به چوب روی آن ایجاد شده است. این کابینت به دلیل بهره‌ وری از روکش باکیفیت و ضخامت زیاد از مقاومت زیادی در برابر آب و ضربه برخوردار است. تنوع رنگی بالا از دیگر ویژگی‌های مثبت کابینت فرامید است.

کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از سبک طراحی مدرن و کلاسیک است. این سبک کابینت معمولا با تمامی متریال‌های موجود در بازار قابل طراحی است. امروزه استفاده از این سبک کابینت، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کابینت پوششی

کابینت پوششی یکی از انواع کابینت نئوکلاسیک است که رنگ می‌شود. سطح کابینت‌های پوششی بسیار صاف و یکدست است که باعث افزایش زیبایی این کابینت‌ها می‌شود. کابینت‌های نئوکلاسیک رنگ مات دارند و در دسته کابینت‌های رنگی قرار می‌گیرند که باعث می‌شود هیچ سوراخ و یا برجستگی بر روی سطح آن‌ها نباشد.

کابینت نئوکلاسیک پولیشی

کابینت‌های پولیشی از جنس ام دی اف خام هستند. این کابینت با CNC طرح و برش می‌خورد و پس از سمباده شدن رنگ می‌شود. سطح این کابینت براق است و در برابر آب مقاوم است از همین رو در مکان‌هایی که رطوبت زیادی وجود دارد از این کابینت استفاده می‌شود. این نوع کابینت بیشتر با رنگ‌های روشن تولید می‌شود.

کابینت انزو

یکی دیگر از کابینت‌های نئوکلاسیک کابینت انزو است. این کابینت با روکش‌های مختلف مانند پلی اورتان، پلی استر و یا پی وی سی تولید می‌شود. یکی از ویژگی‌های کابینت‌های انزو سطح براق آن است. جالب است بدانید که انرو در اصل نام یک شرکت تولید کننده کابینت مشهور است که به دلیل همین شهرت نامش بر روی این سبک از محصول باقی مانده است. این سبک از کابینت در ابتدا در آمریکا تولید و استفاده شد و توسط تاجران ایتالیایی به ایران وارد شد. در حال حاضر اکثر تولید کننده‌های کابینت ایرانی می‌توانند این نوع از کابینت را تولید و نصب کنند.

انتخاب کابینت

شاید تصور کنید که اطلاعات کاملی از کابینت آشپزخانه دارید؛ اما زمانی که نوبت به انتخاب کابینت آشپزخانه می‌رسد و وارد دنیای کابینت و چوب می‌شوید، می‌فهمید که خیلی چیزها هست که شما از آن‌ها آگاهی ندارید. هنگامی که یک استادکار بخواهد برای آشپزخانه شما یک کابینت جدید طراحی کند، باید حتما اندازه گیری‌های مربوطه را به طور دقیق انجام دهد. این افراد به طور دقیق محاسبه می‌کنند که چقدر از فضای آشپزخانه شما باید به کابینت زمینی و چقدر از آن باید به کابینت هوایی اختصاص یابد. علاوه بر این استانداردهای مشخصی نیز برای ابعاد کابینت‌های زمینی و هوایی وجود دارد که طبق آن‌ها، نقشه‌ کابینت آشپزخانه جدید شما را طراحی کرده و طبق آن، محصول نهایی را می‌سازند. شما قبل از انتخاب کابینت آشپزخانه جدید خود باید مساحت آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. شیوه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه کوچک با ساخت کابینت برای آشپزخانه‌های دلبازتر متفاوت است. همچنین باید ویژگی‌های انواع کابینت آشپزخانه را بررسی کنید و با توجه به شرایط محیطی خود کابینت جدید آشپزخانه مورد نظر را انتخاب کنید؛ مثلا اگر در منطقه‌ای کار می‌کنید که رطوبت هوای بالایی دارد باید از کابینتی استفاده کنید که در رطوبت دچار مشکل نشود و آسیب نبیند. نکته آخری که لازم است در رابطه با انتخاب کابینت بدانید این است که برای کابینت آشپزخانه جدید و کوچک بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید؛ چرا که رنگ‌های روشن موجب بزرگ‌تر دیدن شدن آشپزخانه شما می‌شوند.

کابینت آشپزخانه لاکچری چیست؟

کابینت آشپزخانه لاکچری یک سبک طراحی و یا یک متریال کابینت نیست. امروزه کلماتی همچون لوکس و لاکچری بر روی زبان‌ها افتاده و برای موارد دیگری مانند لباس، وسایل، دکوراسیون و… نیز استفاده می‌شود. کابینت آشپزخانه لاکچری به این معنی است که برای این کابینت هزینه بیشتری شود و به قول معروف زرق و برق بیشتری داشته باشد. یکی از مشخصه‌های کابینت لاکچری صفحه کابینت شیک است. معمولا برای کابینت‌های لاکچری از صفحه کابینت‌های گران قیمت و مجلل با بهترین کیفیت استفاده می‌شود. یکی دیگر از خصوصیات این کابینت‌ها نورپردازی‌های بسیار زیباست. در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه لوکس، چراغ‌‌های زیبایی کار می‌شود تا زیبایی آن‌ها را دو چندان کند. به طور کلی اگر ویژگی خاصی برای کابینت خود مد نظر دارید می‌توانید با کابینت ساز خود در میان بگذارید. توجه داشته باشید که کابینت‌های لاکچری به نسبت دیگر کابینت‌ها قیمت بالاتری دارند.

به روزترین مدل‌های کابینت

بهترین کابینت آشپزخانه کدام است؟

بدون دانستن شرایط محیطی، متراژ آشپزخانه و سلیقه شما، نمی‌توان گفت بهترین نوع آشپزخانه کدام است. بهترین نوع آشپزخانه با توجه به معیارهای معینی مشخص می‌شود؛ مثلا اگر شما آشپزخانه کوچکی دارید باید بدانید که بهترین کابینت آشپزخانه کوچک کابینت مدرن است. فرقی نمی‌کند که متریال این کابینت های گلاس باشد یا ام دی اف؛ اما بهتر است که از رنگ روشن آن استفاده کنید تا فضای آشپزخانه شما بزرگ‌تر به نظر برسد. اگر رطوبت فضای آشپزخانه شما زیاد است بهتر است که از کابینت چوبی استفاده نکنید؛ چون این کابینت‌ها بر اثر قرار گرفتن در برابر هوای مرطوب و یا شستن آن‌ها با آب خراب می‌شوند. بهترین نوع کابینت برای آشپزخانه‌هایی با رطوبت بالا کابینت ام دی اف با روکش پی وی سی است. این نوع کابینت در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. اگر در خانه خود بچه کوچکی دارید که امکان دارد به کابینت‌هایی که بر روی زمین نصب شده با اشیا و اسباب بازی‌هایش خراش وارد کند بهتر است که از کابینت با روکش ملامینه ضد خش استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه کوچک

همواره یکی از دغدغه افرادی که منزل آن‌ها آشپزخانه کوچکی دارد این است که چگونه برای آشپزخانه خود کابینت نصب کنند که فضای آشپزخانه دلگیر نشود. راه حل این موضوع این است که در درجه اول از سبک کابینت مدرن استفاده کنید. این سبک کابینت به دلیل ساده بودن و نداشتن منبت کاری و تاج تا حد ممکن فضای کمتری از آشپزخانه اشغال می‌کند و آشپزخانه را شلوغ نشان نمی‌دهد. دومین نکته برای کابینت آشپزخانه جدید و کوچک، رنگ آن است. اگر از کابینت‌ سفید، کابینت سفید طوسی و به کل رنگ‌ روشن استفاده کنید باعث می‌شود که آشپزخانه شما دلبازتر و زیباتر دیده شود.

کابینت جدید

همیشه یکی از دغدغه افراد به روز که به مد اهمیت زیادی می‌دهند این است که از همه چیز جدیدترینش را داشته باشند. در مبحث انتخاب کابینت جدید آشپزخانه هم همینطور است. برخی از افراد دوست دارند همیشه جدیدترین مدل کابینت در آشپزخانه منزل‌شان خود نمایی کند. برخی تصور می‌کنند که کابینت کلاسیک به دلیل نام آن دیگر قدیمی شده؛ اما بر خلاف این تصور کابینت کلاسیک امروزه از پرطرفدارترین سبک‌ کابینت است. به طور کلی کابینت‌ها بر اساس شرایط و سلیقه شما برای آشپزخانه تان انتخاب می‌شوند؛ به همین علت نمی‌توان گفت که هر کابینت جدیدی که به بازار عرضه می‌شود مناسب خانه شماست. 

قیمت کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت آشپزخانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که در اول مقاله گفتیم کابینت به لحاظ طرح و جنس متریال به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود. هر کدام از این دسته بندی‌ها قیمت متفاوتی دارند و معیار‌های گوناگونی برای تعیین قیمت‌شان در نظر گرفته می‌شود. دومین عاملی که در قیمت کابینت تاثیرگذار است متراژ آشپزخانه شما است. قطعا هرچه آشپزخانه بزرگتری داشته باشید به متریال بیشتری برای ساخت نیاز است و قیمت آن بیشتر می‌شود. در نهایت نصب و اجرای این کابینت بر قیمت موثر است. برای آگاهی بیشتر از قیمت کابینت و محاسبه قیمت انواع کابینت می‌توانید به صفحه قیمت کابینت مراجعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

طراحی کابینت اشپزخانه
کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت، وسیله‌ای است که اغلب در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم برقی و ظروف استفاده می‌شود. قطعا مهم‌ترین قسمت هر آشپزخانه‌ای کابینت آن است. کابینت مشخص کننده سبک طراحی آشپزخانه و یکی از مهم‌ترین

بیشتر بخوانید »
کابینت آشپزخانه

ساخت کابینت

ساخت کابینت یکی از فعالیت‌های حساس و سختی است که تنها از دست کابینت ساز حرفه‌ای و با تجربه بر می‌آید. در صورتی که به دنبال فردی کاربلد برای طراحی و ساخت کابینت هستید، در

بیشتر بخوانید »
قیمت کابینت در کرج
کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت در کرج

قیمت کابینت کرج با توجه به موارد متعددی می‌تواند متغیر باشد از این رو لیست عوامل تاثیرگذار بر این موضوع را قرار دادیم تا با آگاهی کامل نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. شما می‌توانید

بیشتر بخوانید »
عکس کابینت روشویی مدرن
کابینت آشپزخانه

کابینت روشویی مدرن

کابینت روشویی در انواع طرح‌ها برای سرویس بهداشتی ساخته می‌شود و محلی برای قرار دادن مواد شوینده و سایر وسایل و مواد مرتبط با دستشویی است. امروزه نصب آن در سرویس بهداشتی بسیار رواج پیدا

بیشتر بخوانید »
عکس روشویی کابینت پی وی سی
کابینت آشپزخانه

کابینت روشویی پی وی سی

در گذشته به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیتی داده نمیشد و روشویی‌های قدیمی معمولا کاسه‌های روشویی پایه دار بودند؛ اما امروزه روشویی کابینت دار در حمام و سرویس بهداشتی به کار برده می‌شود. کابینت‌های روشویی در حامی ساخت

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت ممبران
کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت ممبران

برخی فکر می‌کنند کابینت ممبران و کابینت وکیوم با هم متفاوت هستند در صورتی که کابینت ممبران نام دیگر کابینت وکیوم در مشهد است. کابینت ممبران ساخته شده از متریال ممبران است. ممبران یا همان

بیشتر بخوانید »
طراحی کابینت مدرن طوسی
کابینت آشپزخانه

کابینت ساز در تهران

لیست بهترین کابینت سازها در تهران کابینت کیش چوبکابینت کار 129 بازدید تهران کابینت کیش چوب ( تمام ام دی اف ، هایگلاس ترک و ایرانی ، انزو ، پولیشی ، تمام چوب) با بهترین

بیشتر بخوانید »
تصویر ثبت آگهی
کابینت آشپزخانه

ثبت آگهی کابینت

این روزها با توجه به گسترش روش‌های تبلیغاتی راه‌های زیادی برای ثبت آگهی کابینت وجود دارد که برخی از آن‌ها به صرفه و برخی دیگر توجیه منطقی ندارد. در ادامه با انواع روش‌های ثبت آگهی

بیشتر بخوانید »
تصویر قرارداد
کابینت آشپزخانه

قرارداد با کابینت ساز

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، آشپزخانه است و مهم‌ترین بخش‌ در این قسمت نیز کابینت است. بعد از اینکه ساختن خانه به اتمام رسید نوبت به کارهای کوچک و درشت آشپزخانه می‌رسد که کابینت سازی

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت ام دی اف
کابینت آشپزخانه

کابینت ام دی اف قهوه‌ای

کابینت یکی از مهم‌ترین اجزای آشپزخانه است که با انتخاب درست و اصولی آن می‌توانید جذابیت آشپزخانه خود را دو چندان کنید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که ضمن خرید کابینت باید در نظر داشته باشیم

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت سفید کرم ام دی اف
کابینت آشپزخانه

انواع کابینت ام دی اف براق

کابینت یکی از آیتم‌های مهم آشپزخانه است که اکثر افراد برای انتخاب آن زمان زیادی را صرف می‌کنند، تحقیق می‌کنند که چه نوع کابینتی برای فضا اشپزخانه‌شان مناسب است تا آن را مطابق با سلیقه‌

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت سفید مشکی
کابینت آشپزخانه

کابینت ام دی اف سفید مشکی

امروزه از چوب استفاده‌های زیادی می‌شود. از جمله ساخت لوازم و وسایل دکوری و یکی از عمده استفاده‌های چوب، کابینت است. کابینت‌ها در دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می‌کنند. کابینت‌های مختلفی از چوب ساخته

بیشتر بخوانید »
تصویر آشپزخانه با کابینت سفید طوسی
کابینت آشپزخانه

کابینت ام دی اف سفید طوسی

کابینت یکی از مهم‌ترین اجزای آشپزخانه است که با انتخاب اصولی آن می‌توانید جذابیت محیط آشپزخانه خود را دو چندان کنید. استفاده از کابینت ام دی اف به رنگ سفید طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌هایی

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت ممبران مشکی
کابینت آشپزخانه

بهترین رنگ کابینت ممبران

انتخاب رنگ کابینت ممبران بسیار مهم و کاملا سلیقه‌ای است. در نظر داشته باشید که رنگ کابینت ممبران بسیار متنوع و زیاد است و طیف گسترده‌ای دارند؛ اما بهترین رنگ کابینت ممبران از نظر اشخاص

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت های گلاس مات
کابینت آشپزخانه

کابینت های گلاس مات

کابینت هایگلاس از انواع کابینت‌های موجود در بازار است که از پرس کردن ورق هایگلاس ۱ میلی متری به روی ام دی اف ۱.۵ سانتی متری تهیه می‌شود. ورق هایگلاس در انواع ساده و طرح

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت نئوکلاسیک
کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت نئوکلاسیک

پیش از اینکه درباره قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک صحبت کنیم بهتر است ابتدا مشخص کنیم که کابینت نئوکلاسیک چیست و به چه نوع کابینتی گفته می‌شود؟ کابینت نئوکلاسیک نسل جدیدی از کابینت و ترکیبی

بیشتر بخوانید »
تصویر جدیدترین کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه

جدیدترین مدل‌های کابینت 2022

کابینت به عنوان یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های آشپزخانه، نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه دارد‌. طراحی کابینت آشپزخانه و نصب آن باید با نهایت دقت انجام گیرد تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشید. حامی

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت نئوکلاسیک سفید
کابینت آشپزخانه

مزایا و معایب کابینت نئوکلاسیک

با به روی کار آمدن سبک کلاسیک، مردم به جزئیات توجه زیادی می‌کنند. این توجه زیاد باعث شد است که در بیشتر افراد به سبک مدرن روی بیاورند. دوباره مردم در این سبک زیاده روی

بیشتر بخوانید »
تصوسر کابینت mdf سفید
کابینت آشپزخانه

معایب کابینت ام دی اف

یکی از پرمصرف‌ترین کابینت استفاده شده در خانه‌ها کابینت ام دی اف است. افراد برای این که هزینه‌ی کمتری برای کابینت‌ها در نظر بگیرند از mdf برای کابینت‌های خود استفاده می‌کنند. این جنس کابینت از

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت روکش چوب سفید
کابینت آشپزخانه

کابینت روکش چوب در مشهد

از روکش‌‌های چوب معمولاً در ساخت انواع مختلف کابینت کلاسیک و حتی کابینت نئوکلاسیک استفاده می‌شود. استفاده از روکش چوبی به زیبایی کار می‌افزاید اما به دلیل ضخامت کم و بافت آسیب پذیری که در

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت پلکانی سفید و مشکی
کابینت آشپزخانه

کابینت پلکانی

کابینت پله‌ای یکی از مدل‌های کابینت است که در چند سال اخیر ترند شده است. اگر دقت کرده باشید این نوع کابینت به وفور توسط کابینت سازها طراحی و ساخته می‌شود. کابینت پلکانی زیر مجموعه

بیشتر بخوانید »
تصویر آشپزخانه 20 متری
کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه 20 متری

آشپزخانه از اساسی‌ترین قسمت‌های هر خانه به خصوص برای خانم خانه است. ما در خانه بخش اعظمی از وقت خود را روزانه در آشپزخانه می‌گذرانیم؛ به همین دلیل طراحی اصولی آن برای او بسیار مهم

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت آشپزخانه اروپایی
کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه اروپایی

شما به هر کشوری که سفر کنید، مشاهده خواهید کرد که فرهنگ و آداب و رسوم در طراحی دکوراسیون هر خانه متفاوت است. کشورهای اروپای ساده دوست هستند. کشورهای آسیایی به سمت تجملات و ریزه

بیشتر بخوانید »
تصویر آشپزخانه 15 متری
کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری باید با مشورت متخصصان این حوزه انجام شود تا بتوانید به بهترین نحو از فضا استفاده کنید. این امر را به ما بسپارید. برای ساخت و طراحی کابینت هیچ محدودیتی

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت رومی قهوه‌ای
کابینت آشپزخانه

کابینت رومی

کابینت رومی از اصیل‌ترین و شیک‌ترین کابینت‌ها به شمار می‌رود که برخلاف داشتن مزایای فوق‌العاده و جذابیت ظاهری بسیار زیاد، کمتر در معرض توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار می‌گیرد. حامی ساخت ارائه دهنده انواع کابینت

بیشتر بخوانید »
نصب کابینت ممبران
کابینت آشپزخانه

نصب کابینت ممبران

چند سالی است که کابینت‌های ممبران در ایران باب شده است. زمانی که برای انتخاب کابینت می‌روید، اولین مدل کابینت که چشم شما را می‌گیرد ممبران است. از طرفی دست به آچار بودن ما ایرانیان

بیشتر بخوانید »
عکس کابینت وکیوم لوکس
کابینت آشپزخانه

کابینت وکیوم در مشهد

فهرست مطالب کابینت وکیوم از نظر زیبایی در جایگاه خاصی قرار دارد و با هر مدل دیزاین منزل شما هماهنگی دارد. البته بیشتر طراحان، این کابینت را برای خانه‌هایی که سبک کلاسیک دارند پیشنهاد می‌دهند.

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت های گلاس سفید
کابینت آشپزخانه

کابینت های گلاس در مشهد

فهرست مطالب کابینت های گلاس در مشهد جزء جدانشدنی دکوراسیون آشپزخانه است. این کابینت فوق العاده از زمان گذشته تاکنون از بهترین‌های بازار کابینت در مشهد بوده است و یکی از محبوب‌ترین کابینت‌ها در زمینه

بیشتر بخوانید »
کابینت آشپزخانه

کابینت کلاسیک در مشهد

فهرست مطالب کابینت کلاسیک از جمله انواع سبک‌های محبوب کابینت به شمار می‌رود؛ به علت محبوبیت بالا، این کابینت در مشهد به صورت تخصصی طراحی و اجرا می‌شود. این سبک با وام گرفتن از اصول

بیشتر بخوانید »
کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت های گلاس

یکی از عوامل مهم که بتوانید ارزیابی کنید که چه کابینتی را انتخاب کنید قیمت آن است. در این مقاله قصد داریم قیمت یکی از پرطرفدارترین نوع کابینت یعنی کابینت های گلاس را برایتان بازگو

بیشتر بخوانید »
کابینت پی وی سی
کابینت آشپزخانه

کابینت پی وی سی

پی وی سی (pvc) نوعی پلاستیک فشرده و ورق pvc، ورقی نسبتا ضخیم است که در ساخت بدنه کابینت و کمد‌ها کاربرد دارد. در نظر داشته باشید که آشپزخانه قلب هر خانه است و تمام

بیشتر بخوانید »
تصویر صفحه کابینت کورین شیک
کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت کورین

فهرست مطالب کورین یا همان سنگ مصنوعی کورین اولین صفحه کابینت ایست که به صورت یکپارچه مورد استفاده قرار گرفت. اولین بار این محصول، با عنوان انگلیسی Solid Surface به بازار عرضه شد و توسط

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت پولیشی شیک
کابینت آشپزخانه

کابینت پولیشی

کابینت پولیشی به کابینتی می‌گویند که جنس بدنه آن از رنگ پلیش باشد. رنگ در این نوع کابینت مانند یک لایه شیشه‌ای به ضخامت چند میل بر روی بدنه کابینت قرار می‌گیرد. کابینت پولیشی در

بیشتر بخوانید »
تصویر مدل کابینت لاکچری
کابینت آشپزخانه

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت‌ها با توجه به جنس و متریالی که دارند به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از لحاظ طراحی کابینت‌ها به سه دسته کابینت کلاسیک، کابینت مدرن و کابینت نئوکلاسیک که ترکیبی از مدرن و کلاسیک

بیشتر بخوانید »
کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف از جمله ویژگی‌های مهمی است که در هنگام خرید آن مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. قبل از هرچیزی باید به این موضوع توجه داشته باشید که قیمت کابینت تاثیر مستقیمی

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت نئوکلاسیک طوسی
کابینت آشپزخانه

کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک کابینتی مدرن و همزمان کلاسیک است. می‌توان گفت این سبک با تلفیق دو سبک مدرن و کلاسیک به وجود آمده است. استفاده از کابینت کلاسیک در طراحی منازلی کارآمد است که سادگی و

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت روکش چوب زیبا
کابینت آشپزخانه

کابینت روکش چوب

یک کابینت ساز حرفه‌ای از روکش‌های چوب به طور معمول در ساخت کابینت‌های کلاسیک، کابینت مدرن و گاهی کابینت نئوکلاسیک استفاده می‌کند. استفاده از این روکش‌ها در زیبایی کار بسیار تاثیر دارد، اما به دلیل

بیشتر بخوانید »
ام دی اف ملامینه
کابینت آشپزخانه

ام دی اف ملامینه

ملامین یک ترکیب آلی با مقاومت بسیار بالا است که به پلاستیک شباهت دارد؛ همچنین از ملامین فقط برای روکش کردن محصول نهایی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت کلاسیک شیک
کابینت آشپزخانه

کابینت کلاسیک

کابینت در واقع قفسه‌ها و کمد‌هایی است که در آشپزخانه برای نگهداری لوازم، مواد غذایی و ظروف استفاده می‌شود. رعایت اصول مهم در طراحی کابینت آشپزخانه موجب می‌شود تا از فضای آشپزخانه به طور مفید استفاده شود. کابینت‌های ام دی اف سفید امروزه محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین جنس کابینت در بین مردم هستند. از سبک‌های پرطرفدار کابینت می‌توان به کابینت کلاسیک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید »
تصویر صفحه کابینت
کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت

بخشی از کابینت که بعد از ساخت یونیت کابینت روی یونیت زمینی قرار می‌گیرد را صفحه کابینت می‌گویند. این صفحات دارای انواع متفاوتی است که به عنوان میز کار یا صفحه در کابینت آشپزخانه استفاده

بیشتر بخوانید »
عکس ورق ام دی اف سفید
کابینت آشپزخانه

ام دی اف (MDF) سفید

mdf (ام دی اف) ماده‌ای ساختمانی است که از الیاف چوب و چسب‌های رزینی تشکیل شده است. این عناصر در دمای بالایی ترکیب می‌شوند و ام دی اف را تشکیل می‌دهند. این مواد از لحاظ

بیشتر بخوانید »
تصویر نصب کابینت ام دی اف
کابینت آشپزخانه

نصب کابینت ام دی اف

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در حوزه نصب کابینت بخصوص کابینت ام دی اف برای هر کاربری پیش می‌آید این است که آیا روش نصب کابینت ام دی اف با دیگر روش‌های نصب کابینت‌ تفاوتی

بیشتر بخوانید »
عکس کاینت ام دی اف آشپزخانه
کابینت آشپزخانه

کابینت ام دی اف

کلمه‌ ام دی اف، مخفف یک کلمه انگلیسی است که به معنی تخته فیبر نیز هست. کابینت‌ ام دی اف، در برابر رطوبت هوا و حرارت نسبت به سایر مدل‌های کابینت مقاوم‌تر است. علاوه بر

بیشتر بخوانید »
عکس کابینت مدرن مشکی
کابینت آشپزخانه

کابینت مدرن ایتالیایی 2022

کابینت مدرن ایتالیایی یکی از انواع مدل کابینت های پرفروش در بازار لوکس این محصول است ما در این مقاله به بررسی کابینت کلاسیک ایتالیایی و نکات خاص آن، پرداخته ایم

بیشتر بخوانید »
رنگ کابینت
کابینت آشپزخانه

رنگ کردن کابینت های قدیمی

یکی از فاکتورهایی که می‌توانید برای تغییر دکوراسیون خانه برای سال جدید، در نظر بگیرید، رنگ کردن کابینت‌های قدیمی است. برخی هنوز نمی‌دانند راهکارهایی هست که می‌توانند بدون هزینه زیادی، زیبایی چشم نوازی را در

بیشتر بخوانید »
آشپزخانه شیک
کابینت آشپزخانه

نورپردازی کابینت آشپزخانه

نورپردازی کابینت آشپزخانه یا همان نور مخفی کابینت یکی از موضوعات مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها می باشد ما در این مقاله به نکات مهم این موضوع پرداخته ایم

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت های گلاس طوسی
کابینت آشپزخانه

کابینت های گلاس

فهرست مطالب کابینت های گلاس همانطور که از اسمش پیدا است، از ورقه‌های های گلاس ساخته شده است. مدل کابینت های گلاس ظاهری براق و شیشه‌ای شکل دارد. مدل کابینت هایگلاس معایب و مزایای خاصی

بیشتر بخوانید »
نصاب کابینت
کابینت آشپزخانه

نصب کابینت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مجبور شده باشید در یک آشپزخانه کوچک حجم وسیعی از وسایل را سازماندهی کنید. اگر فضای مناسبی برای چیدن لوازم آشپزخانه نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد.

بیشتر بخوانید »
کابینت کلاسیک چوبی
کابینت آشپزخانه

کابینت چوبی کلاسیک

یکی از ایده‌هایی که طراحان دکوراسیون داخلی برای بهبود طراحی‌های داخلی خود استفاده می‌کنند، الهام گرفتن از طرح‌های قدیمی است. در بحث طراحی کابینت نیز این موضوع مورد اهمیت قرار گرفته است. به همین دلیل

بیشتر بخوانید »
تصویر طراحی آشپزخانه با 3dmax
کابینت آشپزخانه

قیمت طراحی کابینت با 3dmax

طراحی 3dmax کابینت یکی از بهترین راهکار ها برای طراحی کابینت با نرم افزار می‌باشد ما در این مقاله به آموزش طراحی تری دی مکس کابینت پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت مدرن کرمی
کابینت آشپزخانه

کابینت مدرن

کابینت مدرن به دلیل زیبایی و سادگی، امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای فضای آشپزخانه خود از کابینت‌های مدرن استفاده کنند. این سبک کابینت‌ با ظاهر زیبایی که دارد، فضای آشپزخانه را بسیار شیک و دلباز می‌کند.

بیشتر بخوانید »
کابینت مدرن
کابینت آشپزخانه

تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک

دانستن تفاوت کابینت کلاسیک و مدرن بهترین کمک برای گزینش کابینت برای فضای آشپزخانه است. ما در این مقاله قصد داریم به مقایسه کابینت کلاسیک و مدرن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت سفید کلاسیک
کابینت آشپزخانه

کابینت سفید

کابینت سفید نسبت به سایر رنگ‌هایی که کابینت ساز در ساخت کابینت‌های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌دهد از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این کابینت‌ها با طرح و مدل‌های مختلفی که دارند توانسته‌اند نظر

بیشتر بخوانید »
کابینت آشپزخانه

کابینت وکیوم

کابینت وکیوم ویژگی جذاب و کاربردی دارد که در این مقاله بررسی شده است. شما با مطالعه کامل آن متوجه می شوید که کابینت وکیوم چیست و مزایا و معایب کابینت وکیوم چیست

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت چوبی ساده
کابینت آشپزخانه

کابینت چوبی

همانطور که از نامش پیداست این کابینت از چوب ساخته شده است. با توجه به تنوع چوب‌ها با انواع مختلفی از مدل‌های کابینت چوبی روبرو هستیم که از چوب راش و چوب گردو و غیره

بیشتر بخوانید »
تصویر کابینت ممبران کرمی
کابینت آشپزخانه

کابینت ممبران

فهرست مطالب کابینت ممبران یکی از انواع کابینت‌هایی است که می‌توانید در سامانه حامی ساخت انواع آن را مشاهده کنید و مدل مورد علاقه خود را به کابینت ساز برای طراحی و اجرا سفارش دهید.

بیشتر بخوانید »
کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت

قیمت کابینت به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌توان یک قیمت ثابت و کلی برای آن‌ها مشخص کرد. مهم‌ترین عامل این تفاوت جنس کابینت است. قطعا کابینت های گلاس و کابینت ممبران از نظر قیمتی

بیشتر بخوانید »
تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز