کابینت ام دی اف قهوه‌ای

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > کابینت ام دی اف قهوه‌ای

کابینت یکی از مهم‌ترین اجزای آشپزخانه است که با انتخاب درست و اصولی آن می‌توانید جذابیت آشپزخانه خود را دو چندان کنید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که ضمن خرید کابینت باید در نظر داشته باشیم رنگ و جنس کابینت است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم امروز در این مقاله یکی از پرطرفدارترین رنگ و کاربردی‌ترین جنس کابینت را معرفی کنیم.

ساخت کابینت ام دی اف به رنگ قهوه‌ای در سبک کلاسیک بسیار پرطرفدار است؛ از طرفی استفاده از جنس ام دی اف مقرون به صرفه است و انتخاب رنگ قهوه‌ای بسیار شیک و منحصر به فرد است.

اگر تصمیم دارید کابینت‌ آشپزخانه خود را تعویض یا ترمیم کنید توصیه می‌شود قبل از هر اقدامی صفحه کابینت سازان معرفی شده توسط حامی ساخت را مشاهده کرده و آنچه با بودجه و سلیقه‌تان سنخیت دارد را انتخاب کنید.

حامی ساخت با 12 سال فعالیت در حوزه طراحی، ساخت و بازسازی دکوراسیون داخلی به کمک مهارت تیم فنی خود پیچیده‌ترین و لوکس‌ترین کابینت ام دی اف قهوه‌ای را برای شما طراحی کرده و در سریع‌ترین زمان پیاده سازی می‌کند؛ همچنین اگر تردید دارید، می‌توانید از امکان مشاوره رایگان حامی ساخت استفاده کنید و هر چالش یا سوالی که در ذهن دارید را برطرف کنید.

به منظور مشاهده نمونه کارها و اطلاع از جزئیات و هزینه هر محصول می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و یا به صفحه محصولات مراجعه کنید.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

تصویر کابینت آشپزخانه MDF قهوه‌ای

کابینت ام دی اف قهوه‌ای، منحصر به فرد و جذاب

انتخاب رنگ کابینت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که قبل از سفارش باید آن را در نظر بگیرید. در هنگام انتخاب رنگ باید فاکتورهای مختلفی همچون سبک آشپزخانه، متراژ و نوع نورپردازی را در نظر بگیرید.

سبک آشپزخانه

استفاده از کابینت ام دی اف قهوه‌ای بیشتر در سبک‌های کلاسیک مرسوم است؛ زیرا در این سبک از رنگ‌های طبیعی یا رنگ چوب درخت بیشتر استفاده می‌شود؛ در نتیجه اگر سبک منزل شما مدرن است بهتر است از کابینت ام دی اف قهوه‌ای استفاده نکنید؛ زیرا با کلیات منزل سنخیتی ندارد.

استفاده از کابینت ام دی اف قهوه‌ای در سبک کلاسیک جذابیت آشپزخانه را دو چندان کرده و یک آشپزخانه شیک و منحصر به فرد برای شما خلق می‌کند.

متراژ

در نظر گرفتن متراژ از این جهت اهمیت دارد که در آشپزخانه‌هایی با متراژ کم استفاده از رنگ‌های تیره منطقی نیست؛ زیرا محیط از آنچه هست کوچک‌تر دیده می‌شود؛ اما در آشپزخانه‌های بزرگ نه تنها محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید بلکه استفاده از رنگ‌هایی همچون قهوه‌ای محیط را جذاب‌تر می‌کند.

به طور خلاصه در آشپزخانه‌های کوچک از رنگ‌های روشن و در آشپزخانه‌های بزرگ از رنگ‌های تیره همچون کابینت ام دی اف قهوه‌ای استفاده کنید.

نوع نورپردازی

اگر آشپزخانه شما نور طبیعی ندارد و از لحاظ نورپردازی نیز محدودیت دارید بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده نکنید؛ زیرا محیط تاریک و کسل کننده می‌شود؛ اما اگر علاوه بر نور طبیعی، در نورپردازی نیز محدودیتی ندارید، می‌توانید از کابینت ام دی اف قهوه‌ای استفاده کنید و از جذابیت آن نهایت استفاده را ببرید.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

انواع مدل کابینت ام دی اف قهوه‌ای

در ادامه چند نمونه از پرکاربردترین و پرطرفدارترین کابینت ام دی اف قهوه‌ای را خواهیم دید.

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای سوخته

تصویر کابینت قهوه‌ای سوخته

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای روشن

تصویر کابینت ام دی اف قهوه‌ای روشن

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای سفید

تصویر کابینت ام دی اف قهوه‌ای سفید

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای کرم

تصویر کابینت ام دی اف قهوه‌ای کرم

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای متالیک

تصویر کابینت ام دی اف قهوه‌ای متالیک

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای طلایی

تصویر کابینت ام دی اف قهوه‌ای طلایی

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای و سفید

تصویر کابینت MDF قهوه‌ای

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای تیره

تصویر کابینت ام دی اف قهوه‌ای تیره

  • کابینت ام دی اف قهوه‌ای و کرم

تصویر کابینت MDF قهوه‌ای کرم

  • کابینت ام دی اف سفید قهوه‌ای

تصویر کابینت ام دی اف سفید قهوه‌ای

  • کابینت ام دی اف کرم قهوه‌ای

قیمت کابینت ام دی اف قهوه‌ای

قیمت کابینت ام دی اف قهوه‌ای به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کیفیت، متراژ و تیم اجرایی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر قیمت کابینت ام دی اف قهوه‌ای تاثیرگذار است.

  • کیفیت

شاید در هنگام سفارش با قیمت‌های متفاوتی مواجه شوید که این تفاوت به دلیل تفاوت در کیفیت ورق ام دی اف است. هر چقدر کیفیت ورق های ام دی اف بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است؛ به عنوان مثال ورق ام دی اف با کیفیت گرید A قیمت بیشتری نسبت به ورق ام دی اف گرید B  دارد. شما می‌توانید متناسب با بودجه خود و با کمک مشاورین این حوزه بهترین کابینت ام دی اف قهوه‌ای را سفارش دهید.

تیم حامی ساخت با ارائه خدماتی همچون مشاوره رایگان به شما کمک می‌کند تا بهترین کابینت ام دی اف قهوه را انتخاب کنید؛ سپس در کوتاه‌ترین زمان آن طرح مورد نظر را برایتان اجرایی می‌کند.

  • متراژ

قطعا هر چقدر متراژ آشپزخانه بیشتر باشد به تعداد ورق‌های بیشتری نیاز داریم؛ در نتیجه باید هزینه بیشتری را پرداخت کنیم.

  • تیم اجرایی

تخصص تیم اجرایی نیز بسیار مهم است. حامی ساخت به کمک تیم فنی حرفه‌ای خود در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتیجه را برای شما خلق می‌کند.

برخی مجموعه‌ها به سبب این تخصص و تبحر هزینه بیشتری دریافت می‌کنند؛ اما مجموعه حامی ساخت به منظور جلب رضایت شما و رعایت انصاف با مناسب‌ترین قیمت بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت