کابینت آشپزخانه اروپایی

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > کابینت آشپزخانه اروپایی

شما به هر کشوری که سفر کنید، مشاهده خواهید کرد که فرهنگ و آداب و رسوم در طراحی دکوراسیون هر خانه متفاوت است. کشورهای اروپای ساده دوست هستند. کشورهای آسیایی به سمت تجملات و ریزه کاری می‌روند. طراحی کابینت‌های اروپایی چند سالی است که وارد کشور ما شده است. حال در این مقاله می‌خواهیم کابینت آشپزخانه اروپایی را مورد بررسی قرار دهیم.

حامی ساخت بهترین و معتبرترین کابینت سازان در حوزه طراحی و ساخت کابینت اروپایی را به شما معرفی می‌کند. 

طراحی کابینت آشپزخانه اروپایی

آشپزخانه‌های اروپایی به طور معمول دارای یک جزیره نسبتا بزرگ است.

این جزیره در بیشتر مواقع به عنوان جداکننده آشپزخانه از بقیه نقاط استفاده می‌شود. در چند سال گذشته گاز رومیزی و یا سینک ظرفشویی را بر روی جزیره قرار می‌دهند و به طور هدفمند از آن استفاده می‌کنند. قابل ذکر است که بسیاری از خانواده از آن جزیره برای میز ناهار خوری نیز استفاده می‌شود.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

انواع مدل کابینت آشپزخانه اروپایی

انواع مدل کابینت آشپزخانه اروپایی به شرح زیر است.

کابینت‌های مدرن و کلاسیک اروپایی

این کابینت مانند دیگر کابینت‌های که در ایران وجود دارد، به دو صورت کلاسیک و مدرن طراحی شده است. بیشتر طراحان پیشنهاد می‌دهند سبکی را انتخاب کنید که با دیزاین خانه شما هم خوانی دارد. در ادامه به بررسی این دو می‌پردازیم.

کابینت‌های کلاسیک اروپایی

این کابینت‌ها دارای جذابیت‌های منحصر به فردی هستند و جزو دسته لوکس قرار می‌گیرند. اگر دیزاین منزل شما لوکس است، استفاده از این کابینت‌ها انتخاب درستی می‌تواند باشد.

در بیشتر مواقع این کابینت‌ها دارای طرح‌های متفاوتی هستند. در ساخت آن‌ها سعی می‌شود از چوب درجه یک استفاده کنند. با استفاده از این کابینت‌ها فضای آشپزخانه بسیار گرم و آرام می‌شود.

تصویر کابینت مدرن اروپایی

کابینت مدرن اروپایی

این کابینت‌ها تفاوت زیادی با کابینت‌های کلاسیک ندارند. تنها تفاوت فاحش آن‌ها جنس و رنگ بندی آن‌ها است. جنس بیشتر کابینت‌های مدرن از ام دی اف است.

بیشتر کابینت‌های آشپزخانه‌های اروپایی رنگ‌ها نودی دارند و به رنگ‌های تیره و روشن تمایلی نشان نمی‌دهند.

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، استفاده از رنگ‌های روشن به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا باعث می‌شود آشپزخانه شما بزرگ و روشن‌تر دیده شود.

در طراحی برخی از کابینت‌ها از ترکیب دو رنگ استفاده می‌کنند. بدین صورت که تمام کابینت‌های بالا یک رنگ و کابینت‌های دیگر به رنگ مکمل آن در می‌آید.

کابینت‌های سبک اروپایی بدین شکل است. اگر فضای شما بزرگ است دست شما برای انتخاب کابینت‌های بزرگ بسیار باز است؛ اما اگر متراژ کمی در دست دارید می‌توانید از ترکیب رنگ خاکستری و سفید استفاده کنید.

کابینت اروپایی برای آشپزخانه ساده

کابینت‌های اروپایی عمدتا از کابینت‌های های گلاس ساخته شده است. های گلاس‌ها نیز جزء کابینت‌های هستند که برای آشپزخانه‌های ساده استفاده می‌شود. این کابینت‌ها بهترین انتخاب برای افراد ساده پسند هستند.

کابینت اروپایی با نورپردازی‌های خاص

نورپردازی باعث خاص شدن محیط آشپزخانه شما می‌شود. در کابینت‌های طرح اروپایی نورپردازی به صورت ویژه صورت می‌گیرد. این نورپردازی‌ها در زیر کابینت‌ها به صورت نوار مانند نصب می‌شوند.

کابینت‌های اروپایی با متریال‌های خاص

استفاده از خطوط صاف با لبه‌های تیز مانند کابینت‌های هایگلاس، باعث ایجاد حس دوگانگی در آشپزخانه مدرن شما می‌کند که این یکی از ویژگی های مهم سبک کابینت‌های اروپایی است.

کابینت‌های اروپایی طوسی

این رنگ کابینت در مدل کابینت آشپزخانه اروپایی کاربرد دارد. بیشتر طراحان از خاکستری برای طراحی استفاده می‌کنند. یکی از دلایل آن خنثی بودن رنگ خاکستری هستند.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

کابینت‌های اروپایی ملامینه

همان طور که گفتیم کابینت‌های که از جنس ام دی اف هستند، بهترین نوع کابینت برای آشپزخانه‌های اروپایی به شمار می‌آیند؛ دلیل آن شاید سادگی آن باشد. ملامینه کابینت ام دی اف با روکش ملامینه است. جدا از مقرونه به‌صرفه بودنش می‌تواند به راحتی بر روی آن طرح‌های بسیار ریز ایجاد کرد.

مزایا و معایب کابینت‌های اروپایی

حال در این بخش می‌خواهیم از مزایا و معایب کابینت‌های مدرن اروپایی بگوییم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

معایب کابینت آشپزخانه اروپایی

این سبک کابینت به حرارت حساسیت دارند.

این کابینت‌ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارند.

جنس روکش کابینت‌های اروپایی بسیار نازک و در برابر ضربه حساسیت دارد.

مزایای کابینت‌های مدرن اروپایی

این کابینت‌ها نسبت به انواع کابینت‌های دیگر، قیمت مناسبی دارد.

رنگ کابینت‌ها نسبت به مدل‌های دیگر متنوع تر است.

اگر از متریال مرغوب استفاده کنید، دوام آن زیاد خواهد بود.

تصویر کابینت سفید

قیمت کابینت آشپزخانه مدرن اروپایی

کابینت‌های مدرن اروپایی به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند گران هستند. متخصصین طراحی کابینت‌های اروپایی باید وقت زیادی بگذارند تا بتواند آن سبکی که مد نظر مشتری است را اجرا کنند؛ یکی از دلایل آن ریزه کاری آن است.

قیمت کابینت می‌تواند بر اساس متراژ، سبک کابینت و رنگ بیشتر شود.

خرید جدیدترین کابینت آشپزخانه اروپایی

در این بخش می‌خواهیم، جدیدترین کابینت‌های آشپزخانه را مورد بررسی قرار دهیم.

کابینت‌های سفید اروپایی

رنگ سفید به هیچ عنوان از مد نخواهد رفت. اگر به دنبال مدل‌های روز اروپایی هستید و از رنگ‌های تیره خسته شدید، رنگ سفید می‌تواند بسیار برای شما مناسب باشد. به طور معمول کابینت‌های سفید از جنس ملامینه، های گلاس و… هستند. این کابینت‌ها را می‌توانید بدون دستگیره سفارش دهید.

کابینت‌هایی با رنگ‌های مکمل

این کابینت‌ها در دوسال اخیر بسیار سروصدا کرده است. اگر آشپزخانه‌هایی که به سبک اروپایی هستند را مشاهده کنید، خواهید دید که از دو رنگ که مکمل یکدیگر هستند استفاده شده است و این جلوه بسیار زیبایی را به محیط آشپزخانه شما داده است.

کابینت با طراحی شلف

شما می‌توانید در طراحی کابینت خود از طراح بخواهید چند شلف در قسمت بالایی کابینت شما قرار دهد. در یک سال گذشته طراحی شلف بسیار ترند شده است؛ به طوری که دیگر به طور کامل از کابینت استفاده نمی‌کنند.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت