کابینت های گلاس در مشهد

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > کابینت های گلاس در مشهد
تصویر کابینت های گلاس سفید

فهرست مطالب

کابینت های گلاس در مشهد جزء جدانشدنی دکوراسیون آشپزخانه است. این کابینت فوق العاده از زمان گذشته تاکنون از بهترین‌های بازار کابینت در مشهد بوده است و یکی از محبوب‌ترین کابینت‌ها در زمینه ساخت کابینت در مشهد به شمار می‌رود. کابینت های گلاس از یک اسکلت با جنس مشابه ام دی اف و یک لایه بیرونی از جنس پلاستیک درخشان و شیشه‌ای شکل پوشیده شده است. هر ورق های گلاس دو طرف دارد: یک طرف براق‌تر است و نور بیشتری را منعکس می‌کند که قسمت روی کار را با آن می‌پوشانند؛ در نتیجه به این طریق طرف دیگر که شفافیت کمتری دارد در سطح داخلی کابینت قرار می‌گیرد. کابینت هایگلاس از همان زمانی که تولید شد و سپس به بازار عرضه شد، با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فردی چون ظاهر ساده و شیک، قیمت مطلوب، تنوع زیاد و… با تقاضای زیادی از جانب مشتری‌ها همراه بود.

کابینت های گلاس نسکافه‌ای اجرا شده در مشهد

امروزه نیز یکی از قسمت‌های اصلی در دکوراسیون محسوب می‌شود. این کابینت کاربردی علاوه بر اینکه بسیار مورد پسند مشتری‌ قرار می‌گیرد، در میان بهترین کابینت ساز نیز از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد این کابینت را با سطح درخشان و جلا داده شده آن می‌شناسند.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

علل محبوبیت کابینت هایگلاس در مشهد

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که سبب محبوبیت کابینت هایگلاس در مشهد شده است‌. یکی از اصلی‌ترین علل محبوبیت این کابینت، درخشش بی‌نظیر سطح آن به خصوص در هنگامی که در معرض نور مستقیم قرار دارد، است. براق بودن سطوح کابینت های گلاس باعث می‌شود سطح کابینت در نظر بیننده شیک و چشم نواز به نظر برسد.

کابینت های گلاس سفید طراحی شده در مشهد

مشتری‌های قدیمی و پروپا قرص کابینت هایگلاس عنوان می‌کنند که تنوع بالا در طرح و رنگ از دیگر ویژگی‌های فوق العاده این کابینت است. تنوع بالا در کنار سادگی و چشم نوازی طرح و رنگ کابینت باعث شده که این کابینت همواره در میان انتخاب‌های مشتریان قرار بگیرد‌ و جزو پیشنهادهای اول هر نصاب کابینت در مشهد باشد. 

سومین علت محبوبیت کابینت هایگلاس در مشهد، قیمت مناسب آن است. این کابینت هم زیبایی‌ها و جذابیت‌های کابینت چوب و یا ممبران را دارد و هم نسبت به آن‌ها قیمت کمتری دارد.

مهم‌ترین مزیت کابینت هایگلاس که سبب محبوبیت آن شده است، کیفیت فوق العاده و طول عمر بالای آن است. این کابینت در برابر آسیب و صدمه، مقاومت باور نکردنی دارد. همچنین به علت جنس ورق های گلاس که از پلاستیک است در مقابل آب و رطوبت نیز مقاوم هستند.

تصویر کابینت های گلاس شیک

ما اینجاییم تا برای انتخاب کابینت بهت کمک کنیم! با ما تماس بگیر

حامی ساخت در کنار طراحی کابینت هایگلاس، در مشهد چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

حامی ساخت خدمات طراحی و اجرای انواع مدل کابینت در مشهد را برای شما انجام می‌دهد. خدمات حامی ساخت برای طراحی و ساخت:

کابینت کلاسیک در مشهد

کابینت مدرن در مشهد

کابینت ممبران در مشهد

کابینت وکیوم در مشهد

کابینت چوبی در مشهد

کابینت mdf در مشهد

تصویر کابینت هایگلاس طوسی در مشهد

انواع کابینت های گلاس در مشهد

کابینت های گلاس از جمله کابینت‌های مدرن و امروزی است که تقریبا با هر نوع دکور آشپزخانه هماهنگ می‌شود.

کابینت هایگلاس در دو نوع در بازار به فروش می‌رسد: کابینت هایگلاس با ورق پلکسی گلاس ترک و کابینت هایگلاس با ورق پلکسی گلاس ایرانی.

کابینت هایگلاس خارجی موج کمتری دارد؛ بنابراین درخشندگی آن بیشتر است. نور را بهتر منعکس می‌کند و در نتیجه فضای آشپزخانه دلبازتر و روشن‌تر به نظر خواهد رسید. در مجموع کابینت با ورق هایگلاس ترک کیفیت بالاتری دارد؛ پس قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

تصویر نمای آشپزخانه در مشهد با کابینت هایگلاس

حامی ساخت ارائه دهنده بهترین کابینت های گلاس در مشهد

این کابینت با ظاهر شیک و ساده بسیار مورد پسند افرادی که به دکوراسیون مدرن و یا مینیمال علاقه دارند است.

کابینت هایگلاس به سبب براق بودن سطح آن و انعکاس نوری که ایجاد می‌کند، محیط آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؛ به همین دلیل بسیار مناسب آشپزخانه‌‌های با متراژ کمتر است.

در آشپزخانه‌های بزرگ نیز می‌توان کابینت هایگلاس نصب کرد؛ اما بهتر است از ترکیب کابینت هایگلاس رنگ روشن با چوب و یا ام دی اف تیره‌ استفاده شود تا به این طریق همدیگر را خنثی کنند و سبب بی روح شدن فضا نشوند.

شما می‌توانید جهت اخذ مشاوره برای انتخاب بهترین کابینت های گلاس در مشهد با مشاوران ما در حامی ساخت ارتباط بگیرید.

تصویر کابینت هایگلاس مشکی اجرا شده ت.سط حامی ساخت در مشهد

خرید کابینت هایگلاس در مشهد

قبل از خرید کابینت های گلاس برای جلوگیری از پشیمانی، همه مزایا و معایب این کابینت را در کنار یکدیگر قرار داده و مقایسه کنید. انتظارات خود از کابینت آشپزخانه و میزان بودجه‌ای را که برای خرید کابینت در نظر گرفته‌اید، بررسی کنید‌‌. در نهایت ‌آن‌ را با سایر کابینت‌های مشابه مقایسه کنید، سپس با دید باز یک انتخاب مطمئن داشته باشید. از جمله نکاتی که باید هنگام خرید کابینت های گلاس توجه کنید این است که به منظور ساخت کابینت های گلاس در مشهد، حتما به یک کابینت ساز حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید. در صورتی که کابینت ساز در مشهد تبحر کافی در ساخت کابینت های گلاس را نداشته باشد نمی‌تواند ابزار زنی‌های ام دی اف بدنه را تمیز و دقیق دربیارد، به علاوه اگر شناخت کافی از ورق های گلاس و قیمت آن نداشته باشد ممکن است ناخواسته به آن آسیب وارد کند.

تصویر کابینت های گلاس سفید طوسی

در مجموع برای خرید کابینت های گلاس بهترین راه حل مراجعه به نمایندگی های گلاس در مشهد است.

حامی ساخت ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به کابینت های گلاس با کیفیت در مشهد است که شما می‌توانید با اطمینان خاطر سفارشات خود را به این مجموعه بسپارید و از امکاناتی نظیر 50% قسطی استفاده کنید.

تصویر کابینت های گاس براق

قیمت کابینت هایگلاس در مشهد

مهم‌ترین فاکتور در تعیین قیمت کابینت های گلاس، قیمت ورق هایگلاس در مشهد است. اینکه ورق هایگلاس از نوع ایرانی یا خارجی است و از چه برندی است در قیمت گذاری بسیار مهم است.

عامل دیگری که بر قیمت کابینت هایگلاس در مشهد موثر است، طرح درخواستی مشتری است. قطعا طرح‌های پرکار، قیمت تمام شده هر متر آن بیش‌تر خواهد بود.

جزئیات کابینت مانند یراق آلات، از جمله علل مهمی هستند که می‌توانند قیمت نهایی کابینت را بسیار تغییر دهند؛ به همین دلیل تا حد زیادی در قیمت گذاری کابینت هایگلاس در مشهد موثر هستند.

قیمت کابینت هایگلاس با ورق خارجی نیز کمی بیشتر از قیمت کابینت با ورق هایگلاس ایرانی است.

تصویر آَپزخانه با کابینت هایگلاس رنگ روشن در مشهد

سخن آخر

کابینت‌ هایگلاس در مشهد همواره طرفداران خاص خود را داشته است‌. این کابینت باشکوه با تنوع بالا در طرح و رنگ با هر نوع طراحی دکوراسیون منزل در مشهد همخوانی دارد.

پربازدیدترین مطالب

با ما در ارتباط باشید

دیدگاهی بنویسید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت