حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > کابینت ام دی اف سفید طوسی

کابینت ام دی اف سفید طوسی

کابینت یکی از مهم‌ترین اجزای آشپزخانه است که با انتخاب اصولی آن می‌توانید جذابیت محیط آشپزخانه خود را دو چندان کنید. استفاده از کابینت ام دی اف به رنگ سفید طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌هایی است که در سبک مدرن بسیار پرکاربرد است.

تلفیق رنگ سفید و طوسی به منزله ترکیب جذابیت و شیک بودن است.

اگر تمایل به تعویض یا اجرا کابینت ام دی اف به رنگ سفید طوسی دارید، می‌توانید از طریق سامانه جامع حامی ساخت بهترین پیمانکار‌ها در شهر خود را پیدا کرده و نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کنید. 

حامی ساخت با 12 سال سابقه در حوزه معرفی بهترین مراکز طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بهترین‌ها را در هر زمینه شناسایی کرده و برای راحتی شما در این سامانه معرفی می‌کند تا تنها با یک تماس پیمانکار مورد نظر خود را در هر زمینه‌ای که می‌خواهید مانند پارتیشن کار پیدا کنید.

این افراد قادر به اجرا انواع طرح‌های پیچیده و لوکس در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک تیم فنی خود هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده به تیم ماهر معرفی شده از سوی حامی ساخت بسپارید.

در نظر داشته باشید مجموعه حامی ساخت این امکان را فراهم آورده است تا تنها با یک تماس از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره‌مند شوید و سوالات و ابهامات پیش آمده را رفع کنید.

ما اینجاییم تا برای انتخاب کابینت بهت کمک کنیم! با ما تماس بگیر

کابینت ام دی اف سفید طوسی القای حس تازگی و پاکی

انتخاب رنگ کابینت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید. در انتخاب رنگ کابینت باید عواملی همچون سبک آشپزخانه، تم رنگی منزل، متراژ آشپزخانه و نورپردازی را در نظر بگیرید و از نظر و مشاوره کابینت ساز نیز کمک بگیرید. در ادامه به توضیح کامل‌تر این مسئله خواهیم پرداخت.

سبک طراحی آشپزخانه

در طراحی کابینت آشپزخانه هر سبک متناسب با متریالی که استفاده می‌کند رنگ خاصی را می‌طلبد؛ به عنوان مثال در سبک کابینت کلاسیک به سبب استفاده از چوب و وجود المان‌های پرزرق و برق استفاده از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای روشن کاربرد بیشتری دارد و زینت بیشتری به محیط می‌بخشد؛ از طرفی در سبک مدرن استفاده از رنگ‌های خنثی و روشن همچون سفید و طوسی کاربرد بیشتری دارد؛ در نتیجه می‌توان گفت اگر سبک کلی آشپزخانه و منزل شما مدرن است استفاده از کابینت ام دی اف سفید و طوسی بهترین گزینه است.

تم رنگی منزل

علاوه بر سبک، تم کلی رنگ منزل را نیز در نظر بگیرید؛ زیرا بسیار مهم است که آشپزخانه و قسمت نشیمن با یکدیگر سنخیت داشته باشند؛ در نتیجه اگر رنگ قالب منزل شما روشن است می‌توانید از کابینت ام دی اف طوسی سفید برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

متراژ آشپزخانه

متراژ آشپزخانه نیز یکی از عوامل مهمی است که هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه باید به آن دقت داشته باشید. اگر آشپزخانه شما کوچک است استفاده از رنگ‌های تیره فضا را کوچک‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد؛ در نتیجه توصیه می‌شود برای آشپزخانه‌های کوچک از رنگ‌های روشن همچون کابینت ام دی اف سفید طوسی استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

نورپردازی

اگر نورپردازی آشپزخانه شما محدود است بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا به کمک بازتاب نور فضا روشن‌تر به نظر برسد. استفاده از کابینت‌هایی با رنگ تیره در آشپزخانه‌ای که نورپردازی استانداردی ندارد موجب می‌شود فضا تاریک و کسل کننده باشد. انتخاب کابینت ام دی اف طوسی سفید از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در نظر داشته باشید.

ما در حامی ساخت این اطمینان را به شما می‌دهیم که پیمان‌کار‌هایی که به شما معرفی می‌شود از صلاحیت کافی برای اجرای پروژه شما برخوردار هستند و می‌توانید با اعتماد به مجموعه ما پروژه خود را با کیفیت بالا دریافت کنید.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

انواع مدل کابینت ام دی اف سفید طوسی

کابینت ام دی اف سفید طوسی انواع مختلفی دارد که دو مورد از پرطرفدارترین آن کابینت ام دی اف سفید طوسی مات و کابینت ام دی اف سفید طوسی براق است که هر کدام از این موارد با برخی سلایق سنخیت دارد و متناسب با سبک و رنگ کلی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه چندین مدل کابینت ام دی اف سفید طوسی مات و براق را خواهیم دید.

سایر مدل‌های کابینت ام دی اف سفید طوسی به شرح زیر است، شما می‌توانید براساس نیاز و سبک مورد نظر خود یکی از این مدل‌ها را برای منزل خود انتخاب کرده و هزینه‌های خرید و اجرا آن را از پیمانکارهای مجموعه حامی ساخت دریافت کنید.

کابینت سفید طوسی جدید

در طراحی جدید کابینت ام دی اف سفید طوسی از کابینت‌های مدرن و بدون زرق و برق استفاده می‌شود حتی در طراحی این کابینت‌ها از دستگیره نیز استفاده نمی‌شود و سطح آن‌ها کاملا صاف است. رنگ سفید طوسی این کابینت باعث می‌شود گزینه لوکس و جذاب برای آشپزخانه شما باشد.

کابینت سفید طوسی اکلیلی

کابینت ام دی اف سفید طوسی مناسب‌ترین گزینه برای افرادی است که فضای محدودی در اختیار دارند و در عین حال به دنبال طرحی جدید و لوکس هستند. روکش براقی که روی کابینت‌ها استفاده می‌شود زیبایی خیره کننده‌ای را به آشپزخانه شما هدیه خواهد کرد از طرفی دیگر با توجه به نوری که منعکس می‌کند به روشن شدن و بزرگتر جلوه کردن فضای آشپزخانه شما کمک شایانی خواهد کرد.

کابینت ام دی اف سفید طوسی پله‌‌ای

استفاده بهینه از فضای آشپزخانه امروزه به دلیل کاهش چشمگیر فضای منازل بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و از طرفی این موضوع که از تمام فضای آشپزخانه به خوبی استفاده شود بسیار لذت بخش خواهد بود.
کابینت ام دی اف سفید طوسی با طراحی پله‌ای به این شکل که قسمت پایینی کابینت نسبت به قسمت بالایی آن عمق کم‌تری دارد باعث ایجاد حالت پله‌ای در آشپزخانه شما خواهد شد.

کابینت سفید طوسی تیره

به جرات می‌توان گفت که کابینت ام دی اف سفید طوسی تیره از جذاب‌ترین متریال‌ها برای طراحی و اجرا کابینت در آشپزخانه‌هایی با متراژ بالا و نورپردازی حرفه‌ای است. کابینت ام دی اف سفید طوسی تیره در صورتی که به درستی و ترکیب رنگ مناسب در آشپزخانه شما اجرا شود می‌تواند مدت‌ها شما را مجذوب زیبایی‌های خودش کند.
در نظر داشته باشید که این نوع از کابینت ام دی اف سفید طوسی به دلیل تیرگی رنگ به سرعت کثیف می‌شود و آلودگی‌ها به راحتی روی آن مشخص می‌شود، از این رو پیشنهاد می‌شود در صورتی که حوصله یا وقت کافی برای تمیز کردن مداوم آشپزخانه خود را ندارید از خرید کابینت ام دی اف سفید طوسی تیره صرف نظر کرده و سایر مدل‌های آن که در این صفحه معرفی شده است را انتخاب کنید.

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت

قیمت کابینت ام دی اف سفید طوسی

قیمت کابینت ام دی اف سفید طوسی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل متراژ، کیفیت کابینت، تیم اجرایی و غیره است. در ادامه به بررسی این عوامل موثر بر قیمت کابینت سفید طوسی خواهیم پرداخت.

متراژ

کاملا طبیعی است که هر چقدر متراژ آشپزخانه بیشتر باشد قیمت نهایی نیز بیشتر می‌شود؛ زیرا به حجم بیشتری از متریال، یراق آلات و نیروی کار نیاز داریم؛ همچنین باید زمان بیشتری را برای طراحی و پیاده سازی اختصاص دهیم. تمام این فاکتورها به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت کابینت ام دی اف سفید طوسی تاثیر گذار است.

کیفیت کابینت

ورق‌های ام دی اف در کیفیت‌های مختلف A و B تولید می‌شوند که طبیعتا قیمت ام دی اف A بهتر از ام دی اف B است و از لحاظ قیمتی نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. هر چقدر کیفیت بالاتر قیمت نیز به همان میزان افزایش می‌یابد.

تیم اجرایی

تیم اجرا کننده کابینت ام دی اف سفید طوسی که از طرف مجموعه حامی ساخت معرفی می‌شود دستمزدی برای طراحی و نصب دریافت می‌کند که با توجه به سختی کار و مسیر رفت و آمد و مواردی از این دست محاسبه می‌شود.

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت