کابینت روشویی مدرن

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > کابینت روشویی مدرن
تصویر کابینت روشویی

کابینت روشویی در انواع طرح‌ها برای سرویس بهداشتی ساخته می‌شود و محلی برای قرار دادن مواد شوینده و سایر وسایل و مواد مرتبط با دستشویی است. امروزه نصب آن در سرویس بهداشتی بسیار رواج پیدا کرده است و در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار عرضه می‌شود.

حامی ساخت ارائه دهنده بهترین نوع کابینت روشویی مدرن است. شما می‌توانید طراحی و اجرای این نوع کابینت را با خیالی راحت به تیم مجرب حامی ساخت بسپارید.

کابینت روشویی مدرن و انواع آن

کابینت روشویی مدرن نقش مهمی در پوشاندن لوله‌های فاضلاب دارد، پس در زیبایی بصری توالت بسیار موثر است. همان طور که مستحضرید دستشویی و فضای آن بسیار آلوده و پر از باکتری و کثیفی است؛ در نتیجه می‌توان با تعبیه کابینت روشویی در سرویس بهداشتی، مسواک‌ها و سایر وسایل مرتبط با دست، دهان و بدن را از آلودگی‌ها دور کرده و تمیز نگهداشت.

کابینت روشویی مدرن در دو نوع زمینی و دیواری در بازار وجود دارد و شما می‌توانید بر حسب سلیقه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. کابینت روشویی دیواری تنوع بیشتری در اندازه دارد و تمیز کردن زیر آن به راحتی امکان پذیر است؛ در حالی‌ که کابینت روشویی زمینی در اندازه‌های تقریبا ثابتی تولید می‌شود، تنوع زیادی ندارد و برای سرویس بهداشتی‌های کوچک مناسب نیست. فضای ذخیره سازی نوع زمینی نسبت به انواع دیواری معمولا بیشتر است.

ما اینجاییم تا برای انتخاب کابینت بهت کمک کنیم! با ما تماس بگیر

معرفی جدیدترین مدل‌های کابینت روشویی مدرن 1400

کابینت‌های روشویی اولین بار پس از پایه‌های چینی که در زیر روشویی قرار می‌گرفتند، با هدف ایجاد فضایی برای قرار دادن وسایل ضروری سرویس بهداشتی و دسترسی راحت و بدون زحمت به لوله‌های آب و فاضلاب، طراحی و سپس به بازار عرضه شدند.

اولین مدل‌های کابینت روشویی کلاسیک بود و از جنس چوب پوشیده شده با ورق پلاستیکی تهیه میشد. این مدل کابینت‌ها اگرچه بسیار زیبا و چشم نواز بودند، اما در گذر زمان در اثر وجود آب و رطوبت بالا در محیط دستشویی به مرور زمان رطوبت را جذب کرده، برآمده شده و ظاهر نازیبایی پیدا می‌کند.

پس از آن، انواع کابینت‌های روشویی مدرن روی کار آمدند. این کابینت‌ها، از جنس پی وی سی بودند و بسیار ارزان قیمت هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین تمیز کردن آن‌ها راحت است و به آسانی به کمک یک دستمال نمدار می‌توان آن را از کثیفی پاک کرد.

روشویی کابینت دار سنگی یکی از انواع جدید روشویی است که جنس آن از سنگ طبیعی است و بر حسب میزان تزیینات، رنگ آن و سایر اجزا می‌تواند فضای سرویس را مدرن و یا کلاسیک کند.

در جدیدترین مدل‌های کابینت روشویی مدرن، ابعاد کابینت کوچک و طرح‌ آن ساده شده است. همچنین بیشتر از رنگ‌ها خنثی مانند سفید، کرم، طوسی ‌و موارد مشابه در ساخت کابینت‌های مخصوص روشویی مدرن استفاده می‌شود. اندازه استاندارد کابین روشویی مدرن، طول ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر، عمق ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر و ارتفاع معمول ۸۰ سانتی متر است‌. البته ابعاد کلی باید متناسب با متراژ دستشویی و توسط نصاب کابینت تعیین شود.

در سبک مدرن همه چیز ساده و مینیمال هستند. در سرویس بهداشتی با سبک مدرن بهتر است، کابینت روشویی مدرن را دیواری انتخاب کنید و از یراق آلات توکار و سنگ روشویی توکار بهره ببرید. شیرآلات در این نوع سبک متناسب با نوع کاسه روشویی انتخاب می‌شود. برای کاسه روشویی توکار، شیرآلات کوتاه و برای کاسه روشویی روکار، شیرآلات بلند مناسب است‌.

تصویر کابینت روشویی مدرن

معیارهای خرید کابینت روشویی مدرن

در هنگام خرید کابینت روشویی مدرن معیارهایی را باید مد نظر داشته باشید:

یکی از این معیارها، جنس کابینت روشویی است. به طور کلی کابینت روشویی در دو جنس پی وی سی و یا چوبی در بازار وجود دارند. با توجه به اینکه کابینت روشویی در محلی مانند سرویس بهداشتی نصب می‌شود و همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد، متریال مورد استفاده در ساخت آن باید تا حد امکان در مقابل آب مقاوم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در طولانی مدت از بین نرود، در برابر ضربه و خش دوام کافی داشته باشد و به مرور زمان زیبایی و براقیت ظاهرش را از دست ندهد.

در هنگام خرید کابینت روشویی مدرن نحوه قرار گیری سنگ روشویی روی کابینت مورد دیگری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم. کاسه روشویی مدرن به دو صورت می‌تواند روی کابینت قرار بگیرد: توکار و یا روکار.

در نوع توکار، سنگ روشویی کاملا در داخل کابینت قرار می‌گیرد و فقط لبه‌های سنگ بیرون از کابینت است در حالی که سنگ روشویی روکار تماما بیرون از کابینت قرار دارد و تنها روی کابینت قرار می‌گیرد.

سنگ روشویی توکار معمولا بیشتر مورد پسند مشتری‌ها قرار می‌گیرد و به نسب نوع روکار آن فضا را شیک‌تر و مدرن تر جلوه می‌دهد.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

تصویر جدیدترین کابینت روشویی مدرن

قیمت کابینت روشویی مدرن

قیمت کابینت روشویی مدرن بسیار متغیر است و متناسب با کیفیت، ابعاد و… است.

از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت روشویی کابینتی مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ابعاد کابینت، جنس کابینت که می‌تواند پی وی سی یا هر جنس دیگری باشد، جنس صفحه کابینت، نوع درب آن، تعداد کشوهای کابینت و غیره.

جنس کابینت عامل بسیار موثری در قیمت است. پی وی سی معمولا قیمت مناسبی دارد. انواع کابینت‌‌های روشویی پی وی سی در دو نوع یک لایه و دو لایه هستند. نوع دولایه مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد و قیمت بیشتری نیز دارد. کابینت‌های روشویی سنگی نیز بسیار شیک و شکیل هستند و معمولا قیمت بسیار بالایی دارند و بیشتر در سرویس بهداشتی‌‌های بزرگ کاربرد دارد.

جنس صفحه کابینت می‌تواند سنگ طبیعی، کوارتز، کورین (سنگ مصنوعی) و یا سرامیک باشد. هر کدام از آن‌ها تا حدودی روی قیمت نهایی کابینت روشویی مدرن تاثیر می‌گذارند.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت