قیمت کابینت ممبران

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > قیمت کابینت ممبران

برخی فکر می‌کنند کابینت ممبران و کابینت وکیوم با هم متفاوت هستند در صورتی که کابینت ممبران نام دیگر کابینت وکیوم در مشهد است. کابینت ممبران ساخته شده از متریال ممبران است. ممبران یا همان وکیوم در واقع روکش pvc است که بر روی مغزی‌هایی از جنس ام دی اف، چوب یا نئوپان کشیده می‌شود. معمولا روکش ممبران بر روی مغزی ام دی اف کشیده می‌شود. در مرحله اول طرح مورد نظر بر روی این متریال پیاده می‌شود؛ سپس مغزی به چسب و رزین آغشته می‌شود؛ در انتها به کمک تکنولوژی مخصوصی، روکش ممبران بر روی مغزی ام دی اف کشیده می‌شود و به اصطلاح وکیوم می‌شود. از متریال ممبران در ساخت کابینت و کمد نیز استفاده می‌شود.

معرفی بهترین مجریان کابینت ممبران به کمک حامی ساخت

حامی ساخت یک مجموعه با سابقه در حوزه طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی است که می‌تواند بهترین‌ها را به شما معرفی کند. حامی ساخت موفق به جمع آوری افراد با تجربه، خبره، با منصف، دقیق و خوش اخلاق در زمینه ساخت و دکوراسیون خانه در شهر‌های

  • تهران
  • مشهد
  • اصفهان 
  • شیراز
  • کرج
  • تبریز
  • قم 
  • کیش
  • ارومیه 
  • کرمانشاه

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

شده است که این مجموعه را به کامل‌ترین مجموعه برای رساندن شما به اهداف‌تان تبدیل می‌کند؛ همچنین با ارائه مشاوره آنلاین و حضوری مسیر رسیدن شما به یک خانه ایده‌آل را فراهم می‌سازد. قیمت‌‌ها در حامی ساخت با کمترین سود به شما ارائه می‌شود و نه تنها باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده نمی‌شود، بلکه تضمین قیمت منصفانه و کیفیت خدمات را برای شما به همراه دارد. 

عکس کابینت ممبران سفید صدفی

شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده به لیستی از بهترین مجریان کابینت ممبران در شهرهای مختلف دسترسی داشته باشید و با توجه به شرایط و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

لازم به ذکر است که اگر دارای مهارت در زمینه ساختمان و دکوراسیون هستید می‌توانید در حامی ساخت ثبت نام کنید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

    

قیمت انواع کابینت ممبران

برخی از کابینت‌های ممبران از کیفیت بالاتری برخوردارند و برخی ظاهری شکیل‌تر دارند؛ پس طبیعی است که قیمت آن‌‌ها نیز بیشتر باشد. در برخی از کابینت‌های ممبران، قیمت مناسب‌تر خواهد بود. برای به دست آوردن قیمت کابینت ممبران باید دقت بیشتری به خرج دهید. عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت ممبران تاثیر می‌گذارند. اگر نسبت به این عوامل آگاهی کامل نداشته باشید ممکن است که سرتان کلاه برود. در این مقاله، در رابطه با عواملی که بر روی قیمت کابینت ممبران تاثیر می‌گذارد، صحبت خواهیم کرد. با حامی ساخت همراه باشید. کابینت ممبران دارای دو نوع کابینت عادی و کابینت نسل جدید است.

کابینت عادی به صورت سفارشی توسط کابینت ساز ساخته می‌شود و هر نوع طرحی بر اساس سلیقه شما روی کابینت ممبران قابل پیاده سازی است.

کابینت‌های نسل جدید ممبران از قبل طراحی شده‌اند و در کارگاه‌های تخصصی ساخته شده‌اند در محل پروژه تنها نصب می‌شوند. تنها تفاوت این محصول با محصول عادی سرعت بالا در اجرا و قیمت کمتر است.

قیمت هر یک متر از کابینت ممبران معمولی

قیمت کابینت ممبران معمولی استاندارد (ارتفاع 90 سانتی متر کابینت زمینی و 70 سانتی متر کابینت سقفی است) از متری 5,700,000 تومان شروع و به متری 7,000,000 ختم می‌شود. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها تنها در بدست آوردن حدود قیمتی کابینت ممبران کاربرد دارند. برای دریافت قیمت دقیق کابینت ممبران بهتر است با یک کابینت ساز مشورت کنید.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

 

قیمت خرید کابینت ممبران با توجه به شهری که در آن زندگی می‌کنید متفاوت است و می‌توانید از قیمتی که در بالاتر اشاره شد بیشتر و یا کمتر باشد.

برای دریافت دقیق قیمت کابینت ممبران با کابینت‌ ساز‌های شهری که در آن زندگی می‌کنید ارتباط بگیرید.

قیمت هر یک متر از کابینت ممبران نسل جدید

برای مشخص شدن قیمت کابینت ممبران نسل جدید ابتدا می‌توانید با مشورت نصاب کابینت ممبران مشخص کنید که چه مدل کابینتی را در نظر دارید؛ زیرا قیمت کابینت‌ها براساس مدلی که دارند متفاوت است.

به عنوان ایده: برای دریافت قیمت دقیق کابینت ممبران نسل جدید در آشپزخانه خود می‌توانید ابعاد آشپزخانه به همراه عکس و فیلم، برای ما ارسال کنید تا متخصصین ما جدول قیمت نصب کابینت و پیشنهادات کاربردی برای استفاده در آشپزخانه به صورت رایگان به شما ارائه کنند.

 

برای بدست آوردن حدود قیمت کابینت‌های ممبران نسل جدید در ادامه با ما همراه باشید.

دریافت مشاوره رایگان!

 

کلاسیک:

  • کابینت ممبران نسل جدید، نوع 1: با ورق واناچای، روکش کره‌ای و چسب هنکل. قیمت 4,680,000
  • کابینت ممبران نسل جدید نوع 2: با ورق آرین سینا، روکش چینی. قیمت 3,600,000

نئوکلاسیک:

  • کابینت ممبران نسل جدید نوع 1: با ورق واناچای، روکش کره‌ای و چسب هنکل. قیمت 5,180,000
  • کابینت ممبران نسل جدید نوع 2: با ورق آرین سینا، روکش چینی. قیمت 4,370,000

در محاسبه قیمت و مقایسه کابینت ممبران نسل جدید با معمولی دقت داشته باشید که ارتفاع کابینت زمینی و دیواری هردو 90 سانتی متر است.

تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک در میزان ظرافت و کنده‌ کاری‌های به کار رفته شده در طراحی آن است؛ کابینت کلاسیک کنده کاری و ظرافت بیشتری در طراحی دارد؛ اما کابینت نئوکلاسیک یک کابینت مدرن و ساده‌تر است که معمولا طرفدار بیشتری نسبت به کابینت ممبران کلاسیک دارد است.

ما اینجاییم تا برای انتخاب کابینت بهت کمک کنیم! با ما تماس بگیر

قیمت کابینت ممبران نسل جدید و معمولی در یک پروژه واقعی

اگر دقت کرده باشید قیمت کابینت در مدل ممبران نسل جدید ارزان‌‌تر از کابینت ممبران معمولی است. این تفاوت قیمت به دلیل تکنولوژی جدید ساخت این کابینت است؛ همچنین نوع طراحی و اجزا انتخابی شما در تفاوت قیمت نقش بسزایی دارد.

برای اینکه بتوانید قیمت حدودی کابینت ممبران را بدست آورید قیمت یکی از پروژه‌های به اتمام رسیده توسط حامی ساخت را به عنوان نمونه قیمت دو نوع کابینت ممبران نسل جدید و معمولی برای شما در ادامه قرار می‌دهیم.

تصویر یکی از پروژه‌های حامی ساخت به همراه قیمت کابینت ممبران نسل جدید و معمولی در این قسمت قرار گیرد.

 

قیمت کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی با ترکیب رنگ طلایی، یکی از زیبا‌ترین و محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه است. این رنگ به آشپزخانه حس نشاط و شادابی می‌بخشد. یکی از معایب این نوع کابینت، این است که مجاورت بیش از حد کابینت‌ ممبران سفید صدفی با نور خورشید به مرور زمان باعث می‌شود که رنگ خود را از دست بدهد. به همین دلیل این نوع کابینت بیشتر برای آشپزخانه‌هایی مناسب است که مجاورت کم‌تری با نور خورشید دارند. همه این عوامل بر روی قیمت کابینت تاثیر گذار است. همچنین میزان متراژی که شما برای آشپزخانه خود نیاز دارید هم یکی از این ملاک‌های اصلی است.

 

قیمت کابینت ممبران قهوه‌ای

کابینت ممبران قهوه‌ای یکی از محبوب‌ترین انواع این کابینت‌ها است. عوامل مختلفی مانند حاشیه‌های کار شده، بر روی قیمت این کابینت تاثیر دارند. این حاشیه‌ها کابینت شما را خیلی شیک‌تر می‌کند اما باید توجه کنید که از طرح‌های حاشیه‌ای و طرح‌های برجسته میانی استفاده کنید که خیلی کابینت شما را شلوغ نکند. استفاده بیش از حد از طرح‌های شلوغ روی کابینت، هم چشم شما را اذیت می‌کند و هم قیمت نهایی کابینت را افزایش می‌دهد.

 

قیمت کابینت ممبران ساده

به مدل کابینت‌های ساده‌ای که میزان استفاده از برش کاری و نقش و نگار بر روی آن‌ها بسیار کم است، کابینت ممبران ساده می‌گویند. این سبک کابینت، برای اشخاصی که ساده پسند هستند و محیط خلوت و یکنواخت را می‌پسندند، مناسب است. قیمت این نوع کابینت ممبران از سایر مدل‌ها ارزان‌تر است؛ این مدل کابینت ممبران را می‌شود کابینت اقتصادی و به صرفه‌تری در نظر گرفت. دلیل این ارزانی، همان ساده بودن و نداشتن نقش و نگار بر روی آن است. همچنین به دلیل نداشتن برش کاری‌های پیچیده، از مقدار چوب کم‌تری در آن استفاده می‌شود.

 

معیار انتخاب بهترین کابینت ساز ممبران 

قبل از انتخاب بهترین مجری ساز ممبران لازم است تا برخی از ویژگی‌‌های مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهید. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش
  • ارائه نمونه کار قوی و لیست رضایت مشتری
  • استفاده از به‌روزترین ماشین‌آلات و ابزارهای پیشرفته
  • خوش قولی و وقت شناسی هنگام تحویل نهایی پروژه
  • مهارت کافی در ساخت کابینت ممبران
  • تجهیزات کافی

 

کابینت ساز ممبران چه مراحلی را برای ساخت کابینت ممبران طی می‌کند؟

ترتیب مراحلی که یک کابینت ساز ممبران برای ارائه نهایی کابینت ممبران طی می‌کند به شرح زیر است.

  • ارائه طرح اولیه
  • تطبیق طرح اولیه با طرح انتخابی مشتری
  • اندازه‌گیری محیط آشپزخانه و محلی که قصد اجرای کابینت ممبران را در آن دارید.
  • طراحی نهایی کابینت ممبران
  • ارائه جدول قیمت نصب کابینت بر اساس متریال‌های انتخاب شده
  • انجام برش کاری برای ساخت کابینت ممبران
  • اجرای لبه زنی
  • اجرای شیار زدن 
  • مشخص کردن محل نصب دستیگره‌ها 
  • و در نهایت مونتاژ



مقایسه قیمت کابینت ممبران با ام دی اف

شاید در بازار مشاهده کنید که قیمت اکثر مدل‌های کابینت ممبران از کابینت ام دی اف بیشتر است. به دلیل زیبایی و شکیل بودن  کابینت ممبران، قیمت بعضی از مدل‌های آن گران‌تر است. استفاده از برخی ستون‌ها در نمای آشپزخانه، استفاده از تاج‌های بسیار جذاب، کیفیت بالا در حکاکی و نقش و نگارها باعث شده که قیمت کابینت ممبران از کابینت ام دی اف گران‌تر باشد؛ البته این عوامل به تنهایی بر روی قیمت نهایی تاثیر نمی‌گذارد و باید به قیمت نصب و ویژگی‌های کابینت ام دی اف نیز توجه داشت.

 

قیمت کابینت ممبران را چگونه محاسبه کنیم؟

قیمت گذاری کابینت ممبران بر اساس این که کابینت چند متر است اصلا درست و مناسب نیست حتی گمراه کننده نیز هست. بهتر است بگوییم که روش درست و دقیقی برای قیمت کابینت ممبران وجود ندارد. باید در نظر بگیرید که کابینتی که شما انتخاب کردید چگونه طراحی می‌شود و کاملا بستگی به طراحی‌های کابینت ممبران، قیمت‌های متفاوتی هم ارائه می‌شود. منظور از طراحی، کنده کاری‌ها با دستگاه CNC است.

دستمزد مجری کابینت ممبران

دستمزد کابینت کار ممبران به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد.

 

متریال 

متریال انتخاب شده از سوی مشتری می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر دستمزد کابینت کار ممبران باشد. به طبع هر چه کیفیت متریال مانند یراق‌های استفاده شده بیشتر باشد دستمزد نهایی نیز بیشتر می‌شود.

برند

برند نیز می‌تواند به طور مستقیم بر دستمزد نهایی کابینت ساز ممبران تاثیرگذار باشد. برندهای مختلفی از کابینت در بازار وجود دارد که شما می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه خود بهترین آ‌ها را انتخاب کنید.

متراژ

از آن‌جایی که قیمت کلی کابینت ممبران بر اساس متراژ محاسبه می‌شود باید بدانید که هرچه متراژ کابینت ممبران استفاده شده بیشتر باشد قیمت نهایی نیز به همان میزان افزایش پیدا می‌کند.

عکس کابینت ممبران قهوه‌ای

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابینت ممبران

عواملی هستند که باعث می‌شود بر روی قیمت کابینت ممبران تاثیر بگذارد این عوامل مانند چسب کابینت، دستگاه‌ها وکیوم، نوع روکش‌های استفاده شده، جنس ام دی اف استفاده شده در اسکلت و تعداد چوب‌های به کار رفته است.

 

دیگر عواملی که بر قیمت کابینت ممبران تاثیرگذار است عبارتند از:

 

  • اگر شما یراقی با کیفیت بالاتر در نظر گرفته باشید، طبیعتا قیمت نهایی نیز گران‌تر از عرف بازار خواهد شد.
  • ممکن است بخواهید از صفحه کابینت کورین استفاده کنید که شامل هزینه‌ای جداگانه است.
  • اگر قصد سفارش اکسسوری‌‌‌هایی مانند اکسسوری سوپر مارکت، مجیک کرنر، سبد ریلی، سبد رخت چرک و غیره را برای کابینت‌های خود دارید، باید علاوه بر هزینه ساخت، هزینه نصب آن‌ها را نیز در نظر بگیرید.
  • برای محلی که ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی قرار می‌گیرد، هزینه‌ای حساب نخواهد شد.
  • قیمتی که برای هر متر کابینت در نظر گرفته می‌شود، برای مقایسه جنس‌های مختلف کابینت با یکدیگر است.

قیمت درب کابینت ممبران

همانطور که گفتیم، قیمت کابینت ممبران به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند متراژ و نوع طراحی کابینت. قیمت درب کابینت ممبران نیز همانند قیمت خود کابینت به عوامل بسیاری بستگی دارد؛ عواملی همچون سایز درب کابینت، طرح، نوع رنگ کابینت و غیره. هر چقدر طرح انتخابی شما خاص‌تر و شکیل‌تر باشد قطعا قیمت نهایی نیز افزایش پیدا می‌کند. برای ساخت درب کابینت ممبران سایزهای استاندارد و از قبل تعریف شده‌ای وجود دارد که خرید آن‌ها هزینه پرداخت کم‌تری را برای شما به دنبال دارد؛ اگر به یک درب کابینت ممبران در سایزی غیر متعارف نیاز دارید، ممکن است قیمت نهایی کار برای شما بیشتر شود.

 

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

پربازدیدترین مطالب دکوراسیون داخلی

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت