بهترین رنگ کابینت ممبران

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > بهترین رنگ کابینت ممبران

انتخاب رنگ کابینت ممبران بسیار مهم و کاملا سلیقه‌ای است. در نظر داشته باشید که رنگ کابینت ممبران بسیار متنوع و زیاد است و طیف گسترده‌ای دارند؛ اما بهترین رنگ کابینت ممبران از نظر اشخاص مختلف و کابینت سازان مختلف، متفاوت است. این انتخاب رنگ کابینت ممبران در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز تاثیرگذار است. حامی ساخت در انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران شما را همراهی می‌کند و پس از انتخاب رنگ به شما در طراحی کابینت ممبران کمک می‌کند و سپس بعد از طراحی به اجرا و نصب کابینت ممبران می‌پردازند.

رنگ بندی کابینت ممبران

کابینت ممبران طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد و انتخاب رنگ آن بستگی به سلیقه اشخاص متفاوت می‌شود. در ادامه این مقاله به معرفی برخی از رنگ‌ها می‌پردازیم تا متقاضیان راحت‌تر بتوانند رنگ مناسب با سلیقه و دکوراسیون منزلشان را انتخاب کنند.

رنگ صدفی کابینت ممبران

رنگ صدفی در دسته رنگ‌های سفید قرار می‌گیرد؛ اما تیره‌تر از سفید است و رنگ سفید با مقداری صورتی ترکیب شده است. این کابینت صدفی بیشتر مناسب اشپزخانه‌هایی است که از لحاظ متراژ کوچک هستند. رنگ صدفی کابینت ممبران باعث ایجاد خطای دید و بازتاب نور می‌شود که باعث می‌شود فضا را از آن چه که هست بزرگ‌تر نشان دهد.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

تصویر کابینت ممبران کرم رنگ

رنگ کرم کابینت ممبران

رنگ کرم کابینت ممبران یکی از رنگ‌های روشن یا به اصطلاح از رنگ خانواده سفید است که برای افرادی که رنگ‌های تیره را نمی‌پسندند بهترین پیشنهاد است. رنگ کرم در کابینت ممبران به این صورت است که در رنگ سفید رگه‌های طلایی به چشم می‌خورد. رنگ کرم کابینت ممبران آرامش را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد. رنگ کرم را می‌توانید با رنگ‌های دیگری ترکیب کنید تا زیبایی آشپزخانه‌تان دو برابر شود. 

رنگ خاکستری کابینت ممبران

رنگ خاکستری یکی از رنگ‌های سرد و دلباز است که جدیدا در سبک‌های مدرن مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. از آن جایی که رنگ کابینت ممبران طوسی رنگ خنثی محسوب می‌شود، می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد. این رنگ کابینت برای هر دو متراژ چه کوچک و چه بزرگ مناسب است و دکوراسیون شیک و جذابی را برای متقاضی به وجود می‌آورد. رنگ طوسی را هر شخصی انتخاب نمی‌کند و کسانی متقاضی این رنگ هستند که دکوراسیون مدرنی را می‌خواهند. بهترین ترکیب رنگ طوسی با سفید است که جذابیت این کابینت را دو چندان می‌کند.

رنگ مشکی کابینت ممبران

این رنگ کابین بسیار تیره است و کاملا مناسب آشپزخانه‌ها با متراژ بالا است؛ اما اگر کوچک‌تر نشان دادن فضای آشپزخانه توسط نصب کابینت ممبران مشکی اختلالی در سلیقه شخصی‌تان به وجود نمی‌آورد باید اعتراف کنیم که از زیباترین رنگ کابینت ممبران است. این رنگ بیشتر در آشپزخانه‌های مدرن و کلاسیک به چشم می‌خورد و ترکیب آن با سفید بسیار فضای آشپزخانه زیبا و شیک می‌کند.

رنگ قهوه‌ای کابینت ممبران

رنگ قهوه‌ای کابینت ممبران بسیار پرکاربرد و همگانی است و اکثرا این رنگ را کسانی انتخاب می‌کنند که ریسک پذیر نیستند. به عبارتی رنگ قهوه‍‌ای عضو جدا نشدنی از اشپزخانه‌ها شده است؛ اما در نظر داشته باشید که رنگ قهوه‌ای مناسب آشپزخانه‌ها با متراژ بالا است. توجه داشته باشید که هرچه رنگ کابینت تیره‌تر باشد، طرح و حکاکی‌های روی آن بیشتر به چشم می‌خورد و نمای بیشتری برای جلب توجه دارد.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران‌

برخی از رنگ‌های کابینت ممبران جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند. از این جهت که برخی از رنگ‌ها مرسوم‌تر هستند؛ مانند رنگ قهوه‌‌ای و سفید که از پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران به شمار می‌روند. یکی از علت‌های این فروش قیمت کابینت ممبران با رنگ‌های مرسوم است و علت دیگر آن این است که علاوه بر زیبایی، راحت ست می‌شود.

تصویر رنگ‌های فانتزی کابینت ممبران

رنگ فانتزی کابینت ممبران

رنگ‌های فانتزی در آن دسته از رنگ‌هایی قرار دارند که بسیار خاص و سلیقه قشر اندکی از جمعیت است که حاضر به ریسک پذیری و ترکیب آن‌ها با رنگ‌های دیگر باشند. بهترین رنگ‌های فانتزی که در دکوراسیون کابینت ممبران دیده شده است، رنگ سبز کابینت ممبران است که رنگ سبز حس سرزندگی را به انسان منتقل می‌کند؛ اما در نظر بگیرید که برای انتخاب رنگ سبز از رنگ سبز تیره کم‌رنگ استفاده کنید. رنگ فانتزی دیگری که در کابینت ممبران دیده شده است رنگ شرابی است. این رنگ علاوه بر خاص بودن بسیار لوکس و شیک است؛ اما باید در نظر داشته باشید که برای رنگ‌های فانتزی مانند سبز، آبی و شرابی ست کردن اکسسوری‌ها با رنگ کابینت بسیار دشوار است. 

زیباترین رنگ کابینت را چگونه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب زیباترین رنگ کابینت باید به نکاتی توجه کنید که بسیار مهم هستند و چشم پوشی از هر کدام باعث ایجاد خلل در کابینت ممبران می‌شود. هر رنگ کابینت خصوصیات خود را دارد و بی توجه بودن به آن خصوصیات ممکن است مشکل ساز شود و به علت رعایت نکردن یک سری خصوصیات کابینت زیبا به چشم نیاید و دارای عیب و ایراد شود. ممکن است شما رنگی را برای کابینت ممبران انتخاب کنید، اما اصلا با دکوراسیون خانه متناسب نباشد. برای انتخاب زیباترین رنگ دکوراسیون ابتدا متراژ فضا را در نظر بگیرید و سپس به نورپردازی آشپزخانه بپردازید. هنگام انتخاب تصور کنید که رنگ انتخابی شما با چه اکسسوری‌هایی ست می‌شود. با رعایت این نکات جزئی می‌توانید زیباترین رنگ را انتخاب کنید.

تعیین بهترین رنگ کابینت ممبران

این که چه چیزی بهترین رنگ کابینت ممبران را تعیین می‌کنند یا برای انتخاب بهترین رنگ کابینت نیاز به چه اقداماتی است باید گفت که انتخاب بهترین رنگ به هیچ اقدامی نیاز ندارد و کاملا سلیقه‌ای است. فقط باید نکات مربوط به فضای آشپزخانه را رعایت کرد تا بتوان بهترین رنگ را برای آشپزخانه انتخاب کرد؛ به طور مثال اگر اشپزخانه‌ای با متراژ پایین دارید سعی کنید که از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا از آن چه که هست بزرگ‌تر به نمایش در بیاید و اگر فضای بزرگی در اشپزخانه دارید، محدودیت شما برای انتخاب رنگ کمتر است.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

پربازدیدترین مطالب دکوراسیون داخلی

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت