جدیدترین مدل‌های کابینت 2022

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > جدیدترین مدل‌های کابینت 2022

کابینت به عنوان یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های آشپزخانه، نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه دارد‌. طراحی کابینت آشپزخانه و نصب آن باید با نهایت دقت انجام گیرد تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشید.

حامی ساخت ارائه دهنده جدیدترین مدل کابینت 2022 با بهترین کیفیت و مرغوب‌ترین متریال است.

 معرفی جدیدترین مدل کابینت 2022

جدیدترین مدل‌های کابینت 2022 در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های گوناگون نظیر: وکیوم، ام دی اف، چوب،‌ هایگلاس، ممبران، کلاسیک و… تولید می‌شود.

شما باید متناسب با فضای آشپزخانه و ابعاد آن، میزان بودجه‌ای که برای خرید کابینت در نظر گرفته‌اید، نوع سبک دکور سایر قسمت‌های خانه و… یکی از برترین مدل‌های جدید کابینت را برای آشپزخانه انتخاب کنید. مدل کابینت آشپزخانه معمولا با توجه به سلیقه کارفرما انتخاب می‌شود.

در حال حاضر معمولا اکثر کابینت‌های دیواری که طراحی جدید هستند، بلند و کشیده طراحی می‌شوند؛ بنابراین فضای خالی تا سقف بسیار کم شده و یا حتی از بین رفته است و آن ظاهر ناموزون کابینت‌های قدیمی را ندارد. این روش علاوه بر اینکه فضای بیشتری را به کابینت اختصاص می‌دهد، در زیبایی محیط نیز موثر است.

کشو‌های زیاد و استفاده بهینه از فضا، ویژگی دیگر کابینت‌های مدل جدید هستند. در دکوراسیون جدید وسایل آشپزخانه می‌توانند با رنگ کابینت‌ها متفاوت باشند اما در نهایت بهتر است هارمونی رنگی آن‌ها حفظ شود.

دستگیره‌ درب‌ها از جمله موارد دیگری است که در جدیدترین طراحی کابینت آشپزخانه تغییرات چشمگیری داشته است. دستگیره‌های مخفی بسیار ترند و پرکاربرد شده‌اند.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

تصویر جدیدترین کابینت 2022

جدیدترین مدل کابینت ممبران در 2020

کابینت ممبران یکی از انواع مدل کابینت آشپزخانه است که امروزه بخش عظیمی از بازار کابینت را به خود اختصاص داده است. این کابینت لوکس، فوق العاده و با کیفیت با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد از همان زمان عرضه، به یکی از پرطرفدارترین کابینت‌‌های سال ۲۰۲۲ تبدیل شده است.

همان‌طور که مستحضرید ممبران نوعی روکش است که روی مغزی ام دی اف کار می‌شود. کابینت ممبران از جمله کابینت‌های کلاسیک و شیک است که طرفداران بسیاری دارد. افرادی که به دکوراسیون کلاسیک و اشرافی علاقه بسیار دارند، اما نمی‌توانند هزینه بالایی را برای کابینت‌های چوبی پرداخت کنند، می‌توانند کابینت روکش چوبی و یا کابینت ممبران را که قیمت پایین‌تری دارند برای آشپزخانه خود خریداری کنند.

مدل‌های جدید کابینت ممبران دریچه تازه‌ای از زیبایی و ظرافت کابینت را به روی مشتری‌ها گشوده است.

روی مغزی کابینت‌های ممبران در گذشته بیشتر منبت کاری و انجام میشد و وقتی ورق ممبران روی آن قرار می‌گرفت به کابینت کلاسیک تبدیل میشد؛ اما امروزه مغزی کابینت ممبران را نیز به صورت ساده و بدون هیچگونه طرحی با روکش ممبران می‌پوشانند؛ بنابراین کابینت تهیه شده یک کابینت مدرن و ساده خواهد بود.

در مدل‌های جدید کابینت ممبران عموما از طرح‌های ساده‌تر و شیک‌تری استفاده می‌شود؛ به طوری که حتی در لوکس‌ترین خانه‌ها نیز از کابینت ممبران استفاده می‌کنند.

کابینت ممبران اگر تمیز و با ظرافت تولید شود و نصب آن توسط فرد ماهری انجام گیرد، به همان اندازه کابینت چوب می‌تواند چشم نواز باشد‌.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

جدیدترین مدل کابینت هایگلاس در سال 2020

هایگلاس از گذشته تا کنون یکی از پرمصرف‌ترین متریال‌ها برای ساخت کابینت جدید می‌باشد. این کابینت با دارا بودن مزیت‌های فراوانی چون ظاهر شیک، دوام بالا، قیمت مناسب و… همواره مورد توجه تعداد زیادی از طراحان با تجربه قرار می‌گیرد.

کابینت هایگلاس در هر ابعادی از آشپزخانه قابل اجرا است؛ اما بیشتر به طور اختصاصی برای آشپزخانه‌های کوچک با فضاهای دلگیر طراحی می‌شود؛ از این رو برای انتخاب جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه کوچک اولویت قرار دارند.

کابینت هایگلاس به عنوان جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه کوچک، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این کابینت که از انعکاس نور بالایی برخوردار است و فاقد هر گونه حکاکی و منبت کاری است، عموما ظاهر ساده و بدون تزییناتی دارد و به فراوانی توسط طراحان دکوراسیون داخلی در آشپزخانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خاصیت انعکاس نور و طراحی ساده این کابینت‌ها، نقش بسزایی در بزرگ نشان دادن فضا دارد. انتخاب رنگ مناسب برای کابینت، فاکتور تاثیرگذار دیگری است که تا حد زیادی باعث می‌شود، آشپزخانه بزرگ‌تر به نظر برسد. نکته مهم در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کوچک این است که هیچگاه در ساخت آن از رنگ تیره به تنهایی استفاده نکنید. بهتر است رنگ روشن و یا ترکیب رنگ روشن و تیره با غالب بودن رنگ روشن را در نظر داشته باشید. ترکیب رنگ‌هایی نظیر: سفید و خاکستری، سفید و کرم، نسکافه‌ای روشن و… انتخاب‌های مناسبی برای کابینت آشپزخانه کوچک هستند.

تصویر جدیدترین کابینت سفید

صفر تا صد طراحی تا ساخت جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2020

نحوه طراحی کابینت آشپزخانه به عنوان یکی از فاکتورهای موثر در زیباسازی محیط خانه و آشپزخانه بسیار مهم و حیاتی است.

در مرحله اول و پیش از هر اقدامی برای طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه، ابتدا باید یک شرکت و یا کارگاه معتبر، باکیفیت و حرفه‌ای در زمینه ساخت کابینت را پیدا کنید. کارگاه‌های معروف در زمینه ساخت کابینت معمولا از تجهیزات کاملا پیشرفته استفاده می‌کنند، مرغوب‌ترین متریال را خریداری می‌کنند و همچنین در مجموعه طراحان مطرح را استخدام می‌کند. طراحان خلاق و با سلیقه نقش مهمی را در ساخت و عرضه محصولات جدید به بازار ایفا می‌کنند.

پس از این مرحله، متراژ کابینت مورد نیاز برای آشپزخانه باید مشخص شود. سپس می‌توانید طرح‌های آماده و کاتالوگ مجموعه را مشاهده کنید و در صورتی که یکی از آن‌ها را پسند کردید، طرح مورد نظر را سفارش دهید. اگر هم طرحی در ذهن دارید، آن را برای کابینت ساز مطرح کنید تا کابینت اختصاصی شما را طراحی کند و سپس بسازد.

پس از انتخاب طرح و رنگ کابینت، ساخت آن آغاز می‌شود. در مرحله آخر نیز کابینت توسط یک نصاب حرفه‌ای، نصب می‌شود.

در هنگام خرید انواع کابینت برای آشپزخانه باید توجه لازم را داشته باشید تا کابینت علاوه بر دارا بودن کیفیت مناسب و طرح و مدل جدید، به اندازه کافی کاربردی باشد.

 حامی ساخت ارائه دهنده جدیدترین مدل کابینت 2022 با بهترین کیفیت و مرغوب‌ترین متریال است.

شما می‌توانید با خیالی راحت اقدام به سفارش انواع کابینت در انواع مدل‌های جدید و قدیم کنید.

توضیحات خلاصه

جدیدترین مدل‌های کابینت 2022 متناسب با دکوراسیون آشپزخانه، ابعاد آشپزخانه، رنگ و طرح دلخواه و حتی متریال به کار رفته شده برای ساخت کابینت، بسیار متنوع هستند و محدود به چند مدل نیستند.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت