حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > انواع کابینت ام دی اف براق

انواع کابینت ام دی اف براق

کابینت یکی از آیتم‌های مهم آشپزخانه است که اکثر افراد برای انتخاب آن زمان زیادی را صرف می‌کنند، تحقیق می‌کنند که چه نوع کابینتی برای فضا اشپزخانه‌شان مناسب است تا آن را مطابق با سلیقه‌ خود در اشپزخانه جا دهند. کابینت‌های ام دی اف از آن دسته کابینت‌هایی است که مورد پسند افراد زیادی است و تقریبا اکثر افراد انواعی از آن را دکوراسیون آشپزخانه به کار می‌برند. کابینت ام دی اف براق یکی از انواع پر کاربرد در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شود. تیم حامی ساخت 12 سال تجربه در زمینه طراحی و اجرا کابینت و دکوراسیون دارد و معتبرترین و بهترین کابینت ساز را برای طراحی و اجرا به شما معرفی می‌کند؛ به همین منظور می‌توانیم شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت

انواع کابینت ام دی اف براق 

به طور کلی یکی از مصالح محبوب و پر طرفدار همین کابینت ام دی اف است. باید بدانید که دو نوع کابینت ام دی اف براق وجود دارد که افراد به هر دو این کابینت علاقه نشان داده‌اند و در ادامه به هر دو این کابینت ام دی اف براق اشاره می‌کنیم.

 

کابینت ام دی اف براق معمولی

اولین نوعی که قرار است از آن صحبت کنیم کابینت ام دی اف معمولی است که در بازار وجود دارد. روکش اپن کابینت درخشش خوبی دارد؛ لازم به ذکر است که این نوع کابینت یکی از انواع کابینت ام دی اف است که به نسبت سایر مدل‌های کابینت ام دی اف برق بیشتری دارد.

کابینت ام دی اف براق های‌گلاس

یکی از انواع کابینت‌های ام دی اف که درخشش زیادی دارد کابینت ام دی اف با روکشی از جنس وینیل است که به آن کابینت های‌گلاس گفته می‌شود یا به طور عامیانه به آن کابینت ام دی اف براق گفته می‌شود. این نوع کابینت درخشندگی خاصی را به محیط آشپزخانه می‌دهد و جلوه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را چندین برابر می‌کند. با انتخاب بهترین رنگ کابینت ام دی اف می‌توانید این درخشندگی و زیبای را دو چندان کنید. 

قیمت کابینت ام دی اف براق 

قیمت کابینت ام دی اف به عوامل زیادی بستگی دارد که بر روی تغییر قیمت تاثیر زیادی می‌گذارد. یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت کابینت ام دی اف کیفیت جنس ام دی اف کابینت است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. یکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت کابینت ام دی اف براق تاثیر گذار است متراژ استفاده شده کابینت ام دی اف براق در آشپزخانه است؛ جالب است بدانید که گاهی رنگ بندی کابینت ام دی اف براق نیز در قیمت آن تاثیر گذار است؛ به طور مثال قیمت کابینت ام دی اف براق سفید بیشتر از قیمت کابینت ام دی اف براق کرم قهوه‌ای است. 

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

رنگ بندی کابینت ام دی اف براق

کابینت‌های ام دی اف رنگ‌های بسیار متنوع و زیادی دارد که انتخاب رنگ کابینت ام دی اف براق کاملا سلیقه‌ای است؛ اما باید سعی کنید که متناسب با فضا آشپزخانه رنگ آن را انتخاب کنید. زمانی که رنگ مناسبی برای فضا آشپزخانه انتخاب کنید نمای کلی آشپزخانه بی‌نظیر می‌شود. ما کابینت ام دی اف براق را با رنگ انتخابی شما به بهترین نحو طراحی و اجرا کنیم و در ادامه به چند رنگ از ام دی اف سفید و ترکیب آن‌ها با رنگ‌های دیگر در کابینت ام دی اف براق اشاره می‌کنیم تا بتوانید به راحتی تصمیم‌گیری و انتخاب کنید.

کابینت ام دی اف براق سفید طوسی

به طور کلی کابینت ام دی اف سفید بسیار جذاب است و همیشه حس تمیزی و آرامش را به مخاطب القا می‌کند؛ علاوه بر این استفاده از کابینت ام دی اف سفید طوسی در آشپزخانه با متراژ پایین کمک می‌کند تا نمای کلی آشپزخانه بزرگ‌تر به چشم بیاید. این رنگ کابینت ام دی اف براق بسیار محبوب است و افراد زیادی آن را در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می‌کنند. استفاده از رنگ طوسی در کنار رنگ سفید بسیار جذاب و شیک است. از آنجایی که تقریبا رنگ نقره‌ای از نظر تناژ رنگی شبیه به طوسی است استفاده از کابینت ام دی اف براق سفید نقره‌ای در طراحی داخلی آشپزخانه به همان اندازه زیبا و شیک می‌شود.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

کابینت ام دی اف براق سفید مشکی

استفاده کابینت ام دی اف سفید مشکی در طراحی آشپزخانه بسیار حساس است و باید در ابتدا به متراژ آشپزخانه دقت کنید. اگر متراژ فضا آشپزخانه کم باشد سعی کنید از رنگ مشکی کمتر استفاده کنید تا نمای کلی آشپزخانه گرفته و دلگیر نشود و برعکس اگر متراژ فضا آشپزخانه شما بزرگ باشد می‌توانید از مقدار رنگ مشکی بیشتر استفاده کنید. کابینت ام دی اف براق سفید و مشکی بسیار مدرن است و در طراحی‌های مدرن و شیک استفاده می‌شود؛ اما انتخاب صحیح ترکیب رنگ آن که به چه صورت باشد بسیار مهم است.

کابینت ام دی اف براق سفید طلایی

کابینت ام دی اف براق سفید طلایی از نوع کابینت‌های ام دی اف براق جدید محسوب می‌شود که به تازگی در طراحی دکوراسیون داخلی به کار می‌برند. رنگ‌های دیگری با همین تناژ رنگی مانند کابینت ام دی اف براق سفید قهو‌ای نیز در همین دسته قرار می‌گیرند و بخاطر این تضاد رنگی که دارند فضا آرام و دلنشینی را در آشپزخانه ایجاد می‌کنند.

مزایا و معایب کابینت ام دی اف براق

در ادامه به بررسی مزایا کابینت ام دی اف پرداخته‌ایم؛ در ضمن این نکته را در نظر داشته باشید که بین کابینت ام دی اف براق و دیگر مدل‌های کابینت ام دی اف مزایا و معایب نسبتا یکسان هستند.از مزایای کابینت ام دی اف براق می‌توان به زیبایی و درخشش رویه، تنوع بالا در طرح و رنگ، مقاومت بالا در صورت سالم بودن رویه و قابلیت ترمیم آسان اشاره کرد؛ همچنین از معایب کابینت ام دی اف براق می‌توان به مقاومت پایین در برابر رطوبت پس از آسیب دیدن روکش، لکه پذیری بالا، خش پذیری و لبه‌ها و گوشه‌های تیز اشاره کرد؛ بنابراین این نکته را فراموش نکنید که هنگام شست و شوی ظروف کابینت ام دی اف شما با آب تماس نداشته باشد. اگر پشت سینک شما از ام دی اف استفاده شده است برای جلوگیری از تماس آن با رطوبت می‌توانید از طلق استفاده کنید.

سوالات متداول

قیمت کابینت ام دی اف به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین این موارد شامل کیفیت ام دی اف، متراژ استفاده شده و در برخی موارد رنگ کابینت ام دی اف می‌شود.

از انواع کابینت ام دی اف براق می‌توان به کابینت ام دی ام براق معمولی و کابینت ام دی اف براق های گلاس اشاره کرد.

کابینت ام دی اف براق در رنگ‌های طوسی، طلایی و سفید خلاصه می‌شود. این نکته را فراموش نکنید که در بعضی مواقع رنگ بر قیمت کابینت ام دی اف براق تاثیر گذار است.

دیدگاهی بنویسید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت