کدام رنگ ام دی اف برای کابینت آشپزخانه شما بهتر است؟

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > کدام رنگ ام دی اف برای کابینت آشپزخانه شما بهتر است؟

برای طراحی منزل باید به همه بخش های آن توجه نمایید، آشپزخانه از جمله بخش هایی است که نقش مهمی در طراحی  دکوراسیون دارد، که حتی از آن به عنوان قلب خانه نیز یاد می کنند. همه افراد قبل از انجام هر کاری برای انتخاب دکوراسیون فضای آشپزخانه و همچنین مبلمان آن، ابتدا باید جنسی که برای فضای آشپرخانه انتخاب می کنند، مناسب باشد و پس از انتخاب جنس، نکته مهمی که اهمیت دارد، نوع رنگ آن است. در میان جنس های مختلفی که برای کابینت وجود دارد، جنس ام دی اف از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل تنوع بسیار بالای این نوع کابینت، گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید در پیش روی افراد قرار دارد. هدف از ارائه این مقاله معرفی تنوع رنگی برای کابینت MDF به شما عزیزان است، تا با استفاده از این اطلاعات، در کابینت آشپزخانه خود تغییرات لازم را انجام بدهید.

در واقع کابینت MDF را به صورت مخفف شده ورق های فیبر با چگالی میانگین که از محصولات چوبی ساخته شده است، تعریف می کنند. نحوه ساخت ورقه های فیبر این گونه است که ابتدا با استفاده از شیوه خشک این ورقه ها تولید و سپس با انواع مواد روکش می کنند. روکش های مختلف و زیبایی که به این ورقه ها متصل می کنند، باعث ماندگاری بیشتر آنها در آشپزخانه می شود. از رایج ترین روکش هایی که برای ورقه های فیبر استفاده می شود، نوعی روکش ملامینی است که با استفاده از کاغذ های طرح داری که آغشته به چسب هستند، ساخته شده است.

قبل از اینکه نوع رنگ ام دی اف آشپزخانه را انتخاب نمایید باید به نکات زیر توجه نمایید:

ـ باید به ابعاد فضای آشپزخانه خود توجه نمایید زیرا این موضوع تاثیر زیادی در انتخاب رنگ کابینت MDF دارد و برای آشپزخانه ای که دارای ابعاد کوچک است انتخاب رنگ روشن مناسب تر می باشد.

ـ توجه به میزان نورپردازی آشپزخانه بسیار ضروروی است چرا که تنها در صورت داشتن آشپزخانه ای پرنور، می توانید از رنگ های تیره برای MDF آن استفاده نمایید.

ـ هنگامی که رنگ کابینت MDF خود را انتخاب می کنید باید به مدت زمانی که صرف تمیز کردن کابینت قرار می دهید، توجه نمایید.

اما با همه این تفاسیر اگر به تنهایی نمی‌توانید تصمیم به انتخاب رنگ بگیرید، بهتر است از یک کابینت ساز کمک بگیرید.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

انواع رنگ ام دی اف در کابینت

بهترین رنگ ام دی اف کابینت تنها یک رنگ خاص نیست. این رنگ می تواند ترکیبی از رنگ های تیره و روشن باشد. دکوراتیوها همیشه از تضاد رنگی برای برجسته کردن طراحی کمک می گیرند. استفاده صحیح از رنگ های متضاد یک هنر است. با توجه به قیمت کابینت بهتر است در انتخاب رنگ و طرح کابینت ها دقت کنید. بی توجهی به رنگ کابینت جدید موجب می شود تا پس از نصب کابینت از انتخاب تان پشیمان شوید.

در ادامه انواع رنگ ام دی اف کابینت را به طور کامل بررسی می کنیم:

کابینت ام دی اف خاکستری

بهترین رنگ کابینت ام دی اف از دایره رنگ ها را انتخاب کنید اساس انتخاب رنگ، دکوراسیون داخلی منزل باشد.

این روزها آشپزخانه های اوپن بخشی از اتاق پذیرایی هستند بنابراین نباید در تضاد با نوع طراحی پذیرایی باشند. به رنگ اصلی و هارمونی رنگی دقت کنید. شاید رنگ کابینت جدید آشپزخانه همسایه با سبک طراحی و دکوراسیون خانه تان هماهنگ نباشد بنابراین ملاک را روی سبک دکوراسیون منزل قرار دهید و توجهی به موج مد نداشته باشید. یکی از ترکیبات رنگی بسیار چشم نواز در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ترکیب خاکستری روشن و تیره است. بهترین رنگ کابینت ام دی اف را  می توانید از سه طیف تیره تا روشن با پایه خاکستری انتخاب کنید. خاکستری خیلی روشن تقریبا نزدیک به سفید به همراه خاکستری تیره و نزدیک به سیاه بسیار شیک دیده می شود.

تصویر کابینت ام دی اف با رنگ خاکستری

رنگ طوسی روشن

از پرطرفدارترین رنگ های کابینت آشپزخانه می توان به رنگ طوسی سفید و حتی خود ام دی اف سفید که یکی از رنگ های روشن محسوب می شود، اشاره نمود. این رنگ به عنوان یکی از رنگ های خنثی به حساب می آید و به دلیل همین ویژگی با دیگر رنگ ها به خوبی همخوانی پیدا می کند، بنابراین انتخاب این رنگ یک فضای زیبا و ایده آل را برای آشپزخانه رقم می زند. رنگ طوسی را می توانید در آشپزخانه هایی که دارای فضا و نور بسیار کم هستند، استفاده کنید.

رنگ کرم همراه با تنالینه زرد

از ویژگی های استفاده از رنگ کرم متمایل به زرد در کابینت MDF این است که سبب می شود، فضای آشپزخانه مدرن و بزرگ تر نشان داده شود. این نوع رنگ بسیار مناسب فضای آشپزخانه می باشد و جز رنگ هایی است که اشتها را افزایش می دهند. همچنین می توانید برای زیباتر شدن آشپزخانه برای وسایل آن از ترکیب روکش استیل با رنگ طوسی همراه با مشکی استفاده نمایید.

تصویر کابینت ام دی اف کرم رنگ

رنگ خاکی و طوسی برای کابینت mdf

با انتخاب رنگ خاکی که یک نوع رنگ قهوه ای روشن است برای کابینت MDF، فضای آشپزخانه بزرگ تر و پرنورتر نشان داده می شود. در صورت استفاده از این رنگ در کابینت آشپزخانه بهتر است، وسایل آن را از جنس استیل و با رنگ نقره ای انتخاب نمایید.

ما اینجاییم تا برای انتخاب کابینت بهت کمک کنیم! با ما تماس بگیر

انتخاب رنگ فندقی برای کابینت MDF

رنگ فندقی از جمله رنگ هایی است که یک حس صمیمت را در افراد القا می کند و می توانید برای درک این حس و همچنین افزایش زیبایی در فضای آشپزخانه از این رنگ در کابینت های MDF استفاده کنید. از این رنگ در آشپزخانه هایی که دارای نور زیاد هستند، برای بازدهی بهتر، بهره می برند. افرادی که تمایل دارند آشپزخانه های خود را به سبک کلاسیک تزئین کنند، می توانند از روکش گرانیتی که رنگ مشکی و توسی دارد و ترکیب آن با رنگ فندقی بهره ببرند.

ترکیب رنگ های کرم و قهوه ای برای کابینت ام دی اف

رنگ قهوه ای که در کابینت آشپزخانه از آن آستفاده می کنند، شامل محدوده وسیعی از رنگ ها است. در بعضی مواقع انتخاب رنگ مناسب برای فضا بسیار کار دشواری می باشد که حتی ممکن است افراد را دچار شک و تردید نماید. بهترین گزینه برای کابینت MDF در آشپزخانه، استفاده ترکیبی، از رنگ های قهوه ای است. می توانید از سنگ هایی که دارای روکش های با رنگ های قهوه ای روشن یا کرم هستند و همچنین کابینت های MDF با رنگ قهوه ای تیره برای زیباتر و شیک شدن آشپزخانه بهره ببرید. همچنین می‌توانید برای تاج کابینت ام دی اف از قهوه‌ای روشن استفاده کنید و برای بدنه از رنگ روشن‌تر.

تصویر کابینت ام دی اف قهوه‌ای

انتخاب رنگ های نسکافه ای یا گردویی در کابینت MDF

برای آشپزخانه های مدرن بهترین گزینه، انتخاب رنگ از میان رنگ های نسکافه ای، دارچینی، گردویی یا رنگ هایی را که در این خانواده هستند، می باشد. در صورت استفاده از این رنگ ها در کاشی های آشپزخانه می توانید از نورپردازی نقطه ای در میان کابینت ها بهره ببرید تا فضای دلپذیری برای آشپزخانه بوجود آورید تا باعث شود از بودن در آن فضا لذت ببرید.

انتخاب رنگ قهوه ای خیلی تیره یا سوخته در کابینت ام دی اف

این رنگ مناسب آشپزخانه های بزرگی است که از نورپردازی زیادی برخوردار هستند. این نوع رنگ ها فضای آشپزخانه و استفاده شده را کوچک تر نشان می دهند. با انتخاب تجهیزات آشپزخانه از جنس استیل که دارای رنگ نقره ای هستند، باعث می شود فضای آن مدرن به نظر برسد. برای حفظ تعادل می توانید از رنگ های کرم یا رنگ های ملایم تر برای پوشش دیوار استفاده نمایید.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت