طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

همانطور که می‌دانید دکوراسیون کلینیک زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که باید به گونه‌ای باشد که به مراجعه کننده حس آرامش و اطمینان را القا کند.  برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی بتواند حس حضور در محیطی حرفه‌ای و مناسب را به مراجعه کننده بدهد لازم است اصولی در طراحی آن رعایت شود. رعایت اصول طراحی کلینیک زیبایی نیز نیازمند این است که شما کار را به کاردانی بسپارید که علاوه بر دانش تخصصی، تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. حامی ساخت مفتخر است صفر تا صد طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی را با بکارگیری به روزترین متدها برای شما عزیزان به انجام برساند.

 

اهمیت طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

شاید بتوان سخت‌گیرترین و دقیق‌ترین افراد را در امر زیبایی کسانی دانست که به کلیینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند؛ از این رو شما باید کلینیک زیبایی خود را طوری طراحی کنید که بی نقص باشد و بتواند نظر مثبت مراجعه کنندگان شما را حاصل شود. از آنجایی که حتی ممکن است که افرادی که به کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنند استرس ناشی از انجام امور درمانی را داشته باشد، محیط کلینیک زیبایی باید محیطی باشد که منتقل کننده حس آرامش به افراد باشد. همه این دستاوردها با طراحی دکوراسیونی حاصل می‌شود که بر پایه‌ی علم و اصول طراحی دکوراسین شکل بگیرد.

 

اصول طراحی کلینیک زیبایی در حامی ساخت

نوع طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی حتی در تعداد مراجعه کنندگان نیز تاثیر دارد. اینکه مکانی که مراجعه کنندگان شما در آن زمان انتظار را سپری می‌کنند چگونه باشد بسیار در احساس رضایت آن‌ها از کلینیک زیبایی شما تاثیرگذار است. ریز فضاهای کلینیک زیبایی به باید به گونه‌ای طراحی و پیاده سازی شده باشند که کارفرما بتواند از فضای موجود حداکثر استفاده را داشته باشد. 

 

طراحی دکوراسیون اتاق پوست در حامی ساخت

دیزاین کلینیک پوست باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر رعایت اصول زیبا شناسی، از متریال با کیفیت استفاده شود. همچنین به علت حساس بودن این قسمت باید بتوان حداکثر بهداشت را در آن رعایت کرد؛ بنابراین طراحی آن باید طوری باشد که تمام این نیازها برطرف شود. 

 

دکوراسیون اتاق لیزر با حامی ساخت 

همانطور که می‌دانید 3 مولفه زیبایی، کیفیت و بهداشت در طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی حرف اول را می‌زنند. طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی در حامی ساخت به گونه‌ای است که علاوه بر رعایت تمام مولف‌های قسمت بالا، به دنبال رفع تمام نیازهای مراجعه کننده نیز است و ایجاد حس رضایت مراجعه کننده و کارفرما برای تیم طراحی دکوراسیون حامی ساخت در وهله اول قرار دارد. این قاعده در تمام بخش‌های طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی از جمله طراحی دیزاین اتاق لیزر نیز صدق می‌کند؛ به عنوان مثال نورپردازی در اتاق لیزر باید بر اساس اصول انجام شود که عمل لیزر کردن را برای کارکنان آسان سازد. اینکه نورپردازی به چه حد و چگونه باشد کاملا مطابق اصول و با نظر کارفرما تعیین می‌شود.

تصویر دکوراسیون مطب زیبایی

رنگ در طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی انجام می‌شود، انتخاب رنگ است. رنگ مناسب مطب زیبایی شامل رنگ کفپوش‌ها، دیوارها، پرده و برخی تزئینات در داخل کلینیک است. برای داشتن انتخابی عالی در رنگ، لازم است که مجموعه‌ای که به آن مراجعه می‌کنید، اطلاعات درست و کافی در مورد مباحثی مانند روانشناسی رنگ‌ها و چگونگیه تاثیر آن‌ها در افزایش جذابیت بیشتر محیط و خلق و خو مراجعه کننده و… داشته باشد و دیدی وسیع در انتخاب و نوآوری در مبحث طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی را ارائه دهد. همچنین باید با ابزارهای موثر در افزایش کیفیت طراحی دکوراسیون داخلی آشنا باشد. حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده که به یک محیط مطب پزشک یا کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید و در همان بدو ورود و در نگاه اول حس بسیار خوبی اعم از آرامش و اطمینان از آن فضا دریافت کردید، هر چند که شناخت قبلی نسبت به آن نداشته‌اید. انتخاب رنگ مناسب برای تم کلی فضا یکی از علل‌های مهم در این امر است.

 

جزئیات در طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

شاید برخی افراد به اشتباه تصور کنند که طراحی دکوراسیون به اعمال تغییراتی در فضای کلی کلینیک زیبایی گفته می‌شود؛ اما تقاوتی نمی‌کند شما خواهان طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه باشید یا کلینیک زیبایی، توجه به جزئیات برگ برنده را در دستان‌تان می‌گذارد. به عنوان مثال حتما تاکنون شده است که ساعت‌ها در زیر دست دکترها در کلینیک‌های زیبایی وقت گذرانده باشید و تنها منظره‌ای که در پیش رویتان، سقف کلینیک باشد. شما با یک حرکت خیلی حرفه‌ای می‌توانید دیزاین سقف کلینیک را با طرح‌ها زیبا سازید. حتی مبل کلینیک زیبایی نیز جزو جزئیاتی محسوب می‌شود که باید با تکم کلی کلینیک هماهنگ باشد. همچنین شرکتی که به آن جهت طراحی دکوراسیون مراجعه می‌کنید باید با ضوابط طراحی کلینیک آشنا باشد.

 

تصویر کلینیک زیبایی با میز قهوه‌ای

قیمت طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

به طور کل قیمت طراحی دکوراسیون داخلی به عوامل زیادی بستگی دارد.  با توجه به اینکه کلینیک‌ها بخش‌های مختلفی را شامل می‌شوند نمی‌توان قیمتی کلی و مشخص بیانه کرد؛ زیرا طراحی و پیاده سازی طراحی دکوراسیون، در هر بخش از کلینیک نیازمند متریال و رعایت نکات مخصوص خودش است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت طراح دکوراسیون کلینیک زیبایی با مشاوران ما در حامی ساخت ارتباط بگیرید.

 

ایده‌های طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

ایده‌های زیادی برای طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی وجود دارد. در ادامه برخی از این ایده‌ها را مرور می‌کنیم.

  • محیط اتاق پزشک یا کارکنان کلینیک زیبایی معمولا شامل فضایی جهت معاینه، میز کار و فضای نگهداری تجهیزات است. می‌توان این بخش‌ ها را را به وسیله یک پارتیشن از یکدیگر جدا کرد تا نظم بیشتری در فضا حاکم شود. همچنین استفاده از پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند ارتباط بصری بین دو قسمت مد نظر را حفظ کند، به این منظور بهتر است به یک پارتیشن کار حرفه‌ای در شهر خود مراجعه کنید.
  • از آنجایی که نخستین بخشی که مراجعه کنندگان در بدو ورود به کلینیک به آن مراجعه می‌کنند، بخش منشی است، پس باید در جایی قرار داشته باشد که دسترسی به آن آسان باشد و افراد بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.
  •  به این علت که افراد بیشترین زمان را در سالن انتظار میگذرانند؛ پس باید از المان­‌ها و رنگ‌هایی در طراحی آن استفاده شود که نمایانگر شغل و تخصص شما باشد.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت