طراحی دکوراسیون تجاری

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > طراحی دکوراسیون تجاری
تصویر دکوراسیون تجاری

فهرست مطالب

حامی ساخت با 12 سال سابقه تخصص در زمینه طراحی دکوراسیون تجاری، آماده ارائه خدمات به شماست. پیش از تصمیم گیری با ما مشورت کنید؛ ما قدم به قدم همراه شمائیم. در صورتی که قصد طراحی دکوراسیون داخلی برای دفتر کار یا طراحی مجتمع تجاری خود را دارید، حامی ساخت با سابقه درخشان در این زمینه آماده است تا طراحی دکوراسیون مجتمع تجاری مدرن شما را با بهترین طراحان و متخصصان، به صورت کاملا حرفه‌ای و بر اساس اصول طراحی دکوراسیون تجاری انجام دهد. 

 

دکور دفتر تجاری 

طراحی دکوراسیون دفتر تجاری شما باید به گونه‌ای باشد که حس یک دفتر تجاری اداری و رسمی را به شما و کارمندان‌تان القا کند؛ از این رو تا جایی که می‌توان باید از بکارگیری رنگ‌‌ها به صورت متنوع خودداری کرد و یک تم کلی برای دفتر تجاری در نظر گرفت. انتخاب مبلمان شیک و مناسب و یک مکان برای استراحت کارکنان نیز از جمله مواردی است که باید هنگام طراحی دکوراسیون اداری و تجاری دفتر شما در نظر گرفته شود. تیم طراحی دکوراسیون تجاری در حامی ساخت، برای طراحی دکوراسیون اداری و تجاری دفتر شما ایده پردازی کرده و با مشورت خودتان این طرح را پیاده سازی می‌کند. 

 

نکات طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری باید متناسب با هدف، خدمات یا محصولاتی باشد که دفتر تجاری به منظور ارائه آن‌ها، تاسیس شده است. طراحان دکوراسیون تجاری در حامی ساخت، با توجه به اینکه با چه هدفی قصد دارید دکوراسیون فضای تجاری خود را طراحی کنید، از مواد و متریال مناسب استفاده می‌کنند؛ فرقی نمی‌کند قصد راه‌اندازی یک رستوران را داشته باشید یا افتتاح یک مجتمع تجاری مدرن خرید پوشاک، کارشناسان حامی ساخت با دانش تخصصی، به شما در زمینه انتخاب متریال مورد نیاز و طراحی مناسب مشاوره داده و پس از تایید طرح توسط شما، آن را در فضا اجرا می‌کنند.

به طور کلی حامی ساخت با در نظر گرفتن تمامی جنبه‌های تاثیرگذار همچون بودجه، نیاز مشتری، سلیقه، استانداردهای طراحی و جدیدترین متد روز دنیا بهترین طراحی دکوراسیون تجاری را انجام و اجرا می‌کند. هدف اصلی حامی ساخت جلب نظر و رضایت مشتریان است. متناسب با سلیقه و بودجه خود بهترین طراحی دکوراسیون تجاری را از ما بخواهید.

تصویر دکراسون تجاری نارنجی

اصول طراحی دکوراسیون تجاری

برای انجام هر کاری باید از اصول و قواعد آن مطلع باشید و هر اقدامی را بر اساس استانداردها انجام دهید، طراحی دکوراسیون تجاری نیز از این قضیه مستثنی نیست.

پیاده سازی اصول و استانداردهای لازم موجب می‌شود تا بنایی مقاوم، ایمن، جذاب و چشم نواز داشته باشید.

رعایت اصول، بکارگیری سبک‌های متفاوت و استفاده از روش‌های جلب توجه، موجب می‌شود تا مشتریان و بازدیدکنندگان احساس خوشایندی نسبت به فروشگاه شما داشته باشند.

گاهی با رعایت اصول ابتدایی و ساده هم می‌توان نتایج شگفت انگیزی خلق کرد؛ در نتیجه بهتر است از این اصول اطلاع یابید و آن‌ها را بکار بگیرید.

در ادامه چندین مورد از مهم‌ترین اصولی که در این حوزه بکار گرفته می‌شود را توضیح خواهیم داد.

با طراحی اصولی دکوراسیون منزل، آرامش را به خانه بیاورید.

کاربرد ویترین در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

ویترین از المان‌های مهم در مکان‌های تجاری محسوب می‌شود؛ زیرا در این محل است که فروشندگان بهترین محصولات برند خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند تا وسیله‌ای برای جذب مشتری شود؛ به همین خاطر باید در طراحی و چیدمان ویترین دقت زیادی صرف شود.

ویترین فروشگاه معرفی کننده برند و محصولات شماست. با طراحی بهترین ویترین در ذهن مخاطب می‌مانید. طراحی یک ویترین استاندارد می‌توانید تاثیر بسیاری در زیبایی فروشگاه یا مغازه شما داشته باشد؛ پس از این نکته غافل نشوید.

 طراحان حامی ساخت با استفاده از رنگ بندی خاص و جذاب و ارائه طرح‌های خلاقانه در این راستا ویترین شما را به گونه‌ای طراحی خواهند کرد که کاملا مشتری پسند بوده و مخاطب را به سمت خود بکشاند.

تصویر دکوراسیون تجاری

نقش دیوار در دکوراسیون تجاری

به دلیل تاثیر دیوار در نمایش ویترین، محل قرارگیری دیوار در طراحی دکوراسیون تجاری مهم است؛ علاوه بر این مورد، استفاده از کاغذ دیواری‌های مدرن و شیک، سنگ‌های قیمتی، آجرهای زینتی، کاشی­‌های رنگ و لعاب دار زیبا و… در طراحی دیوار، باعث ایجاد جلوه‌ای جذاب‌تر در طراحی دکوراسیون فضای تجاری می‌شود.

 گاهی افراد بر روی دیوار نقش و نگارهایی را متناسب با فضا به تصویر می‌کشند که این نقاشی‌ها جلوه بسیار زیبایی به فضا می‌بخشند.

 

وسایل تزئینی، آشفته گر یا جلوه دهنده؟

با توجه به حرکت طراحی دکوراسیون به سمت مدرنیته شدن، می‌توان از وسایل تزئینی مختلف مانند مجسمه‌های تاریخی یا مدرن، آبنما، آثار هنری و… در فضاهای تجاری استفاده کرد. به کارگیری این قبیل تجهیزات نباید به گونه‌ای باشد که محیط مکان تجاری را شلوغ کرده و باعث شود تمرکز مشتریان از محصولات و کالاها به وسایل دکوری درون محیط سوق داده شود. می‌توانید به سلیقه و تخصص طراحان دکوراسیون تجاری حامی ساخت در این زمینه اعتماد کنید.

تصویر دکوراسیون تجاری نارنجی سفید

ایده‌هایی در دکوراسیون داخلی تجاری 

برای خود ایده‌هایی را تصویرسازی کنید و سپس انتخاب کنید که کدام ایده به سلیقه شما نزدیک‌تر است تا اجرا کردن ایده زمان کمتری را ببرد. در ادامه به چندین ایده اشاره می‌کنیم. در نظر داشته باشید که تیم حرفه‌ای حامی ساخت شما را از طراحی تا اجرا همراهی می‌کند.

 

 استفاده از وسایل تزئینی در دکور داخلی تجاری

می‌دانید که سبک طراحی دکوراسیون به سمت مدرنیته شدن پیش می‌رود؛ پس می‌توان از وسایل تزئینی مختلف مانند مجسمه‌های تاریخی یا مدرن، آثار هنری و… متناسب با سلیقه شما در فضاهای تجاری استفاده کرد. به کارگیری این قبیل تجهیزات نباید به گونه‌ای باشد که محیط مکان تجاری را شلوغ کرده و باعث شود تمرکز مشتریان از محصولات و کالاها به وسایل دکوری درون محیط سوق داده شود و یا بی ربط به مجموعه باشد؛ می‌توانید به سلیقه و تخصص طراحان دکوراسیون تجاری حامی ساخت در این زمینه اعتماد کنید.

 

استفاده از گل و گیاه در طراحی دکوراسیون تجاری

در برخی محیط‌های تجاری مثل رستوران و کافی شاپ که نیاز نیست نظر مخاطب را به محصول خاصی جلب کنیم، استفاده از گل و گیاه و برخی المان‌های طبیعی مثل آبنما و… تاثیر زیادی در ایجاد یک محیط دلنشین و آرامش بخش برای مشتری دارد. از اینگونه المان‌ها می‌توان در سایر مکان‌های تجاری مثل فروشگاه هم استفاده کرد؛ ولی به خاطر جلوه بصری قوی این تجهیزات باید توجه داشت که به کارگیری آن‌ها محصولات را از دایره توجهات خارج نکند.

تصویر دکوراسیون تجاری زیبا

رنگ بندی در طراحی دکوراسیون تجاری

از جمله نکات مهم در طراحی مجتمع تجاری توجه به رنگ‌بندی است. برای ارائه یک طراحی شیک و مدرن در محیط تجاری‌تان، باید طراحی دکوراسیون تجاری را به تیمی بسپارید که در انتخاب ترکیب رنگ‌ها سلیقه‌ای عمل نکرده و اصول را در نظر بگیرد. در صورتی که رنگ‌بندی در طراحی دکوراسیون تجاری درست انتخاب شود می‌تواند باعث جلوه بیشتر اجناس و جذب مراجعه کنندگان به خرید شود. باید توجه داشته باشید از رنگ‌های گوناگون و پراکنده استفاده نکنید؛ همچنین از به کاربردن تعداد رنگ‌های زیاد در المان‌ها، دیوارها و کف زمین باعث گیج و سردرگم شدن مشتری می‌شود؛ از این جهت می‌توانید این امر را به تیم حامی ساخت سپرده و با کارشناسان ما پیش از انتخاب رنگ مشورت کنید.

محیط کاری دلپذیر با طراحی دکوراسیون اداری حامی ساخت

نورپردازی در طراحی دکوراسیون تجاری

بر اساس اصول طراحی دکوراسیون تجاری مغازه، نورپردازی جهت جلب نظر مشتریان و مراجعه کنندگان به محصولات و اجناس مورد نظرتان از جمله نکات مهم در طراحی مجتمع تجاری است و اهمیت بالایی دارد؛ از این رو تیم طراحی دکوراسیون داخلی تجاری حامی ساخت نیز توجه ویژه‌ای به آن دارد. نورپردازی تاکیدی بهترین راه برای جلب توجه مراجعه کنندگان به سمت محصول مد نظرتان است. نورپردازی غیراستاندارد چشم‌ها را خسته می‌کند و باعث دل زدگی مخاطب از فروشگاه شما می‌شود. طراحان حامی ساخت با اجرای نورپردازی تاکیدی در مکان‌های مورد نیاز مثل ویترین و تنظیم نور مناسب در سایر نقاط دکور مغازه شما، خیال‌تان را از بابت نورپردازی راحت می‌کنند. 

تصویر دکوراسیون کفش فروشی

طراحی دکوراسیون تجاری فروشگاه؛ تخصص حامی ساخت

در طراحی دکوراسیون مراکز تجاری و فروشگاه باید به گونه‌ای عمل کرد که حواس مشتری تماما به نقطه مورد نظر یعنی محصولات ارائه شده جلب شود. این کار را می‌توان از طریق ایجاد اختلاف رنگ، بافت، نورپردازی یا استفاده از عناصر خاص در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه انجام داد.

تکنیک‌های ذکر شده در طراحی دکوراسیون فضای تجاری باید به طوری استفاده شود که مشتری متوجه تاکید بر یک محصول یا قسمت مخصوصی از فروشگاه شود؛ در نتیجه توجه مشتری به صورت از پیش برنامه ریزی شده به کالا یا نقطه مورد نظر مجموعه تجاری جلب خواهد شد.

 

بهترین طراحان دکوراسیون تجاری

از آنجایی که اکثر محیط‌های تجاری محل کسب و کار هستند، افراد با هدف جلب توجه اقدام به طراحی دکوراسیون تجاری می‌کنند تا ضمن ایجاد جذابیت در محیط، با روش‌های بصری مختلف مشتریان و بازدیدکنندگان را به سمت کسب و کار خود جذب کنند.

برای اینکه بتوانید این روند را به صورت اصولی و استاندارد طی کنید به راهنمایی برخی طراحان دکوراسیون تجاری نیاز دارید. آن‌ها از اصول، محدودیت‌ها و فاکتورهای تاثیر گذار اطلاع دارند و با بکارگیری آن‌ها می‌توانند به محیط انرژی و روح ببخشند؛ البته نقطه معکوس این موضوع نیز وجود دارد، یعنی اگر شما پروژه خود را به یک فرد بی‌تجربه بسپارید قطعا نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود.

چند مورد از مهم‌ترین خصیصه‌های طراحان دکوراسیون تجاری عبارتند از:

باتجربه 

افراد با تجربه از محدودیت‌ها و فرصت‌ها خبر دارند و با کمترین و ارزان‌ترین متریال نتیجه‌ای خارق العاده خلق می‌کنند.

 

مهارت کافی

اگر طراح مهارت کافی داشته باشد نتیجه دلخواه شما را به بهترین شکل اجرا می‌کند.

 

رزومه قوی

با بررسی رزومه می‌توانید از سبک و کیفیت کار طراح اطلاع یابید.

 

کیفیت

فقط یک طراح ماهر و چیره دست نتیجه باکیفیت تحویل شما می‌دهد؛ پس در انتخاب طراح و تیم اجرایی دقت کنید.

تصویر دکوراسیون تجاری صورتی

طراحی دکوراسیون دفتر تجاری خود را به حامی ساخت بسپارید

طراحی دکوراسیون دفتر تجاری شما باید به گونه‌ای باشد که حس یک دفتر تجاری و رسمی را به شما و کارمندان‌تان القا کند؛ از این رو تا جایی که می‌توان باید از به کارگیری رنگ‌ها به صورت متنوع خودداری کرد و یک تم کلی را در نظر گرفت. انتخاب مبلمان شیک و مناسب و یک مکان برای استراحت کارکنان نیز از جمله مواردی است که باید هنگام طراحی دکوراسیون اداری و تجاری دفتر شما در نظر گرفته شود. 

اطلاع از جزئیات و استانداردهای این حوزه بسیار مهم و حیاتی است؛ زیرا هر گونه اشتباهی در این زمینه موجب می‌شود تا فضای کاری شما کسل کننده و خسته کننده شود؛ از طرفی چون هزینه طراحی دکوراسیون تجاری معمولا بالاست بهتر است در هنگام سفارش پروژه کامل تحقیق کنید و دقت کافی داشته باشید.

تصویر دکوراسیون تجاری آبی

حامی ساخت، چگونه قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را تعیین می‌کند؟

قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه به چندین عامل مهم بستگی دارد که در ادامه چندین مورد را به اختصار توضیح خواهیم داد.

 

متراژ 

هر چقدر متراژ مغازه بیشتر باشد قطعا هزینه اجرایی کردن پروژه نیز بالاتر است؛ زیرا متراژ بیشتر، تجهیزات، نیروی انسانی و زحمت بیشتری در بر دارد.

 

متریال مصرفی

کیفیت تجهیزاتی که استفاده می‌کنید، می‌تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت داشته باشد. هر چقدر تجهیزات باکیفیت‌تر باشد طول عمر بیشتری دارد؛ پس کاملا منطقی است که مشمول هزینه بیشتری شود.

 

برند محصولات

اگر از برندهای معروف و باکیفیت استفاده کنید قطعا قیمت نهایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. استفاده از برندهای معروف خدماتی همچون تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش و تضمین اصالت را در بر دارد و برای استفاده از این امتیازها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 

مجری دکوراسیون

طراحان و مجموعه‌هایی که پروژه طراحی اجرا می‌کنند اگر معروف، باتجربه و شناخته شده باشند، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند که البته کاملا منطقی است؛ زیرا تجربیات، مهارت و استعدادی که در پس این طراحی است ارزش والایی دارد.

برای اطلاع از قیمت طراحی دکوراسیون تیم حامی ساخت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

طراحی دکوراسیون تجاری به گونه‌ای است که شما نمی‌توانید هر سال آن را تغییر یا تعویض کنید؛ زیرا هزینه‌ بالایی دارد و از طرفی زحمات و سختی‌های خاصی دارد؛ به همین دلیل بهتر است از اول به دنبال بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تجاری باشید تا سال‌های سال از آنچه طراحی شده لذت ببرید و سبک آن قدیمی نشود.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تجاری، شرکتی است که ویژگی‌هایی همچون تعهد، اخلاق کاری، نظم و تجربه داشته باشد.

داشتن چنین ویژگی نشان دهنده میزان اعتبار یک شرکت است؛ پس اگر مجموعه‌ای با چنین ویژگی‌هایی یافتید با خیال راحت پروژه خود را به آن بسپارید.

حامی ساخت با سال‌ها تجربه هر آنچه در نظر داشته باشید را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما اجرا می‌کند.

از شرکت‌های طراحی دکوراسیون تجاری می‌توانید در زمینه طراحی فضای تجاری و طراحی داخلی تجاری کمک بگیرید. اکثرا افراد برای معماری مجتمع تجاری به سراغ این شرکت‌ها می‌روند.

 

لوگو در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری 

در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری می‌توان از لوگو مربوط به مجموعه استفاده کرد. آن را به صورت المان روی دیوار و یا به صورت استند در کناری از چارچوب محیط قرار دارد؛ همچنین می‌توان از همین لوگو به صورت نورهای فسفری استفاده کرد، اما توجه داشته باشید که اگر از این نوع المان استفاده می‌کنید از به کار بردن اکسسوریه‌ای اضافه و تابلوها خودداری کنید و سبک مینیمال را جلو ببرید.

 

متریال استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

در نظر داشته باشید که در طراحی دکور داخلی تجاری فقط از یک متریال برای استفاده ملزومات کنید؛ به طور مثال اگر طرح چوب را انتخاب می‌کنید دیگر از چرم در سایر لوازم مورد استفاده شده در دکور استفاده نکنید؛ زیرا این کار باعث پراکندگی طراحی دکور داخلی تجاری می‌شود. 

 

تکنیک‌های ذکر شده در طراحی دکوراسیون فضای تجاری باید به طوری استفاده شود که مشتری متوجه تاکید بر یک محصول یا قسمت مخصوصی از فروشگاه شود؛ در نتیجه توجه مشتری به صورت از پیش برنامه ریزی شده به کالا یا نقطه مورد نظر مجموعه تجاری جلب خواهد شد. طراحی دکوراسیون تجاری فروشگاه تخصص حامی ساخت است که در طراحی دکوراسیون مراکز تجاری و فروشگاه باید به گونه‌ای عمل کرد که حواس مشتری تماما به نقطه مورد نظر یعنی محصولات ارائه شده جلب شود. 

پربازدیدترین مطالب

با ما در ارتباط باشید

دیدگاهی بنویسید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت