حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > معرفی کناف کار متخصص و کاربلد؛ از طراحی تا اجرای سقف کناف

معرفی کناف کار متخصص و کاربلد؛ از طراحی تا اجرای سقف کناف

انتخاب بهترین کناف کار در سراسر ایران به کمک تیم حامی ساخت. حامی ساخت به عنوان مرجعی معتمد و کامل‌ترین بانک اطلاعاتی بهترین و حرفه‌ای ترین کناف کاران را به صورت آنلاین معرفی می‌کند.

از طریق این سامانه می‌توانید به نمونه کارها‌، آدرس و شماره تماس هر تیم اجرایی دسترسی داشته باشید و ضمن مقایسه قیمت‌ها و نمونه کارها بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه لیست کاملی از بهترین تیم‌های کناف کار در ایران را به شما معرفی کنیم تا ضمن بررسی نمومه‌ کارها و اطلاع از قیمت بهترین تیم کناف کار را انتخاب کنید.

حامی ساخت، معرفی کننده کاربلدترین کناف کارها در ایران

بیشتر از یک دهه حضور در میدانِ عملِ عرصه طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای پروژه‌های بی‌شمار حالا آنقدر ما را با تجربه کرده است تا بتوانیم متخصصان را از مبتدیان، و افراد ماهر را ناکاربلدها تشخیص دهیم؛ به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم به جای ادامه دادن در این گود، پای سایر افراد و تیم‌های حرفه‌ای، منصف و خوش سابقه را به این میدان باز کنیم و به موازات آن، نیازِ افرادی که برای طراحی و اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ خود به دنبال اشخاص و تیم‌های قابل اعتماد و متخصص هستند را برطرف کنیم.

 

اگر به دنبال کناف کاری ارزان قیمت می‌گردید یا به دنبال حرفه‌ای‌ها هستید، در ابتدای این صفحه می‌توانید با انتخاب شهر محل پروژه خود، وارد صفحه مرتبط به آن شوید و به فهرست بلند بالایی از  اسامی، آدرس و شماره کناف کاران دسترسی پیدا کنید. ناگفته نماند که تمامی اسامی که مشاهده خواهید کرد، از آزمونِ ارزیابیِ ما برای انتخاب کناف کار در تمام شهرهای ایران سربلند بیرون آمده‌اند؛ از این رو با خیال راحتِ از سابقه رضایت بخش، مهارت بالا و وجدان کاری آن‌ها، می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

تصویر اجرا سقف کاذب

معیارهای حامی ساخت برای انتخاب کناف‌کاران خود

خالی از لطف نیست اگر شما هم با معیارهایی که بر اساس آن‌ها، دست به انتخاب کناف کار در مشهد، تهران، قم و سایر شهرهای ایران زده‌ایم، آشنا شوید.

مشخصات کناف کارهای منتخب حامی ساخت به شرح زیر است:

متخصص

ماهر

باتجربه

منصف

قابل اعتماد

وقت شناس

اما تمامی این معیارها را اول بر اساس رزومه کاری و نمونه کار و دوم بر اساس نظرات مشتریان این افراد و تیم‌ها مشخص کرده‌ایم. ارزیابی دقیق رزومه مهم‌ترین بخش از به خدمت گرفتن کناف کار در حامی ساخت است؛ چرا که تنها مدرک و سند معتبری که در اختیار ما و سایر مشتریان قرار می‌گیرد، رزومه است؛ به همین خاطر ما در ابتدا با بررسی دقیق رزومه همه کناف کارها و مشاهده نمونه کارهای‌شان، و در ادامه با ارزیابی نظرات مشتریان سابق این افراد و میزان رضایت‌مندی آن‌ها، در نهایت گزینه‌های منتخب کناف کاری را از میان افراد زیادی دستچین کرده‌ایم.

دستمزد کناف کار در ایران چقدر است؟

برای این قبیل کارهای مهارتی، تعیین قیمت و دستمزد همیشه چالش آفرین است. اینکه دستمزد یک کناف کار در شهرهای مختلف ایران چه قدر است به عوامل گوناگونی بستگی دارد که امکان ارائه یک رقم و تعرفه ثابت را از ما سلب می‌کند. شهر محل فعالیت، هزینه متریال، نوع طرح انتخابی برای سقف کناف و محل نصب آن، میزان مهارت، تخصص و تجربه افراد و … همگی از فاکتورهایی هستند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر تعیین هزینه دستمزد کناف کار در ایران تاثیر می‌گذارند.

انواع سقف کناف قابل اجرا توسط کناف کارهای حامی ساخت

به طور کلی 2 مدل سقف کناف وجود دارد که توسط افراد و تیم‌های کناف کار ارزان و گران قیمت قابل اجراست:

سقف کناف ساده

سقف کناف ساده، ساده و بدون درز کار می‌شود. در این مدل کناف کار می‌تواند سقف سفارشی شما را بعد از نصب سریعا رنگ آمیزی کند؛ از این رو فرآیند ساخت و نصب سقف کناف با سرعت بالاتری برای شما طی خواهد شد.

سقف کناف ساده را می‌توانید در اشکال هندسی مختلف به کناف کار منتخب‌تان سفارش دهید.

سقف کناف طرح‌دار

سقف کناف طرح‌دار طبیعتا جلوه و نمای زیباتری نسبت به مدل ساده آن دارد و کناف کار معمولا آن را با سایر بخش‌ها و اجزای منزل متناسب و هماهنگ طراحی و پیاده سازی می‌کند.

طراحی و نصب سقف کناف هم در مدل طرح‌دار و هم ساده به دانش، تخصص و مهارت بالا احتیاج دارد؛ ویژگی‌هایی که همه کناف کارهای فهرست حامی ساخت در درجات مختلف از آن‌ها برخوردارند.

مزایای طراحی و نصب سقف کناف توسط کناف کار

انعطاف پذیری بسیار بالای سقف کناف و مقاومت آن در برابر زلزله

بالا رفتن ایمنی سازه شما به واسطه اتصالات ویژه کناف که توسط یک کناف کار زبده پیاده سازی می‌شود

سریع الاجراست

عایق حرارتی بسیار مناسب به دلیل اینکه که کاملا اصولی و استاندارد توسط یک فرد کاربلد نصب می‌شود

مقاوم در برابر رطوبت و آتش سوزی

اجرای انواع کناف توسط برترین تیم‌های اجرایی

با توجه به مزایای بیشمار کناف چنانچه به دنبال انتخاب بهترین جنس کناف و اجرای آن هستید خوب است در ادامه با انواع کناف‌های موجود آشنا شوید تا بتوانید ضمن مقایسه بهترین متریال را انتخاب کنید.

کناف MR

کناف MR بسیار مقاوم است و اکثرا در مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع صفحات روکش‌دار مانع نفوذ آب می‌شوند در واقع ضد آب و ضد رطوبت هستند.

کناف FR

کناف FR ضد حریق است و ضمن جلوگیری از حریق ایمنی محیط را تامین می‌کند. از نوع محصول اکثرا در ستون‌ها و دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا چنانچه آتش سازی رخ داد محیط در برابر خسارات جانی و مالی حفظ شود.

کناف FM

کناف FM ویژگی‌های کناف FR و کناف MR را داراست؛ یعنی ضد آب، ضد رطوبت، هم ضد حریق و آتش سوزی است. از این کناف‌ها معمولا در خانه‌های لوکس و مجلل استفاده می‌شود. کاربرد این نوع کناف‌ها بیشتر مخصوص به موتور خانه‌ها می باشد.

کناف RG

کناف RG نه خاصیت ضد حریق دارد نه ضد آب و برای زیبایی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت