دکوراسیون سرمه ای کرم

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > دکوراسیون سرمه ای کرم

دکوراسیون کرم با توجه به اینکه با تمامی رنگ های موجود قابلیت ست شدن را دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. رنگ کرم را می توان هم  در طراحی دکوراسیون داخلی های سلطنتی و هم در طراحی های مینیمال مورد استفاده قرار داد، دلیل آن هم خنثی بودن این رنگ می باشد. رنگ کرم برای خانه هایی با ابعاد کوچک و یا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد اما برای استفاده درست از رنگ باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید به راحتی رنگ کرم با دیگر رنگ ها ست نمایید. رنگ کرم همانند رنگ شیر گاوی است که در طبیعت تغذیه داشته است. رنگ کرم با رنگ شیری هم شناخته می شود که از ماهیت رنگ شیر برگرفته شده و از جمله مشتقات زرد رنگ می باشد.

ست کردن رنگ برای دکوراسیون منزل کار حساسی است به طوری که اگر برای آن بیش از حد حساسیت نشان دهید دلزدگی را به همراه می آورد. پس در نتیجه باید با رعایت برخی از قوانین و اصول طراحی بتوان رنگ های مختلف را بدون زیاده روی باهم ست نمود. دکوراسیون رنگ کرم به دلیل اینکه در منزل روشنایی زیادی را به وجود می آورد بسیار پر طرفدار می باشد. البته لازم به ذکر است که بگوییم مدیریت این رنگ و روشنایی آن بر عهده وسایل دکوری است که تکمیل کننده رنگ کرم هستند.

دکوراسیون کرم

رنگ های مکمل رنگ کرم

رنگ های زیادی وجود دارند که می توانند با رنگ کرم هارمونی مناسبی را ایجاد کنند چرا که این رنگ علاوه بر اینکه در دسته رنگ های روشن قرار دارد جز رنگ های خنثی می باشد همین موضوع کافی است تا برتری قابل توجه ای نسبت به دیگر رنگ ها داشته باشد رنگ های مکمل دکوراسیون رنگ کرم در دو دسته قرار گرفته اند یکی رنگ های تیره و تاریک دیگری رنگ های روشن و هم خانواده با رنگ کرم می باشد.

ست رنگ کرم با رنگ آبی فیروزه ای: برای ست نمودن محیط خانه با رنگ کرم باید این موضوع را در نظر داشته باشید که فضای خانه با رنک کرم نسبت به دیگر رنگ ها برتری داشته باشند یعنی رنگ کرم بیشتر از رنگ های دیگر در فضا دیده شود از طرفی دیگر قابلیت این را داشته باشد که با رعایت اصول طراحی با رنگ های مکمل فضا را بپوشاند. رنگ آبی فیروزه ای در دسته رنگ هایی قرار دارد که با رنگ های خنثی ارتباط مناسبی بر قرار می کند، انتخاب پرده هایی با رنگ آبی فیروزه ای در کنار مبل هایی به رنگ کرم و آینه می تواند به عنوان یکی از زیباترین ترکیب های رنگی شناخته شود.

رنگ صورتی مکمل کننده دکوراسیون کرم: رنگی دیگری که می توان به عنوان رنگ هماهنگ با کرم نام برد رنگ صورتی می باشد، این رنگ برای اتاق خواب کودکان بسیار مناسب می باشد علاقه زیاد دختران می تواند باعث شود که شما رنگ صورتی را بر محیط غالب کنید اما ست کردن رنگ کرم با صورتی به راحتی نظر آن ها تغییر می دهد.

بنفش رنگی مناسب برای ست شدن با رنگ کرم: از دیگر رنگ هایی که می توان برای ست کردن با دکوراسیون های کرم رنگ نام برد بنفش می باشد، این رنگ هم می تواند برای اتاق خواب کودک شما بسیار مناسب باشد چرا که در رنگ بنفش می توان هیجان را پیدا کرد و این هیجانات را می شود با رنگ کرم به تعادل رساند. اتاق خواب کودک از فضاهایی می باشد که باید نظافت در آن به خوبی رعایت شود و استفاده نمودن از دکوراسیون رنگ روشن می تواند آلودگی های موجود را به خوبی نشان دهد، بنابراین می توانید با ست نمودن رنگ بنفش با دکوراسیون کرم رنگ از نظافت اتاق کودک خود اطمینان حاصل نمایید.

چیدمان کرمی

رنگ های تیره مکمل کننده رنگ کرم: رنگ هایی مثل رنگ قهوه ای، سرمه ای، مشکی و یشمی در دسته رنگ هایی قرار دارند که به خوبی می توانند تعادل را با رنگ های روشن برقرار کنند. می توان گفت رنگ یشمی را به عنوان رنگ دکوراسیون سلطنتی می شناسند که با رنگ طلایی می تواند بهترین دکوراسیون را از لحاظ زیبایی به نمایش بگذارند. رنگ کرم و قهوه ای یکی از بهترین دکوراسیون های موجود می باشند که طرفداران خاص خود را دارند رنگ کرم قهوه ای را بیشتر می توان در تولید مبلمان مشاهده نمود. رنگ مشکی از رنگ هایی به شمار می رود که ترکیب آن در خانه زیاد به کار نمی رود که دلیل آن  هم نبود هارمونی مناسب با دیگر رنگ های متضاد می باشد. پیدا نمودن یک حدل تعادل بین رنگ های روشن و رنگ مشکی می تواند مکمل خوبی برای رنگ مشکی باشد. رنگ زرشکی از دیگر رنگ هایی است که می تواند یادآور قصرهای سنگی کرم رنگ و اشرافی باشد. تفاوتی که بین ست کردن رنگ یشمی و کرم با رنگ زرشکی و کرم وجود دارد این اس تکه ست کردن آن ها مربوط به طراحی غربی و شرقی بودن آن ها می باشد.

زمانی که شما رنگ کرم را برای درب کابینت های خود به کار می برید بهترین طراحی را برای دکوراسوین کلاسیک انتخاب کرده اید. رنگ شیری در دکوراسوین کرم رنگ می تواند فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد و نور کافی را برای محیط فراهم کند. می توایند برای دکوراسیون آشپزخانه خود هنگام انتخاب وسیله ها از رنگ های کرم، شیری و یخی بهره ببرید تا تمامی محیط آشپزخانه با این رنگ ها نمایان ترشود.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

پربازدیدترین مطالب دکوراسیون داخلی

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت