طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران

اگر ساکن تهران هستید و قصد دارید دکوراسیون داخلی طلا فروشی خود را تعمیر یا تعویض کنید روی کمک حامی ساخت حساب کنید.

مجموعه حامی ساخت با معرفی لیستی کامل و جامع به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک ساده بهترین تیم طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران را انتخاب کنید و پروژه خود را برون سپاری کنید.

 

انتخاب بهترین طراح دکوراسیون طلا فروشی در تهران به کمک حامی ساخت

حامی ساخت حدود 12 سال پیش فعالیت خود را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی آغاز کرد و به تدریج با گسترش حیطه کسب و کار خود از اجرا فاصله گرفت و به عنوان مرجعی معتبر بهترین تیم‌های اجرایی که در طول این سال‌ها با آن‌ها همکاری داشته را معرفی کرد.

این مجموعه با توجه به اهمیت طراحی دکوراسیون در تهران و نقش آن در جذابیت محیط لیستی از بهترین شرکت‌های طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران را تهیه کرده است تا شما بتوانید با چند کلیک ساده و بدون اتلاف وقت و سرگردانی به آنچه در نظر دارید دست یابید.

این مجموعه با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون رزومه قوی، تعهد و مسئولیت‌پذیری، مهارت، تجربه و اخلاق حرفه‌ای بهترین‌ها را گزینش کرده و طی لیستی کامل و جامع به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید پس از مقایسه و تحلیل بهترین فرد یا تیم را انتخاب کنید.

برای دسترسی به لیست فوق و برون سپاری پروژه طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران به سایت حامی ساخت مراجعه کرده و پس از ورود به صفحه مورد نظر از طریق پروفایل‌های طراحی شده از نمونه کارها، آدرس و شماره تماس افراد اطلاع یابید و پس از مقایسه قیمت و کیفیت کار بهترین تیم را برای طراحی دکوراسیون طلا فروشی خود انتخاب کنید.

نکته: در نظر داشته باشید که حامی ساخت صرفا معرفی کننده است و مسئولیتی در قبال انتخاب شما ندارد؛ پس با بررسی کامل انتخاب خود را قطعی کنید.

تصویر طراحی دکوراسیون طلا فروشی

اصول طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران

در ادامه برخی از اصول و روندی که باید توسط طراح دکوراسیون طلا فروشی در تهران انجام شود را بررسی می‌کنیم.

تمامی مواردی که در ادامه بررسی می‌شود مراحلی است که باید توسط تیم‌های اجرایی صورت گیرد؛ پس با دقت کامل آن‌ها را مطالعه کنید.

 

  • انتخاب سبک مناسب برای طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران

طلا فروشی یکی از لوکس‌ترین فروشگاه‌هایی است که معمولا در سطح شهر دیده می‌شود. برای اینکه تفاوت، تمایز و لوکس بودن خود را نمایش دهید باید سبکی منحصر به فرد را انتخاب کنید.

انتخاب سبک متناسب با بودجه شما متفاوت است. سبک‌های کلاسیک به سبب استفاده از چوب‌های طبیعی گران قیمت است؛ اما در سبک‌های مدرن به سبب استفاده از متریال مینیمال و ساده قیمت مناسب‌تری پرداخت می‌کنید.

قبل از انتخاب سبک به متراژ فروشگاه خود نیز توجه داشته باشید؛ زیرا معمولا در محیط‌های کوچک از سبک‌های مینیمال و در فروشگاه‌های بزرگ از سبک‌های کلاسیک بهره می‌برند.

 

  • ترسیم دیزاین کلی طلا فروشی

قبل از هر اقدامی نیاز است که طرحی کلی از ماهیت و جزئیات طلا فروشی ترسیم شود. یک طراح دکوراسیون طلا فروشی در تهران در ابتدا باید نقشه‌ای متشکل از محل قرار گیری و احدا دکور، ویترین، پیشخوان و غیره ترسیم کند و پس از تایید مشتری آن را اجرا کند. این نقشه باید متناسب با بودجه مشتری ترسیم شود.

 

  • در نظر گرفتن امنیت فروشگاه

با توجه به اینکه سرمایه هنگفتی در طلا فروشی موجود است و کالای گران قیمتی در آن به فروش می‌رسد باید در کنار دیزان و دکوراسیون داخلی به امنیت محیط نیز توجه داشته باشید.

در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران باید به محل ورود و خروج مشتریان، محل نصب دوربین‌های مداربسته توجه ویژه‌ای شود؛ ضمن اینکه ویترین و محل قرار گیری جواهرات باید به گونه‌ای باشد که فروشنده دید کامل و تسلط مناسبی به آن داشته باشد.

 

  • طراحی پیشخوان برای طلا فروشی

در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران باید محلی را به عنوان پیشخوان در نظر بگیرید که می توانید این بخش را با استفاده از پارتیشن از سایر نواحی فروشگاه جدا کنید.

در طراحی این قسمت امنیت، دید کامل، حریم شخصی، امکان دسترسی و نظارت به ویترین فروشگاه و غیره باید در نظر گرفته شود.

پیشخوان فروشگاه باید به گونه‌ای طراحی شود تا علاوه بر تسلط کامل فروشنده دید کاملی و راحتی را برای مشتری فراهم کند.

 

  • انتخاب متریال باکیفیت و کاربردی

قبل از انتخاب متریال طراح دکوراسیون طلا فروشی موظف است مشاوره کاملی در مورد قیمت متریال، کیفیت آن‌ها، تناسب متریال با سبک انتخابی مشتری و غیره در اختیار افراد قرار دهد تا مشتری بتواند با بررسی تمام این موارد انتخابی بهینه و مقرون به صرفه داشته باشد.

 

  • نورپردازی مناسب

نورپردازی یکی دیگر از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران است که باید به آن توجه داشته باشید.

نورپردازی در طلا فروشی یکی از ارکان مهم و حیاتی است که ضمن ایجاد جذابیت در محیط می‌تواند زیبایی جواهرات را چند برابر کند و تاثیر شگرفی در تصمیم‌گیری مشتری داشته باشد.

تصویر انتخاب رنگ ویترین

  • انتخاب رنگ ویترین

انتخاب رنگ متناسب با سلیقه و سبک طراحی شما انتخاب می‌شود. به طور کلی باید از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید تا زرق و برق و جذابیت جواهرات بیش از همه چیز نظر مشتری را به خود جلب کنید. استفاده از رنگ سفید معمولا در اکثر محیط‌ها کارساز و کاربردی است.

 

  • طراحی ویترین طلا فروشی

ویترین مهم‌ترین قسمت در طلا فروشی است که طراح دکوراسیون باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

ویترین محل است که اگر جذاب باشد مشتری را به سمت خود جذب می‌کند و این دقیقا همان چیزی است که شما به دنبالش هستید.

در طراحی ویترین باید مواردی همچون ارتفاع، شکل، رنگ، متریال، سبک و فرم را در نظر داشته باشید. ویترین‌ها را می‌توان متناسب با بودجه صاحب پروژه به اشکال مختلف و با متریال متفاوت طراحی کرد.

چند نمونه از رایج‌ترین ویترین‌های کاربردی عبارتند از:

  • ویترین طلا فروشی ام دی اف
  • ویترین طلا فروشی آینه کاری شده
  • ویترین طلا فروشی چوبی
  • ویترین طلا فروشی سنگ کاری

 

  • نمای بیرونی طلا فروشی

پس از اینکه نمای داخلی محیط را طراحی کردید باید به فکر نمای بیرونی فروشگاه باشید. این طراحی باید به گونه‌ای باشد که مشتری را به سمت خود جذب کند. سردر فروشگاه، نمای ورودی، ویترین و نورپردازی بیرون فروشگاه نیز باید طبق اصول، متناسب با سبک و سلیقه مشتری انجام شود.

در انتها به عنوان نکته پایانی یادآوری می‌کنیم که برای محول کردن پروژه طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تهران می‌توانید از تیم‌های معرفی شده توسط حامی ساخت کمک بگیرید.

تیم‌های معرفی شده توسط حامی ساخت قبل از شروع پروژه با ارائه مشاوره و راهنمایی کامل و در نظر گرفتن نیاز، بودجه و سلیقه شما بهترین طرح را ارائه می‌دهند.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

پربازدیدترین مطالب دکوراسیون داخلی

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت