میز مدیریت در سبک‌های متنوع

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > میز مدیریت در سبک‌های متنوع

انواع میز مدیریتی خاص می‌تواند جایگاه مدیریت را زیبا تر جلو دهد، یک میز مدیریت مدرن توانایی این را دارد که درحالی ‌که مناسب فضای دکوراسیون اداری شما باشد و همچنان کاربرد اداری دارد هماهنگی بسیاری با دکوراسیون اداری و اتاق‌ها باشد و زیبایی اتاقتان را نیز چند برابر کند. صندلی‌ های اداری به‌عنوان عضو مبلمان اداری، تأثیر زیادی در حفظ ارامش روحی و راحتی بیشتر کارکنان دارند.

معمولا مدیران و کاربران رایانه و سایر کارمندان از صندلی‌های اداری بصورت مداوم و پیوسته، استفاده میکنند به همین خاطر باعث آسایش ورفاه حال می شود. البته این نکته قابل ذکر است که استفاده از میز مدیریتی مدرن قالب جذابی به فضای محل کارتان میبخشد در عین سادگی می‌تواند نظرها را به سمت خود جلب کند.

از آنجایی‌که تجهیزات اداری تأثیر به سزایی بر نتیجه کاری افراد دارند و نه تنها زیبایی بلکه سلامت روانی افراد در محل کاری بستگی به انتخاب درست این وسایل دارد بنابراین در این مطلب به ویژگی‌های انواع میز مدیریتی خاص و مناسب می‌پردازیم.

میز مدیریت

آنچه باید درباره میز مدیریت بدانید!

انواع میز مدیریتی باید دارای یک طراحی استثنایی باشد، وجدا از میزهای اداری باشد و دارای کاربردهای گوناگونی باشد. معمولا از یک میز بزرگ با ظرفیت زیادی برای یک میز مدیریت اداری استفاده می‌شود وبیشتر جلسه‌های اداری هم از این ویژگی میز استفاده می‌کنند.

 میزهای مدیریت را می‌تواند از اقلام مختلفی مثل رزین، سنگ، فلز یا چوب بسازند. میزهای مدیریت که مانند میز جلسه بزرگ و دارای ظرفیت بالا نیستند نیز به نسبت سایر میزهای اداری بزرگ‌تر و با امکانات بیشتر ساخته می‌شوند و تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی سازمان دارند.

میز اداری که برای مدیریت کاربرد دارد دارای بخشی به عنوان کمد و یا قفسه‌های اضافه است، فایل هایی بر روی آن قرار داده شده و قفل هایی برای کشوهایش در نظر گرفته می‌شود. میز مدیریتی مدرن طراحی منحصر به فردی دارد و اکثراً با سایر مبلمان اداری اتاق مدیریتی شما همخوانی و هماهنگی دارد.

تصویر میز مدیریت کرم قهوه‌ای

میز مدیریت کلاسیک چیست؟

میز مدیریت کلاسیک و خرید آن آسان انگاشته می شود. شما فقط طراحی سبک و اندازه مورد علاقه خود را باید مشخص کنید، سپس عوامل جانبی دیگری را نیز در نظر میگیرید. آسانی این انتخاب در این می باشد که میز مدیریت کلاسیک، دارای سبک ویژه خاص خودش است و این به معنی کلاسیک بودن می‌باشد.

این میز مدیریتی به شدت دارای تمام ویژگیهای لازم برای به نمایش گزاشتن اقتدارمدیریتی قدرتمند است. ما به عنوان یک مدیر قدرتمند انتخاب منحصر به فرد خود را کردهایم، و میدانیم چه میزی مناسب برای ما است و برای آن حاضریم بهای بالایی حتی را پرداخت میکنیم.

این که آیا شما دفتر خودتان را بازسازی میکنید یا فقط به یک میز نیاز دارید که فعالیت های فردی خود را روی ان انجام دهید.این ها و دیگر خواسته هایتان باعث میشود شما به عنوان یک مدیر حرفه ای، بدانید به چه چیزهایی احتیاج خواهید داشت.

عکس میز اداری قهوه ای سوخته

با انواع میز مدیریت نوستالژیک آشنا شوید!

روستیک، یک سبک هنری و نوستالژیک می باشد . این سبک به هنر روستایی یا طبیعی نیز مشهور می باشد . در این سبک میز مدیریتی مورد نظرازچوب های طبیعی گردو ساخته و پرداخته می شود و در نهایت برش داده می شود.

تنها سطح میز برای کیفیت بهتر محدود و مات می شود. در این سبک به شما اجازه داده می شود که زیبایی چوب درختان به صورت طبیعی بر روی میز اداری تان نمایان بشود و از ان نهایت لذت را ببرید میز اداری روستیک در دو مقطع برای میز مدیریت و میز کنفرانس تولید و انجام می گردد.درمقطع میز مدیریت محصولات از اجناس بسیار ویژه ای و طبیعی تولید و عرضه می گردد.

این اجناس عبارتند از:

  • چوب افرا
  • چوب نارون
  • چوب ملچ
  • چوب گردو

لازم به ذکر است که در کشور ما به دلیل کمیت چوب درختان برای ساخت، تعداد کمتری از تولید کنندگان میز اداری روستیک وجود دارند. اما همین تولید کنندگان، میز مدیریت روستیک را در مدل های ویژه و منحصر به فرد از سایر مدل های میز مدیریتی تولید می کنند.

این مدل ها عبارتند از:

  • میز مدیریت لاکچری
  • میز مدیریت خاص
  • میز اداری چوبی
  • میز اداری مدرن

نکات طلایی برای انتخاب یک میز مدیریتی خوب

کیفیت میز مدیریت در بیشتر مواقع از نوع چگونگی ساخت آن مشخص می‌شود. جنس فِرم، باز و بسته شدن راحت تره کشوها و غیره، همچنین با توجه به این عوامل که انتخاب یک میز مدیریت در شان یک مدیر باشد، باید برای سال‌های زیادی توان استفاده را داشته باشد، چون یک میز مدیریت به نسبت دیگر مبلمان اداری کمتر مورد تقییر قرار می‌گیرد.
برای انتخاب انواع میز مدیریتی باید توجه خاصی به اندازه اتاق، نورو دکوراسیون تزئینی اتاق داشت، به این دلیل که امکان دارد در اتاق مدیریت به غیر از قسمتی که جهت محل مدیریت شرکت و برای قرارگیری میز مدیریت، فایل و کمدها، فضایی همچون فضای کنفرانس برای محل قرار گرفتن میز و صندلی مخصوص مکان کنفرانس و حتی یک میز که به عنوان میز پذیرایی که استفاده میشود در اتاق مدیریت برای میهمانان دراختیار قرار گیرد. همچنین به علت استفاده مکرر از کامپیوتر باید تمامی دستگاه‌ها و کابل‌ها و اجزای بیرونی کامپیوتر از قبل محل نصبشان مشخص شده باشد.

با وارد شدن مهمانان به اتاق مدیریت، انتظار آنان برای دیدن فضایی که نشان دهنده تفکر، ذهنیت و قدرت مدیریت یک مدیر در راستای اهداف و موفقیت‌های شرکت است، میتواند اولین نکته بسیار مهم  درانواع میز مدیریتی باشد. داشتن جلوه‎‌ی زیبایی  ومدرن در کنار کیفیت بالا و مقاومت میز مدیریت، از ویژگی‌های اصلی آن است. احتمالا برای انتخاب یک میز مدیریت کاربردی بودن آن بیشتر از ظاهر و کیفیتش مورد توجه باشد ولی انتخاب آن به علت تنوع بالا می تواند مشکل ساز شود.

داشتن یک فضای شیک بر روحیه مدیریت ، کارمندان و حتی مشتریان تاثیر یک حس مثبت می گذارد.

کارمندان سرمایه اصلی آن مجموعه هستند و باید برای هر شخص فضای شخصی منحصر به همان فرد ایجاد شود تا با راحتی بیشتری به امور برسند.

چگونه یک میز مدیریت می‌تواند بر حرفه شما تاثیر بگذارد!

یک میز منحصر به فرد با زیبایی چشم نوازی که به دفترتان القا میکند از خستگی حاصل از کارتان جلوگیری می کند و محیط کار برایتان تکراری و خسته کننده نمی شود.

همچنین می تواند به افرادی که در طی روز به دفترتان تردد دارند روحیه بسزایی ببخشد.

اگر قرارداد بر روی یک میز شیک و زیبا بسته شود می تواند طرف مقابل را متاثر کند و در مورد اعتبار مجموعه شما مطمئن سازد.  یکی دیگر از ویژگی هایی که باید مبلمان اداری داشته باشند راحت بودن آنهاست .

 اگر در ساخت ان ها زیربنایی باشد به مرور میزان راحتی ان ها بیشتر خواهد شد. مبلمان باید راحتی لازم را داشته باشد که کارکنان دچار اسیب دیدگی در بدن نشوند.

البته ارتفاع میز هم بسیار حیاتی  است و باید در استاندارد بودن ان دقت کرد . این ویژگی در مورد همه ی میز ها باید لحاظ شود. تنها میز مدیریتی نیست میز کنفرانس هم به نسبت زمان زیادی استفاده می کند و باید با اصول ساخته شود .

کلام آخر:

ما در این مقاله به بررسی انواع میز های مدیریت و به تاثیر آن در کسب و کار شما پرداختیم ، امیدواریم این مطالب برای شما مفید و همچنین کاربردی بوده باشد از همراهی شما با سایت حامی ساخت بی نهایت سپاس گذاریم

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت