حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > مجری سقف کاذب در تبریز

مجری سقف کاذب در تبریز

امروزه سقف کاذب بسیار پرطرفدار شده است. سقف کاذب در واقع یک سقف ثانویه به شمار می‌آید و به عنوان یک پوشش در زیر سقف اصلی نصب می‌شود. سقف کاذب در طرح‌های مختلف برای بخش‌های مختلف خانه استفاده می‌شود. عمده‌ترین جایی که از این نوع سقف استفاده می‌شود پذیرایی است؛ اما در باقی بخش‌های خانه نیز از آن استفاده می‌شود. لازمه گرفتن یک نتیجه خوب و منحصر به فرد تنها انتخاب نوع سقف نیست؛ بلکه کسی که آن را نیز اجرا می‌کند نیز مهم است. اینکه مجری سقف کاذب تجربه و تبحر کافی را داشته باشد تا بتواند کاری تمیز اجرا کند بسیار مهم است. تبریز یکی از شهرهای پرجمعیت در ایران است که اجرای سقف کاذب چند سالی است در آن بسیار محبوب شده؛ از این رو حامی ساخت به معرفی بهترین مجری سقف کاذب در تبریز پرداخته تا همشهریان عزیز در این شهر بتوانند به راحتی به خدماتی که نیاز دارند دست پیدا کنند.

معرفی بهترین مجری سقف کاذب در تبریز

سقف کاذب یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای شیک‌تر کردن فضای داخلی خانه است. درست است سقف کاذب در تغییر جلوه محیط تاثیر فراوانی دارد؛ اما اگر به دست افراد نابلد تعبیه شود می‌تواند به جای حس زیبایی حس نامطلوبی را منتقل کند؛ بنابراین یافتن مجری سقف کاذب در تبریز کاربلد بسیار مهم است. 

مجموعه حامی ساخت برای راحتی شما در یافتن مجری سقف کاذب حرفه‌ای در تبریز  به شما بهترین و کاربلدترین افراد را معرفی می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات لازم همچون آدرس، شماره تماس و نمونه کارهای هر مجری را در بخش معرفی مشاهده کنید و ضمن مقایسه و بررسی، بهترین مجری سقف کاذب در تبریز را بیابید.

نه تنها در شهر تبریز بلکه سایت حامی ساخت کاربلدترین مجری سقف کاذب در تهران را نیز به شما معرفی می‌کند.

در هر کجای ایران که باشید حامی ساخت پشتیبان شماست. 

تصویر اجرای سقف کاذب در اصفهان

انواع سقف کاذب قابل اجرا در تبریز

در ادامه انواع سقف کاذب قابل اجرا در تبریز توسط مجری را ذکر می‌کنیم.

سقف کاذب کناف

یکی از سقف‌هایی که امروزه در شهر تبریز به وفور دیده می‌شود سقف کناف است. سقف کاذب کناف به علت سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری زیاد امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان به خصوص در شهر تبریز دارد؛ همچنین این نوع سقف در مشهد نیز پرطرفدار است و افرادی که به عنوان مجری سقف کاذب در مشهد فعال هستند در مرحله اول این نوع سقف را به مشتریان ارائه می‌دهند.

سقف کاذب رابیتس

سقف کاذب رابیتس (راویز ) دارای توری‌های گالوانیزه و گچ‌کاری بر روی خود است و به طور معمول در معماری‌های کلاسیک به کار گرفته می‌شود.

سقف کاذب چوبی

سقف چوبی یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های پیشنهادی مجریان سقف کاذب در تبریز است. اجرای سقف کاذب علاوه بر اینکه نمایی زیبا در سقف ایجاد می‌کند، موجب ایجاد حس گرمی نیز در ساکنان می‌شود؛ همچنین اگر در کنار سقف کاذب چوبی به اجرای پارکت و مبلمان چوبی بپردازید، زیبایی چشم نوازی به فضا می‌بخشید.

سقف کاذب آکوستیک

سقف آکوستیک یا جاذب صوت یک عایق مناسب و قوی برای جلوگیری از سر و صدا است. لازم به ذکر است که این نوع سقف بیشتر در سینماها و تئاترها به کار برده می‌شود.

سقف کاذب آلومینیومی (از نوع دامپا)

سقف کاذب دامپا از فرم دادن ورق کویل آلومینیومی به وجود می‌آید. شما می‌توانید از نصاب سقف کاذب در تبریز مد نظر خود راجع به انتخاب چنین سقف‌هایی سوال بپرسید و بعد تصمیم خود را نهایی کنید. از ویژگی‌های این نوع سقف می‌توان به سهولت دسترسی به پشت سقف، عدم نیاز درز انقطاع، آکوستیک، قابل شستشو و … اشاره کرد.

سقف کاذب پی‌وی‌سی

پی وی سی PVC دوام و استحکام بالایی دارد و بهترین گزینه برای حمام و دستشویی نیز است. یک نصاب سقف کاذب در تبریز کاربلد می‌تواند سقف کاذب پی وی سی را به بهترین نحو برای شما اجرا کند.

سقف کاذب آی گلس

در سقف کاذب آی گلس، با استفاده از صفحاتی از تایل‌های شفاف یا اکریلیک، روشنایی فضا چند برابر می‌شود و جلوه بیشتری پیدا می‌کند. به علت وجود متریال شفاف و داشتن اکریلیک در آن، این سقف نورپردازی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت