حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > مجری سقف کاذب در تهران

مجری سقف کاذب در تهران

انتخاب برترین مجری سقف کاذب در تهران به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده فقط از طریق مجموعه حامی ساخت. برای دسترسی به لیست متنوعی از برترین مجریان سقف کاذب در تهران و سراسر ایران و مشاهده نمونه کارها و اطلاع از آدرس و شماره تماس هر تیم تا انتهای این صفحه همراه ما باشید تا بتوانید ضمن بررسی نمونه کارها و مقایسه دستمزدها بهترین تیم اجرایی را انتخاب کنید و پروژه خود را به آن‌ها بسپارید.

در فهرست زیر می‌توانید بهترین مجریان سقف کاذب در تهران را مشاهده کنید و از میان آن‌ها فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه‌های نصب سقف کاذب در تهران

سال‌های زیادی است که استفاده از سقف کاذب در تهران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اجرای سقف کاذب در تهران یک کار کاملا تخصصی است و به ابزار متنوع و متفاوتی نیاز دارد؛ به همین دلیل، کمک گرفتن از مجری سقف کاذب کاربلد بسیار مهم است.

امروزه تمایل کارفرما و پیمان‌کار‌ها نسبت به استفاده از سقف کاذب در ساخت و بازسازی بسیار زیاد است و این انتخاب تنها به دلیل سهولت و افزایش سرعت در نصب است که باعث می‌شود پروژه‌ها زودتر خاتمه یابد و به سوددهی برسند.

موارد بسیاری بر قیمت سقف کاذب تاثیر گذارند؛ به عنوان مثال قیمت سقف کاذب به مواردی مانند جنس متریال مورد استفاده، کیفیت آن‌ها، قابل شستشو بودن و یا نبودن، ضد حریق بودن، سرعت نصب، امکان تعویض و تعمیر آن‌ها بستگی دارد.

علاوه بر موارد بالا مبلغی که اجرا کننده سقف کاذب از شما به عنوان دستمزد دریافت می‌کند نیز تاثیر بسزایی در قیمت دارد. بازه قیمتی سقف کاذب بسیار زیاد است و این به دلیل مهارت مجری و کیفیت متریالی که در کار استفاده می‌شود است.

می‌خوای بدونی هزینه نصب سقف کاذب از صفر تا صد چقدره؟

حامی ساخت همراه صادق شما در پیدا کردن مجری سقف کاذب

مجموعه حامی ساخت با سال‌ها سابقه به عنوان مرجعی معتبر برای معرفی مجریان سقف کاذب، مجری دکوراسیون داخلی و… فعالیت می‌کند.

هدف ما از راه‌اندازی حامی ساخت کمک به شما عزیزان برای دریافت هرچه بهتر و سریع‌تر خدمات است. شما می‌توانید برای ساخت، بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل و محل کار خود بهترین مجری سقف کاذب، کابینت ساز و غیره را با ما در شهر خود پیدا کنید. همان‌طور که مشاهده کردید لیست کاملی از مجریان سقف کاذب در تهران را در بالای این صفحه برای راحتی شما قرار دادیم و شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین مجری را انتخاب کنید. 

از ویژگی‌های مثبت مجموعه ما داشتن تجربه چندین ساله در زمینه ارائه خدمات ساختمانی است و با بهره گرفتن از آن می‌توانیم بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

در ادامه لیستی از شهرهای ایران که در آن‌ها خدمات ارائه می‌دهیم را برای شما قرار خواهیم داد.

در نظر داشته باشید که وظیفه ما در حامی ساخت معرفی فرد مناسب برای انجام کار شماست و پس از آن عقد قرارداد و مسائل دیگر بر عهده شما خواهد بود؛ پس در انتخاب فردی که می‌خواهید پروژه را به عهده آن بسپارید دقت لازم را اعمال کنید.

مزایای اجرای سقف کاذب در تهران

در وهله اول افراد بر این باورند که استفاده از سقف کاذب تنها برای پوشاندن تاسیسات ساختمان مانند لوله‌ها و سیم کشی است؛ اما نمی‌توان گفت که تنها هدف سقف کاذب این است. کاربرد سقف کاذب چیزی فراتر از پوشاندن تاسیسات ساختمان است. در ادامه این بخش به سایر مزیت‌های سقف کاذب اشاره خواهیم کرد.

عایق صدا: سقف‌های کاذب به عنوان یک عایق صدا به خوبی مانع پیچش یا رد و بدل شدن صدا می‌شوند.

راحت شدن تغییر دکوراسیون برای شما و مجری دکوراسیون داخلی.

ایجاد زیرساخت مناسب برای نورپردازی حرفه‌ای و کاربردی.

سقف کاذب قابل حمل است و هزینه بازسازی آن نسبت به سقف اصلی کمتر است.

هزینه تعمیر و یا تعویض سقف کاذب به نسبت سقف‌های گچی و سنتی بسیار کم‌تر است.

بسیاری از سقف‌های کاذب قابلیت شستشو دارند.

مانع اتلاف انرژی و ایجاد رطوبت در فضا می‌شود.

امکان پنهان کردن سیم کشی و اتصالات سقف اصلی به وسیله سقف کاذب فراهم می‌شود.

نصب سقف کاذب توسط مجری آن در تهران

روش‌های مختلفی در اجرای انواع سقف کاذب در تهران مانند سقف کاذب چوبی و… بکار گرفته می‌شود که به انتخاب کارفرما و یا تشخیص پیمانکار بستگی دارد؛ همچنین مصالح مختلفی برای اجرای سقف کاذب در تهران به کار می‌رود که از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به چوب، آلومینیوم، پی وی سی، تایل های گچی و … اشاره کرد.

شما می‌توانید یک مجری سقف کاذب کاربلد را از طریق سایت حامی ساخت بیابید. سایت حامی ساخت نه تنها به معرفی بهترین مجریان سقف کاذب در تهران بلکه در باقی شهرها نیز پرداخته است؛ از این رو شما می‌توانید بهترین مجری سقف کاذب مشهد و مجری سقف کاذب در کیش را از طریق همین سایت مشاهده کنید.

انواع سقف کاذب جهت اجرا توسط مجری سقف کاذب در تهران

قبل از اینکه به دنبال بهترین مجری سقف کاذب در تهران باشید لازم است که کمی در مورد سقف کاذب و انواع آن بدانید. سقف کاذب انواع متفاوتی دارد که هر یک از آن‌ها برای فضا خاصی مناسب هستند و نمی‌توان در هر مکانی از آن‌ها استفاده کرد. انواع مختلف این سقف‌ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

سقف رابیتس

سقف کاذب رابیتس نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه به شمار می‌آید که در دو نوع برجسته و مسطح عرضه می‌شود.

سقف کناف

از رایج‌ترین نوع سقف کاذب، سقف کناف است. این سقف در دو مدل سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک اجرا می‌گردد. لازم به ذکر است که این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن هم آسان است. سقف کناف در دو نوع دکوراتیو و ساده طراحی و اجرا می‌شود.

سقف گریلیوم

از رایج‌ترین نوع سقف کاذب، سقف کناف است. این سقف در دو مدل سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک اجرا می‌گردد. سقف گریلیوم نوعی سقف تزئینی است و جنس آن از آلومینیوم یا آلیاژ است.

سقف چوبی

این سقف یک بخش اصلی که متشکل از چهار تراش فولاد است دارد و قسمت فرعی آن نیز از چوب تشکیل شده است. این نوع سقف حس گرمی خاصی به محیط می‌بخشد.

سقف آلومینیوم

این نوع سقف با استفاده از تایل‌های آلومینیومی و بدون نیاز به بتونه کاری و پیچ نمودن تایل ها اجرا می‌شود.

سقف آکوستیک

در اجرای این سقف از متریال‌هایی نظیر پلاک های چوبی و گچی، ورقه های مقوایی فشرده و پارچه چین‌دار استفاده می شود. از ویژگی های این سقف می توان به سادگی، ضد صدا و حریق بودن و قیمت مناسب اشاره نمود.

لازم به ذکر است که انتخاب سقف کاذب شما هرچه باشد یک مجری کاربلد قادر به انجام آن است. شما می‌توانید این مجری را از طریق سایت حامی ساخت بیابید و از خدمات آن بهره مند شوید.

پربازدیدترین مطالب

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت