ایده‌هایی برای دکوراسیون سبز

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > ایده‌هایی برای دکوراسیون سبز

دکوراسیون سبز می تواند یک انتخاب رومانتیک برای افرادی باشد که به دنبال تازگی و آرامش در منزل خود هستند. رنگ سبز بدون شک رنگی بسیار زیبا برای چیدمان دکوراسیون به شمار می رود، البته ناگفته نماند از رنگ سبز برای دکوراسیون اداری هم استفاده می کنند. رنگ سبز در مرکز رنگ ها قرار دارد و زرد را با آبی متعادل خواهد کرد. رنگ سبز با وجود این که نشان دهنده جوانی، توازن و آرامش است در بعضی از فرهنگ های آسیایی نشانه بیماری می باشد. به همین دلیل استفاده از رنگ های قرمز و نارنجی در کنار این رنگ می تواند حس بیماری را از آن دور کند. به عنوان مثال رنگ سبز در کنار رنگ صورتی که ته رنگ مشابهی دارند می تواند حسی جوانانه و نشاط آور را به محیط القا کند. در فرهنگ سرخ پوست ها که در آمریکای مرکزی و کشور مکزیک زندگی می کنند رنگ سبز نشانه وفاداری است چرا که پرهای یکی از پرنده ها در مذهب آن ها سبز رنگ می باشد که در بین روسای قبایل از جایگاه مهمی برخوردار هست. رنگ سبز می تواند در خلاقیت ذهنی انسان ها اثر گذار باشد و ذهن آن ها را تحریک کند. می توان گفت در دوربین های مکان یاب مختص شب از رنگ سبز استفاده می کنند و این خود دلیلی دارد، دکوراسیون سبز باعث حساس شدن چشم انسان می شود یعنی استفاده از رنگ سبز در طراحی خانه ماند پلی ما بین فضای بیرون و درون خانه عمل می کند.

رنگ سبز در دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون سبز رنگ پیوند مناسبی با طبیعت دارند و تداعی کننده امید می باشد. رنگ سبز در سالن پذیرایی می تواند آرامش بخش و تسکین دهنده باشد که این موضوع خود باعث کاهش التهاب مفاصل و تورم می شود. روانشان بر این عقیده هستند که رنگ سبز می تواند قدرت خواندن را افزایش دهد، مثلا خیلی از دانش آموزان با گذاشتن یک برگه شفاف به رنگ سبز بر روی کتاب می توانند مطالب آن کتاب را خیلی سریع تر بخوانند. دکوراسیون رنگ سبز احساس یکرنگی با طبیعت را در خانه به وجود می آورند به طور کلی ما زمانی به سراغ این رنگ می رویم که تحت فشار روانی زیادی قرار گرفته باشیم دکوراسیون داخلی های با رنگ سبز تیره به ما حس آرامش، تعادل و خون سردی را می بخشد. رنگ های سبز تیره بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرد و به علت فراوانی ذهن ما را به سمت ثروت می کشاند. سبز روشن می تواند در ما احساس شادی و نشاط را به وجود آورد همچنین حس گرما را به ما منتقل خواهد کرد. دکوراسیون های سبز روشن تداعی کننده فصل بهار می باشند، از این رنگ برای به نمایش گذاشتن عناصر سمبلیک استفاده می کنند و دومین رنگ پر طرفدار بعد از رنگ آبی می باشد. اتاق پذیرایی معمولا برای استراحت در نظر گرفته می شود که شما می توانید با دکوراسیون رنگ سبز محیط مناسبی را برای استراحت کردن بعد از یک روز پر مشغله را فراهم کنید.

رنگ سبز برای دکوراسیون پذیرایی قابلیت ترکیب با دیگر رنگ ها را هم فراهم خواهد کرد که باعث می شود احساسی متفاوت را دریافت کنید. در طراحی های مینیمال از رنگ سبز به وفور استفاده می شود که در عین سادگی می توانند فضایی زیبا را به نمایش بگذارند. رنگ سبز باعث می شود که مبلمان به وسیله ای کاربردی، زیبا و جذاب تبدیل شوند همچنین پرده های سبز رنگ می توانند به رنگ دیوارها، فرش ها، دکوراسیون و مبلمان احساس تازه ای را منتقل کنند. رنگ های سبز نعنایی برای دکوراسیون اتاق کودک بسیار مناسب می باشد . ترکیب نمودن رنگ سبز فسفری با قهوه ای آرامش، احساس راحتی و جذابیت را به دکوراسوین منزل شما می بخشد.  طرح های قهوه ای با سبز برای دکوراسیون سبز دو رنگ فوق العاده هستند که از طبیعت و خاک زمین الهام می گیرند. دیوارهای با رنگ سبز یا کاغذ دیورای های سبز و لوازم جانبی به رنگ سبز با سایه هایی قهوه ای رنگ مبلمان چوبی بسیار هماهنگ می باشند. از طرفی اگر دچار فشار های روحی و روانی هستید بهتر است برای اتاق خواب از رنگ سبز استفاده نمایید.

برای دکوراسیون آشپزخانه رنگ سبز می تواند فضایی پر جنب و جوش را به نمایش بگذارد. ساده ترین کاری که می توانید برای داشتن یک آشپزخانه با دکوراسیون سبز رنگ انجام دهید این است که کابینت های خود را با رنگ سبز انتخاب نمایید همچنین می توانید از گیاهان آپارتمانی هم برای دکوراسیون آشپزخانه نهایت استفاده را ببرید. اگر نمی توانید کابینت آشپزخانه خود را تغییر رنگ دهید می توانید صندلی میز نهار خوری خود را به رنگ سبز تغییر دهید، برای این کار هم نیازی به عوض کردن آن ها نیست کافی است که برچسب های سبز رنگ را برای درب کابینت های خود یا میز نهار خوری خریداری نمایید و با صرف کمترین هزینه دکوراسیون سبز رنگ را برای آشپزخانه خود فراهم آورید. استفاده از رنگ سبز برای سقف آشپزخانه می تواند ایده ای منحصر به فرد باشد و طرفداران مخصوص به خود را دارد. استفاده از کاغد دیواری هایی با طرح گل و گیاهان سبز رنگ می تواند ایده ای متفاوت به نظر برسد.اگر هم نمی خواهید از رنگ سبز به عنوان اصلی ترین رنگ دکوراسیون استفاده کنید می توانید آن را به عنوان رنگ تکمیل کننده به کار ببرید و به عنوان مثال رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید و رنگ سبز را هم مکمل این رنگ قرار دهید.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت