حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > تایل گچی در مشهد

تایل گچی در مشهد

تایل‌های سقفی گچی از صفحات گچی مرغوب و غیر قابل احتراق ساخته شده و فاقد هرگونه مواد مضر هستند.

تایل‌های سقفی گچی روکش با تعمیر و نگهداری عالی، آسان، پرداخت مقرون به صرفه و همراه با خواص عایق حرارتی اضافی ارائه می‌شوند. به طور معمول، چنین تایل‌های سقفی گچی با کیفیت خوب را می‌توان به طور گسترده در تمام ساختمان‌های تجاری و سازمانی، برای مناطقی که نیاز به فضای داخلی تمیز و بدون گرد و غبار مانند دفاتر، بیمارستان‌ها، مدارس، رستوران‌ها، مغازه‌ها، اتاق‌های کامپیوتر، الکترونیک پردازش مواد غذایی و داروسازی دارند، استفاده کرد. اگر به فکر خرید تایل گچی هستید مجموعه حامی ساخت آماده خدمات رسانی به شماست.

خرید تایل گچی در مشهد و معرفی طراح و مجری تایل در مشهد

تایل گچی در مشهد تنوع طرح، رنگ بالایی دارد. به طور کلی می‌توان تایل‌های مورد استفاده در اجرای سقف کاذب تایلی را به انواع ساده، آکوستیک و روکش دار دسته بندی کرد. اگر لیست مجریان تایل گچی در مشهد

را می‌خواهید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید حامی ساخت در خدمت شماست. حامی ساخت به شما مجریانی با تجربه و کاربلد معرفی می‌کند و همچنین در فرایند خرید تایل در تهران یا هر شهر دیگری شما را همراهی می‌کند. 

سقف تایل گچی ساده

تایل گچی سقفی در دو نوع ساده (فاقد خواص صوتی) و آکوستیک (دارای خواص صوتی) عرضه می‌شود. تایل‌های مورد استفاده در اجرای سقف تایل گچی ساده دارای سطحی صاف بوده و فاقد سوراخ هستند. از دیگر محصولات تایلی پر طرفدار می‌توان به تایل بین کابینتی طرح سنگ نیز اشاره کرد.

سقف کاذب تایل گچی آکوستیک

این نوع سقف نوعی عایق صدا محسوب می‌شود. اجرای سقف تایل گچی آکوستیک غالبا در مکان‌هایی همچون سالن‌های کنفرانس، سینما، ضبط صدا و ... که عایق بودن محیط حائز اهمیت است، انجام می‌شود.

سقف تایل روکش دار

از مزایای سقف تایل روکش دار در مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

نصب سریع و آسان
ظاهر زیبا
دسترسی آسان به فضای تاسیساتی
حذف عملیات رنگ آمیزی
تعمیر و نگهداری آسان
تنظیم شرایط آکوستیکی فضا

از تایل‌های گچی روکش آلومینیوم در مکان‌هایی که احتمال نشتی در پشت سقف کاذب تایل گچی وجود دارد و یا در مناطق شرجی و مرطوب استفاده می‌گردد.

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت