دکوراسیون شرکت‌های معروف

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > دکوراسیون شرکت‌های معروف

در زندگی امروزی همه ما، برندهای تجاری خاصی وجود دارند که بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند. آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که فضای اداری این برندها به چه شکل است؟ در این مطلب ما سعی داریم شما را با محیط و فضای برخی از برندها آشنا کنیم. در ادامه تصاویری از دکوراسیون داخلی شرکت‌های معروف مشاهده خواهید کرد؛ لازم به ذکر است که حامی ساخت یکی از معتبرترین مراجع معرفی کننده کابینت ساز، کناف کار، پارتیشن کار و مجری سقف کاذب است.

تصویر شرکت ات سی

طراحی دکوراسیون دفتر مرکزی شرکت اتسی (Etsy) در بروکلین

شرکت ات سی در فضای داخلی دفتر پذیرش خود از دیواری که تماما پوشیده از گل و گیاه است استفاده کرده و همچنین برای ایجاد نور کافی در فضای دفتر از چراغ‌های بزرگی به صورت آویز استفاده کرده است. فضای داخلی این شرکت در نگاه اول شبیه به آزمایشگاه ساخت بمب است؛ اما واقعیت این گونه است که فضای اداری و کاملا ظریف و صمیمی این شرکت هر بیننده‌ای را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. کارآفرینان موفق و نمونه حتما نگاهی به دکوراسیون داخلی شرکت ات سی بیاندازند. در دکوراسیون این شرکت اصول کامل طراحی دکوراسیون اداری رعایت شده.

شرکت ات سی برای گذراندن اوقات فراقت کارمندان خود مکان‌های زیادی را در شرکت طراحی کرده است که کارمندان علاوه بر گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانند خلاقیت خود را هم تقویت کنند. شاید از بهترین پاتوق‌های موجود در دفتر مرکزی این شرکت بتوان کتابخانه تماما سبز و گیاهان آویزان در آن نام برد. در کتابخانه دفتر سعی شده که میان صندلی‌‌ها و چراغ‌های آویز، با قفسه‌ها هماهنگی وجود داشته باشد.

 

طراحی دکوراسیون دفتر شرکت نایکی (Nike)

اگر بخواهیم از دکوراسیون داخلی شرکت‌های معروف نام ببریم یکی از آن‌ها نایک است. همه ما با برند نایک آشنا هستیم. دفتر این شرکت بزرگ و معتبر بسیار درخشان است. در طبقه فوقانی این شرکت از یک ون بزرگ استفاده شده است. همچنین از نشانه‌های ورزشی زیادی در کنار این ون بزرگ استفاده شده است. روی دیوارها کاشی‌هایی به شکل مایکل جردن وجود دارد.

تصویر شرکت نایکی

طراحی دکوراسیون دفتر مرکزی شرکت ایر بی ان بی (Airbnb) در سان فرانسیسکو

فضای سبز کار شده در دفتر این شرکت، هم به زیبایی فضای داخلی کمک کرده و هم به سلامت هوای محیط. شرکت ایر بی ان بی انقلابی در نحوه سفر کردن و اقامت در جای غیر از هتل را در کشورهای گوناگونی ایجاد کرده است. نحوه دکوراسیون این شرکت این ادعا را ثابت می‌کند. نوع طراحی اتاق‌های این شرکت به شکل چادرهای کمپ است؛ این طراحی خلاقانه باعث شده که دفتر مرکزی این شرکت به یکی از زیباترین دفترهای اداری دنیا تبدیل شود. این دکوراسیون در دسته بهترین دکوراسیون شرکت‌های معروف است.
تصویر شرکت ایر بی ان بی

طراحی دکوراسیون دفتر مرکزی شرکت الکترونیک اپل (Apple) در کوپرتینو

شرکت Apple فضایی را برای فکر کردن در دفتر خود طراحی کرده است. ساختمان این شرکت از لحاظ فیزیکی کروی شکل است که تاکنون از دید عموم پنهان بوده است؛ اما بعد از تکمیل طراحی آن، که بسیار به نزدیک به سبک و سیاق معماری مینیمالیستی است در معرض دید عموم قرار گرفت. در شرکت اپل از مبلمان و وسایل ساده‌ای استفاده شده است که به طراحی مینیمال این شرکت کمک کرده، این طراحی زیبا توسط Naoto Fukasawa طراح معروف طراحی شده است.

تصویر دفتر مرکزی شرکت مرکزی اپل

طراحی دکوراسیون شرکت Beats by Dr. Dre در شهر لس ‌آنجلس

نقطه عطف دکوراسیون این شرکت را نقاشی دیواری غول پیکر از شهر لس آنجلس تشکیل می‌دهد که در فضای اصلی محیط کار شرکت و برند معروف آمریکایی قرار دارد. شاید برخی این فضا را با شرکت اپل اشتباه بگیرند. در وسط محیط کار این شرکت، فضای سبز وجود دارد و اتاق جلسه آن به رنگ قرمز لاکی طرح فانتزی در این فضای سرد ایجاد کرده است. ادغام دو ساختمان در یکدیگر باعث شده محیط زیبایی برای گفت و شنود ایجاد شود. برای دیوار‌های شرکت از قابلیت تخته وایت برد استفاده شده است که این امکان را برای کارمندان فراهم کرده است که ایده‌های خود را روی آن‌ها بنویسند.

تصویر شرکت شرکت Beats by Dr. Dre

طراحی دکوراسیون دفتر کار گوگل (Google) در نیویورک

دیوارها و سقف شرکت Google به صورت پنل طراحی شده که صداها را در خود جذب می‌کند و باعث می‌شود محیطی آرام برای گفتگو فراهم شود. گوگل در تمام نقاط جهان دفتر دارد که همه آن‌ها دارای خلاقیت‌های جذابی در طراحی داخلی هستند؛ به عنوان نمونه می‌توان شرکت گوگل واقع در زوریخ سوئیس را نام برد که برای طراحی داخلی آن از ابزار آلات ورزش اسکی استفاده شده است؛ اما در دفتر نیویورک از تاب‌هایی برای طراحی شرکت و همچنین استراحت کارمندان به کار گرفته شده است. معمولا شرکت‌های اطلاعات به خاطر وجود تکنولوژی بروز معروف هستند؛ اما شرکت گوگل جهت رفاه حال اعضای خود از نور آفتاب به همراه طناب‌های آویزان استفاده می‌کند که باعث شده فضای کاملا خاص را به وجود آورد. گوگل نیز در دسته بهترین دکوراسیون شرکت‌های معروف است.

تصویر دفتر کار گوگل

طراحی دکوراسیون شرکت بزرگ آمازون در سیاتل

فضای شرکت آمازون به صورتی طراحی شده که بخشی از جامعه را تشکیل می‌دهد. دفتر مرکزی شرکت سیاتل دارای محیطی بیرونی و داخلی بسیار بزرگ و وسیعی است؛ البته به تازگی دفاتر جدید این شرکت بازطراحی شده تا محیط بیشتری جهت کار و فضای باز در اختیار کارمندان قرار گیرد. ترکیب رنگ‌های قرمز و نارنجی در کنار رنگ‌های سرد و استیل مانند، باعث ایجاد ترکیبی زیبا شده است.

تصویر شرکت آمازون

طراحی دکوراسیون دفتر کار یوتیوب (You Tube) در لس ‌آنجلس

شرکت YouTube در جنوب لس آنجلس در محله پلایا ویستا واقع شده است. لابی این شرکت تاپ‌ترین طراحی دکوراسیون داخلی بین شرکت‌های معروف جهان را دارد؛ چرا که یکی از خلاقانه‌ترین محل‌های نشیمن در این شرکت طراحی شده است. شرکت یوتیوب در لس آنجلس دارای یک صفحه نمایشی بزرگ، دوربین، چراغ‌ها و وسایل صوتی است و هر کس در کانال خود بیش از 10 هزار علاقه‌مند داشته باشد می‌‌تواند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کند. موضوع جالب در مورد این شرکت این است که سازندگان یوتیوب به 41 هزار فوت مربع فضای اداری دسترسی دارند.

تصویر دفتر کار یوتیوب

طراحی دکوراسیون رادیو پاندورا (Pandora) در اوکلند

Pandora غرفه‌های شرکت خود را به گونه‌ای طراحی کرده که فقط زمانی که از غرفه مورد نظر استفاده می‌شود چراغ‌هایش روشن شود. دفتر مرکزی پاندورا برای ملاقات‌ها و گپ و گفت‌ها و کار فضای جالبی است.

دکوراسیون داخلی رادیو پاندورا

طراحی دکوراسیون شرکت لینکدین (Linked in) در سان ‌فرانسیسکو

شرکت لینکدین برای طراحی دفتر خود از ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ‌ها استفاده کرده؛ استفاده از رنگ‌ سفید می‌تواند محیطی پر جنب و جوش و درخشان به وجود آورد. دفتر سان فرانسیسکو لینکدین را براساس طراحی دفتر واقع در نیویورک طراحی کرده اند. کف این دفتر از جنس پارکت است؛ استفاده از پارکت در این شرکت توانسته فضایی صنعتی به آن ببخشد.

تصویر دکوراسیون داخلی لینکدین

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت