نصب سقف کناف

امروزه افراد زیادی به طراحی دکوراسیون داخلی توجه ویژه‌ای دارند و سعی دارند که دکوراسیون داخلی خانه خود را به بهترین شکل طراحی کنند. برخی از طراحان در نمای داخلی دکوراسیون داخلی از سقف کناف استفاده می‌کنند؛ به این علت که سقف‌های کناف نمای زیبایی را به دکوراسیون داخلی می‌دهد. سقف‌ها از ارکان اصلی خانه هستند که باید به آن توجه داشت. در این موقعیت سقف‌های کاذب کناف از محبوب‌ترین سقف‌های کاذب به شمار می‌آیند. سقف کناف نوعی سقف کاذب گچی است که به جای رابیتس بندی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته است. حامی ساخت با 12 سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نصب سقف کناف و غیره توانسته است بهترین تیم طراحی را در کنار خود داشته باشد و پاسخگوی درخواست‌های متقاضیان به بهترین نحو باشند.

 

برای نصب سقف کناف چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک سقف کاذب زیبا و بی نقصی داشته باشید باید یک سری نکات را رعایت کنید. در ابتدا باید به طور کامل اطلاعاتی از سقف کاذب کناف را داشته باشید و با مزایا و معایب سقف  کناف آشنا باشید تا با آگاهی کامل به نصب آن بپردازید. دومین موردی که برای نصب سقف کناف باید به آن توجه کنید انتخاب طرح و سبک سقف کناف است که با نمای کلی ساختمان مطابقت داشته باشد. از نکات مهم دیگر نصب سقف کناف انتخاب تیم ماهر است؛ به این علت که باید به قدری تجربه در این زمینه داشته باشند تا بتوانند سقف کناف ساده و بی نقصی را به بهترین شکل اجرا کنند. 

تصویر آموزش نصب کناف

 مراحل نصب سقف کناف به چه صورت است؟

در ابتدا اطمینان داشته باشید که تیمی که برای اجرای سقف کناف انتخاب کرده‌اید حرفه‌ای و با تجربه هستند تا نتیجه مطلوبی از نصب سقف کناف در اختیار داشته باشید. به طور کلی نصب سقف کناف مراحلی را دارد که ترتیب و رعایت این مراحل بسیار مهم است. در ادامه به مراحل آن اشاره می‌کنیم. 

 

مرحله اول: تراز بندی

تراز بندی را بر روی سقف‌ها با وسایل و ابزارهایی مخصوص علامت گذاری می‌کنیم تا هنگام نصب دقیقا متوجه باشید که معیار و اندازه سقف کناف چقدر است و بعد از ارتفاع وجود بین سقف کاذب و سقف سازه‌ای را از این طریق مشخص می‌کنند تا بتوانند سقف کناف را در جایگاه درستی اجرا کنند.

 

مرحله دوم: نصب نبشی‌ها

در این مرحله باید نبشی‌های لازم را توسط رول و پلاک یا پیچ در قسمت‌هایی که در مرحله اول علامت گذاری کرده‌اید به دیوار قرار دهید. انجام صحیح این مرحله بسیار مهم است که دقیقا بر اساس علامت‌های گذاشته شده باشد تا در ادامه برای نصب سقف کناف با مشکلی مواجه نشوید. تیم حرفه‌ای حامی ساخت با دقت بالا این مراحل را انجام می‌دهند تا نتیجه مطلوبی را در اختیار شما قرار دهند.

 

مرحله سوم: تعیین محل آویز

در این مرحله باید محل آویزها را برحسب فاصله‌های استاندارد بین نبشی‌ها و بر اساس جدول بارگذاری سقف که مشخص شده است تعیین می‌کنیم. آویزها قطعاتی هستند که سقف سازه‌ای را به سقف کاذب متصل می‌کنند. بعضی از کناف کارها برای راحتی کار و یا کم کردن هزینه این فاصله ها رو به دلخواه بیشتر در نظر می‌گیرند و در نتیجه سقف کاذب دچار ترک می‌شود؛ به همین علت انتخاب صحیح یک تیم حرفه‌ای و قابل اطمینان از مهم‌ترین اقداماتی است که باید قبل از نصب سقف کناف انجام دهید.

 

مرحله چهارم: انتخاب نوع آویزها

 از آنجایی که آویزها مدل‌های مختلف و متنوعی دارند می‌توانید بر اساس سقف کاذب آویزها را انتخاب کنید. در این بخش باید دقت کنید که آویز مناسب با سقف کاذب باشد تا نصب سقف کناف با مشکل مواجه نشود. برای انتخاب آویز اولین موردی که باید به آن دقت کنید مقاومت آویز سقف کاذب است. نوع سقف کاذب را به درستی انتخاب کنید و قطعا قبل از انتخاب با یک تیم حرفه‌ای در این مورد مشورت بگیرید.

 

مرحله پنجم: نصب کناف به سقف‌های کاذب

پس از پشت سر گذاشتن تمامی مراحل گفته شده نوبت به خود نصب سقف کناف می‌رسد، اگر مراحل قبل را به درستی انجام داده باشید این مرحله بسیار و آسان است و سقف به راحتی در جایگاه خود قرار می‌گیرد. سقف را توسط فشنگ‌های مخصوص به سقف کاذب متصل می‌کنند. مرتب و تمیز بودن نتیجه کار  کاملا بستگی به تیم اجرایی دارد. حامی ساخت با 12 سال تجربه توانسته است بهترین تیم اجرایی را در کنار خود داشته باشد و نصب سقف کناف را به بهترین نحو برای متقاضیان انجام دهد.

تصویر نصب کناف ساده

آموزش نصب سقف کناف برای چه افرادی مناسب است؟

آموزش نصب کناف برای کسانی که قصد شروع فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی و پیشرفت شگرف در این زمینه را دارند بسیار مناسب است که البته این آموزش یک روزه به دست نمی‌آید؛ به این دلیل که این افراد باید نمونه‌کارهای زیادی داشته باشند و با چالش‌های متفاوتی مواجه شوند تا به یک فرد خبره برای نصب سقف کناف تبدیل شوند. کناف کاران بعد از اتمام دوره آموزش و کسب کمی تجربه می‌توانند همراه با خلاقیتی که دارند متقاضیان زیادی را سمت خود جذب کنند. قبل از آموزش نصب سقف کناف سعی کنید با انواع آن و کاربردهایی که در زمینه‌های مختلف و مکان‌های متفاوت وجود دارد آشنا شوید تا آموزش را بهتر دریافت کنید. این افراد باید سعی کنند که آموزش‌های سقف کناف نور مخفی را حتما ببینند تا با این نوع نصب‌ها هم نیز آشنایی پیدا کنند. 

 

قیمت نصب سقف کناف به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت نصب کناف به مواردی بستگی دارد که اولین و تاثیرگذارترین آن متراژ فضایی است که قرار است سقف کناف را نصب کنید که هرچه متراژ بالاتر باشد قیمت نصب بیشتر می‌شود. دومین مورد سبک و طرح انتخابی شما برای سقف کناف است که هرچه طرح و سبک انتخابی شما پیچیده‌تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. در این موقعیت از دستمزد نصاب نمی‌توان چشم پوشی کرد. تمامی این موارد تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نصب کناف دارد.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت