نصب کمد دیواری

یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران حامی ساخت، پیش بیاید این است که نصب کمد دیواری چگونه است؟ آیا گروه حرفه‌ای برای این کار وجود دارد یا خیر؟ ما در این راستا می‌خواهیم شما را با اصول نصب کمد دیواری بیشتر آشنا کنیم تا در زمانی که قصد سفارش کمد دیواری جدید برای اتاق خواب خود داشتید، اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید و گول برخی از نصابان زرنگ که قصد دریافت هزینه بیشتر از شما دارند را نخورید. با حامی ساخت همراه باشید.

نصب کمد دیواری در پذیرایی مانند نصب کابینت است که دارای بخش‌ها و سرفصل‌های مختلفی است. در صورتی که قصد دارید کمد دیواری خاص برای اتاق خواب خود داشته باشید باید به صورت حرفه‌ای به این موضوع نگاه کنید و از همان اول کار، این پروژه را به گروهی واگذار کنید که هم توانایی نصب و هم توانایی طراحی دکوراسیون داخلی به صورت حرفه‌ای را داشته باشند.

 

نکات مهم برای نصب کمد دیواری

ما در وهله اول چند نکته مهم برای نصب کمد دیواری جدید را برای شما شرح می‌دهیم؛ مثلا می‌گوییم نصب کمد دیواری چقدر طول می‌کشد؟ تا در مواجه با گروه نصابان نصب کمد دیواری دچار سردرگمی نشوید:

 

بررسی دقیق فضای نصب کمد دیواری

اولین چیز در نصب کمد دیواری که باید به آن فکر کنید این است که چقدر فضا برای نصب کمد خود در اختیار دارید؟ آیا این فضا برای نصب یک کمد دیواری زیبا و جادار مناسب است؟ معمولا یک دیوار از خانه را برای نصب کمد دیواری در نظر می‌گیرند. انتخاب با شماست؛ بهتر است که بهترین دیوار را برای نصب کمد دیواری انتخاب کنید.

تصویر کمد دیواری شیک

نوع کاربری نصب کمد دیواری

حتما نباید در نصب کمد دیواری‌تان همانند نصب دیگر کمد دیواری‌ها، از یک الگو استاندارد پیروی کنید. شما هر طرحی که برایتان راحت‌تر است را انتخاب کنید. در نوع آویزان کردن لباس، نوع کشوها برای چیدمان لباس و حتی نوع آینه‌ای که قرار است روی کمد دیواری نصب شود؛ به عنوان مثال در صورتی که فضای کافی برای نصب کمد دیواری دارید، می‌توانید فضایی را درون کمد ایجاد کنید که همانجا لباس‌های خود را عوض کنید و همانجا، آینه‌ای قدی نصب کنید.

 

قابلیت دسترسی به کمد دیواری

لازم است که در قیمت نصب کمد دیواری ریلی، فاکتور دسترسی آسان را در نظر بگیرید؛ اگر توجه کرده باشید برخی افراد قفسه‌هایی هنگام نصب کمد دیواری ایجاد می‌کنند که دست هیچ یک از افراد منزل، به آن نمی‌رسد. در این مورد می‌توان گفت که فاکتور دسترسی آسان در نظر گرفته نشده است.

 

شیوه نصب کمد دیواری بر اساس دکوراسیون

یکی دیگر از موضوعات مهم نصب کمد دیواری ریلی، توانایی نصاب برای در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی منزل است. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای است اما نظرات کارشناسی شده نیز می‌تواند به بهبود نصب کمد دیواری و استفاده درست از فضا، کمک ویژه‌ای کند. اینکه رنگ کمد دیواری‌ها با رنگ دیزاین اتاق، خوانایی داشته باشد، کوچک‌ترین فاکتور در این موضوع است.

 

نصب درب‌های کمد دیواری

مدل‌های مختلفی را گروه‌های نصب کمد دیواری برای درب‌ها در نظر می‌گیرند. شما باید با توجه به فضای در دسترس برای نصب کمد دیواری در پذیرایی خود درب مناسب و مورد پسندتان را انتخاب کنید. این انتخاب به اندازه مکان و اتاق بستگی دارد. اگر کمدتان در یک اتاق کوچک یا راهرو قرار دارد، درهایی که به بیرون باز می‌شوند ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شوند. برای به حداکثر رساندن فضا بهتر است از درب‌های کشویی استفاده کنید.

تصویر کمد دیواری قهوه‌ای

رنگ کمد دیواری

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از نصب کمد دیواری باید در نظر داشت، رنگ آن است. رنگ‌های مختلفی را برای کمد دیواری در نظر می‌گیرند؛ اما بهتر است که شما برای کمد دیواری و رنگ آن، ابتدا دکوراسیون داخلی محیط را در نظر بگیرید؛ مثلا اگر برای اتاق خواب قصد نصب کمد دیواری دارید، بهتر است که رنگ تخت خواب، لوازم موجود در این مکان و … را نیز در نظر داشته باشید.

 

اهمیت استفاده از اکسسوری در نصب کمد دیواری

قفسه بندی کمد دیواری به طور کلی از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی می‌توانیم کمد دیواری را استاندارد خطاب کنیم که از تعدادی مناسبی قفسه تشکیل شده باشند یا  فضا سازی درست و صحیحی داشته باشد. از آنجایی که هر فرد از داخل کمد دیواری استفاده‌های متفاوتی می‌کند، این فضا سازی‌ها متغیر و مناسب با سلیقه  متقاضیان انجام می‌شود.  در این موقعیت استفاده از اکسسوری‌ها به علت تنوع بالایی که دارند بسیار پرکاربرد بوده است؛ به طور مثال رگال‌های سقفی یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد است که دسترسی شما را به لباسی‌ها یا وسایل دیگر آسان‌تر می‌کند. اگر قصد نصب کمد دیواری دارید حامی ساخت صفر تا صد نصب کمد دیواری، از طراحی تا اجرا آن را برای شما انجام می‌دهد. 

 

قیمت نصب کمد دیواری

قیمت نصب کمد دیواری به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به عنوان مثال متریالی که در ساخت این محصول به کار گرفته می‌شود در قیمت نهایی نصب کمد دیواری موثر است. ام دی اف یا چوب، زمین تا آسمان از نظر کیفیت با هم متفاوتند و همین موضوع باعث شده که قیمت نصب کمد دیواری ام دی اف نیز تفاوت داشته باشند. نصب کمد دیواری ام دی اف با طرح‌های مختلف، هزینه‌های متفاوتی را در بر خواهد داشت؛ بنابراین سازنده‌ای پیدا کنید که بتواند در محدوده قیمت شما کار کند. گروه‌های نصب کمد دیواری معمولا با ارائه یک لیست کامل هزینه‌ها را به شما شرح می‌دهند و شما آنجاست که می‌توانید بر اساس بودجه خود، یک محصول ویژه را در نظر بگیرید.

 

اهمیت نصب کمد دیواری

مهم‌ترین مرحله از سفارش یک کمد دیواری زیبا برای منزل‌تان مرحله ساخت آن است؛ چون تمامی ویژگی‌هایی که شما از یک کمد دیواری نیاز دارید در آن مرحله تکمیل می‌شود؛ اما نباید مرحله نصب را دست کم بگیرید. نصب کمد دیواری باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود چرا که دقت در اندازه گیری‌ها و جایگیری در محل دقیق توسط نصاب انجام می‌شود.

تصویر کمد دیواری جدید

نصب کمد دیواری چقدر طول می‌کشد؟

این بازه زمانی کاملا به متراز محلی که قصد نصب کابینت برایش را دارید بستگی دارد. قطعا هر چه این محدوده بیشتر باشد نصب کمد دیواری نیز بیشتر طول می‌کشد. گرچه مدل کمد دیواری انتخابی شما نیز در مدت زمان نصب بی تاثیر نیست. هرچه ظرافت کار بیشتر باشد به اتمام رسیدن کار بیشتر طول می‌کشد.

 

نتیجه گیری

ما در این مقاله تلاش کردیم که اصولی که لازم است و قبل و هنگام نصب کمد دیواری به آن‌ها دقت کنید و هزینه نصب کمد دیواری را برای شما عزیزان شرح دهیم. لازم به ذکر است که حامی ساخت خدمات ساخت و نصب کمد دیواری را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر هرگونه سوالی دارید می‌توانید از طریق مشاوران ما بپرسید. از طریق صفحه تماس با ما می‌توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت