ساخت کمد دیواری در مشهد

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > ساخت کمد دیواری در مشهد

یکی مواردی که ممکن است برای کاربران مشهدی وب سایت حامی ساخت، سوال برانگیز باشد، این است که نصب کمد دیواری در مشهد چگونه است و آیا گروه حرفه ای برای این کار وجود دارد یا خیر. ما در این راستا می خواهیم شما را با نصب کمد دیواری بیشتر آشنا کنیم تا در زمانی که قصد سفارش کار کمد دیواری جدید برای اتاق خواب خود داشتید، اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید و گول برخی از نصابان زرنگ که قصد دریافت هزینه بیشتر، از شما را دارند، را نخورید.

نصب کمد دیواری مسئله همانند نصب کابینت است که دارای بخش ها و سرفصل های مختلفی است. در صورتی که قصد دارید کمد دیواری خاص برای اتاق خواب خود، داشته باشید، می بایست به صورت حرفه ای به این موضوع نگاه کنید و از همان اول کار، این پروژه را به گروهی واگذار کنید که هم توانایی نصب و هم توانایی طراحی دکوراسیون کمد دیواری به صورت حرفه ای را داشته باشند.

ما در وهله اول 9 نکته مهم برای نصب کمد دیواری جدید را برای شما شرح دهیم تا در مواجه با گروه نصابان نصب کمد دیواری در مشهد، دچار سردرگمی نشوید:

1) بررسی دقیق فضای نصب کمد دیواری

اولین چیز در ساخت کمد دیواری مشهد که باید به آن فکر کنید این است که چه فضایی را برای کمد لباس خود در اختیار دارید. آیا این فضا برای نصب یک کمد دیواری زیبا و جادار، مناسب است. بهترین طرح در دکوراسیون داخلی برای کمد دیواری، بر اساس فضایی که برای آن در نظر می گیرید، طراحی و برنامه ریزی می شود. معمولا یکی دیوار از خانه برای کمد دیواری در نظر می گیرند. اینجا انتخاب با شماست. بهتر است که بهترین دیوار را برای کمد دیواری انتخاب کنید. روش های زیادی برای دستیابی به یک چیدمان عالی وجود دارد و اگر آن را به درستی برنامه ریزی و پیکربندی کنید، کمد لباس شما می تواند یک فضای بسیار کاربردی باشد.

2) نوع کاربری کمد دیواری کاملا سلیقه ای است

حتما نباید کمد دیواری شما همانند دیگر کمد دیواری ها، از یک الگو استاندارد، پیروی کند. شما هر طرحی که برایتان راحت تر است را انتخاب کنید. در نوع آویزان کردن لباس، نوع کشوها برای چیدمان لباس و حتی نوع آینه ای که برای کمد دیواری انتخاب می کنید، کاملا سلیقه ای است. اما بهتر است که درست انتخاب کنید تا شرایط استفاده از کمد دیواری را برای خود، دشوار نکنید.

به عنوان مثال در صورتی که فضای کافی برای کمد دیواری دارید، می توانید فضایی را درون کمد دیواری ایجاد کنید که همان جا لباس های خود را عوض کنید و همان جا، آینه ای قدی نصب کنید. نگران نورپردازی آن نیز نباشید که نصابان نصب کمد دیواری در مشهد، پیشنهاد نورپردازی را به شما، خواهند داد.

نصاب کابینت

3) قابلیت دسترسی به کمد دیواری

این موضوع مهم است که شما در ساخت کمد دیواری مشهد، فاکتور دسترسی آسان را فراموش نکنید. اگر توجه کرده باشید، برخی افراد، قفسه هایی برای کمد دیواری ایجاد می کنند که دست هیچ یک از افراد منزل، به آن نمی رسد. این مواردی است که با در نظر نگرفتن فاکتور دسترسی آسان، صورت گرفته است.

4) سبک کمد دیواری بر اساس دکوراسیون داخلی منزل

یکی دیگر از موضوعات مهم نصب کمد دیواری در مشهد یا هر شهر دیگری، توانایی نصاب برای در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی منزل در طراحی کمد دیواری و نصب آن است. البته این موضوع کاملا سلیقه ای است اما نظرات کارشناسی شده نیز می تواند به بهبود نصب این کمدها و کارآمد بودن آن، کمک ویژه ای کند. اینکه رنگ کمد دیواری ها با رنگ دیزاین اتاق، خوانایی داشته باشد، کوچک ترین فاکتور در این موضوع است. معمولا برای دکوراسیون داخلی های طرح کلاسیک از کمد دیواری های کلاسیک نیز استفاده می کنند.

در کل اگر بتوانید این موضوع را به خوبی، مدیریت کنید، پس از نصب و ساخت کمد دیواری مشهد، رضایت بیشتری از کار، خواهید داشت.

5) تصمیم گیری برای درب های کمد دیواری

حالات مختلفی را گروه های نصب کمد دیواری در مشهد، برای درب ها در نظر می گیرند. تصمیم بگیرید که چه نوع درب برای فضا شما مناسب و کارآمد است. این به اندازه مکان و اتاق بستگی خواهد داشت. اگر کمد لباس در یک اتاق کوچک یا راهرو دارید، درهایی که به بیرون باز می شوند ممکن است باعث مشکلات دسترسی به کمد دیواری که قبل تر در مورد آن، صحبت کردیم، شوند. چرا برای به حداکثر رساندن فضا درب های کشویی یا دو شاخه اضافه نمی کنید؟ این موضوع را در نظر بگیرید که آیا شما درب های کلاسیک، تزئین شده یا مدرن می خواهید، یا اینکه گزینه های چند منظوره مانند درب های آینه دار نیز می توانید در انتخاب درب مناسب برای خود، در نظر بگیرید.

اندازه گیری کابینت

6) تصمیم گیری برای نوع قفسه بندی ها

یکی از مواردی که تکنسین های نصب کمد دیواری در مشهد، از مشتری سوال می کنند، این است که قفسه بندی های کمد، چگونه باشد. معمولا در این بین طرح هایی را نیز به مشتریان نشان می دهند. اینجا شما چند انتخاب ممکن است داشته باشید، اما بهتر است ابتدا فضای در نظر گرفته شده برای کمد دیواری را در تصور کنید و بعد برای نوع قفسه بندی آن، تصمیم گیری کنید. مثلا اگر فضای در نظر گرفته شده، عرض کمی دارد، قفسه بندی کشویی مانند، بهترین انتخاب است.

در صورتی که فضای در نظر گرفته شده، ارتفاع زیادی دارد، می تواند قفسه هایی را برای بالای آن، در نظر بگیرید. در حالت کلی ساخت کمد دیواری در مشهد معمولا به صورت سه قسمتی است:

  • بخش پایین در نظر گرفتن یک دراور
  • بخش میانی فضایی آزاد برای آویزان کردن لباس و در پایین آن، گذاشتن اکسسوری های دیگر
  • بخش بالا برای گذاشتن لوازم های اضافه که حکم یک انباری را نیز دارد.

7) آنچه را که دوست دارید، برای ساخت کمد دیواری در نظر بگیرید!

این بخش دکوراسیون داخلی همانند بخش های دیگر کاملا سلیقه ای است اما کمی بیشتر از بخش های دیگر می توانید سلیقه خود را در آن جای دهید. معمولا کمد دیواری در اتاق خواب تعبیه می شود و اتاق خواب یک مکان کاملا شخصی است و نیازی نیست که به اصول دکوراسیون داخلی آن همانند، دکوراسیون داخلی پذیرایی، توجه کنید.

بهتر است آنچه که به عنوان کمد دیواری برای خود در نظر دارید، آن رنگی که می پسندید و آن راحتی استفاده از کمد دیواری که در ذهن دارید، را به نصابان نصب کمد دیواری در مشهد، اعلام کنید.

8) رنگ کمد دیواری

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از نصب کمد دیواری در مشهد باید در نظر داشت، رنگ آن است. رنگ های مختلفی را برای کمد دیواری در نظر می گیرند. اما بهتر است که شما برای کمد دیواری و رنگ آن، ابتدا دکوراسیون داخلی محیط را در نظر بگیرید. مثلا اگر برای اتاق خواب قصد نصب کمد دیواری دارید، بهتر است که رنگ تخت خواب، لوازم موجود در این مکان و … را نیز در نظر داشته باشید.

9) تحقیق و بررسی کنید

حتما که نباید از شرکت های نصب کمد دیواری در مشهد، نظرخواهی کنید تا بهترین کمد دیواری را طراحی و نصب کنید. تحقیق و بررسی برای این محصول، کمک ویژه ای به انتخاب درست شما می کند. گزینه ها را تحقیق و بررسی کنید تا بفهمید بودجه شما به شما تا چه حد اجازه مانور روی تزیینات ویژه این محصول می دهد. به یاد داشته باشید که یک سیستم کمد دیواری مدرن و شیک لزوماً نیاز به هزینه زیاد ندارد.

در قالب یک مثال می خواهم این موضوع را بررسی کنم. شما تصور کنید که یک اتاق خواب بزرگ دارید، در صورتی که طرح های مختلف کمد دیواری را در دنیای وب، نبینید، نمی توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از فضای موجود، بهترین استفاده را داشته باشید.

10) بودجه؛ مهم ترین مسئله

ساخت کمد دیواری در مشهد با توجه به متریالی که در این محصول به کار گرفته می شود، ممکن است در بازه های قیمتی مختلفی، به شما معرفی شود. ام دی اف یا چوب، زمین تا آسمان از نظر کیفیتی و ساخت، با هم متفاوت و از نظر قیمتی نیز همین طور. در مورد کمدها و محیط های ذخیره سازی، تنوع بسیار زیادی وجود دارد و یافتن راه حل برای اکثر بودجه ها امکان پذیر است. کمد دیواری با طرح های مختلف، هزینه های متفاوتی را در بر خواهد داشت، بنابراین سازنده ای پیدا کنید که بتواند در محدوده قیمت شما کار کند. گروه های نصب کمد دیواری در مشهد معمولا با ارائه یک لیست کامل، و به و هزینه ها را به شما شرح داده و شما آنجاست که می توانید بر اساس بودجه خود، یک محصول ویژه را در نظر بگیرید.

ابزار مورد نیاز برای ساخت کمد دیواری

یکی از مواردی که به شما در انتخاب یک گروه متخصص برای ساخت کمد دیواری، کمک می کند، شناخت ابزار است. در صورتی که بدانید یک نصاب کمد دیواری، باید چه ابزاری همراه خود داشته باشد یا اینکه چه ابزاری می تواند روند ساخت یک کمد دیواری را بهبود ببخشد، با چند سوال ساده، می توانید بهترین گروه نصب را برگزینید.

مثلا اگر ابزار لازم را بشناسید، به سادگی با یک سوال کردن از گروه نصب، هم به آن ها نشان می دهید که در این زمینه اطلاعات لازم را دارید و هم متوجه عملکرد و سابقه و البته تجربه کاری این گروه می شوید. ابزارهای لازم برای ساخت کمد دیواری عبارت اند از:

  • چکش
  • اره فارسی‌بر: یک نوع اره خاص برای برش چوب
  • کمپرسور بادی: برای چسباندن راحت تر میخ ها، کاربرد دارد
  • شلنگ باد: از جمله تجهیزاتی است که به کمپرسور باد، متصل می شود
  • میخکوب بادی: با کمپرسور باد کار می کند
  • متر نواری
  • اره‌‌ گرد
  • تفنگ چسب‌زن
  • پیچ گوشتی برقی
  • وسیله‌ی خط کشی
  • تراز
  • انواع مته
  • خط کش 90 درجه
  • گوشی محافظ
  • نردبان
  • میخ کش یا گاز انبر
  • عینک ایمنی
  • گونیا

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت