حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > کناف کار در تهران

کناف کار در تهران

کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که به صورت پیش ساخته ساخته می‌شود. این صفحه‌ها توسط پیچ به هم متصل شده و فضای ایجاد شده بین آن‌ها توسط ملات پر می‌شود. کناف کاری یکی از کارهایی است که امروزه در بازار طراحی داخلی بسیار رونق دارد. از آنجا که تهران شهری زلزله خیز محسوب می‌شود اجرای کناف در تهران در آن اهمیت دارد؛ زیرا سبک سازی ساختمان یکی از راه حل‌های کلیدی در مقابله با آسیب‌های ناشی از زلزله است. 

برای یافتن نیروی کناف کار ماهر تهران کافی است با شرکت‌های خدماتی معتبر در ارتباط باشید. شما می‌توانید از طریق سایت حامی ساخت با ماهرترین کناف کاران در سطح تهران آشنا شوید و در هر منطقه‌ای که هستید از خدمات مورد نظر استفاده کنید.

شرکت حامی ساخت یکی از معتبرترین شرکت‌های روز دنیا به شما معروف‌ترین کناف کاران در سطح تهران را معرفی می‌کند. شما همچنین می‌توانید با بهترین کناف کار در مشهد نیز آشنا شوید از خدمات کناف کاری آن‌ها بهره ببرید. 

معرفی بهترین کناف کار در تهران توسط حامی ساخت

از آنجا که در شهر تهران هر روزه شاهد ساخت و سازهای جدید و بازسازی ساختمان‌های قدیمی هستیم؛ پس کناف در تهران متقاضیان زیادی دارد. 

به طور کلی اجرای کناف در تهران توسط نیروهای متخصص در این زمینه باید انجام شود و شرایط و اصول خاصی دارد. شما می‌توانید بهترین کناف کاران را در سایت حامی ساخت بشناسید و در هر منطقه از تهران که هستید با آن‌ها تماس بگیرید؛ همچنین حامی ساخت بهترین کناف کار در کرج را نیز به شما معرفی خواهد کرد. 

ممکن است در راه یافتن بهترین کناف کار در تهران جستجو و پرس و جوی زیادی انجام داده باشید. این حق همه مشتریان است که به دنبال بهترین نتیجه باشند. 

اجرای کناف در تهران

کناف‌ها بسته به این که برای کجا و چه مکانی استفاده می‌شوند دسته بندی می‌شوند؛ به همین علت باید بدانید که برای چه منطقه‌ای از چه کنافی استفاده کنید و باعث نشوید که پرتی متریال بالا برود.

استفاده از سقف کاذب تقریبا محدودیتی ندارد و در هر محیطی می‌توان از آن استفاده کرد. سقف کاذب امروزه بخشی از طراحی و دیزاین داخلی اماکن مختلف مسکونی، تجاری، اداری، ورزشی و… شده و همچنین زیبایی محیط را افزایش می‌دهد. امروزه اجرای سقف کاذب می‌تواند به اشکال مختلف در سالن‌های پذیرایی منازل، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، استخرها، سالن‌های ورزشی، لابی ساختمان‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها و…. اجرا شود.

مزایای کناف کاری در دکوراسیون

مزیتی که این متریال نسبت به سایر مواد دیگر دارد شامل موارد ذکر شده زیر است.

وزن بسیار پایینی دارد

وزن پایین یکی از مزایای مهم محسوب می‌شود.

نصب ساده

به علت اینکه سبک وزن است نصب ساده‌تری نیز دارد.

پیش ساخته

به این دلیل که پیش ساخته است بسیار در زمان صرفه جویی می‌شود و کار کناف کار نسبت به گچ کار زودتر تمام می‌شود.

از طرفی دیگر انعطاف پذیری این متریال بسیار زیاد است.

چرا به کناف کار در تهران نیاز داریم؟

هشدارهایی مثل زلزله خیز بودن تهران، تراکم واحدهای مسکونی، تردد بالای افراد در اماکن تجاری ورزشی و درمانی و مسائلی از این قبیل اهمیت سپردن کار به بهترین، معتبرترین و با سابقه‌ترین کناف کار در تهران را امری ضروری می‌داند.

همچنین موارد زیر از دیگر دلایل این است که ما به اجرای کناف در شهر تهران نیاز داریم.

مقرون به صرفه بودن آن به دلیل از پیش ساخته شدن تایل‌های گچی

سرعت بالای اجرا

کاهش در زمان اجرا و آماده سازی

ایمن بودن در برابر زلزله

کاهش هزینه تعمیرات آن

اجرای طرح نورپردازی با کناف کاری‌ها

قیمت کناف کاری در تهران

به طور کلی عواملی نظیر موارد زیر در تعیین قیمت کناف و اجرای آن تاثیرگذار است.

جنس، ضخامت و ابعاد کناف

دستمزد مجری پروژه و کناف کار

ابعاد محیط اجرای پروژه

رنگ و اضافه کاری‌های اجرای پروژه

زیرسازی و روسازی‌های پس از کناف کاری

اجرای تایل یا پانل کناف سقف

کناف ساده یا روکش دار (گچ یا رنگ)

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت