نقاشی اتاق نشیمن با طرح‌های جذاب

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > نقاشی اتاق نشیمن با طرح‌های جذاب

همه ما علاقه ی زیادی داریم نقاشی اتاق نشیمن زیبا و آرام بخش باشد باید دکوراسیون منزل و یا محل کار خاص و شیک باشد. یکی از مواردی که در دکوراسیون تاثیر دارد رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن می باشد. برخی از اتاق های نشیمن دارای آرامش خاص و نشاط هستند. زیرا از رنگ های خاصی استفاده شده است. در این مطلب شما را با رنگ و نقاشی اتاق نشیمن جدید آشنا خواهیم کرد و پیشنهادی برای رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن داریم. با ما همراه باشید و این مطلب را مطالعه کنید.

رنگ های خاص و جدید برای نقاشی اتاق پذیرایی و نشیمن

بیشتر افراد برای رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن هایشان از رنگ های سفید و استخوانی استفاده می کنند. که این رنگ ها بسیار تکراری است و ما برای شما پیشنهاد می کنیم که برای رنگ اتاق نشیمن از رنگ هایی مانند سبز آبی، نارنجی، صورتی، سرمه ای و … استفاده کنید. زیرا که استفاده از این رنگ ها موجب می شود تا محیطی جذاب و زیبا داشته باشید.

اولین رنگ پیشنهادی: رنگ سبز آبی در تناژ مختلف

رنگ سبز آبی یکی از شیک ترین رنگ ها می باشد که استفاده از این رنگ در تناژ های مختلف موجب زیبایی و جذاب شدن فضا خواهد شد. همراه با این رنگ خاص و شیک می تواند وسایل دکوراسیون منزل چند برابر زیباتر دیده شود. این رنگ اتاق پذیرایی با هارمونی دیگ وسایل ها جذابیت خانه را بیشتر می کند.

دومین رنگ پیشنهادی: رنگ نارنجی در تناژ مختلف

یکی دیگر از رنگ های خاص و زیبا برای نقاشی اتاق نشیمن، رنگ نارنجی می باشد. که اگر با توجه به دکوراسیون اتاق می توان فضایی مدرن و کلاسیک داشته باشید. این رنگ علاوه بر زیبا و شیک بودن حس اعتماد به نفس و استقلال را می دهد. به همین دلیل بیشتر افراد این رنگ را برای رنگ اتاق انتخاب می کنند.

سومین رنگ پیشنهادی: رنگ صورتی

بیشتر افراد فکر می کنند که رنگ صورتی فقط مخصوص اتاق کودکان و دختران می باشد. در حالی که چنین نیست و به دلیل ملایم بودن و حس آرامشی که به افراد می دهد می توان اتاق نشیمن را به این رنگ، رنگ آمیزی کرد. امروزه این نوع رنگ را برای رنگ اتاق نشیمن نو عروس ها استفاده می کنند. همچنین استفاده از این رنگ به همراه طوسی برای نقاشی اتاق نشیمن بسیار شیک و زیبا می شود.

چهارمین رنگ پیشنهادی: آبی تیره و سورمه ای

امروزه یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای نقاشی اتاق نشیمن رنگ آبی تیره و سرمه ای می باشد. که برای خانه های مدرن بیشتر استفاده می کنند. برای جذاب شدن این رنگ ها بهتر است از ترکیب رنگ سفید استفاده کرد تا رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن جذاب تر و زیباتر دیده شود. رنگ های تیه رای نقاشی اتاق نشیمن با متراژ بالا بسیار مناسب است.. زیرا که این نوع رنگ ها فضا را متعادل می کنند و برای پاکیزه کردن این دیوارها نیاز نیست هر لحظه اقدام کنید زیرا رنگ آن ها تیره است و چرک و لکه را کمتر نشان می دهند.

تصویر اتاق نشیمن

پنجمین رنگ پیشنهادی: خاکستری در تناژ مختلف

رنگ های طوسی، فیلی، خاکستری از جمله رنگ های پرکاربرد می باشد. زیرا که این رنگ ها از جمله رنگ های خنثی می باشند و به راحتی با رنگ هایی مانند قرمز و زرد و بنفش و … ست می شوند و دکوراسیون را زیباتر جلوه می دهند. زمانی هم که خسته شده باشید می توانید لوازم دکوراسیون را تغییر دهید و دیگر نیاز نیست تا رنگ اتاق را تغییر دهید و دوباره بوی بد رنگ را در خانه حس کنید. همچنین هزینه رنگ آمیزی نیز نخواهید داشت.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت