کابینت ممبران

تصویر کابینت ممبران کرمی

فهرست مطالب

کابینت ممبران یکی از انواع کابینت‌هایی است که می‌توانید در سامانه حامی ساخت انواع آن را مشاهده کنید و مدل مورد علاقه خود را به کابینت ساز برای طراحی و اجرا سفارش دهید. در مجموعه حامی ساخت امکان دریافت مشاوره فراهم شده است تا بدون نگرانی بهترین گزینه را برای منزل خود انتخاب کنید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان:

91692326 -021

آشپزخانه از مهم‌ترین قسمت‌های خانه محسوب می‌شود؛ همچنین که کابینت به آن نمای زیبایی می‌بخشد. کابینت‌ ممبران در مقایسه با مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن‌ها و همچنین نسبت به کابینت‌ چوبی، قیمت بسیار مناسبی دارد.

کابینت‌های ممبران یا کابینت وکیوم با ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود، امروزه بخش قابل توجهی از سهم بازار فروش را به خود اختصاص داده‌اند و طرفداران بسیاری دارند. حامی ساخت یکی از مراجع معتبری است که قادر به معرفی پیمانکاران در حوزه‌های مختلف مانند مجری دکوراسیون داخلی، طراح و… است. 

برای دریافت هر یک از خدمات مجموعه حامی ساخت تنها کافیست به صفحه مورد نظر در نوار بالای صفحه مراجعه کنید.

کابینت ممبران به دلیل برخورداری از تنوع بالا در دسته کابینت‌هایی قرار می‌گیرد که انتخاب طرح دلخواه را دشوار می‌کند از این رو بهتر است تنها به سلیقه خود اکتفاء نکنید و نظر متخصصین در این حوزه را جویا شوید تا مناسب‌ترین گزینه را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

نقش طراحی کابینت را در جلوه دکوراسیون داخلی دست کم نگیرید

تصویر کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران چیست؟

ممبران در زبان فارسی به معنای غشا یا پوسته است

نام این کابینت به نحوه ساخت آن که از طریق پرس پوسته PVC بر روی MDF ایجاد می‌شود، مربوط است؛ غالبا کابینت‌های ممبران در سبک کلاسیک تولید می‌شوند و همین مسئله باعث شده که بسیاری از افراد کابینت‌های ممبران و کلاسیک را یکی بدانند.

این تصور کاملا اشتباه است، زیرا در ساخت کابینت‌های کلاسیک از چوب استفاده می‌شود و بسیار گران قیمت هستند، بنابراین حتی از نظر متریال نیز نمی‌توانند با کابینت‌های ممبران یکی باشند. به طور کلی می‌توان گفت که کابینت‌های کلاسیک چوبی و مدل کابینت ممبران شباهت‌های بسیار زیادی دارند و خرید کابینت ممبران برای افراد طرفدار سبک کلاسیک که نمی‌خواهند هزینه زیادی خرج کنند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در حقیقت نظرات متفاوتی در مورد کابینت ممبران جدید وجود دارد که ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند.

ما اینجاییم تا برای انتخاب کابینت بهت کمک کنیم! با ما تماس بگیر

انواع طراحی کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران طرح‌های گوناگونی دارد. تنوع و گستردگی کابینت‌های ممبران موجب شده تا هر کسی بتواند متناسب با بودجه، سلیقه و متراژ آشپزخانه خود از طرح‌های مختلف کابینت ممبران استفاده کند.

گوناگونی طرح‌های کابینت ممبران بر اساس رنگ، جنس، مدل و غیره دسته بندی می‌شود. چند مورد از پرکاربردترین انواع طراحی کابینت ممبران عبارتند از:

 

کابینت ممبران طرح کلاسیک

کابینت ممبران طرح کلاسیک یکی از انواع کابینت‌های پرطرفدار برای آشپزخانه است. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از آن را مشاهده کنید.

کابینت ممبران طرح کلاسیک

کابینت ممبران طرح کلاسیک

کابینت ممبران طرح کلاسیک

کابینت ممبران طرح کلاسیک

کابینت ممبران با پوشش pvc

کابینت ممبران با پوشش PVC را می‌توانید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از پیمانکاران حامی ساخت بخواهید تا مطابق با خواسته شما کابینت ممبران را طراحی و اجرا کنند. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از کابینت ممبران با پوشش PV را مشاهده کنید.

 

کابینت ممبران با پوشش pvc

کابینت ممبران با پوشش pvc

کابینت ممبران با پوشش pvc

کابینت ممبران با پوشش pvc

 

کابینت ممبران مدرن

این نوع از کابینت ممبران در میان افرادی که علاقه‌مند به سبک مدرن طراحی خانه و آشپزخانه هستند بسیار پرطرفدار است. نمونه‌های کابینت ممبران مدرن را در ادامه مشاهده کنید.

کابینت ممبران مدرن

کابینت ممبران مدرن

کابینت ممبران مدرن

کابینت ممبران مدرن

کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران ساده به دلیل سادگی در ظاهر و راحتی در انتخاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد سخت پسند است. در صورتی که قصد دارید اقدام به خرید کابینت ممبران ساده و شیک کنید، حامی ساخت این امکان را به شما می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین کابینت ساز را در شهر خود پیدا و کابینت دلخواه خود را سفارش دهید. نمونه‌هایی در ادامه برای شما قرار داده شده است.

کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران ساده

مدل کابینت ممبران براق

از نظر هر شخص بهترین نوع کابینت ممبران متفاوت است؛ زیرا هر شخصی توضیح واحدی از واژه بهترین در ذهن دارد. عده‌ای بهترین را با کیفیت و عده‌ای بهترین را با قیمت می‌سنجند؛ به همین دلیل نمی‌توان نوع خاصی را به عنوان بهترین کابینت ممبران معرفی کرد.

مدل کابینت ممبران براق

مدل کابینت ممبران براق

مدل کابینت ممبران براق

مدل کابینت ممبران براق

طراحی و ساخت کابینت ممبران

برای طراحی کابینت ممبران توجه به نکات جزئی در آشپزخانه از مهم‌ترین اقداماتی است که باید طراحان قبل از طراحی کابینت ممبران برای آشپزخانه انجام دهند. نکاتی مانند متراژ آشپزخانه و نورپردازی آن تاثیر بسزایی در روند طراحی دارد. البته لازم به ذکر است که باید در طراحی سلیقه متقاضی را در نظر بگیرند. به طور کلی کابینت ممبران روکشی است که روی ام دی اف می‌نشیند. ممبران روکش‌های پی وی سی است که روی جنس ام دی اف، چوب و یا نئوپان کشیده می‌شود و اکثرا روی ام دی اف است و برای طراحی‌ها از دستگاه سی ان سی استفاده می‌شود. طراحان می‌توانند به صورت سه بعدی کابینت ممبران را طراحی کنند و به متقاضی نشان دهند تا قبل از اجرا بتوانند تغییراتی که مد نظرشان است را روی طرح سه بعدی اجرا کنند.

برآورد هزینه طراحی و ساخت کابینت بر اساس بودجه شما

مزایای کابینت ممبران

مثل هر نوع کابینت دیگری، ممبران هم مزایا و معایب خاص خودش را دارد. از مزایای کابینت ممبران می‌توان به قیمت ارزان آن اشاره کرد. کابینت‌های ممبران در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می‌شود. شما می‌توانید برای طراحی کابینت آشپزخانه خود به جای استفاده از کابینت‌های کلاسیک با متریال‌ فیک و قیمت بالا، از کابینت‌های ممبران استفاده کنید؛ زیرا هم قیمت پایین‌تری دارد و هم دکور کابینت ممبران نمای بسیار زیبایی دارد.

 یکی از مزایای کابینت ممبران تنوع در طرح پذیری است که می‌توان انواع طرح‌هایی که در نظر دارید را روی ام دی اف پیاده کنید؛ همچنین قیمت مناسب آن باعث شده است که متقاضیان بیشتری داشته باشد. روکشی که روی ام دی اف می‌نشیند یک پارچه است و هیچ درز و شکافی ندارد از همین جهت زیبایی کابینت را دو چندان می‌کند. همین عدم وجود منافذ باعث می‌شود که آب به داخل کابینت نفوذ نکند و کابینت کمتر آسیب ببیند.

نگهداری کابینت ممبران آسان‌تر است و در صورت لکه شدن تمیز کردن کابینت ممبران به راحتی انجام می‌شود.

معایب کابینت ممبران

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که معایب کابینت ممبران چیست حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید. یکی از معایب کابینت‌های ممبران ظرافت بیش از حد طرح‌های این کابینت‌ است. شاید در نگاه اول ظرافت زیاد و تنوع طرح‌ها را یک مزیت بدانید، اما با توجه به اینکه برای ساخت کابینت‌های ممبران از ورق‌های MDF با روکش PVC که با استفاده از چسب، تحت فشار و حرارت ایجاد شده‌اند استفاده می‌شود، در صورتی که فرورفتگی و برآمدگی‌ها بسیار ظریف و ریز باشند، لایه PVC به خوبی بر روی کار نمی‌چسبد و از کیفیت کار می‌کاهد. از این رو بهتر است که کنده کاری‌های ایجاد شده بر روی این کابینت‌ها نسبتا درشت‌تر باشد.

مقاوم نبودن در برابر نور و حرارت

برای روکش کابینت ممبران از پوشش PVC استفاده می‌کنند. این روکش‌ها از مقاومت خوبی در برابر نور و حرارت برخوردار نیستند و به مرور زمان در اثر تابش نور تغییر رنگ می‌دهند؛ همچنین گرما و حرارت نیز موجب می‌شود که چسب بین روکش و MDF، استحکام خود را از دست داده و ضعیف شود. در اثر جدا شدن چسب روکش، کابینت ممبران باد کرده و ظاهر نامناسبی ایجاد می‌کند، از این رو باید در ساخت کابینت‌های ممبران از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین چسب‌ها استفاده کرد.

حساس بودن به اجسام تیز

شرایط سخت نگهداری، از دیگر معایب کابینت ممبران است. روکش‌های کابینت ممبران مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز ندارند و خیلی حساس‌اند، از این رو باید مراقب باشید که با چاقو، قیچی و سایر اشیا تیز ضربه‌ای به روکش این کابینت‌ها وارد نشود، زیرا تعمیر آن‌ها بسیار دشوار است.

امکان تعمیر کابینت با همان طرح و رنگ ممکن نیست

تنوع طرح کابینت ممبران و رنگ کابینت‌های ممبران بسیار بالا است و هر روزه شاهد طرح‌های جدیدی از این کابینت‌ها در بازار هستیم. اما اگر چند سال از زمان خرید کابینت ممبران شما گذشته باشد و با آسیب دیدن قسمتی از آن بخواهید آن بخش را عوض کنید، نمی‌توانید دقیقا همان طرح کابینت ممبران و رنگ را در بازار بیابید؛ زیرا هر یک از طرح‌های این کابینت برای مدتی تولید می‌شود و سپس طرح‌های جدیدتری جایگزین آن‌ها می‌گردد.

دنبال طراح کابینت ممبران متخصص و منصف می‌گردی؟

کابینت ممبران شرکتی چیست؟

به طور کلی کابینت‌هایی که به صورت آماده توسط شرکت‌ها تولید می‌شوند کابینت شرکتی نام دارند. کابینت‌های شرکتی بدون هیچ دردسری توسط شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند، اینگونه دیگر نیاز نیست شما با کابینت ساز و نصاب‌ کابینت در ارتباط باشید و فقط کافی است طرح مورد نظر را انتخاب کنید و در کم‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

نکته‌ای که در مورد کابینت‌های ممبران شرکتی وجود دارد این است که تنوع و گوناگونی آن‌ها بسیار زیاد است؛ اما برخی خصوصیات منفی نیز دارند که شاید برای بعضی از افراد خوشایند نباشد.

باید در نظر داشته باشید که خرید کابینت ممبران از یک شرکت متخصص مشخصا فواید بیشتری نسبت به کابینت ممبران آماده دارد؛ زیرا این شرکت‌ها کابینت را طبق نظر و سلیقه خودتان طراحی و اجرا می‌کنند. 

تفاوت کابینت ممبران با کلاسیک

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که منظور از مدل کابینت ممبران جدید همان کابینت کلاسیک است؛ در حالی که ممبران می‌تواند هم در سبک کلاسیک و هم در سبک کابینت مدرن مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از سوالات پرتکرار درباره ساخت کابینت ممبران، تفاوت بین ممبران کلاسیک و ممبران مدرن است؛ قبل از خرید کابینت ممبران باید به این نکته توجه کنید. اگر طرح کلاسیک روی ورق ام دی اف حکاکی شود، کابینت ساخته شده ممبرانِ کلاسیک نام دارد. اگر ورق ام دی اف به صورت ساده و یا با طرح‌های جزئی مورد استفاده قرار بگیرد، کابینت مورد نظر ممبران مدرن خواهد بود. در واقع کلاسیک یا مدرن بودن ممبران به طرح‌های حکاکی شده روی آن و سبک و سیاق ساخت آن بستگی دارد و مدل کابینت ممبران لزوما به معنای کابینت کلاسیک نیست. هنگام سفارش می‌توانید مدل و طرح کابینت ممبران کلاسیک را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. 

البته لازم به ذکر است که کابینت ممبران غالبا در طرح‌های کلاسیک ساخته می‌شود. ساخت کابینت ممبران کلاسیک تابع قواعد خاصی است که باید از آن‌ها پیروی کرد و عدم رعایت آن‌ها بر زیبایی و کارایی کابینت‌ها تاثیر منفی می‌گذارد.

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

تصویر کابینت ممبران

انواع کابینت ممبران بر اساس رنگ

کابینت ممبران با توجه به رنگ آن و طرح کابینت ممبران انواع مختلفی دارد. از انواع کابینت ممبران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران با رنگ سفید یکی از طرح‌های کلاسیک کابینت ممبران است که طرفداران بسیاری دارد. این مدل از کابینت ممبران به دلیل رنگ سفید خود آشپزخانه شما را بزرگ‌تر و دلبازتر از چیزی که هست نشان می‌دهد؛ اما ممکن است برخی از افراد به دلیل حساس بودن این کابینت نسبت به آلودگی سراغ آن نروند.

کابینت ممبران سفید

تصویر کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید رنگ

کابینت ممبران گردویی

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در بین کابینت ممبران، ممبران گردویی است که به دلیل قیمت مقرون به صرفه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این رنگ به راحتی با دکوراسیون شما ست می‌شود و فضای گرم و دلنشینی را به وجود می‌آورد.

کابینت ممبران گردویی

تصویر کابینت گردویی ممبران

تصویری از کابینت ممبران گردویی

 

کابینت ممبران کرم صدفی

اگر به دنبال خاص‌ترین رنگ کابینت ممبران هستید، کابینت ممبران کرم صدفی مناسب شماست. این مدل نیز به دلیل رنگ روشن خود فضای آشپزخانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و جلوه زیبایی به آن می‌بخشد.

کابینت ممبران کرم صدفی

تصویر کابینت ممبران کرم صدفی

تصویر کابینت ممبران کرم صدفی شیک

کابینت ممبران سفید صدفی

اگر رنگ‌های تیره را نمی‌پسندید و به رنگ سفید نیز به تنهایی علاقه ندارید، کابینت ممبران سفید صدفی بهترین پیشنهاد برای شماست. این مدل از ممبران به دلیل داشتن رنگ ملایم حس آرامش را به افراد خانواده القا می‌کند.

کابینت ممبران سفید صدفی

تصویر کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی تصویر

کابینت ممبران سفید طلایی

در این مدل از کابینت ممبران رنگ سفید با طلایی تلفیق شده است؛ به طوری که بدنه کابینت‌ها از رنگ سفید و در قسمت حاشیه‌ها از رنگ طلایی استفاده شده است. این مدل از کابینت را به راحتی می‌توانید با لوسترهای طلایی ست کنید.

کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طلایی

تصویر کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران قهوه‌ای

یکی از ساده‌ترین اما پرطرفدارترین رنگ‌های کابینت ممبران رنگ قوه‌ای آن است. این رنگ از گذشته تا به الان طرفداران خاص خود را داشته و هیچوقت از محبوبیت آن کاسته نمی‌شود.

کابینت ممبران قهوه‌ای

کابینت ممبران قهوه‌ای تصویر

کابینت ممبران قهوه‌ای

برای مشاهده و بررسی قیمت کابینت ممبران می‌توانید به لیست کابینت ساز شهر خود مراجعه کنید و آن‌جا به مقایسه قیمت مدل کابینت ممبران بپردازید؛ همچنین اگر نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با کابینت سازها تماس گرفته و نیاز خود را برطرف کنید.

افزایش انفجاری ضربان قلب خانه، با حامی ساخت!

بهترین رنگ کابینت ممبران

در ساخت کابینت ممبران بیشتر از حس تجمل گرایی استفاده می‌شود، در نتیجه باید از رنگ‌هایی برای آن استفاده شود که یادآور حس خانه‌های لوکس و سلطنتی باشد؛ به همین منظور بیشتر از رنگ‌های خنثی در ساخت کابینت ممبران استفاده می‌شود. رنگ‌های خنثی عبارتند از کابینت ممبران سفید، کابینت ممبران رنگ کرمی، کابینت ممبران سفید صدفی، کابینت ممبران خاکستری و کابینت ممبران رنگ چوب.

در نظر داشته باشید که رنگ‌های فانتزی مناسب این سبک نیستند. بهترین رنگ کابینت ممبران، کابینت ممبران سفید و کابینت ممبران سفید طلایی است.

برای اطلاع از انواع مدل کابینت ممبران جدید ضمن مشاهده سایت می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما نیز تماس بگیرید. 

 

تصویر کابینت ممبران با طرح‌های طلایی

نصب کابینت ممبران

نصب کابینت ممبران مرحله بسیار مهمی از دکوراسیون آشپزخانه است. برخی از افراد به دلیل هزینه نصب کابینت ممبران، خودشان اقدام به نصب کابینت می‌کنند؛ در حالی که اگر دقت لازم را در نصب کابینت ممبران به کار نبریم، ممکن است کابینت خود را خراب کنیم و آسیب جبران ناپذیری به آن وارد کنیم. در مورد مدل کابینت ممبران این موضوع، موضوع حساسی است؛ به این صورت که اگر همه مراحل نصب را درست انجام ندهید ممکن است مجبور به خرید دوباره برخی قطعات شوید. در مورد مراحل اصولی نصب این کابینت در صفحه نصب کابینت ممبران توضیحات کامل را ارائه کردیم؛ اما به طور کلی بهتر است این کار را به فرد کاربلد بسپارید تا خسارتی برای شما ایجاد نشود.

ما کمکت می‌کنیم مدل کابینت برازنده آشپزخونت رو پیدا کنی

قیمت کابینت ممبران

کابینت ممبران حدود قیمت متفاوتی دارد. عواملی همچون زیبایی، کیفیت و ماندگاری کابینت‌های ممبران یا وکیوم رابطه مستقیمی با مهارت و تخصص سازنده کابینت و همچنین قیمت کابینت ممبران دارد و در صورتی که اصولی ساخته نشود، می‌تواند ماندگاری و زیبایی آن را تحت تاثیر قرار دهد.

تصویر کابینت ممبران ساده

در ساخت کابینت ممبران در صورتی که در مرحله پوشش PVC از چسب نامرغوب استفاده شود و یا خود ورق PVC که استفاده می‌کنند کیفیت مناسبی نداشته باشد، زیبایی نهایی و دوام کابینت را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، نحوه صحیح برش روکش و مرحله CNC نیز بسیار مهم است و باید به تمامی این مراحل دقت شود تا کار ضعیفی به مشتری ارائه نگردد. مدل کابینت ممبران یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های تعیین قیمت کابینت ممبران است که قبل از خرید کابینت ممبران باید به آن توجه کنید. طرح‌های برجسته روی کابینت، جنس لایه پی وی سی به کار رفته بر روی کابینت و بسیاری از عوامل دیگر بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارند. برخی کابینت ساز‌ها برای پایین آوردن قیمت کابینت ممبران، با کارگاه‌های وکیومی کار می‌کنند که این عمل، کیفیت کار را پایین می‌آورد. 

اطلاع از به روزترین قیمت‌ها با توجه به متریال کابینت

کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران به دلیل اینکه اکثرا در سبک کلاسیک طراحی می‌شود؛ دارای منبت کاری و تاج است. برخی از افراد به متریال ممبران علاقه مندند ولی شلوغی زیاد را نمی‌پسندند. پیشنهاد ما برای این دسته از افراد کابینت ممبران ساده است. کابینت ممبران ساده ویژگی‌های خاص خود را دارد. درست است که طرح کابینت ممبران ساده همچون ممبران کلاسیک در مرکز توجه نیست؛ اما طرفداران بسیاری دارد؛ به عنوان مثال بر روی بدنه کابینت نقش و نگارهای شلوغ کار نمی‌شود، تاج ندارد و از دستگیره‌های ساده‌تری در آن استفاده شده است. معمولا از کابینت ممبران ساده جدید در معماری‌های مدرن و اروپایی استفاده می‌شود. استفاده از انواع ممبران ساده در محیط‌هایی همچون هتل‌ها بیشتر مرسوم است؛ زیرا استفاده از طرح کابینت ممبران ساده و شیک حس بهتری به محیط می‌بخشد.

به طور کلی مدل کابینت ممبران ساده مورد پسند افرادی قرار می‌گیرد که از شلوغی و طرح‌های پیچیده و بزرگ دوری می‌کنند و بیشتر به دنبال سادگی هستند.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید می‌توانید از طرح کابینت ممبران ساده سفید استفاده کنید تا آشپزخانه شما بزرگ‌تر دیده شود.

در لیست کابینت سازهای شهر خود در سایت حامی ساخت می‌توانید قیمت کابینت ممبران ساده و شیک را مشاهده و بررسی کنید و در انتها متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید. 

 

مراحل ساخت کابینت ممبران

در اولین گام آشپزخانه شما به خوبی اندازه‌گیری می‌شود و پس از محاسبه دقیق میزان کابینت مورد نیاز و طرح انتخابی شما قیمت کابینت ممبران را به شما ارائه می‌دهد.

پس از عقد قرارداد برشکاری‌ها شروع و مراحل فنی به پایان می‌رسد.

برای یراق آلاتی که قرار است در کابینت ممبران مورد استفاده قرار گیرد از شما سوال خواهد شد و براساس انتخاب شما بهترین گزینه استفاده خواهد شد.

در نهایت کابینت ساز بخش‌های مختلف کابینت شما را مونتاژ و نصب را آغاز می‌کند.

سوالات متداول

معمولا در مراحل ساخت کابینت ممبران، بعد از پیاده سازی طرح‌های برجسته بر روی کابینت، با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه cnc، یک لایه روکش ضد آب بر روی کابینت ممبران می‌کشند تا مقاومتش نسبت به آب و رطوبت بیشتر شود.

از آنجایی که رنگ کابینت ممبران سفید طرفداران زیادی دارد و این رنگ بیشتر در معرض کثیفی قرار می‌گیرد، همواره یکی از سوال‌های مشتریان این است که چگونه می‌توان کابینت ممبران را تمیز کرد. تمیز کردن این کابینت کار سختی نیست؛ می‌توانید از مایع مخصوص سطوح بر روی آن اسپری کنید و بعد با دستمالی نرم آن را خشک نمایید. استفاده از دستمال نانو بهتر است؛ زیرا سطح نرمی دارد و پرزی از خود بر جای نمی‌گذارد.

کابینت ممبران رنگ‌های متنوعی دارد و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت این سبک کابینت است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون آشپزخانه خود، رنگ کابینت‌تان را انتخاب کنید. از رنگ‌های پرطرفدار کابینت ممبران می‌توان به کابینت ممبران سفید، کابینت ممبران سفید طلایی، کابینت ممبران سفید صدفی و کابینت ممبران کرم طلایی اشاره کرد.

برای سفارش کابینت ممبران برای منزل یا محل کار خود تنها کافیست یکی از نمونه‌های موجود در سایت را انتخاب و سپس به لیست کابینت ساز‌های شهر خود مراجعه کنید و پس از تماس با پیمانکاران طرح مورد نظر خود را برای منزل سفارش دهید.

پربازدیدترین مطالب

با ما در ارتباط باشید

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. salma
    salma ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

    نمونه کارهاتون خیلی شیکن. دیگه چه مدل کابینت‌هایی اجرا می‌کنید؟

    1. حامی ساخت
      حامی ساخت ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

      سلام سلما عزیز، ما تقریبا همه مدل‌های رایج کابینت رو براتون طراحی می‌کنیم. اگه می‌خواید دقیق‌تر ببینید به صفحه انواع کابینت ما سر بزنید.

  2. المیرا
    المیرا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

    ممنون از تیم حرفه‌ای و پشتیبانی خوبتون🙏

  3. رومینا حسینی
    رومینا حسینی ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

    سلام خیلی ممنون از توضیحات کامل و جامعتون. می خواستم بدونم تعرفه مشخصی برای قیمت کابینت ممبران وجود داره؟ چقدره هزینه طراحی و ساختش؟

    1. حامی ساخت
      حامی ساخت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

      سلام رومینا عزیز. برای اطلاع از حدود قیمت‌ها می‌تونید همین الان باهامون تماس بگیرید. (۰۲۱۹۱۶۹۲۳۲۶)

  4. علی زارعی
    علی زارعی ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

    سلام. خسته نباشید. من چجوری میتونم از قیمت کابینت ممبران و ویژگی‌هاش مطلع بشم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین🙏

    1. حامی ساخت
      حامی ساخت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

      سلام جناب زارعی. برای اطلاع از حدود قیمت‌ها می‌تونید همین الان باهامون تماس بگیرید. (۰۲۱۹۱۶۹۲۳۲۶)

دیدگاهی بنویسید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت