طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه از زیر شاخه‌های طراحی دکوراسیون داخلی است. این سبک طراحی اهمیت بالایی دارد و باید هماهنگی و همخوانی زیادی در المان‌های آن به کار رفته باشد، به همین علت هنگام طراحی این فضا باید به نکات و عواملی توجه کنید، در صورتی که می‌خواهید یک آرایشگاه مردانه را طراحی کنید باید طبق مساحت و سبکی که دارید نوع و رنگ عناصر را انتخاب کنید. قطعاً طراحی اصولی دکوراسیون آرایشگاه مردانه در توسعه کسب و کار تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت؛ تمامی کسانی که سعی در به‌دست‌آوردن مشتری و توسعه کار خود می‌کنند به طراحی داخلی فضای کار خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ یکی از خصوصیات اصلی برای داشتن یک آرایشگاه مردانه با طراحی زیبا و شیک انتخاب درست المان‌ها است، تمامی تجهیزات و وسایلی که در آرایشگاه قرار می‌گیرند؛ مانند آینه آرایشگاه مردانه باید علاوه بر اینکه کارایی زیادی داشته باشند، باعث زیبایی فضا نیز شوند. لازم به ذکر است که حامی ساخت ارائه‌دهنده بهترین خدمات طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه است. 

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه چقدر مهم است؟

مسلما تفاوتی میان طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با مردانه وجود دارد.  طراحی دکوراسیون مغازه آرایشگاه مردانه در جذب مشتری نقش بسیار مهمی دارد. شما باید به جزئیات توجه بالایی داشته باشید؛ چرا که حتی اسم آرایشگاه مردانه نیز در جذب مشتری مؤثر است. مسلماً حرفه آرایشگر در جذب مشتری بی‌تأثیر نیست؛ ولی اگر آرایشگر ماهری باشید؛ اما طراحی دکور آرایشگاه مردانه زیبا نباشد مشتریان کمتری به سالن مراجعه می‌کنند. در صورتی که طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه جذابیت زیادی داشته باشد؛ مشتریان هنگام انتظارکشیدن بدون اینکه خسته شوند از فضا لذت می‌برند و هر قسمت آرایشگاه آن‌ها را سرگرم می‌کند. ما در این مقاله شما را با اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه آشنا می‌کنیم و چند نمونه عکس آرایشگاه مردانه برای شما عزیزان به نمایش می‌گذاریم.

تصویر سالن آرایشگاه مردانه

اصول طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه 

در حالت کلی برای اینکه از طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه به نتیجه مطلوب برسیم باید به نکات اصولی ریز اما مهم توجه کنیم.

خلاقیت

 داشتن خلاقیت یکی از نکات بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه است. ترکیب ایده‌ها و تغییر آن‌ها نتیجه مطلوبی در پی خواهد داشت. وجود آینه در سالن آرایشگاه مردانه امری مهم و واجب است؛ اما از این آینه در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه باید به‌گونه‌ای استفاده کنیم که خلاقیت را نشان دهد و همچنین مانند سایر سالن‌های آرایشگاه مردانه نباشد؛ به طور مثال ترکیبی از آینه‌کاری‌های مدرن و نورپردازی نتیجهٔ خوبی را به دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه می‌دهد.

چیدمان 

هرچند که چیدن ملزومات آرایشگاه کاملاً سلیقه‌ای بوده است، اما باید از فضاها به‌طور مناسب استفاده کرد. همچنین می‌توان از اکسسوری‌های مناسب مربوط به دکور آرایشگاه مردانه شیک استفاده کرد و حتماً نصب آینه‌ها را به‌صورتی انجام دهید که افرادی که روی صندلی نشسته‌اند نیز بتوانند به‌راحتی خود و حتی پشت سرخود را ببینند.

تناسب و هماهنگی 

 در نظر داشته باشید که ملزومات و عناصر تزئینی و همچنین وسایلی که در طراحی دکوراسیون داخلی به کار می‌برید باید با یکدیگر تناسب داشته باشند تا یکپارچگی و زیبایی سالن را چندین برابر کند. همچنین در انتخاب مبل برای اتاق انتظار، کف زمین و قاب‌آینه‌ها در یک هارمونی رنگ باشند و از یکدیگر پراکنده نباشند؛ این امر باعث می‌شود در دکور آرایشگاه مردانه نمای بی‌نظیری را ایجاد کنید.

نور

 استفاده از نور و روشنایی‌های مناسب یک عامل بسیار مهم در ایجاد یک فضای مطلوب است؛ اگر در طراحی داخلی آرایشگاه مردانه کلاسیک از لامپ‌های کافی استفاده نشود؛ مشتری نمی‌تواند روند کار را به‌صورت واضح مشاهده کند و فضایی دلگیر و خسته‌کننده‌ای ایجاد می‌شود و به علت وجود آینه‌ها و نورپردازی آرایشگاه مردانه مناسب باعث می‌شود که نور و روشنایی فضا دوچندان شود.

 حامی ساخت با تیم حرفه‌ای و مجرب خود تمامی این نکات را در نظر می‌گیرد و شما با اعتماد به حامی ساخت به نتیجه دلخواهتان می‌رسید.

 برخی از متقاضیان، قیمت دکور آرایشگاه مردانه برای‌شان بسیار مهم است. در این موقعیت لازم است بدانید که حامی ساخت همراه شماست و با قیمتی مناسب طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه را برای شما انجام می‌دهد.

 در حال حاضر اغلب در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه از سبک لوکس بهره گرفته می‌شود. چیدمان درست، ایجاد فضای مطلوب، به‌کاربردن المان‌های مجلل و جدید، بخش‌بندی صحیح سالن، به‌وجودآوردن جایی مطلوب برای نگهداری تجهیزات جانبی، انتخاب اصولی و صحیح وسایل و مبل‌ها جزء فاکتورهای بسیار مهم در دیزاین آرایشگاه مردانه هستند.

همخوانی در طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

همان‌طور که گفته شد تمامی عناصر باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند و تا حد ممکن رنگ‌ها، مدل‌ها و متریال‌ها با یکدیگر تناسب داشته باشند. اگر از سبک کلاسیک برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه بهره می‌گیرید بهتر است مبل، میز کنسول و… تلفیقی از این سبک داشته باشید.

تصویر دکور آرایشگاه مردانه

نکات کلی طراحی دکور آرایشگاه مردانه

نکات زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه وجود دارد که به آن‌ها باید توجه لازم را داشت. در این قسمت تعدادی از این نکات و عوامل مهم را برایتان شرح داده‌ایم:

  •  متراژ سالن آرایشگاه
  • نوع خدماتی که در آرایشگاه عرضه می‌شود.
  • مشخص‌کردن شیوه مناسب طراحی
  •  درنظرگرفتن بودجه
  •  تهویه هوا

سالن انتظار در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه 

 در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه یک فضا برای انتظار در نظر بگیرید تا مشتریان‌تان زمان انتظار خود را مجبور نباشند بایستند و زمان خسته‌کننده‌ای داشته باشند. در صورتی که سالن دارای یک قسمت برای پذیرش مشتریان باشد علاوه بر اینکه در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه نقش بسیار مهمی دارد، نوعی خوشامدگویی به آن‌ها نیز می‌شود. در قسمتی که مشتریان در حال انتظار هستند باید تا حد ممکن از مجله‌ها و کتاب‌ها یا وسایل سرگرم‌کننده استفاده کنند. حتی در صورت امکان تلویزیونی را در آن قسمت نصب کنید و اوقات خوبی را گرچه کوتاه برای مشتریان خود بسازید تا وقت آنان به‌سرعت سپری شود.

دکور آرایشگاه مردانه ایرانی

نخستین چیزی که در طراحی دکور آرایشگاه مردانه ایرانی جلب‌توجه می‌کند؛ ویترین است. در صورتی که ویترین شما زیبایی زیادی نداشته باشد؛ موجب کاهش مشتری می‌شود. در این حالت باید اولین تصویر از سالن زیبایی به‌گونه‌ای باشد که موجب جلب‌توجه مشتری شود و او را تحریک کند؛ برای مثال در صورتی که در ماه‌های سرد سال باشیم از المان‌هایی استفاده شود که نشانه گرما و صمیمیت داشته باشند یا در ماه‌های گرم سال از عناصر سرد استفاده شود. بعد از ورود مشتری به سالن زیبایی، نخستین جایی که با آن روبرو می‌شود؛ سالن انتظار است. در این سالن باید از وسایلی استفاده شود که مشتری با دیدن آن‌ها لذت ببرد؛ برای مثال روی دیوارها از تابلوهای مانکن‌ها یا شلف برای نگهداری مدرک‌های آرایشگری یا چندین کتاب استفاده شود. سعی کنید تا حد ممکن از تصاویر زنده استفاده کنید یا یک تلویزیون در اتاق انتظار نصب کنید. برای حفظ مشتری‌ها از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازم در سالن زیبایی استفاده کنید؛ مشتری باید در یک فضای آرامش‌بخش قرار بگیرد.

در حال حاضر اغلب آرایشگاه‌های مردانه از سبک اسپرت استفاده می‌کنند. در این صورت استفاده از صندلی‌های چرمی با یک کاناپه که از چرم و چوب ساخته شده باشد؛ طراحی زیبایی را به وجود می‌آورد. یک وسیله مهم و کاربردی در آرایشگاه استفاده از آینه است؛ بنابراین برای انتخاب آن باید به ابعاد و طرح آن توجه کنید. برای سالن‌های زیبایی که طراحی معمولی دارند باید از میز کنسول و آینه استفاده شود. قسمتی از دیوارهای آرایشگاه را با کاغذدیواری یا پوستر بپوشانید. در انتخاب رنگ طراحی دکور آرایشگاه مردانه ساده، باید دقت زیادی به کار ببرید؛ طوری که با المان‌ها سازگاری داشته باشد.

انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

انتخاب رنگ در فرایند طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه یکی از مهم‌ترین مواردی است که توجه به آن ضروری است. می‌توانید از دو رنگ برای طراحی قسمت داخلی بهره ببرید و آنها را با یکدیگر ترکیب کنید.

رنگ‌هایی که می‌توان با این ایده انجام داد؛ شامل موارد زیر است:

  • سفید و سیاه
  • سفید و آبی
  • قرمز و سیاه
  • سفید و سبز
  • خاکستری و سبز

اصولا رنگ‌های تیره برای استفاده در فضاهای کوچک توصیه نمی‌شوند. در صورتی که مغازه شما مساحت زیادی ندارد؛ پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های تیره در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه استفاده نکنید.

امروزه توسط علم روان‌شناسی، تاثیر رنگ‌ها بر روحیه افراد اثبات شده و باید تم رنگی را طوری انتخاب کنید که باعث ایجاد حس آرامش درمشتریان‌تان شود.

دکوراسیون آرایشگاه مردانه کوچک

بعضی از مغازه‌هایی که برای سالن آرایشگاه مردانه انتخاب می‌شوند بسیار کوچک است و این امر شما را در طراحی با چالش‌مواجه می‌کند؛ زیرا باید این فرایند به صورتی انجام شود تا ضمن جذابیت و کارایی منجر به بزرگ نمایی محیط شود.

به عنوان مثال یکی از سبک‌هایی که معمولا در طراحی دکوراسیون استفاده می‌شود سبک کلاسیک است. در سبک کلاسیک از المان‌های بزرگ و نقوش پیچیده استفاده می‌شود که این امر منجر به کوچک نشان دادن فضا می‌شود.

در این  صورت بهتر است به سمت سبک کلاسیک نروید و اما سبک پیشنهادی حامی ساخت سبک مدرن و مینیمال است که بهترین انتخاب برای سالن‌های آرایشگاه‌های مردانه کوچک است.

در فضاهای کوچک باید رنگ‌های روشن و خنثی را انتخاب کنید و از المان‌هایی که از لحاظ رنگ مکمل یکدیگر هستند؛ بهره ببرید.

در ضمن پیشنهاد می‌شود به‌جای صندلی‌های تک نفره، از نیمکت‌های نسبتا بزرگ‌تر استفاده کنید و آن‌ها را در یک قسمت از مغازه قرار دهید.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت