کابینت مدرن ایتالیایی 2022

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > کابینت مدرن ایتالیایی 2022

یکی از مدرن ترین سبک های کابینت برای اشپزخانه کابینت مدرن ایتالیایی است که نه تنها امروزه بلکه در زمان‌های گذشته نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . کابینت کلاسیک از نوع ایتالیایی یک کابینت بسیار زیبا و مدرن می باشد مدرن بودن کابینت به معنی ساده بودن کابینت می باشد که این نوع از کابینت باطرح جذاب و زیبایی که دارد تا حد زیادی طرفدارن خود را که سبک ساده و مدرن را دوست دارند را راضی نگه دارند.

حامی ساخت در ادامه این مقاله قصد دارد به بررسی و شناخت همه جانبه از کابینت ایتالیایی بپردازد.

ما اینجاییم تا برای انتخاب کابینت بهت کمک کنیم! با ما تماس بگیر

ویژگی های منحصر به فردکابینت مدرن ایتالیایی

در کنار سادگی دارای ویژگی های بسیاری زیادی می باشد یکی از ویژگی های کابینت کلاسیک ایتالیایی این است که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و این می تواند یک مزیت مهم برای آن دسته از افرادی باشد که مدام کابینت های خود را به دلیل خراب شدن و از مد افتادن تعویض می کنند . کابینت های ایتالیای به سختی دچار فرسایش و تغییر کیفیت قرار نمیگیرند شما می توانید این کابینت ها را مدت ها بدون اینکه کیفیت و کارایی خود را از دست بدهند استفاده نمایید.

سبک زیبا و فوق العاده کابینت کلاسیک ایتالیایی

می تواند در کنار سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی خانه شما بسیار زیبا باشد و یک محیط آرام و به دور از تشنج را برای شما به وجود بیاورد . این نوع از کابینت ها برخلاف سایر کابینت های آشپزخانه دارای یک سبک بسیار ساده می باشد و به حداقل برش و تیکه این نوع از کابینت ها ساخته می شود.

تنوع رنگی کابینت ایتالیایی بالاست و شما از این جنبه یعنی از نظر تنوع رنگی نیز مشکل نخواهید داشت و می توانید کابینت رنگی مناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود را انتخاب و به نصاب کابینت بسپارید. در کنار تنوع رنگی این محصول شما می توانید از طرح های مختلفی که این نوع از کابینت دارد برای خانه  خود استفاده نمایید.

کابنیت مدرن ایتالیایی

رنگ های خاص برای کابینت ایتالیا

این کابینت‌ها توسط یک کابینت ساز با حداقل تزئینات ساخته می شود در کنار این موارد تلاش می شود از رنگ هایی استفاده بشود که محیط را از بهم ریختگی ظاهری در بیاورد معمولا رنگ های استفاده در کابینت های آشپزخانه ایتالیایی رنگ های سفید ، شیری ، نقره ای و… می باشد.

اگر آشپزخانه کوچک تری دارید از رنگ‌های روشن تر و براق تری برای کابینت استفاده کنید چرا که این رنگ‌ها نور به خوبی منعکس و آشپزخانه را بزرگتر جلوه می‌دهند. همانطور که گفته شد این مدل کابینت های آشپزخانه همچنین با حداقل تزیینات طراحی می شوند و رنگ آن ها اغلب سفید و شیری و نقره ای و … می باشد که این رنگ ها باعث می شوند تا فضای آشپزخانه شما دچار شلوغی نشود همچنین کابینت های ایتالیایی دارای حداقل برش و طرح در ساخت هستند و ارتفاع آن ها از سایر طرح های کابینت آشپزخانه کمتر می باشد و معمولا برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند،توجه داشته باشید که بهتر است، رنگ کابینت آشپزخانه را با توجه به ابعاد آشپزخانه انتخاب نمایید رنگ کابینت آشپزخانه و براق برای آشپزخانه ها با فضای کمتر انتخابی مناسب و ایده آل می باشند زیرا این رنگ کابینت ها نور را بازتاب می کنند و باعث می شوند تا آشپزخانه دلباز و روشن تر به نظر برسد. برای آشپزخانه ها با فضای بزرگ نیز در انتخاب رنگ کابینت هیچ محدودیتی و مانعی، وجود ندارد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی رنگ کابینت های آشپزخانه تان را انتخاب نمایید.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

ویژگی هایی که کابینت ایتالیایی را از بقیه متمایز می سازد!

ساده هستند و با طراحی امروزی ساخته می شوند

معمولا در این کابینت ها از رنگ های شاد استفاده می شود

دارای حداقل برش برای ساخت کابینت  وتزئینات می باشند

ظاهراٌ ارتفاع این نوع از کابینت ها کمتر از سایر کابینت های دیگر می باشد

معمول برای مکان های بزرگ استفاده می شوند

و با استفاده از رنگ های ترکیبی برای هماهنگ کردن وسایل اشپزخانه و دکوراسیون با کابینت هاست!

تصویر کابینت مدرن

ویژگی های پنهان کابینت ایتالیایی

یکی از ویژگی های این طرح کابینت ها مقاومت بالای آن ها است و همچنین این مدل کابینت ها به سادگی دچار فرسایش و تغییر کیفیت نمی شوند و شما می توانید از آن ها به مدت زیاد تری استفاده نمایید با طرح ایتالیایی در کنار سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی بی نظیری را در آشپزخانه ایجاد می کنند و علاوه بر این می توانند محیط آشپزخانه را به مکان ارام تری و دور از استرس تبدیل نمایند

استفاده از شلف‌ها و قفسه‌های دیواری

 یکی از ویژگی‌های بارز سبک کابینت‌های اروپایی و علی‌الخصوص ایتالیایی، استفاده از قفسه‌ها و شلف‌های دیواری ست که معمولا از تعدادی از آن‌ها، به جای کابینت‌های ردیف بالایی استفاده می‌کنند. در سبک کابینت مدرن ایتالیایی ، شلف‌ها از جزئیات اساسی هستند و افراد می‌توانند مطابق میل و سلیقه خود در آن لوازم تزئینی یا لوازم ضروری پخت‌وپز را قرار دهند. شما می‌توانید مطابق سلیقه خود، از تعداد قفسه‌های بیشتر و یا کمتری استفاده کنید.در سبک کابینت های مدرن ایتالیایی ، وجود قفسه یا شلف شیک و جذاب را در ردیف های بالایی کابینت‌ها را فراموش نکنید و حتما یک یا دو ردیف شلف دیواری که با جنس و رنگ کابینت آشپزخانه شما هم خوانی داشته باشد استفاده کنید

استفاده از رنگ‌های براق و درخشنده

 در سبک کابینت های مدرن ایتالیایی ، رنگ‌های براقی و انرژی‌بخش تری، جایگاه خاصی دارند. بهتر است رنگ کابینت ، با متراژ آن هماهنگ باشد. به این معنی که، اگر متراژ و مساحت آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ‌های روشن‌تر و براق‌تر استفاده کنید، زیرا کابینت‌هایی با رنگ‌های براق و روشن، به علت بازتاب نوری که دارند، آشپزخانه شما را بزرگتر از حد واقعی نشان خواهند داد و باعث می‌شوند، محیط درونی آشپزخانه شما دلباز و روشن‌تر به نظر برسد. استفاده از رنگ‌های تیره در آشپزخانه‌های کوچک یا کم‌نور، به علت جذب کاملتر نور، آشپزخانه‌تان را کوچک‌تر و بسته نشان خواهد داد بنابراین در محیط‌های کوچک، گزینه‌ی چندان مناسبی نیست. نکته‌ی دیگری که در آشپزخانه مدرن ایتالیایی کاربرد زیادی دارد، این است که اجازه دهید، نور طبیعی آفتاب به درون آشپزخانه شما بتابد، تا رنگ‌های درخشان و براق کابینت‌ها بیشتر به چشم آیند. اگر آشپزخانه‌تان چندان نورگیر نیست و یا پنجره‌ای ندارد، بهتر است این نقیصه را با نورپردازی حرفه‌ای و مناسب، پر کنید تا کابینت‌های شما حالت درخشنده و جذاب خود را بهتر نشان دهند.

کابینت مدرن ایتالیایی سفید رنگ

رنگ سفید، یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها در سبک کابینت مدرن است. رنگ سفید، به علت بازتاب نور کامل، تمام نور دریافتی را به مکان برمی‌گرداند و باعث می‌شود آشپزخانه شما، بزرگتر از قبل و اندازه معمولی آن، به نظر بیننده برسد. از دیگر ویژگی‌های رنگ سفید، خنثی بودن آن است. به این معنی که رنگ سفید، با هر رنگ دیگری به راحتی ترکیب می‌شود و کار شما را برای ایجاد تناسب در رنگ در دکوراسیون خانه، راحت‌تر می‌کند بنابراین چنانچه سبک کابینت های مدرن ایتالیایی را مورد توجه قرار میدهید و آشپزخانه‌تان فضای کمی دارد، پیشنهاد می‌دهیم از رنگ سفید برای کابینت‌های آشپزخانه استفاده کنید. برای تناسب بیشتر می‌توانید رنگ کاشی‌ها و کفپوش  های آشپزخانه را نیز به رنگ سفید انتخاب کنید تا جذابیت و یکرنگی آشپزخانه، دو چندان شود.

کلام اخر

ما در این مقاله به شناخت و بررسی و همچنین ویژگی ها کابینت مدرن ایتالیا پرداختیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و یا کاربردی بوده باشد و همچنین از همراهی شما با سایت حامی ساخت سپاسگذاریم.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

پربازدیدترین مطالب دکوراسیون داخلی

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت