نصاب پارکت

پارکت یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع کفپوش‌های ساختمانی است که امروز نقش برجسته‌ای را در طراحی دکوراسیون داخلی ایفا می‌کند.

مانند سایر اجزای دکوراسیون داخلی که برای نصب به متخصص نیاز دارند، نصب پارکت هم نیازمند نصاب پارکت ماهر و کاربلد است؛ با این حال یافتن یک نصاب پارکت کاربلد و مطمئن همواره برای متقاضیان امری چالش برانگیز است.

حامی ساخت با بیش از یک دهه سابقه در زمینه ارائه خدمات دکوراسیون داخلی، با معرفی لیستی از بهترین نصابان پارکت به شما در این مسیر کمک می‌کند.

 

نصاب پارکت کیست؟

پس از خرید پارکت و پرداخت هزینه باید به شخصی که مهارت کافی در زمینه نصب دارد اعتماد کنید و کار را به آن بسپارید. همه افراد نمی‌توانند به اندازه یک پارکت کار ماهر نصب این محصول را به خوبی انجام دهند. نصاب پارکت شخصی است که تمام اصول نصب پارکت را می‌داند و با عمل به آن‌ها پارکت را نصب می‌کند.

انتخاب یک پارکت کار ماهر امری دشوار است؛ به همین دلیل بررسی مواردی که شما بتوانید از بین لیست معرفی شده توسط حامی ساخت پارکت کار ماهر را انتخاب کنید بسیار کمک کننده است.

علاوه بر آنچه گفته شد، نصاب پارکت می‌تواند به شما مشاوره دهد که پارکت بهتر است یا سرامیک؟ به عبارت دیگر شما در حامی ساخت ضمن به خدمت گرفتن یک نصاب ماهر، از یک فرد با تجربه و حرفه‌ای مشورت و راهنمایی نیز دریافت می‌کنید.

 

انتخاب نصاب پارکت توسط حامی ساخت

پارکت‌ها انواع مختلفی دارند؛ هر کدام از مدل‌های پارکت از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند که متقاضیان را وادار می‌کند برای نصب‌شان از افراد ماهر کمک بگیرند؛ به این منظور حامی ساخت لیستی از بهترین پارکت کاران را در شهرهای مختلف به شما معرفی می‌کند تا شما با خیال راحت بتوانید بین نصاب‌های معرفی شده گزینه مناسب خود را با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفتند انتخاب کنند. یکی از مزیت‌های این لیست معرفی شده این است که افراد می‌توانند همه ویژگی‌های نصابان را در آن بررسی کنند و با یک مقایسه حساب شده بهترین نصاب پارکت مورد نظر خود را انتخاب کنند. شما با چند کلیک ساده می‌توانید به شماره نصاب پارکت چوبی، لمینت یا هر متریال دیگر دسترسی داشته باشید.

تصویر نصب پارکت

ویژگی‌های پارکت کار ماهر

از آنجایی که نصب پارکت از اهمیت بالایی برخوردار است نصاب پارکت باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوانید آن را به عنوان نصاب پارکت ماهر انتخاب کنید.

  • دانش و علم کافی یکی از ویژگی‌های مهم هر شخصی است که به عنوان نصاب پارکت فعالیت می‌کند است؛ اما توجه داشته باشید که در این موقعیت تجربه حرف اول را می‌زند و فردی که تجربه بیشتری دارد نصاب ماهرتری است؛ زیرا چنین شخصی در محل‌های مختلف با متراژهای متفاوت پارکت نصب کرده است و می‌داند در فضاهای مختلف دقیقا باید چگونه عمل کند.
  • توانایی بررسی هزینه و زمان از دیگر ویژگی‌های یک پارکت کار ماهر است. یک پارکت کار حرفه‌ای باید بتواند زمان تحویل کار و هزینه نهایی را در ابتدای کار به کارفرما اعلام کند.
  • اخلاق حرفه‌ای از اصولی است که یک پارکت کار متخصص باید از آن برخوردار باشد؛ در این راستا او باید کارفرما را در جریان تمام جزئیات مربوط  به مزایا و معایب انواع پارکت و مراحل پیاده سازی پروژه بگذارد تا کارفرما ضمن یک انتخاب صحیح کاملا در روند مسیری که قرار است در ادامه طی شود قرار بگیرد.

اهمیت انتخاب نصاب پارکت حرفه‌ای

یکی از مواردی که در زیبایی ساختمان تاثیر می‌گذارد پارکت است؛ به همین علت اجرا اصولی و صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است. تصور کنید یک نصاب را انتخاب می‌کنید که تجربه کافی برای نصب انواع پارکت‌ها نداشته باشد؛ قطعا نتیجه کار بسیار ناپسند می‌شود؛ به همین دلیل انتخاب یک نصاب پارکت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا در نهایت بتوانید پارکت زیبا و تمیزی داشته باشید و زیبایی محل مورد نظرتان را دو برابر کنید.

 

پارکت کاران چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

نصاب پارکت در مشهد یا در هر شهری از ایران که باشد خدمات یکسانی را ارائه می‌دهد؛ با این حال این افراد در جزئیات کار و روش انجام با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند؛ به طور مثال نصاب پارکت لمینت با نصاب پارکت چوب باید صرفا در مورد متریال مصرفی خود دانش کافی داشته باشد. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره می‌کنیم:

  • نصاب انواع مختلف پارکت‌ها با متریال‌های متفاوت
  • زیرسازی اصولی برای اجرای پارکت‌ها 
  • نصب پارکت در فضاهای مختلف
  • نصب پارکت بدون ساب و لاک 
  • نصب پارکت‌ها با چسب

تصویر نصاب کابینت در حال نصب

دستمزد نصاب پارکت چگونه است؟

هزینه پارکت به عوامل مختلفی بستگی دارد که درآمد پارکت کاران را مشخص می‌کند.  در ادامه به برخی از این فاکتورها اشاره می‌کنیم.

 

جنس پارکت‌ها

اینکه پارکت انتخابی شما از چه متریالی باشد بر قیمت نهایی تاثیر گذار است؛ به این علت که پارکت از جنس متریال‌های مختلف به شیوه‌های متفاوت نصب می‌شود؛ مثلا نصب پارکت چوب با نصب پارکت لمینت بسیار متفاوت است؛ از این رو دستمزد آن‌ها نیز یکسان نیست.

 

متراژ

متراژ از مواردی است که بر قیمت تاثیر مستقیم دارد. هرچه متراژ محلی که می‌خواهید در آن پارکت نصب کنید بیشتر باشد، دستمزد نصاب پارکت بیشتر می‌شود.

 

محل نصب پارکت

برای نصب پارکت نصاب بررسی می‌کند که سطح زیر پارکت به بازسازی نیاز دارد یا خیر. البته نوع و جنس پارکت در این موقعیت بسیار مهم است. اگر مکان مورد نظر شما به زیرسازی نیاز داشته باشد هزینه اجرای آن متفاوت خواهد بود.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت