کمد دیواری برای اتاق خواب

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > کمد دیواری برای اتاق خواب

به طور کلی کمد دیواری در اتاق خواب از ملزوماتی است که برای نگهداری وسایلی مانند لباس و اثاثیه‌ منزل استفاده می‌شود. کمد دیواری‌ در اتاق خواب علاوه بر ایجاد فضا، جلوه زیبایی را هم به اتاق خواب می‌دهد و در طراحی آن باید دقت لازم را به کار برد. همچنین در نظر داشته باشید که کمد دیواری برای اتاق خواب انواع مختلفی دارد و حامی ساخت با تیم حرفه‌ای خود می‌تواند آن را برای شما طراحی و اجرا کند. در نظر داشته باشید که حامی تیم حامی ساخت نصب کمد دیواری را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهند.

 

انواع کمد دیواری برای اتاق خواب

کمد دیواری برای اتاق خواب انواع مختلف و متنوعی دارد که انتخاب برای متقاضیان کاملا بستگی به سلیقه شخصی‌شان دارد. در ادامه به برخی از انواع کمد دیواری برای اتاق خواب اشاره می‌کنیم.

 

کمد دیواری لولایی

این نوع کمد دیواری از آن دسته کمد دیواری‌ها است که به طور معمول طراحی می‌شود و در اکثر اتاق خواب‌ها به چشم می‌خورد. کمد دیواری لولایی بیشتر مناسب اتاق‌هایی است که فضای زیادی برای باز و بسته شدن درب را داشته باشد.

تصویر کمد دیواری طوسی

کمد دیواری ریلی

این نوع کمد دیواری برای اتاق خواب اخیرا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد برای فضاهای کوچک هم بسیار مناسب است و دیگر مشکل باز و بسته شدن درب کمد دیواری کمتر به چشم می‌خورد. در نظر داشته باشید که مزایا و معایب کمد دیواری ریلی را بررسی کنید و با آگاهی کامل این نوع کمد دیواری را انتخاب کنید.

 

طراحی کمد دیواری برای اتاق خواب

در نظر داشته باشید که ساخت اسکلت کمد دیواری برای اتاق خواب از هر جنسی که متقاضی بخواهد می‌توان برایش طراحی و اجرا کرد؛ اما قبل از طراحی بهترین اقدام این است که حتما با متخصصین این کار مشورت بگیرید. حامی ساخت شما را همراهی می‌کند تا بهترین طراحی و مناسب‌ترین کمد دیواری برای اتاق خواب را داشته باشید. 

 

کمد دیواری برای اتاق خواب باید چه ویژگی‌ای داشته باشد؟

کمد دیواری برای اتاق خواب به طور کلی باید ویژگی‌های یکسانی داشته باشد؛ اما می‌توان در انتخاب این ویژگی‌ها تغییراتی را هم اعمال کرد. ویژگی‌های کلی مانند دستگیره که می‌توان انواع مختلفی از دستگیره را برای کمد دیواری انتخاب کرد. کیفیت جنس کمد دیواری باید به گونه‌ای باشد تا پس مدتی نشکند و دچار مشکل نشود؛ به طور مثال از ام دی اف یا های گلاس‌های با کیفیت در اجرا و نصب کمد دیواری می‌توان استفاده کرد. همچنین بسته به کاربردی که کمد دیواری برای شما دارد، امنیت کمد را ایجاد کنید؛ به طور مثال اگر وسایل ارزشمندی مانند طلا و… را در کمد نگه داری می‌کنید برای کمد دیواری از قفل استفاده کنید.

 

متریال استفاده شده در کمد دیواری برای اتاق خواب

کمد دیواری برای اتاق خواب متریال‌های متنوعی دارد و می‌توانید متریال کمد دیواری را هم خودتان انتخاب کنید. متریال‌هایی مانند نئوپان، ام دی اف، های گلاس و ملامینه. البته بیشترین متریالی که استفاده می‌شود نئوپان با روکش ملامینه است که وزن سبک‌تری را دارد.

 

بهترین رنگ کمد دیواری برای اتاق خواب

این که چه رنگ کمد دیواری را برای اتاق خواب خودتان انتخاب کنید کاملا به سلیقه‌ متقاضی بستگی دارد. در نظر داشته باشید که تنوع انتخاب در رنگ کمد دیواری بسیار وسیع بوده و متقاضی می‌تواند هر رنگی که مد نظر دارد را انتخاب کند. حامی ساخت به شما در ادامه چندین پیشنهاد می‌دهد که به راحتی بتوانید انتخاب کنید که چه رنگ را برای کمد دیواری اتاق شما مناسب است. اگر می‌خواهید کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه انتخاب کنید بهترین پیشنهاد این است که از رنگ‌‌های شاد و روشن استفاده کنید. اگر کمد دیواری برای اتاق خواب کوچک است از رنگ‌های نود و روشن استفاده کنید تا فضا اتاق خواب بزرگ‌تر به چشم بخورد.

تصویر کمد دیواری

کاربردهای کمد دیواری برای اتاق خواب

کمد دیواری برای اتاق خواب کاربردهای مختلف و متفاوت دارند. برخی از این کاربردها استفاده برای رختخواب‌ها است و کاربرد بعدی آن استفاده برای لباس است. اگر در طراحی کمد دیواری برای اتاق خواب داخل کمد دیواری را به گونه‌ای طراحی کنید که فضای زیادی را برای وسایل یا لباس افراد داشته باشد کاربردی‌تر و مناسب‌تر است.

 

نکات مهم در انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب

برای این که یک کمد دیواری شیک و زیبا را در اتاق خود داشته باشید لازم است نکاتی را رعایت کنید. این نکات جزئی و مهم هستند. 

توجه به رنگ متناسب با اتاق خواب که چه رنگی را برای چه سبک اتاقی انتخاب می‌کنید.

نورپردازی مناسب در داخل کمد دیواری: این کار علاوه بر زیبایی، باعث می‌شود تا زمانی که در کمد دیواری به دنبال وسیله و یا لباس خاصی هستید به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید.

استفاده از آیتم‌ها در کمد دیواری: بطور مثال شما می‌توانید در انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب از ترکیب‌هایی استفاده کنید. مانند ترکیب آینه و ام دی اف یا ترکیب های گلاس و آینه؛ به این صورت که بر روی درب کمد دیواری از آینه استفاده کنید.

 به طور کلی انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب بسیار دشوار است و این کار باید با کمک تیم تخصصی و حرفه‌ای انجام بپذیرد که در این زمینه تجربه‌ای داشته باشند تا بتوانند آن چه را که مورد نظر شما است را طراحی و اجرا کنند. در این جا تیم حرفه‌ای حامی ساخت با 12 سال تجربه همراه شما است تا آن چه که شما انتظار دارید را طراحی و اجرا کنید.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت