طراحی دکوراسیون مغازه در مشهد

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > طراحی دکوراسیون مغازه در مشهد

فروش ارتباط مستقیمی با احساسات مشتری دارد؛ یعنی اگر مشتری شما از فضایی که در آن هست احساس خوشایندی نکند احتمال فروش شما بسیار پایین می‌آید.

به طور کلی اولین چیزی که مشتری در بدو ورود به مغازه شما مشاهده می‌کند فضای داخلی مغازه شماست. مغازه داران هوشمند از این اصل مهم غافل نمی‌شوند و طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود را به بهترین شکل به انجام می‌رسانند. شهر مشهد یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است که هرساله گردشگران زیادی نیز به این شهر ورود می‌کنند؛ پس تنها عامل مهم در فروش بیشتر جذب مشتریست که یکی از راه‌های مهم آن طراحی دکوراسیون مغازه در مشهد به بهترین شکل است. 

 

طراحی دکوراسیون مغازه در مشهد با حامی ساخت

سایت حامی ساخت، یکی از معتبرترین بسترها برای یافتن بهترین شرکت‌های روز ایران در زمینه طراحی دکوراسیون در تهران و باقی شهرهای ایران است. کارشناسان ما در حامی ساخت در تلاشند تا با معرفی کردن حرفه‌ای ترین مجریان طراحی دکوراسیون مغازه در مشهد، هر آنچه نیاز شما از دکوراسیون یک مغازه است را برآورده سازند.

تصویر شرکت طراحی دکوراسیون مغازه مشهد

 

عوامل موثر در دکوراسیون داخلی مغازه در مشهد

طراحی دکوراسیون مغازه نیازمند دانستن اصول و تکنیک‌های روز دنیا در این زمینه است. از آنجا که مغازه شما محل کسب درآمد شماست، پس هر چه برای آن بیشتر ارزش قائل شوید نتیجه بهتری برای شما به ارمغان می‌آورد. مجری انتخابی طراحی دکوراسیون مغازه در مشهد باید اصولی مانند موارد زیر را به طور کامل بداند و تجربه انجام آن‌ها را نیز داشته باشد.

 

نورپردازی مغازه

تفاوتی ندارد شما چه نوع محصولی را می‌فروشید، اگر نورپردازی داخلی مغازه به نوعی باشد که محصول شما در هنگام بازدید مشتری جلوه کند، برگ برنده در دستان شماست. نورپردازی صحیح جلوه محصولات موجود در مغازه شما را چند برابر می‌کند.

نور پردازی اصولی مغازه با سایر مکان‌ها مثل خانه، مراکز اداری و… متفاوت است. مجری انتخابی شما باید اصول انجام این کار را برای محل تجاری بداند و با فراِِیند پیاده سازی آن آشنا باشد.

به زور کلی استفاده از نور کافی و هوشمندانه باعث می‌شود که باقی طراحی فروشگاه شما و محصولات شما در معرض دید مشتریان قرار گیرد.

تصویر نورپردازی در طراحی داخلی مغازه

کفپوش مغازه

از آنجا که مغازه محلی برای رفت و آمد افراد زیادی است باید کفپوشی برای مغازه شما متناسب با بودجه شما انتخاب شود که بتوان به راحتی آن را تمیز کرد و دردسر تمیز کردن کف مغازه برای شما به حداقل برسد. یکی از کفپوش‌های پیشنهادی سرامیک است که انتخاب رنگ صحیح و جنس آن بر اساس سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد.

 

ترکیب رنگ مغازه

علاوه بر نورپردازی مولفه دیگری که در جلب توجه مشتری نقش دارد رنگ‌های بکار رفته در مغازه شماست. هر رنگی نشانگر یک نوع احساسات است که مجری طراحی دکوراسیون مغازه شما در شهر مشهد باید با توجه به نوع کالا و برند شما بهترین رنگ را به شما پیشنهاد دهد. به طور کلی انتخاب رنگ دکوراسیون مغازه متناسب با کالاهای داخل مغازه در رونق کسب و کار بسیار مهم است. در مراکز اداری نیز انتخاب نورپردازی و رنگ مناسب در عملکرد کلی کارکنان موثر است. حامی ساخت ضمن معرفی طراحان مجرب مغازه به معرفی طراحی دکوراسیون اداری مشهد نیز پرداخته و اگر شما نیاز به مجری کاربلد و توانا در این زمینه هستید می‌توانید از خدمات معرفی شده استفاده کنید. 

تصویر طراحی داخلی مغازه مشهد

ورودی مشتریان به مغازه

شاید برایتان جالب باشد که از درب ورودی گرفته تا مسیر ورودی مشتریان، همه و همه در جلب رضایت مشتری و در نهایت فروش بیشتر شما موثر است. 

 

طراحی ویترین

کار اصلی ویترین این است که یک نمای مختصر از محصولات و نمای داخلی مغازه به مشتری نشان دهد. اینکه طراحی ویترین شما به گونه‌ای باشد که افراد بیشتری را به مغازه شما جذب کند فروش شما را تضمین می‌کند.

همچنین نورپردازی ویترین بسیار مهم است؛ بنابراین در فرایند طراحی ویترین، مجری اجرایی شما باید به مکان‌هایی که چراغ‌ها نصب می‌شوند هم توجه داشته باشد.

به طور کلی سبک‌های مختلفی برای طراحی ویترین وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها مدرن، مینیمال و ساده، شلوغ، رنگی، کلاسیک، سنتی ایرانی و غیره است. مجری شما باید بر اساس سلیقه و اصول مد نظر خود بهترین سبک را به شما پیشنهاد و سپس اجرایی کند.

 

هزینه طراحی داخلی مغازه در مشهد

به طور کلی نمی‌توان هزینه دقیق برای طراحی دکوراسیون مغازه مشهد را عنوان کرد؛ چرا که تعیین هزینه به عوامل مختلفی از جمله نوع و سبک طراحی شما بستگی دارد. پیشنهاد می‌شود مجری مورد نظر خود را از سایت حامی ساخت انتخاب کرده و پس از ارائه مشخصات و خواسته‌هایتان قیمت نهایی را از وی جویا شوید. به یاد داشته باشید که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید در کوتاه‌ترین زمان به شما بازخواهد گشت و می‌تواند رشدی صعودی در فروش شما ایجاد کند.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت