نورپردازی کابینت آشپزخانه

حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > نورپردازی کابینت آشپزخانه

نور نقش بسیار مهمی در زیبایی محیط های مختلف دارد. به همین جهت است که اهمیت دادن به نورپردازی آشپزخانه ها، به دکوراسیون داخلی شما حال و هوای تازه ای می بخشد. در مقاله امروز می خواهیم نکاتی در مورد نورپردازی کابینت آشپزخانه برای شما بررسی کنیم. شاید تا بحال به نورپردازی های آشپزخانه های دقت کرده اید. هماهنگی رنگ کابینت ها با رنگ نور آشپزخانه، می تواند زیبایی چشم نوازی را برای کاربران ایجاد کند.

نور مخفی کابینت جلوه بی نظیری را به آشپزخانه شما می بخشد و نگاهی تازه به این مکان می دهد. در حالی که لوسترها و آویزهای نمایشی جلوی ویترینی را دارند، اما لامپ های زیر کابینت های کار قرار دارند. آنها سطوح تاریک را روشن می کنند تا بتوانید غذا درست کنید و با خیال راحت و آرامش بیشتر در آشپزخانه کار کنید.

این نورپردازی کابینت آشپزخانه که معمولا توسط یک کابینت کار انجام می‌شود، مطمئناً کاربردی هستند اما در زیبایی و محیط آشپزخانه نیز کمک زیادی می کنند. از نکاتی که در ادامه با هم بررسی می کنیم استفاده کنید تا ببینید تأثیر نورپردازی کابینت آشپزخانه در این فضا چقدر زیاد است و تأثیر بسیار ظریف و در عین حال خیره کننده ای نیز دارد.

علاوه بر این، بهتر است بدانید که نورپردازی برای کابینت های آشپزخانه کار دشواری نیست خودتان با اندکی مهارت می توانید این نورها ایجاد کنید. اگر به دنبال راهی برای تازه سازی زیبایی های آشپزخانه بدون صرف هزینه زیاد و بازسازی کامل هستید، نصب نور مخفی کابینت انتخاب درستی برای شماست.

درباره این ملزومات آشپزخانه و اینکه چگونه می توانید از آن برای تأثیر بیشتر در خانه خود استفاده کنید بیشتر بدانید!

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

منظور از نورپردازی کابینت آشپزخانه چیست؟

دقیقاً همانطور که از نامش پیداست – اینها وسایل برای ایجاد روشنایی هستند که برای نورپردازی محیط پیرامون آشپزخانه بکار گرفته می شود و در زیر کابینت ها نصب می شوند. برخلاف چراغ های سنتی، این نوع طراحی شده است که توسط تزئینات کابینت پنهان می شود. تنها چیزی که خواهید دید نور به جای لامپ است.

به طور کلی، مجبور نیستید پریزها یا سیم های برق را در مناطق مبهم قرار دهید، به این معنی که صاحبان خانه های دستی می توانند خود این وسایل را نصب کنند.

با این حال، توجه داشته باشید که نور مخفی کابینت ها به طور معمول به عنوان سیستمی با چندین جز جداگانه ارائه می شود. اینها شامل درایورها، پریزها، چراغ ها و موارد دیگر است. همه آنها قابل تنظیم هستند بنابراین می توانید براساس آنچه بیشترین کاربر را برای شما دارد، موردی را انتخاب کنید و بر اساس آن نورپردازی را ایجاد کنید.

مزایای نورپردازی کابینت آشپزخانه ها

روشنایی زیر کابینت برای آشپزخانه کاملاً مورد نیاز نیست، اما اگر تصمیمی برای نصب نور مخفی کابینت ندارید، کافیست مزایای شگفت انگیز آن را بخوانید تا متوجه دلیل محبوبیت بالای آن شوید.

روشنایی بیشتر برای آشپزخانه

این چراغ ها با برجسته سازی تصویر پشت و تأمین نور متمرکز بر روی سطوح کار، باعث تقویت نور آشپزخانه شما می شود. در نتیجه اگر تصور می کنید که نور محیط آشپزخانه شما،کافی نیست، می توانید از این نوع نورپردازی استفاده کنید.

محیط های تاریک را از بین ببرید

حتی درخشان ترین چراغ های سقفی نیز برای از بین بردن کامل سایه های ایجاد شده توسط کابینت های دیوار بالایی کافی نیست. نور مخفی کابینت این سایه ها را برداشته و دید کافی برای کارهای تهیه و پخت و پز غذا را فراهم می کند. در صورتی که بتوانید به بهترین شکل طرح نورپردازی آشپزخانه را ایجاد کنید، می توانید کاملا محیط های اطراف را پوشش دهید.

بهبود دکوراسیون داخلی آشپزخانه

چراغ های زیر کابینت می توانند دنیایی را در ظاهر و احساس آشپزخانه شما تغییر دهند. آنها راهی برای بهبود دکوراسیون داخلی هستند و می توانند نگاهی تازه به محیط آشپزخانه شما، ببخشند. نورها با رنگ های مختلف درصورتی که با رنگ کابینت های شما، خوانایی مناسبی داشته باشد، می توانید زیبایی بی نظیری را برای آشپزخانه خود، ایجاد کنید.

به عنوان مثال نورپردازی کابینت آشپزخانه های گلاس سفید با led های سفید جلوه ویژه ای را به محیط شما می دهد و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

صرفه جویی در مصرف برق

برخی از انواع نور مخفی کابینت به گونه ای است که می تواند نور لازم آشپزخانه را برای شما فراهم کند. در حالت، دیگر نیازی نیست که تمام چراق های آشپزخانه را روشن کنید و چون ledها نور کافی را دارند و همین طور مصرف کمتری دارند، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.

امنیت بهتر در آشپزخانه ها

شاید این عنوان برای شما تعجب برانگیز باشد، اما همیشه نور توانسته است گمراهی را از بین ببرد. زمانی که محیط آشپزخانه و کابینت ها، نور کافی را داشته باشد، محیط برای همه سنین مناسب می شود. به گونه افراد کهن سال زمانی که به آشپزخانه وارد می شوند، دید بهتری داشته و کمتر احتمال دارد که دچار حادثه شوند

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت