پارتیشن کار

توی کدوم شهر دنبال پارتیشن‌کار می‌گردی؟

مجموعه حامی ساخت بهترین پارتیشن کارها در سراسر ایران را به شما معرفی می‌کند. در ادامه می‌توانید بر روی شهر خود کلیک کنید تا پارتیشن کارها به شما نمایش داده شوند.

در قسمت زیر فهرستی از بهترین پارتیشن کارهای حامی ساخت قرار داده شده است.

تصویر پارتیشن در اتاق خواب

پارتیشن

در محیط‌های بزرگ یا اداری برای جداسازی بخش‌های مختلف از پارتیشن استفاده می‌کنند؛ در واقع پارتیشن‌ها با جداسازی بخش‌های مختلف محیط نظم و هماهنگی بیشتری به فضا می‌بخشند.
با استفاده از پارتیشن‌های جذاب می‌توانید محیط را منحصر به فرد و زیبا کنید، البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که جذابیت پارتیشن زمانی بارز و مشخص است که به درستی نصب شده باشد.
نصاب پارتیشن یا همان پارتیشن کار وظیفه دارد که با استفاده از متریال مختلف و ابزارآلاتی که در اختیار دارد بهترین نتیجه را خلق کند.

سوالی داری یا دنبال قیمتی؟

یه توک پا سر بزن

پروژه از شما، معرفی پارتیشن کار از حامی ساخت

مجموعه حامی ساخت از ابتدای شروع فعالیت خود در حوزه طراحی، ساخت و اجرای کابینت و دکوراسیون داخلی فعالیت داشت؛ اما به تدریج و با گسترش حوزه کاری خود و همچنین آشنایی با تیم‌های اجرایی متعهد تصمیم گرفت فرایند اجرا را کنار بگذارد و در حوزه معرفی فعالیت کند؛ از آن پس تیم حامی ساخت با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم همچون تخصص، تعهد، اخلاق کاری، انصاف و سایر ویژگی‌های مهم لیستی از بهترین پارتیشن‌کاران گردآوری کرد. حال شما هر زمان که به پارتیشن کار یا نصاب پارتیشن نیاز داشتید، می‌توانید به سایت حامی ساخت مراجعه کنید و ضمن در اختیار داشتن شماره، آدرس و سایر اطلاعات کاربردی پروژه خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید.

برشی حرفه‌ای به وسعت یک فضا!

فهرست تمام و کمال پارتیشن کاران کاربلد ایرانی

تصویر کاربرد پارتیشن در محل کار

انتخاب بهترین نصاب پارتیشن از سراسر ایران، با چند کلیک ساده

با حامی ساخت فقط چند کلیک با بهترین پارتیشن کار شهر خود فاصله دارید.
حامی ساخت به عنوان معتبرترین مرجع بهترین پارتیشن کار، کابینت ساز و مجری دکوراسیون داخلی در سراسر ایران را به شما معرفی می‌کند.
از طریق حامی ساخت به راحتی‌ می‌توانید به لیست کاملی از پارتیشن‌کارهای شهر خود دسترسی پیدا کنید و پس از مقایسه بهترین نصاب پارتیشن را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.
برای این کار کافیست پس از ورود به سایت حامی ساخت، در بخش پارتیشن کار نام شهر خود را جستجو کنید. به عنوان مثال اگر در تهران به دنبال نصاب پارتیشن هستید کافی است پارتیشن کار در تهران را جستجو کنید و با دیدن نمونه کارهای هر پارتیشن کار و دستمزد هر کدام به آسانی برای انتخاب نصاب پارتیشن تصمیم‌گیری و اقدام کنید.
حامی ساخت اینجاست تا بتواند با توجه به تجربه‌ای که در این حوزه دارد بهترین و معتمدترین افراد و مجری دکوراسیون داخلی را به شما معرفی کند.

نکته: در نظر داشته باشید که حامی ساخت با دقت و حساسیت بسیار بهترین‌ کابینت ساز و پارتیشن کار را به شما معرفی می‌کند و انتخاب یک تیم ماهر از بین صدها نمونه وظیفه شماست. در این مرحله حامی ساخت هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.

شما می‌توانید از طریق همین صفحه و یا تماس با شماره‌های پشتیبانی نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنید.

تصویر پارتیشن

انتخاب بهترین نصاب پارتیشن از سراسر ایران، با چند کلیک ساده

با حامی ساخت فقط چند کلیک با بهترین پارتیشن کار شهر خود فاصله دارید.
حامی ساخت به عنوان معتبرترین مرجع بهترین پارتیشن کار، کابینت ساز و مجری دکوراسیون داخلی در سراسر ایران را به شما معرفی می‌کند.
از طریق حامی ساخت به راحتی‌ می‌توانید به لیست کاملی از پارتیشن‌کارهای شهر خود دسترسی پیدا کنید و پس از مقایسه بهترین نصاب پارتیشن را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.
برای این کار کافیست پس از ورود به سایت حامی ساخت، در بخش پارتیشن کار نام شهر خود را جستجو کنید. به عنوان مثال اگر در تهران به دنبال نصاب پارتیشن هستید کافی است پارتیشن کار در تهران را جستجو کنید و با دیدن نمونه کارهای هر پارتیشن کار و دستمزد هر کدام به آسانی برای انتخاب نصاب پارتیشن تصمیم‌گیری و اقدام کنید.
حامی ساخت اینجاست تا بتواند با توجه به تجربه‌ای که در این حوزه دارد بهترین و معتمدترین افراد و مجری دکوراسیون داخلی را به شما معرفی کند.

ویژگی‌های نصاب پارتیشن چیست؟

اگر قصد دارید در زمینه نصب پارتیشن و یا ساخت کابینت از یک فرد حرفه‌ای کمک بگیرید و یا بدانید که حامی ساخت چه ویژگی‌هایی را برای انتخاب پارتیشن کار حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌دهد حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

مهارت

تجربه اولین و مهم‌ترین ویژگی است که یک پارتیشن کار باید داشته باشد. بدون داشتن مهارت کافی قطعا خسارات بسیاری به شما و پروژه وارد خواهد شد. اگر تیم اجرایی مهارت کافی نداشته باشد پروژه در زمان مقرر تحویل داده نمی‌شود یا نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. با توجه به آنچه گفته شد حامی ساخت هنگام انتخاب تیم‌های اجرایی به این فاکتور توجه ویژه‌ای دارد.

تجربه

تجربه یعنی شما در موقعیت‌ها و محیط‌های مختلف بدانید که چه طرحی را اجرا کنید، از چه متریالی استفاده کنید، چه ابزارهایی لازم دارید و … نبود تجربه می‌تواند خسارات مالی بسیاری به همراه داشته باشد. یک فرد باتجربه می‌داند که پروژه را با چه متریالی پیش ببرد تا ضمن هزینه کمتر، نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود. این موارد ضمن ایجاد حس خوب نتیجه پروژه را نیز دوست داشتنی خواهد کرد؛ به عنوان مثال یک پارتیشن کار اداری باتجربه باید بداند که چگونه با جداسازی یک محیط کوچک بهترین بهره‌وری را ایجاد کرد. تجربه از دیگر فاکتورهایی است که در لیست ارائه شده توسط حامی ساخت در نظر گرفته شده است.

خلاقیت

خلاقیت، جذابیت به همراه دارد. اگر یک تیم به اندازه کافی خلاق نباشد؛ پس از مدتی پروژه‌هایی یکنواخت و مشابه را خلق می‌کند که به تدریج جذابیت خود را از دست می‌دهد؛ به عنوان مثال یک نصاب پارتیشن اداری خلاق می‌تواند با جابجا کردن اصول و مرزها نتیجه‌ای خارق العاده را خلق کند. هنگام انتخاب پارتیشن کار یا همان نصاب پارتیشن حتما به خلاق بودن افراد تیم توجه داشته باشید. این مورد را می‌توانید با بررسی نمونه کارهای پیشین آن‌ها بدست آورید.

تعهد

تعهد از جمله ویژگی‌های اخلاقی است. فردی که متعهد است نتیجه کار را در زمان مقرر تحویل می‌دهد و خود یا تیمش را ملزم می‌داند که پروژه به بهترین شکل ممکن پیش رود. اگر پارتیشن کار انتخابی شما تعهد کاری نداشته باشد؛ مدت زمانی را که برای کار تحویل پروژه شما مشخص کرده است قطعا طولانی‌تر خواهد شد.

اخلاق کاری

با توجه به اینکه تیم‌های اجرایی در محیط‌های مسکونی یا اداری حاضر می‌شوند داشتن اخلاق کاری خیال شما را آسوده می‌دارد که می‌توانید با اطمینان کامل محیط و وسایل را به آن‌ها بسپارید و دغدغه یا نگرانی از این بابت نداشته باشید.

انصاف

انصاف یعنی متناسب با حجم کاری، زمان و انرژی که برای یک پروژه صرف کردید، دستمزد مناسبی را تعیین کنید. افرادی که به سبب شهرت بیشتر خود نرخ‌های نجومی اعلام می‌کنند اصل انصاف را زیر پا می‌گذارند.

عوامل تاثیر گذار بر دستمزد پارتیشن کار

برای تعیین دستمزد پارتیشن کاران عوامل مختلفی تاثیر گذار است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

متراژ

متراژ محیط به طور مستقیم بر دستمزد نصاب پارتیشن تاثیر می‌گذارد. هر چه متراژ محیط بیشتر باشد به نیروی کار و همچنین متریال بیشتری نیاز است؛ به همین ترتیب دستمزد پارتیشن کار افزایش می‌یابد.

متریال

مصالح مختلفی وجود دارد که افراد بر اساس نیاز خود می‌توانند در مکان دلخواه خود از آن استفاده کنند، البته باید در نظر داشته باشید که متریال انتخابی با مکان مورد نظر تناسب داشته باشد. مصالحی مانند پارتیشن چوبی، پارتیشن شیشه‌ای و … هر کدام قیمت‌ متفاوتی دارند.

رزومه تیم پارتیشن کار

مقداری زیادی از دستمزد تیم پارتیشن کار به سابقه کاری و مهارت آن‌ها بستگی دارد. هر چقدر این مهارت و توانایی بیشتر باشد میزان دستمزد نیز بالاتر است. یک تیم پارتیشن کار ماهر در صورت مواجهه با با چالش‌های احتمالی می تواند به راحتی، با صرف کمترین هزینه و متریال مشکل را حل کند.

پیچیدگی طرح

طرح انتخابی کارفرما بر دستمزد پارتیشن کار تاثیر گذار است. هر چه این طرح پیچیده‌تر باشد هزینه دستمزد نیز به همان نسبت بالاتر است.

تصویر پارتیشن مدرن طراح دار

پارتیشن کار هم‌اهلتو پیدا کن!

اهل کجایی؟

انواع پارتیشن

استفاده از پارتیشن یکی از گزینه‌های مناسب برای تقسیم بندی فضاهای موجود در منزل و محیط کار است؛ اما به طور معمول از پارتیشن در ادارات به نسبت مکان‌های دیگر بیشتر استفاده می‌شود به همین دلیل پارتیشن‌ها بیشتر برای محیط‌های اداری طراحی می‌شوند.

در ادامه به معرفی انواع مدل‌های پارتیشن‌ خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه‌ای

در پارتیشن بندی اداری از شیشه استفاده می‌شود. شما می‌توانید میزان شفافیت شیشه‌ها را مشخص کنید تا حریم شخصی کارمندان رعایت شود. نصب این نوع از پارتیشن در زمان بسیار کوتاه انجام می‌شود؛ همچنین شما می‌توانید با نصب این نوع از پارتیشن لوگو یا برند تجاری سازمان خود را بر روی پارتیشن نصب کنید. از مزیت‌های پارتیشن شیشه‌ای می‌توان به سبکی و شفافیت آن‌ها اشاره کرد؛ همچنین شما به عنوان یک مدیر کنترل بیشتری بر روی کارمندان خود خواهید داشت.

پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم

این شکل از پارتیشن به شما امکان استفاده حداکثری از نور خورشید را می‌دهد. اجزای تشکیل دهنده این نوع از پارتیشن شیشه و پروفیل آلومینیومی است.

پارتیشن آلومینیوم

پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل ضد زنگ بودن گزینه بسیار مناسبی هستند. از نوع پارتیشن به عنوان قاب برای پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود. پارتیشن آلومینیومی سبک با دوام و ضد زنگ هستند و شما می‌توانید با خیال آسوده از آن در اکثر محیط‌ها استفاده کنید.

پارتیشن ترکیبی

پارتیشن ترکیبی متشکل از انواع مختلف شیشه و پنل‌های آلومینیومی در سقف و کف زمین است. این پارتیشن نوارهایی باریک از آلومینیوم دارد که به صورت افقی و عمودی عبور کرده‌اند و به پارتیشن جذابیت خاصی می‌دهند.

پارتیشن چوبی

چوب نیز یکی از متریال‌های پرکاربرد در ساخت پارتیشن است. علت استفاده از چوب دوام و مقاومت آن است؛ همچنین چوب یک ماده مقرون به صرفه از نظر قیمتی است. از چوب هم می‌توان برای ساخت قاب پنل‌های شیشه‌ای یا ساخت پارتیشن استفاده کرد. تنها عیب استفاده از پارتیشن‌های تمام چوبی احتمال کاهش روشنایی اتاق است.

جمع بندی

در انتها به عنوان نکته پایانی یادآوری می‌کنیم که در انتخاب پارتیشن کار دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید؛ زیرا پس از خلق نتیجه تعویض یا تعمیر آن زمان بر، هزینه‌بر و خسته کننده است؛ پس از روز اول با در نظر داشتن تمامی فاکتورهای فوق پا در این مسیر بگذارید و یا از تیم حامی ساخت کمک بخواهید تا با معرفی بهترین‌ها خاطر شما را آسوده کنند.

دیدگاهی بنویسید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت