حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > تایل سقفی در مشهد

تایل سقفی در مشهد

تایل‌های سقفی که به عنوان پانل‌های سقفی نیز شناخته می‌شوند، مصالح ساختمانی سبک وزنی هستند که برای پوشش سقف استفاده می‌شوند. تایل سقفی که در یک شبکه فولادی یا آلومینیومی قرار می‌گیرند، مقداری عایق حرارتی ایجاد می‌کند، اما معمولاً برای بهبود زیبایی و آکوستیک اتاق طراحی می‌شوند. آن‌ها معمولاً در کاربردهای تجاری، مسکونی و صنعتی استفاده می‌شوند و در فروشگاه‌های خرده فروشی، ادارات، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و غیره مفید هستند. 

اجرای تایل سقفی در مشهد طرفداران زیادی دارد و افرادی زیادی در مشهد برای مصالح ساختمانی خود تایل سقفی تهیه می‌کنند. البته تایل سقفی در تهران نیز طرفداران خاص خودش را دارد و با توجه به تراکم جمعیت ساکن در تهران می‌توان گفت این تایل به یکی از مصالح پرفروش در بین مردمان عزیز در سراسر ایران تبدیل شده. در ادامه بیشتر در مورد خدمات اجرای تایل سقفی در مشهد خواهید پرداخت و شما را با سایت حامی ساخت، سایتی مرجع برای یافتن بهترین نصاب تایل گچی در مشهد یا در سراسر ایران آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین مجری تایل سقفی در تهران

سایت حامی ساخت به معرفی بهترین مجریان تایل گچی در مشهد پرداخته است و شما عزیزان را با بهترین نصابان آشنا می‌کند. شما می‌توانید انواع مراکز فروش تایل گچی در مشهد و نصابان تایل سقفی در مشهد را در سایت مشاهده کنید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس تصمیم خود را نهایی کنید. اگر علاوه بر مشهد در شهرهای دیگر نیز ویلایی دارید که می‌خواهید تایل سقفی نصب کنید، حامی ساخت برای شما نیز راه حلی ارائه داده است. به طور کلی سایت حامی ساخت به معرفی تایل گچی در اصفهان، مشهد، تهران و…. پرداخته است تا هموطنان ما در هر گوشه از ایران که هستند بتوانند از خدمات مد نظر خود بهره ببرند. 

تصویر تایل سقفی مشهد

مزایای استفاده از تایل سقفی در مشهد

استفاده از تایل سقفی در مشهد به علت مزایای زیادی که دارد به شدت توصیه می‌شود. در ادامه برخی از این مزایایی را ذکر می‌کنیم.

استفاده از تایل سقفی در مشهد به راحتی نصب می‌شود.

این تایل سرعت بالایی در هنگام نصب داد.

استفاده از این تایل امکان دسترسی آسان به فضای تاسیساتی بلافاصله پس از نصب را فراهم کرده است.

استفاده از این نوع تایل صدا را به واسطه سوراخ‌هایی که بر روی آن‌ها قرار داده شده یا مواد مختلفی که جذب صدا را برعهده دارد به بالای سقف هدایت می‌کند و بدین صورت از خروج صدا جلوگیری می‌کند.

استفاده از تایل تعمیر و نگهداری آسانی دارد.

حذف عملیات رنگ آمیزی در این نوع تایل وجود دارد.

سبک بودن آن از مزیت‌های مهم آن به شمار می‌رود.

مقاوم در برابر آتش سوزی است.

مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

تهویه هوای مناسب دارد.

سازگار با محیط زیست است.

ضد اب و ضد خش است.

مقاومت بالایی در برابر ضربه و پوسیدگی دارد.

طول عمر بسیار زیادی دارد و به صرفه است.

انواع تایل سقفی ارائه شده در مشهد

شهرمشهد یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است. با شناخته‌ترشدن تایل سقفی برای مردمان مشهد استفاده از این نوع تایل نیز روز به روز بیشتر می‌شود. در ادامه برخی از انواع تایل سقفی در مشهد و مزایای هرکدام را بررسی می‌کنیم.

تایل سقفی پی وی سی

برای نصب این تایل سقفی پی وی سی ابتدا زیرساخت شبکه‌ای با پروفیل های آلومینیومی به کار گرفته می‌شود و سپس تایل‌ها روی آ‌ن‌ها قرار می‌گیرد و قابل جابجایی هستند. PVC پلاستیک سخت (پلی وینیل کلراید) است و از فرآورده نفتی به شما می‌رود. به همین علت کاملاً ضد آب است و در برابر رطوبت دچار آسیب نمیشود. از پی وی سی برای کاربردهای مختلفی مثل کفپوش، کابینت و سقف کاذب استفاده میشود.

تایل آکوستیک

این نوع تایل‌ها دارای عایق صوتی با جذب صوتی بالا هستند. از آن‌ها در فضاهایی مانند آمفی‌تئاترها و سالن کنفرانس استفاده می‌شود. تایل آکوستیک نوعی سقف کاذب است که به صورت سقف های متحرک، بسته و دکوراتیو در بازار موجود است.

تایل سقفی UPVC

این تایل‌ها جنبه دکوراتیوی دارند و قیمت بالایی دارند. امکان نورپردازی در پشت آن‌ها فراهم است. نکته بسیار مهمی که در مورد تایل های UPVC وجود دارد این است که این محصول قابلیت عبور نور را نیز دارد و در صورتیکه نورپردازی مناسبی انجام گیرد ظاهری بسیار شکیل به خود می گیرد.

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

آشوری هستم در خدمتتون!