حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > مجری دکوراسیون داخلی

مجری دکوراسیون داخلی

انتخاب بهترین مجری دکوراسیون داخلی در سراسر ایران به کمک حامی ساخت. حامی ساخت به عنوان مرجعی قابل اعتماد و مطمئن طیف متنوعی از تیم‌های اجرایی در حوزه دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می‌کند.

با چند کلیک ساده ضمن آشنایی با بهترین تیم‌های اجرایی همچون مجری سقف کاذب، امکان مشاهده نمونه کارها، مقایسه هزینه‌ها و دستمزدها و همچنین دسترسی به شماره تماس و آدرس هر تیم برای شما فراهم شده است.

با حامی ساخت در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه به بهترین های هر حوزه دسترسی خواهید داشت.

در ادامه فهرستی از بهترین مجریان دکوراسیون داخلی هر شهر را برای شما قرار خواهیم داد.

بهترین مجری دکوراسیون داخلی؛ از طراحی تا اجرا

منظور از دکوراسیون داخلی نحوه طراحی و ساخت فضا، چیدمان و انتخاب وسایل مناسب برای تمامی بخش‌های یک فضای مسکونی، اداری یا تجاری با هدف ایجاد ظاهری زیبا، چشم‌نواز و القای احساساتی همچون آرامش و شادی به افراد است. طراح و مجری دکوراسیون داخلی فردی است که صفر تا صد این خدمات را به صورت حرفه‌ای برای شما انجام می‌دهند.

حامی ساخت با بیش از یک دهه سابقه و حضور فعال در حوزه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف مسکونی، تجاری و اداری، حالا با معرفی بهترین‌ طراح و مجری دکوراسیون داخلی در ایران اینجاست تا به شما در یافتن متخصصین ماهر و قابل اعتماد کمک کند. 

شما جای درستی آمده‌اید؛ اگر…

به دنبال شرکت‌های مجری دکوراسیون داخلی معتمد، منصف و حرفه‌ای هستید تا پروژه طراحی و ساخت دکوراسیون‌ فضای مورد نظرتان را به او بسپارید. حامی ساخت مرجعی معتمد و مطمئن است که طیف متنوعی از مجریان دکوراسیون داخلی، کابینت ساز و سایر مشاغل مربوط به این حوزه را برای ارائه خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب در زمینه دکوراسیون داخلی معرفی می‌کند.

در این میان می‌توان به شرکت‌های مجری دکوراسیون داخلی در مشهد، تهران، کرج، قم، شیراز، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، کیش و همچنین مجری دکوراسیون داخلی در اصفهان اشاره کرد.

ما پای حرف‌ و تعهدمان را با اعتبار و سابقه چندین ساله خود امضا می‌کنیم!

تصویر قیمت نصب کابینت

انتخاب مجری دکوراسیون داخلی لاکچری و ساده با حامی ساخت

تفاوتی ندارد اگر به دنبال طراحی دکوراسیون با متریال فوق لوکس هستید یا اینکه قصد دارید با کمترین بودجه یک دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه و در عین حال شیک داشته باشید؛ زیرا ما هنگام انتخاب و استخدام مجری دکوراسیون داخلی، طراحان و سازندگان فعال در این حوزه، به گونه‌ای عمل کردیم که در نهایت بتوانیم تمام نیازهای موجود در بازار را پوشش دهیم؛ از این رو به دنبال هر سبک دکوراسیونی مانند طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه یا … هستید، بهترین مجری آن را می‌توانید همین جا در حامی ساخت پیدا کنید و با او قرارداد ببندید.

توی کدوم شهر دنبال متخصص دکوراسیون داخلی می‌گردی؟

شما می‌توانید برای دریافت خدمات طراحی دکوراسیون بر روی شهر خود کلیک کنید.

تصویر طراحی دکوراسیون داخلی

مجری دکوراسیون داخلی منزل

یکی از مهم‌ترین و پرتقاضاترین فعالیت‌های مجری دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی منزل است.

در طراحی دکوراسیون خانه‌های لوکس، بین اجزای داخلی خانه با هدف زیباتر و دلنشین‌تر شدن فضا، هماهنگی ایجاد می‌شود. نحوه چیدمان وسایل در این سبک باید اصولی انجام شود که طراحان دکوراسیون داخلی حامی ساخت کاملا به این اصول واقف‌اند و به شما کمک می‌کنند تا آنچه در ذهن دارید را اجرا کنید.

این اصول در طراحی دکوراسیون اتاق خواب، سرویس بهداشتی، طراحی دکوراسیون آشپزخانه و… متفاوت است.

چنانچه در حین اجرای دکوراسیون داخلی منزل خود به مصالح کاربردی و ایمنی همچون تایل سقفی نیاز پیدا کردید، می‌توانید از طریق سایت حامی ساخت ضمن یافتن بهترین نصاب، مراکز فروش مطمئن و منصف را نیز بیابید.

مشاور طراح و مجری دکوراسیون داخلی اداری و تجاری

محیط‌های اداری و تجاری همواره نیازمند سب‌ک‌ خاصی از طراحی دکوراسیون داخلی هستند؛ به عبارت دیگر نوع پارتیشن‌بندی، نورپردازی، محوطه‌سازی، طراحی داخلی و… کاملا با دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه متفاوت است و از این رو اجرای آن هم نیازمند افرادی متخصص و باتجربه در همین حوزه است که حامی ساخت آن‌ها را با اطلاعات و رزومه کامل در اختیار شما قرار می‌دهد.

 مهم‌ترین نکته در طراحی دکوراسیون تجاری این است که دکوراسیون باید بتواند مشتریان و مراجعین را به خود جذب کند و باعث شود آن‌ها حس خوبی از حضور در مکان تجاری مورد نظر داشته باشند؛ همچنین این محیط باید برای صاحب خود نیز دل‌پذیر، جذاب و کاربردی باشد.

طراحی دکوراسیون اداری نیز اگر به درستی و طبق اصول انجام شود روی راندمان کار کارمندان و میزان بازدهی آن‌ها، ارتباطات درون سازمانی و میزان بهره وری و… تاثیرات مثبت چشم‌گیری خواهد گذاشت!

تصویر دکوراسیون اداری رنگ آبی

نکته: اگر حین اجرای دکوراسیون داخلی اداری و تجاری برای تقسیم بندی فضا به پارتیشن یا پارتیشن‌کار نیاز داشتید حتما از سایت حامی ساخت و مشاورین این مجموعه کمک بگیرید و بهترین تیم اجرایی شهر خود را بیابید.

انتخاب مجری دکوراسیون داخلی لاکچری و ساده با حامی ساخت

تفاوتی ندارد اگر به دنبال طراحی دکوراسیون با متریال فوق لوکس هستید یا اینکه قصد دارید با کمترین بودجه یک دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه و در عین حال شیک داشته باشید؛ زیرا ما هنگام انتخاب و استخدام مجری دکوراسیون داخلی، طراحان و سازندگان فعال در این حوزه، به گونه‌ای عمل کردیم که در نهایت بتوانیم تمام نیازهای موجود در بازار را پوشش دهیم؛ از این رو به دنبال هر سبک دکوراسیونی هستید، بهترین مجری آن را می‌توانید همین جا پیدا کنید و با او قرارداد ببندید.

پخش ویدیو

پروژه‌های تکمیل شده توسط حامی ساخت مجری دکوراسیون داخلی

ما به شما بهترین مجریان دکوراسیون داخلی را معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید پروژه‌های انجام شده توسط این افراد که در ادامه قرار داده می‌شود را مشاهده کنید.

Previous slide
Next slide

مجری دکوراسیون داخلی هتل شرکت نفت

Previous slide
Next slide

در حال اجرای ٣۶ واحد تیپ c

Previous slide
Next slide

مجری دکوراسیون داخلی پروژه با طراحی مدرن واقع در فردوسی

Previous slide
Next slide

در حال اجرای ١۴۴ واحد تیپ b

Previous slide
Next slide

طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی واحد مسکونی

Previous slide
Next slide

مجری دکوراسیون داخلی داروسازی ثامن

Previous slide
Next slide

در حال اجرای دکوراسیون ساختمان اداری داروسازی ثامن

Previous slide
Next slide

طراحی دکوراسیون اداری داروسازی ثامن با تم کرم قهوه‌ای

Previous slide
Next slide

طراحی دکور اداری داروسازی ثامن با تم سفید طوسی

Previous slide
Next slide

سالن کلین روم داروسازی ثامن (سالن همو دیالیز)

Previous slide
Next slide

مجری دکوراسیون داخلی پروژه‌ 3 واحدی با طراحی مدرن

تصویر دکوراسیون داخلی آشپزخانه

قیمت بهترین شرکت‌های مجری دکوراسیون داخلی

تعرفه و قیمت شرکت‌های مجری دکوراسیون داخلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما قصد طراحی دکوراسیون چه مکانی را دارید، متراژ این مکان چقدر است، سبک مورد نظر شما چیست و در آخر به چه امکاناتی برای طراحی دکوراسیون نیاز دارید، همگی تعیین کننده قیمتی است که از سوی شرکت مجری دکوراسیون داخلی به شما ارائه می‌شود.

افرادی که به نظم و فنگ شویی چیدمان منزل و محیط کار خود اهمیت می‌دهند، همواره به دنبال بهترین طراح و مجری دکوراسیون داخلی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی، دفاتر اداری و تجاری هستند.

ما در تهیه فهرست طراحان دکوراسیون داخلی منزل و سایر فضاهای تجاری و اداری در حامی ساخت با استفاده از تجربه و تکیه بر دانش خود، منصفانه‌ترین افراد را انتخاب کردیم تا شما در ادامه کار هیچ گونه چالش و مشکل اقتصادی اعم از گران فروشی‌های بی دلیل و… را با مجریان مربوطه نداشته باشید و بتوانید طی یک ارتباط مسالمت آمیز، پروژه‌تان را تا انتها به افراد منتخب خود بسپارید.

معیارهای حامی ساخت برای انتخاب تیم‌های طراحی و مجری دکوراسیون داخلی

در ادامه صفر تا صد معیارهایی که حامی ساخت ضمن انتخاب تیم‌های مجری در نظر دارد را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شوید مجریان دکوراسیون داخلی که از جانب حامی ساخت معرفی می‌شوند مطمئن و باتجربه هستند.

تجربه

فاکتور اول برای انتخاب مجری دکوراسیون داخلی، میزان تجربه و حضور فعال آن‌ها در این عرصه است. طبیعتا هر چقدر یک تیم یا فرد تجربه بالاتری در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مکان‌های مختلف داشته باشد، از مهارت و تبحر بالاتری نیز برخوردار است؛ بنابراین ما در اولین قدم برای پذیرفتن تیم‌ها و افراد مختلف، میزان تجربه و سابقه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نمونه کار

نمونه کار است که ثابت می‌کند میزان تجربه تیم‌های مجری دکوراسیون داخلی منزل نتیجه‌بخش و قابل اتکا هست یا خیر؛ از این رو در گام بعدی ما با بررسی نمونه کار طراحان و سازندگان دکوراسیون داخلی، از معتبر بودن آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنیم.

نظرات مشتریان

و در آخر جهت محکم‌کاری بیشتر و سفت کردن زیر پای متقاضیان هنگام انتخاب، نظرات مشتریان سابق این افراد و تیم‌های سازنده و طراح را جویا می‌شویم تا از منصف و معتمد بودن آن‌ها مطمئن شویم.

برای انتخاب مجری از حامی ساخت نیاز به راهنمایی داری؟

اصولی که باید توسط مجری دکوراسیون داخلی رعایت شود

قبل از اقدام به طراحی دکوراسیون باید چند سوال از خود بپرسید:

در چه فضایی می‌خواهید زندگی یا فعالیت کنید؟

آیا سبک سنتی را برای فضای خود در نظر گرفته اید یا مدرن؟

آیا تصمیم دارید یک فضای آرام و پر از آرامش داشته باشید و یا دکوراسیون رسمی را ترجیح می‌دهید؟

تعیین این فاکتورها قبل از تعیین چیدمان می‌تواند خیلی چیزها را تغییر دهد. 

اگر در خصوص سوالات بالا ایده‌ای ندارید جای نگرانی نیست؛ زیرا حامی ساخت با ارائه لیستی از متخصصین این حوزه، به شما کمک می‌کند تا صفر تا صد خدمات طراحی دکوراسیون خود را به بهترین نحو، کاملا اصولی و توسط چیره دست‌ترین‌ها به انجام برسانید.

حتی اگر در خصوص طراحی داخلی اید‌ه‌ای ندارید هم تیم حامی ساخت با ارائه انواع ایده‌ها و نمونه‌ها به شما کمک می‌کند تا ایده‌آل‌ترین نتیجه را برای سازه خود رقم بزنید.

از سری اصول‌های طراحی دکوراسیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعادل

تعادل در دکوراسیون داخلی احساس آرامش و نظم را ایجاد می‌کند. در اینجا همه چیز در مورد یکسان سازی یا تقریب وزن بصری اشیا است. تعادل نه تنها از طریق شکل، بلکه از طریق رنگ، الگو و بافت نیز ایجاد می‌شود.

اهمیت برقراری تعادل از این جهت است که استفاده بیش از حد از هر چیزی در طراحی دکوراسیون ساده و شیک، باعث برهم زدن نظم و زیبایی آن می‌شود؛ مثلا اگر از یک رنگ خاص بیش از حد در دکوراسیون استفاده شود، دل‌زدگی ایجاد می‌کند.

ریتم

همانند موسیقی، ریتم در طراحی هر چیزی با ایجاد الگوهای تکرار شونده و کنتراست و برای ایجاد علاقه بصری خلق می‌شود. برای دستیابی به ریتم، کافی است یک رنگ یا شکل را در فواصل مختلف ایجاد کنید. هدف از ایجاد ریتم حرکت چشم در فضا و محیط است.

فوکوس

اتاقی که همه چیز در آن از اهمیت یکسانی برخوردار باشد، پراکنده یا کسل کننده به نظر می‌رسد. شما به یک نقطه فوکوس یا به اصطلاح لنگر احتیاج دارید. فضاهای معماری اغلب دارای نقاط دیدنی مانند شومینه یا پنجره‌ای با منظره زیبا هستند که شما می‌توانید با چیدمان مبلمان در اطراف آن، برای تأکید بر آن، نقطه کانونی داخلی خود را ایجاد کنید و اگر فضای شما فاقد چنین مکان دیدنی داخلی است می‌توانید از طریق گروه بندی مبلمان یا استفاده از یک اکسسوری غیر معمول یا بزرگ، این نقطه را برای خود ایجاد کنید.

آشنایی با انواع سبک‌های قابل اجرا توسط مجریان دکوراسیون داخلی

از مهم‌ترین مواردی که یک مجری دکوراسیون داخلی از شما خواهد پرسید، سبک مدنظر شما برای طراحی دکوراسیون منزل است. در انتخاب سبک دلخواه به مواردی مانند کوچک و یا بزرگ بودن خانه و سازگاری با علایق خود توجه کنید.

1

مجری دکوراسیون داخلی مدرن

به طراحی دکوراسیون منزل که به صورت ساده انجام شود، دکوراسیون داخلی مدرن می‌گویند. مجری دکوراسیون داخلی برای اجرای یک طراحی مدرن از مواردی مانند پالت رنگی ساده، استیل و شیشه در خانه‌ها استفاده می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های که مجری دکوراسیون داخلی در طراحی مدرن از آن‌ها بهره می‌برد استفاده از اشکال هندسی مانند دایره و چهارگوش است. استفاده از آثار نقاشی آبستره و مجسمه‌هایی با مفاهیم انتزاعی نقش مهمی در این سبک‌ها دارد. دکوراسیون داخلی منزل مدرن در هر عنصر از جمله مبلمان، حس سادگی را به همراه دارد. کلمه‌ای که معمولاً برای توصیف سبک مدرن به کار می‌رود، براق است و شلوغی یا لوازم جانبی زیاد در سبک مدرن جایی ندارد.

2

مجری دکوراسیون داخلی معاصر

مدرن و معاصر دو سبکی هستند که اغلب به جای هم استفاده می‌شوند؛ ولی معاصر با مدرن متفاوت است؛ زیرا در معاصر دکوراسیون براساس اینجا و اکنون صورت می‌گیرد. تفاوت اصلی در تفکیک سبک طراحی مدرن و معاصر این است که مدرن تفسیری دقیق از طراحی است که از قرن ۲۰ آغاز شد و معاصر انعطاف پذیرتر است و پایبندی کمتری به یک سبک خاص دارد؛ به عنوان مثال، مجری دکوراسیون داخلی معاصر ممکن است از خطوط منحنی استفاده کند، در حالی که در یک طراحی مدرن چنین نیست.

3

مجری دکوراسیون داخلی مینیمال

سبک دکوراسیون داخلی مینیمال یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها است که از مجریان دکوراسیون داخلی خواسته می‌شود. این سبک همان سبک مدرن است که ساده‌تر شده.

پالت‌های رنگی ساده، مبلمان بدون طرح، اکسسوری و لوازم جانبی بسیار ساده و بدون هیچ زرق و برق مواردی هستند که طراح و مجری دکوراسیون داخلی به آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد. می‌توان گفت که دکوراسیون داخلی مینیمال از سبک مدرن هم ساده‌تر است. یکی از رنگ‌های پرکاربرد در سبک مینیمال رنگ سفید است. به طور کلی مینیمال به معنی حذف وسایل اضافی از خانه است. مهم‌ترین ویژگی‌ این سبک‌ها استفاده از تضاد رنگی مانند سفید و سیاه با هدف بی روح و خنثی نبودن خانه است.

4

مجری دکوراسیون داخلی سنتی

این سبک کلاسیک در هر فرهنگی شکل متفاوت دارد؛ اما عموما نمایانگر وسایل مجلل همراه با اکسسوری‌های فراوان است. مجریان دکوراسیون داخلی سنتی غالبا از چوب تیره، پالت‌های رنگی غنی و انواع مختلفی از بافت‌ها و خطوط منحنی استفاده می‌کنند. مبلمان دارای جزئیات و پارچه‌های زیبا و تزیین شده‌ای مانند مخمل ابریشم بوده و ممکن است شامل انواع الگوها و بافت‌ها نیز باشند.

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی سنتی یکی از انواع طراحی‌های این سبک است.

5

مجری دکوراسیون داخلی صنعتی

سبک دکوراسیون صنعتی مانند سبک‌‌های دوره انقلاب صنعتی اروپا و خانه‌های شهری قرن‌های 17 و 18 میلادی اروپا است. در واقع در این سبک‌ها از عناصر قدیمی بیشتر استفاده می‌کنند. سبک صنعتی بیشتر در مکان‌های تجاری، اداری و خانه‌هایی با سقف‌های مرتفع توسط مجری دکوراسیون داخلی صنعتی اجرا می‌شود. استفاده از مبلمان چرم یکی از ویژگی‌های این سبک است. بیشتر اشراف از این نوع سبک برای طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنند.

6

مجری دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

سبک اسکاندیناوی بسیار شبیه به سبک مینیمال است. مبلمانی که در این سبک استفاده می‌شود بسیار ساده است. مجری دکوراسیون داخلی در این سبک، پالت رنگی سفید، کفپوش‌‌های قطعه‌‌ای، نورپردازی طبیعی و… را  مورد استفاده قرار می‌دهد.

7

مجری دکوراسیون داخلی سنتی غربی

در سبک دکوراسیون داخلی سنتی غربی، مبلمان مجلل و تعداد زیادی تزئینات استفاده می‌شود؛ همچنین از ویژگی‌های خاص این سبک که بیشتر مورد توجه مجریان دکوراسیون داخلی است، می‌توان به چوب‌های تیره، پالت‌های رنگی پررنگ و مبل‌هایی با پارچه‌های مخملی و گلدوزی اشاره کرد.

8

مجری دکوراسیون داخلی سنتی خاورمیانه

سبک دکوراسیون داخلی سنتی خاورمیانه یکی از منحصربه‌فردترین سبک‌های دکوراسیون است. مجری دکوراسیون داخلی در این نوع سبک بسیار مشتاق به استفاده از فرش و گلیم است. یکی از اجزای مهم سبک سنتی خاورمیانه، استفاده از پالت رنگ‌‌های گرم و تند، همراه با نقش‌‌های سنتی و اسلامی، و بالشت‌های طرح سنتی است.

9

مجری دکوراسیون داخلی انتقالی یا ترانزیشنال

سبک دکوراسیون داخلی انتقالی یا ترانزیشنال یکی از محبوب‌ترین سبک‌های درخواستی از مجریان دکوراسیون داخلی است. مجریان دکوراسیون داخلی در سبک انتقالی مانند سبک مدرن از استیل و شیشه استفاده می‌کنند؛ همچنین در این سبک از مبل‌های مخملی نیز استفاده می‌کنند.

10

مجری دکوراسیون داخلی فرانسوی

در سبک فرانسوی از ظرف‌های تزئینی و روتختی‌های ضخیم استفاده می‌شود. رنگ‌های مورد استفاده در این نوع سبک‌ها گرم و ملایم است؛ از جمله رنگ‌هایی که طراح و مجری دکوراسیون داخلی در این سبک مورد استفاده قرار می‌دهد قرمز، زرد و طلایی است. استفاده از فرش در این نوع سبک نقش مهمی دارد. از گچ بری‌های مجلل در این نوع سبک‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

11

11. مجری دکوراسیون داخلی روستیک

روستیک به معنی رنگ و رو رفته است. در این سبک، از وسایل قدیمی مانند فلز‌های زنگ زده و چوب‌های پوسیده بیشتر استفاده می‌شود. سبک روستیک برای کسانی که به نوستالژی علاقه دارند بسیار مناسب است.

12

12. مجری دکوراسیون داخلی شبی شیک

از جمله ویژگی‌های سبک شبی شیک مبلمان روستایی، پارچه‌های گلدار ظریف و لوسترهای درخشان است. مجری دکوراسیون داخلی در این سبک، از مبلمان قدیمی استفاده می‌کند. استفاده از قلاب بافی در این سبک‌ اهمیت زیادی دارد؛ اما بهتر است پیش از پیاده سازی این مدل، با فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

13

مجری دکوراسیون داخلی هالیوودی

سبک دکوراسیون هالیوودی بسیار شیک و لوکس است. در این سبک از مبلمان مخملی و عتیقه‌جات زیادی استفاده می‌شود. پالت‌ رنگی این سبک بنفش، قرمز و فیروزه‌ای است. در این سبک برای تزئین دیوارها از عکس‌ بازیگران هالیوودی استفاده می‌شود.

14

مجری دکوراسیون داخلی ساحلی

نام دیگر سبک دکوراسیون داخلی ساحلی، سبک همپتون است. مجری دکوراسیون داخلی در این سبک از پالت‌های رنگی خنثی مانند آبی، سبز و سفید استفاده می‌شود. در اتاق‌ها، از وسایل چوبی الهام گرفته از دریا که به رنگ آبی و سفید است استفاده می‌شود. در سبک ساحلی حس آرامش پیدا خواهید کرد؛ زیرا طبیعت و آرامش دریا در این سبک‌ دیده می‌شود.

15

مجری دکوراسیون داخلی ایران باستان

دکوراسیون داخلی ایران باستان به دوره بعد از هخامنشیان برمی‌گردد. در این سبک، طراح و مجری دکوراسیون داخلی از سنگ مرمر برای دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می‌کند. در سبک دکوراسیون ایران باستان از ستون‌های بلند، درب‌های سنگین، سرستون‌های اسب بالدار و شیر بیشتر استفاده می‌کنند؛ همچنین بیشتر عناصر مورد استفاده در این نوع سبک، اشکال گوشه‌دار هستند.

عناصر مورد توجه مجری دکوراسیون داخلی

تغییر هر فضا نیازمند توجه به اصول و اجزای خاصی است که یک مجری دکوراسیون داخلی باید تمام آن‌ها را مد نظر قرار دهد تا بتواند یک فضای داخلی مناسب با کاربری ویژه ایجاد کند. اطلاع از این اصول برای متقاضیان این خدمات نیز خالی از لطف نیست. در ادامه درباره اصول اولیه طراحی دکوراسیون که به عنوان یک متقاضی دریافت خدمات از مجری دکوراسیون داخلی باید بدانید صحبت می‌کنیم.

تصویر طراحی دکوراسیون داخلی سنتی

1. رنگ

رنگ می‌تواند روی روحیه و احساس دکوراسیون داخلی شما تأثیر بگذارد؛ به عنوان مثال بیشتر مردم رنگ قرمز را رنگی پرشور یا پرانرژی می‌دانند، در حالی که آبی و سبز معمولاً بیانگر آرامش تلقی می‌شوند و زرد اغلب رنگی شاد شناخته می‌شود.

به طور کلی رنگ‌ها به دو دسته اصلی سرد و گرم تقسیم می‌شوند؛ در این میان به جز دو رنگ آبی (سردترین رنگ) و نارنجی (گرم‌ترین رنگ)، سایر رنگ‌ها درجاتی از گرما و سرما را به طور همزمان در خود دارند.

تصویر طراحی دکوراسیون نئوکلاسیک

2. نورپردازی

زیباترین دکوراسیون داخلی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری دارای نورپردازی حرفه‌ای است که نقش مهمی در افزایش زیبایی دکوراسیون دارد. نصب لوستر و هالوژن علاوه بر روشنایی محیط، باعث جذابیت دکوراسیون نیز می‌شود. نکته‌ای که مجری دکوراسیون داخلی برای نورپردازی باید در نظر بگیرد رعایت اصل تعادل است؛ یعنی نه فضا را نورانی کند و نه در تاریکی فرو ببرد. روشنایی زیاد باعث سردرد می‌شود و نور کم نیز خانه را به فضایی دلگیر تبدیل می‌کند. نورپردازی اصولی بخش جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی هر مکانی است که می‌تواند منابع آن طبیعی، ساخته دست بشر یا ترکیبی از هر دو باشد.

تصویری از دکوراسیون داخلی با مبل طوسی

3. مبلمان

تفاوتی ندارد طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی بخواهید یا خانه، انتخاب مبل در هر فضایی یکی از اصول مهم به شمار می‌رود. در هنگام خرید مبل به متراژ مکان و سازه دقت کنید. اگر منزل و سازه کوچکی دارید، از خرید مبل‌هایی که فضای زیادی را اشغال می‌کنند جدا خودداری کنید؛ این کار باعث می‌شود نتوانید از فضای سازه خود استفاده مفید ببرید. این نکته فقط مربوط به مبل نیست؛ بلکه به طور کلی اگر قصد طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک را دارید بهتر است از وسایل بزرگ کمتر استفاده کنید.

تصویر استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی

4. تابلو و قاب عکس

اگر قصد نصب چند قاب عکس بر روی یک دیوار را دارید، بهتر است آن‌ها را با فاصله کمی از هم نصب کنید. در واقع می‌توان گفت فاصله استاندارد تابلوها در کنار هم حدود پنج تا ده سانتی متر است؛ در نتیجه بهتر است نصب تابلو بر روی دیوار را با رعایت اصول استاندارد انجام دهید.

تصویر طراحی دکوراسیون با رنگ طوسی

5. طرح

طرح‌ها معمولاً روی کاغذ دیوار و دیوارپوش‌ها دیده می‌شوند؛ با این حال حتی در استفاده از نور یا سایر عناصر طراحی در هر جای خانه نیز می‌توانند ظاهر شوند. هنگامی که مجری دکوراسیون داخلی می‌خواهد دکور و طراحی داخلی یک خانه را تغییر دهد، با افزودن رنگ، بافت و الگوها موجب روح بخشیدن به فضا می‌شود.

الگوها اگر به درستی انتخاب شوند می‌توانند زندگی و حرکت را به یک فضا اضافه کنند یا در صورت انتخاب غیراصولی باعث آشفته دیده شدن محیط شوند.

تصویر طراحی دکوراسیون با رنگ سفید

6. فرم

فرم یا همان شکل، چارچوب اشیا را مشخص می‌کند؛ به طور کلی فرم‌ها به دو صورت ارگانیک و هندسی هستند که حد و حدود اجسام را معرفی می‌کنند. در نظر گرفتن فرم در طراحی دکوراسیون مرز بین اجسام را نمایان می‌سازد.

تصویر طراحی دکوراسیون داخلی خانه

7. خط

خطوط معانی مختلفی دارند که در ادامه تفسیر هر کدام جداگانه گفته شده است.

طراحان و مجریان دکوراسیون داخلی اعتقاد دارند که خطوط افقی احساس امنیت را ایجاد می‌کنند؛ در حالی که خطوط عمودی رسا و پررنگ هستند. خطوط پویا از قوانین خاص خود پیروی می‌کنند.

در صورت استفاده استراتژیک از خطوط می‌توانید یک حس سرگرم کننده و هیجان انگیز به هر فضایی اضافه کنید.

تصویر طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

8. الگو

الگو عبارت است از تکرار عمدی فرم‌ها، خطوط یا دیگر عناصر طراحی. الگوها می‌توانند زندگی و حرکت را به فضا بیافزایند و به محیط احساس و جذابیتی بیشتر ببخشند؛ به عنوان مثال طراحی دکوراسیون با چوب، به سبب استفاده از خطوط و الگوهای طبیعی محیط خانه شما را زنده‌تر و بشاش‌تر می‌کند؛ همچنین از الگوها می‌توانید در انتخاب کاغذ دیواری و یا طرح کفپوش کمک بگیرید.

هدف یک طراح و مجری دکوراسیون داخلی چیست؟

طراحی دکوراسیون داخلی با اهداف مختلفی انجام می‌شود که در این بخش قصد داریم چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها را اعلام کنیم.

هدف اصلی طراح و مجری دکوراسیون داخلی ترجمه ایده‌های مشتری و بکارگیری دیدگاهی کلی‌نگر و حرفه‌ای در فضای مورد نظر برای دستیابی به ترکیبی زیبا، راحت و کاربردی در فضا است.

یک مجری دکوراسیون داخلی با این هدف که مناطق مختلف خانه، شرکت و سایر فضاهای اداری و تجاری را به گونه‌ای بهینه سازی کند که هر بخش مطابق با نیازها، شخصیت و سلیقه افراد چیده شود شروع به کار می‌کند؛ به این منظور در نظر گرفتن سلیقه و خلاقیت افراد و بکارگیری ترکیب مناسبی از رنگ‌ها، متریال، مبلمان و غیره از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر طراحی دکوراسیون به صورت حرفه‌ای و هوشمند انجام شود، می‌توانید محدودیت‌ها را نادیده بگیرید و با مدیریت صحیح، محیطی کاربردی را خلق کنید.

ایجاد محیطی شگفت‌انگیز، هوشمند و منحصر به فرد از جمله اهداف مجریان دکوراسیون داخلی در طراحی است.

تصویر طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

مقالات دکوراسیون داخلی

تصویر دکوراسیون اداری سبز
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری

فهرست مطالب   اتاق مدیریت، محیطی است که مدیرعامل حداقل 7 ساعت کاری از روز خود را در آن سپری می‌کند؛ بنابراین طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق

بیشتر بخوانید »
تصویز طراحی مدرن برای خانه نقلی
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون خانه نقلی

در طراحی دکوراسیون خانه نقلی ایرانی و دکوراسیون خانه های 50 متری باید به نکات ریزی توجه کرد که در این مقاله به صورت یک لیست برای شما ایجاد کرده ایم

بیشتر بخوانید »
کمد لباس
دکوراسیون داخلی

ساخت کمد دیواری در مشهد

نصب کمد دیواری در مشهد توسط گروه های حرفه ای انجام می گیرد حال اینکه چگونه یک گروه خبره برای ساخت کمد دیواری مشهد انتخاب کنیم در این مقاله برای شما بررسی شده است

بیشتر بخوانید »
تصویر سرامیک سرویس بهداشتی
دکوراسیون داخلی

سرامیک بهتر است یا پارکت؟

تفاوت سرامیک و پارکت برای انتخاب بهترین کفپوش بر اساس مقدار سرمایه شما موضوع مهمی است. در این مقاله ما به تفاوت قیمت سرامیک و پارکت و فرق سرامیک و پارکت پرداخته ایم

بیشتر بخوانید »
تصویر لمسه کاری
دکوراسیون داخلی

لمسه کاری دیواری

لمسه کاری دیوار و نکات مهم لمسه کاری روی دیوار های خانه ها و دفاتر کار و شرکت ها و چگونگی انجام مراحل لمسه دوزی روی دیوار در این مقاله به طور کامل بررسی شده است

بیشتر بخوانید »
تصویر نصب تایل سقفی در تهران
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در تهران

تایل‌های سقف کاذب از ترکیب مواد فرآوری شده، بازیافتی و طبیعی ساخته شده‌اند. مواد سازنده بسته به نوع و جنس تایل سقف متفاوت است؛ اما به طور کلی تایل شامل کاغذ روزنامه بازیافت شده، خاک

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی در مشهد
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در مشهد

تایل‌های سقفی که به عنوان پانل‌های سقفی نیز شناخته می‌شوند، مصالح ساختمانی سبک وزنی هستند که برای پوشش سقف استفاده می‌شوند. تایل سقفی که در یک شبکه فولادی یا آلومینیومی قرار می‌گیرند، مقداری عایق حرارتی

بیشتر بخوانید »
تصویر طراحی دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی به میان می‌آید هدف تغییر چیدمان، آراستن و مرتب کردن فضای داخلی منزل با متریال مختلف است. برای اینکه طراحی دکوراسیون مورد پسند شما واقع شود ابتدا باید سبک‌های

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای سقف کاذب اصفهان
دکوراسیون داخلی

مجری سقف کاذب در اصفهان

اگر ساکن شهر اصفهان هستید و برای طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار خود نیاز به یک مجری سقف کاذب دارید جای خوبی آمده‌اید؛ اینجا قرار است با تعداد بسیاری مجری سقف کاذب در اصفهان

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در کرج

تایل سقفی در کرج مانند دیگر شهرهایی که از نظر ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی رو به رشد است، متقاضی دارد و افراد بسیاری نیز در این شهر به این حرفه مشغول هستند. حامی

بیشتر بخوانید »
تصویر نصب سقف کاذب
دکوراسیون داخلی

اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب برای ایجاد نمای زیبا در دکوراسیون منزل بسیار مفید است. این نوع سقف موجب سرعت در ساخت و تمیز بودن ساختمان می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل گچی
دکوراسیون داخلی

تایل گچی در کرمانشاه

آیا به دنبال یک مرکز فروش تایل گچی در کرمانشاه معتبر می‌گردید؟ یا اینکه برای نصب تایل گچی در فضای مورد نظر خود، به یک مجری تایل گچی در کرمانشاه نیاز دارید؟ در هر دسته‌ای

بیشتر بخوانید »
تصویر پارتیشن چوبی قهوه‌ای
دکوراسیون داخلی

پارتیشن در مشهد

پارتیشن نوعی دیوار موقت و گاها قابل حمل است که به کمک آن می‌توان بخش‌های مختلف محیط را از یکدیگر جدا کرد و به واحدهای مجزا تبدیل کرد و یا حتی با آن می‌توان قسمتی

بیشتر بخوانید »
تصویر پارکت
دکوراسیون داخلی

پارکت در مشهد

پارکت نوعی کفپوش است که با ویژگی‌های ظاهری فوق العاده و کیفیت قابل قبول انتخاب بسیاری از افراد است. پارکت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را می‌توان در انواع دکوراسیون داخلی به کار برد. انواع

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل گچی
دکوراسیون داخلی

اجرای تایل گچی

انتخاب بهترین مجری تایل گچی در حامی ساخت. مجموعه حامی ساخت به عنوان معتبرترین بانک اطلاعاتی در حوزه معرفی مجری دکوراسیون داخلی، لیست کامل و جامعی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین مجریان تایل گچی در سراسر

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در اصفهان

تایل سقفی نوعی سقف کاذب است که شما می‌توانید به عنوان پوششی مستحکم برای محیط‌های مختلف همچون سینما، استخرها، سالن‌های آمفی تئاتر، مراکز تجاری یا اداری و سالن‌های موسیقی از آن استفاده کنید.چنانچه قصد دارید

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در شیراز

اگر ساکن شیراز هستید و به تازگی تصمیم دارید تغییراتی اساسی در منزل یا محیط کار خود ایجاد کنید و به دنبال بهترین و جدیدترین متریال همچون تایل سقفی هستید، حامی ساخت با معرفی بهترین

بیشتر بخوانید »
تصویر پارتیشن اداری
دکوراسیون داخلی

پارتیشن اداری در مشهد

پارتیشن بندی یکی از اقداماتی است که برای مجزاسازی فضاهای همسطح انجام می‌شود و کاربردهای زیادی در مکان‌های مختلف دارند. یکی از این مکان‌های پرطرفدار اداره‌ها هستند. پارتیشن اداری در شهر مشهد با هدف جداسازی

بیشتر بخوانید »
تصویر انواع تایل گچی
دکوراسیون داخلی

تایل گچی در ارومیه

اگر ساکن ارومیه هستید و می‌خواهید به لیست عظیمی از مجریان تایل گچی در ارومیه متصل شوید جای خوبی آمده‌اید.  تایل گچی سازه‌ای است که از آن به منظور پوشش دیوار و سقف استفاده می‌شود؛

بیشتر بخوانید »
تصویر دکوراسیون اداری سبز
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری

فهرست مطالب   اتاق مدیریت، محیطی است که مدیرعامل حداقل 7 ساعت کاری از روز خود را در آن سپری می‌کند؛ بنابراین طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق

بیشتر بخوانید »
تصویز طراحی مدرن برای خانه نقلی
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون خانه نقلی

در طراحی دکوراسیون خانه نقلی ایرانی و دکوراسیون خانه های 50 متری باید به نکات ریزی توجه کرد که در این مقاله به صورت یک لیست برای شما ایجاد کرده ایم

بیشتر بخوانید »
کمد لباس
دکوراسیون داخلی

ساخت کمد دیواری در مشهد

نصب کمد دیواری در مشهد توسط گروه های حرفه ای انجام می گیرد حال اینکه چگونه یک گروه خبره برای ساخت کمد دیواری مشهد انتخاب کنیم در این مقاله برای شما بررسی شده است

بیشتر بخوانید »
تصویر سرامیک سرویس بهداشتی
دکوراسیون داخلی

سرامیک بهتر است یا پارکت؟

تفاوت سرامیک و پارکت برای انتخاب بهترین کفپوش بر اساس مقدار سرمایه شما موضوع مهمی است. در این مقاله ما به تفاوت قیمت سرامیک و پارکت و فرق سرامیک و پارکت پرداخته ایم

بیشتر بخوانید »
تصویر لمسه کاری
دکوراسیون داخلی

لمسه کاری دیواری

لمسه کاری دیوار و نکات مهم لمسه کاری روی دیوار های خانه ها و دفاتر کار و شرکت ها و چگونگی انجام مراحل لمسه دوزی روی دیوار در این مقاله به طور کامل بررسی شده است

بیشتر بخوانید »
تصویر نصب تایل سقفی در تهران
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در تهران

تایل‌های سقف کاذب از ترکیب مواد فرآوری شده، بازیافتی و طبیعی ساخته شده‌اند. مواد سازنده بسته به نوع و جنس تایل سقف متفاوت است؛ اما به طور کلی تایل شامل کاغذ روزنامه بازیافت شده، خاک

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی در مشهد
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در مشهد

تایل‌های سقفی که به عنوان پانل‌های سقفی نیز شناخته می‌شوند، مصالح ساختمانی سبک وزنی هستند که برای پوشش سقف استفاده می‌شوند. تایل سقفی که در یک شبکه فولادی یا آلومینیومی قرار می‌گیرند، مقداری عایق حرارتی

بیشتر بخوانید »
تصویر طراحی دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی به میان می‌آید هدف تغییر چیدمان، آراستن و مرتب کردن فضای داخلی منزل با متریال مختلف است. برای اینکه طراحی دکوراسیون مورد پسند شما واقع شود ابتدا باید سبک‌های

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای سقف کاذب اصفهان
دکوراسیون داخلی

مجری سقف کاذب در اصفهان

اگر ساکن شهر اصفهان هستید و برای طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار خود نیاز به یک مجری سقف کاذب دارید جای خوبی آمده‌اید؛ اینجا قرار است با تعداد بسیاری مجری سقف کاذب در اصفهان

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در کرج

تایل سقفی در کرج مانند دیگر شهرهایی که از نظر ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی رو به رشد است، متقاضی دارد و افراد بسیاری نیز در این شهر به این حرفه مشغول هستند. حامی

بیشتر بخوانید »
تصویر نصب سقف کاذب
دکوراسیون داخلی

اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب برای ایجاد نمای زیبا در دکوراسیون منزل بسیار مفید است. این نوع سقف موجب سرعت در ساخت و تمیز بودن ساختمان می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل گچی
دکوراسیون داخلی

تایل گچی در کرمانشاه

آیا به دنبال یک مرکز فروش تایل گچی در کرمانشاه معتبر می‌گردید؟ یا اینکه برای نصب تایل گچی در فضای مورد نظر خود، به یک مجری تایل گچی در کرمانشاه نیاز دارید؟ در هر دسته‌ای

بیشتر بخوانید »
تصویر پارتیشن چوبی قهوه‌ای
دکوراسیون داخلی

پارتیشن در مشهد

پارتیشن نوعی دیوار موقت و گاها قابل حمل است که به کمک آن می‌توان بخش‌های مختلف محیط را از یکدیگر جدا کرد و به واحدهای مجزا تبدیل کرد و یا حتی با آن می‌توان قسمتی

بیشتر بخوانید »
تصویر پارکت
دکوراسیون داخلی

پارکت در مشهد

پارکت نوعی کفپوش است که با ویژگی‌های ظاهری فوق العاده و کیفیت قابل قبول انتخاب بسیاری از افراد است. پارکت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را می‌توان در انواع دکوراسیون داخلی به کار برد. انواع

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل گچی
دکوراسیون داخلی

اجرای تایل گچی

انتخاب بهترین مجری تایل گچی در حامی ساخت. مجموعه حامی ساخت به عنوان معتبرترین بانک اطلاعاتی در حوزه معرفی مجری دکوراسیون داخلی، لیست کامل و جامعی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین مجریان تایل گچی در سراسر

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در اصفهان

تایل سقفی نوعی سقف کاذب است که شما می‌توانید به عنوان پوششی مستحکم برای محیط‌های مختلف همچون سینما، استخرها، سالن‌های آمفی تئاتر، مراکز تجاری یا اداری و سالن‌های موسیقی از آن استفاده کنید.چنانچه قصد دارید

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در شیراز

اگر ساکن شیراز هستید و به تازگی تصمیم دارید تغییراتی اساسی در منزل یا محیط کار خود ایجاد کنید و به دنبال بهترین و جدیدترین متریال همچون تایل سقفی هستید، حامی ساخت با معرفی بهترین

بیشتر بخوانید »
تصویر پارتیشن اداری
دکوراسیون داخلی

پارتیشن اداری در مشهد

پارتیشن بندی یکی از اقداماتی است که برای مجزاسازی فضاهای همسطح انجام می‌شود و کاربردهای زیادی در مکان‌های مختلف دارند. یکی از این مکان‌های پرطرفدار اداره‌ها هستند. پارتیشن اداری در شهر مشهد با هدف جداسازی

بیشتر بخوانید »
تصویر انواع تایل گچی
دکوراسیون داخلی

تایل گچی در ارومیه

اگر ساکن ارومیه هستید و می‌خواهید به لیست عظیمی از مجریان تایل گچی در ارومیه متصل شوید جای خوبی آمده‌اید.  تایل گچی سازه‌ای است که از آن به منظور پوشش دیوار و سقف استفاده می‌شود؛

بیشتر بخوانید »
تصویر دکوراسیون اداری سبز
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری

فهرست مطالب   اتاق مدیریت، محیطی است که مدیرعامل حداقل 7 ساعت کاری از روز خود را در آن سپری می‌کند؛ بنابراین طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق

بیشتر بخوانید »
تصویز طراحی مدرن برای خانه نقلی
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون خانه نقلی

در طراحی دکوراسیون خانه نقلی ایرانی و دکوراسیون خانه های 50 متری باید به نکات ریزی توجه کرد که در این مقاله به صورت یک لیست برای شما ایجاد کرده ایم

بیشتر بخوانید »
کمد لباس
دکوراسیون داخلی

ساخت کمد دیواری در مشهد

نصب کمد دیواری در مشهد توسط گروه های حرفه ای انجام می گیرد حال اینکه چگونه یک گروه خبره برای ساخت کمد دیواری مشهد انتخاب کنیم در این مقاله برای شما بررسی شده است

بیشتر بخوانید »
تصویر سرامیک سرویس بهداشتی
دکوراسیون داخلی

سرامیک بهتر است یا پارکت؟

تفاوت سرامیک و پارکت برای انتخاب بهترین کفپوش بر اساس مقدار سرمایه شما موضوع مهمی است. در این مقاله ما به تفاوت قیمت سرامیک و پارکت و فرق سرامیک و پارکت پرداخته ایم

بیشتر بخوانید »
تصویر لمسه کاری
دکوراسیون داخلی

لمسه کاری دیواری

لمسه کاری دیوار و نکات مهم لمسه کاری روی دیوار های خانه ها و دفاتر کار و شرکت ها و چگونگی انجام مراحل لمسه دوزی روی دیوار در این مقاله به طور کامل بررسی شده است

بیشتر بخوانید »
تصویر نصب تایل سقفی در تهران
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در تهران

تایل‌های سقف کاذب از ترکیب مواد فرآوری شده، بازیافتی و طبیعی ساخته شده‌اند. مواد سازنده بسته به نوع و جنس تایل سقف متفاوت است؛ اما به طور کلی تایل شامل کاغذ روزنامه بازیافت شده، خاک

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی در مشهد
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در مشهد

تایل‌های سقفی که به عنوان پانل‌های سقفی نیز شناخته می‌شوند، مصالح ساختمانی سبک وزنی هستند که برای پوشش سقف استفاده می‌شوند. تایل سقفی که در یک شبکه فولادی یا آلومینیومی قرار می‌گیرند، مقداری عایق حرارتی

بیشتر بخوانید »
تصویر طراحی دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی به میان می‌آید هدف تغییر چیدمان، آراستن و مرتب کردن فضای داخلی منزل با متریال مختلف است. برای اینکه طراحی دکوراسیون مورد پسند شما واقع شود ابتدا باید سبک‌های

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای سقف کاذب اصفهان
دکوراسیون داخلی

مجری سقف کاذب در اصفهان

اگر ساکن شهر اصفهان هستید و برای طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار خود نیاز به یک مجری سقف کاذب دارید جای خوبی آمده‌اید؛ اینجا قرار است با تعداد بسیاری مجری سقف کاذب در اصفهان

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در کرج

تایل سقفی در کرج مانند دیگر شهرهایی که از نظر ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی رو به رشد است، متقاضی دارد و افراد بسیاری نیز در این شهر به این حرفه مشغول هستند. حامی

بیشتر بخوانید »
تصویر نصب سقف کاذب
دکوراسیون داخلی

اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب برای ایجاد نمای زیبا در دکوراسیون منزل بسیار مفید است. این نوع سقف موجب سرعت در ساخت و تمیز بودن ساختمان می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل گچی
دکوراسیون داخلی

تایل گچی در کرمانشاه

آیا به دنبال یک مرکز فروش تایل گچی در کرمانشاه معتبر می‌گردید؟ یا اینکه برای نصب تایل گچی در فضای مورد نظر خود، به یک مجری تایل گچی در کرمانشاه نیاز دارید؟ در هر دسته‌ای

بیشتر بخوانید »
تصویر پارتیشن چوبی قهوه‌ای
دکوراسیون داخلی

پارتیشن در مشهد

پارتیشن نوعی دیوار موقت و گاها قابل حمل است که به کمک آن می‌توان بخش‌های مختلف محیط را از یکدیگر جدا کرد و به واحدهای مجزا تبدیل کرد و یا حتی با آن می‌توان قسمتی

بیشتر بخوانید »
تصویر پارکت
دکوراسیون داخلی

پارکت در مشهد

پارکت نوعی کفپوش است که با ویژگی‌های ظاهری فوق العاده و کیفیت قابل قبول انتخاب بسیاری از افراد است. پارکت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را می‌توان در انواع دکوراسیون داخلی به کار برد. انواع

بیشتر بخوانید »
تصویر اجرای تایل گچی
دکوراسیون داخلی

اجرای تایل گچی

انتخاب بهترین مجری تایل گچی در حامی ساخت. مجموعه حامی ساخت به عنوان معتبرترین بانک اطلاعاتی در حوزه معرفی مجری دکوراسیون داخلی، لیست کامل و جامعی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین مجریان تایل گچی در سراسر

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در اصفهان

تایل سقفی نوعی سقف کاذب است که شما می‌توانید به عنوان پوششی مستحکم برای محیط‌های مختلف همچون سینما، استخرها، سالن‌های آمفی تئاتر، مراکز تجاری یا اداری و سالن‌های موسیقی از آن استفاده کنید.چنانچه قصد دارید

بیشتر بخوانید »
تصویر تایل سقفی
دکوراسیون داخلی

تایل سقفی در شیراز

اگر ساکن شیراز هستید و به تازگی تصمیم دارید تغییراتی اساسی در منزل یا محیط کار خود ایجاد کنید و به دنبال بهترین و جدیدترین متریال همچون تایل سقفی هستید، حامی ساخت با معرفی بهترین

بیشتر بخوانید »
تصویر پارتیشن اداری
دکوراسیون داخلی

پارتیشن اداری در مشهد

پارتیشن بندی یکی از اقداماتی است که برای مجزاسازی فضاهای همسطح انجام می‌شود و کاربردهای زیادی در مکان‌های مختلف دارند. یکی از این مکان‌های پرطرفدار اداره‌ها هستند. پارتیشن اداری در شهر مشهد با هدف جداسازی

بیشتر بخوانید »
تصویر انواع تایل گچی
دکوراسیون داخلی

تایل گچی در ارومیه

اگر ساکن ارومیه هستید و می‌خواهید به لیست عظیمی از مجریان تایل گچی در ارومیه متصل شوید جای خوبی آمده‌اید.  تایل گچی سازه‌ای است که از آن به منظور پوشش دیوار و سقف استفاده می‌شود؛

بیشتر بخوانید »

سوالات متداول

مجموعه حامی ساخت در بسیاری از شهر‌های بزرگ ایران خدمات ارائه می‌دهد. این شهرها شامل 

  • تهران
  • مشهد
  • اصفهان
  • تبریز
  • کیش
  • کرج
  • قم
  • شیراز
  • کرمانشاه
  • ارومیه

همچنین به زودی شهرهای بیشتری به دایره خدمات حامی ساخت افزوده خواهند شد.

شما می‌توانید در بالای این صفحه وارد شهر خود شوید و لیستی از بهترین مجریان دکوراسیون داخلی را مشاهده کنید.

فرایند طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کاری تخصصی است و نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد؛ همچنین ممکن است در این مسیر به ابزاری نیاز داشته باشید که خریدن آن‌ها توجیهی نداشته باشد. یک مجری دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند به تصور خود از فضای داخلی منزل یا محل کار خود دست یابید.

یک مجری دکوراسیون داخلی خوب همان‌طور که در بالاتر اشاره شد می‌بایست ویژگی‌هایی که در ادامه نام می‌بریم را دارا باشد.

  1. متعهد باشد
  2. از تجربه کافی برخوردار باشد
  3. نمونه کار داشته باشد
  4. نظرات مشتریان قبلی مثبت باشد
  5. ابزار مناسب داشته باشد
  6. تیمی حرفه‌ای و کار آزموده داشته باشد
  7. نیاز شما را درک کند
  8. بتواند خواسته شما را عملی کند

مجموعه حامی ساخت سال‌ها مشغول فعالیت در زمینه ارائه خدمات ساخت، بازسازی و تغییر دکوراسیون است و پس از این سال‌ها کسب تجربه در این زمینه قادر به معرفی بهترین‌ها به شما عزیزان است، البته در نظر داشته باشید که ما در این مجموعه تنها مجریان را به شما معرفی می‌کنیم و هیچ مسئولیتی در قبال قراردادی که شما با آن‌ها می‌بندید نخواهیم داشت.

خیر؛ در این مجموعه ما تنها فروشنده‌های معتبر کابینت و پیمان‌کار مانند پارتیشن کار معرفی می‌کنیم و هیچ یک از خدمات نامبرده شده توسط مجموعه حامی ساخت ارائه نمی‌شود.

دیدگاهی بنویسید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز