طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

نگهداری و زدودن سرویس‌های بهداشتی امر بسیار مهمی است، اغلب مردم این دغدغه را دارند که برای سرویس‌های بهداشتی چه نوع طراحی و دکوری مناسب است؛ زیرا این قسمت از منزل نسبت به جاهای دیگر متراژ کمی دارد و زیبایی آن روی سایر قسمت‌های دکوراسیون داخلی خانه تأثیر زیادی می‌گذارد؛ بنابراین با ما باشید تا شما را با بهترین نکات طلایی در رابطه با دکوراسیون سرویس بهداشتی آشنا کنیم.

حامی ساخت ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی سرویس‌های بهداشتی با استفاده از متریال است. بهترین نتیجه را با ما تجربه کنید.

 

 برای دکوراسیون سرویس بهداشتی باید چه ترفندهایی را به کار ببریم؟

برای طراحی سرویس بهداشتی باید به اولین چیزی که دقت کنید مساحت آن است، در واقع سرویس ‌بهداشتی جزء قسمت‌های مهم منزل است و باید توجه زیادی به طراحی و دکور آن بنمایید، همخوانی وسایل این قسمت از منزل با دیگر فضاها خیلی اهمیت دارد.

 یکی از عواملی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی باید مد نظر داشته باشید محدودیت‌‌های گوناگون است یکی از این محدودیت‌ها انتخاب طراحی مناسب بر اساس مساحت و محیط سرویس بهداشتی است. طراحی سرویس‌های بهداشتی که مساحت بیشتری دارند در مقایسه با آن هایی که از متراژ کمی برخوردار هستند بسیار متفاوت است زیرا هر چه مساحت بزرگتر باشد محدودیت‌های آن کمتر می‌شود ولی اگر سرویس‌های بهداشتی مساحت کمتری داشته باشند باید از وسایلی استفاده کرد که فضا را بزرگتر نشان می‌دهند.

 یکی از ترفندهایی که برای طراحی سرویس بهداشتی باید به کار ببرید این است که دیوارها و کف این قسمت را پوشش بدهید برای این امر می‌توان از المان‌های گوناگونی استفاده نمود، طبق طراحی مورد نظر المان مناسب را انتخاب کنید و دیوارها و کف سرویس بهداشتی را با استفاده از آن بپوشانید.

 پس از پوشاندن دیوارها و کف‌ها باید به لوازم جانبی سرویس بهداشتی توجه زیادی کنید مثلاً برای شیر آلات و دیگر لوازم جانبی بر مبنای محیط موجود، مدل و رنگ انتخاب نمایید.

 در تمامی سرویس‌های بهداشتی آینه وجود دارد بنابراین انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است طوری که متناسب با مساحت موجود ابعاد و طرح آن مشخص می‌شود.

تصویر سرویس بهداشتی

 تکنیک‌هایی برای بزرگ نشان دادن سرویس بهداشتی

 از طریق تکنیک‌هایی که در زیر گفته می‌شود شما به راحتی می‌توانید بدون اینکه به مساحت سرویس بهداشتی اضافه کنید آن را بزرگ نشان بدهید.

 یکی از نکاتی که در طراحی دستشویی باید به آن توجه کنید این است که برای بزرگ نمایی دیوارها و کف پوش‌ها از یک متریال استفاده کنید، در صورتی که متریال بکار رفته در دیوارها و کف یک طرح نباشد باعث شلخته شدن و کوچک نشان دادن دستشویی می‌‌شود؛ بنابراین اگر هماهنگی را به وجود آورید تا حد ممکن به بزرگنمایی دکوراسیون سرویس بهداشتی خود کمک کرده‌اید.

 یکی دیگر از نکات طلایی در طراحی سرویس بهداشتی استفاده از رنگ‌های روشن است باید بدانید که متریال‌های رنگ تیره باعث کوچک نشان دادن و تاریک شدن محیط هستند؛ به همین دلیل رنگ سفید و کرمی کاربرد بسیار زیاد و فروش بیشتری دارد. همچنین باعث روشنایی و بزرگنمایی می‌‌شود. اغلب سرویس‌های بهداشتی دارای رنگ سفید و طلایی هستند.

 

 استفاده از شیوه‌های مهم برای طراحی سرویس بهداشتی لوکس

 نوین‌ترین طرح‌های سرویس بهداشتی جذاب و بی نظیر استفاده از طرح‌های کابین دستشویی زیبا و شیک است.

یکی از شیوه‌هایی که برای ایجاد طراحی سرویس بهداشتی لوکس به کار می‌‌رود این است که دو چراغ هالوژن در قسمت فوقانی آینه سرویس بهداشتی به کار می‌رود؛ همچنین درب‌های شیشه‌ای و طرح‌های زیبای روی کاشی‌های دیوار موجب مجلل شدن سرویس بهداشتی می‌شود.

 

نکاتی برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی یکی از آن طراحی‌هایی است که طراحان به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و از طرفی ایده‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی پیاده کنیم. تیم طراحی حامی ساخت همه نکات را با توجه متراژ و سبک مورد نظرتان طراحی را انجام و اجرا می‌کنند. به نکاتی که در ادامه اشاره می‌کنیم دقت کنید.

 

کاشی و سرامیک در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

استفاده از کاشی‌های طرح دار اخیرا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و به کار بردن این کاشی‌ها در قسمتی از دکوراسیون داخلی سرویس نمای زیبایی را به سرویس می‌دهد. در نظر داشته باشید کاشی و یا سرامیک‌های روشن در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای سرویس می‌شود. 

 

آینه در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی 

آینه یکی از واجبات طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی است و قطعا در هر سرویس بهداشتی وجود دارد. یکی از علت‌های وجود آینه در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی این است که آینه نور را در فضا سرویس بهداشتی انعکاس می‌دهد و روشنایی را بیشتر می‌کند.

 

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی توانایی این را دارد که تغییر بسزایی را در سرویس به وجود بیاورد. استفاده از رنگ‌های سرد و کمرنگ باعث می‌شود که سرویس را با فضا بیشتری نشان دهد؛ اما رنگ‌های روشن معایبی دارند که یکی از این معایب این است که هر لکه و یا کثیفی را دو چندان نشان می‌دهد. گاهی در طراحی دکور داخلی سرویس بهداشتی از کاغذ دیواری هم استفاده می‌کنند.

 

کمد در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

طراحی کمد در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی یکی از کاربردی‌ترین بخش‌هاست که طراحان انجام می‌دهند. تعبیه کردن قفسه و یا کمد برای جداسازی وسایل بهداشتی از حوله‌های دستی علاوه بر این که از لحاظ ظاهری شیک به نظر می‌رسد از لحاظ بهداشتی نیز اصولی است.

تصویر دکوراسیون سرویس بهداشتی

چیدمان وسایل در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی 

در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی جداسازی فضا‌ها به درستی باعث می‌شود که چیدمان سایر ملزومات و استفاده از اکسسوری‌ها به درستی انجام پذیرد و چیدمان آن‌‌ها زیبایی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را دو چندان کند. توجه کنید که وسایل و اکسسوری‌های مناسب دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی متناسب با فضا سرویس بهداشتی باشد.

 

 در انتخاب لوازم جانبی سرویس بهداشتی باید به چه مواردی توجه کرد؟

 شیر آلات دارای مدل‌های گوناگونی هستند که طبق نیاز مشتری و متناسب با طرح‌های متنوع سرویس بهداشتی در بازار وجود دارند. یکی از رایج‌ترین انواع شیرآلات نوع اهرمی است. برای اینکه در طراحی داخلی هماهنگی زیادی به وجود آورید بهتر است شیرآلات تمامی قسمت‌های منزل را با یکدیگر ست کنید. یکی دیگر از لوازم جانبی سرویس‌های بهداشتی دوش است و در انواع گوناگونی و به صورت ثابت و متحرک به فروش می‌رسند.

 اگر مساحت سرویس بهداشتی بزرگ است با استفاده از یک وان می‌توانید دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار زیبایی را به وجود آورید، هنگام خرید وان به وزن آن توجه کنید هر چه وزن سبک‌تر باشد جابجایی آن راحت‌‌تر است؛ علاوه بر این از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در قیمت طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر دارد. برخی از وان‌هایی که دارای پوشش اکرولیک هستند استحکام و ماندگاری بیشتری دارند.

 یکی از اجزای بسیار مهم سرویس‌های بهداشتی روشویی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به کار ببرید، در حال حاضر در بازار مدل‌های گوناگونی از سینک‌ها وجود دارد که با توجه به طراحی داخلی سرویس بهداشتی می‌توانید نوع آن را انتخاب کنید. روشوی‌هایی که دارای میز کنسول هستند کاربرد زیادی دارند طوری که با استفاده از آن‌ها می‌توانید وسایل اضافی مانند مواد شوینده را داخل کمد نگهداری کنید، با استفاده از یک گل و گلدان کوچک روی میز این نوع روشویی‌ها را تزیین کنید.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت