حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > تایل سقفی در تهران

تایل سقفی در تهران

تایل‌های سقف کاذب از ترکیب مواد فرآوری شده، بازیافتی و طبیعی ساخته شده‌اند. مواد سازنده بسته به نوع و جنس تایل سقف متفاوت است؛ اما به طور کلی تایل شامل کاغذ روزنامه بازیافت شده، خاک رس، پرلیت، نشاسته و فایبر گلاس هستند.

وزن و چگالی مواد سازنده سطح خوبی از عایق صدا را فراهم می‌کند. بافت این مواد هوا را به دام می‌اندازد و خروج انرژی گرمایی را دشوار می‌کند از این رو تایل سقفی دارای ویژگی‌هایی همچون عایق صدا و حرارت است؛ به همین دلیل به یکی از پرفروش‌ترین مصالح در ساختمان سازی تبدیل شده است. البته این مسئله تنها مختص به تهران نیست بلکه تایل سقفی مشهد نیز به یکی از بهترین‌ها در این صنعت‌ تبدیل شده است. 

بهترین مجری تایل سقفی در تهران

برای اجرا پروژه به بهترین شکل و داشتن نتیجه‌ای مطلوب نیاز است که از حرفه‌ای‌ترین مجریان تایل سقفی در تهران کمک بگیرید . از این رو حامی ساخت، به عنوان بهترین سایت مرجع، شما را با کاربلدترین نصابان تایل سقفی تهران آشنا می‌کند و بستر ارتباط گیری را هم برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید رزومه چند مجری تایل سقفی در تهران را مشاهده کنید و بعد تصمیم خود را اتخاذ کنید. همچنین مراکز فروش تایل سقفی در تهران و طریقه ارتباط گیری با آن‌ها در سایت حامی ساخت فراهم است. سایت حامی ساخت به معرفی بهترین مجریان تایل سقفی ارومیه، مشهد، تهران، اصفهان و…. پرداخته است و هموطنان ما در سراسر کشور می‌توانند از خدمات مد نظر خود بهره ببرند.

تصویر نصب تایل سقفی در تهران

مزایای نصب تایل سقفی در تهران

از سری مزایای اجرای تایل سقفی در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی نصب

سرعت بالا به هنگام نصب

دسترسی آسان به فضای تاسیساتی

جلوگیری از خروج صدا

تعمیر و نگهداری آسان

حذف عملیات رنگ آمیزی

سبک بودن

مقاوم در برابر آتش سوزی

مقاوم در برابر ضربه

تهویه هوای مناسب

سازگار با محیط زیست

معرفی انواع تایل سقفی در تهران

به طور کلی تایل‌های سقفی انواع زیادی دارند؛ اما برخی از تایل‌ها به دلیل  وزن سبک و قیمت مناسب‌شان از محبوبیت بیشتری برخوردارند. در ادامه برخی از انواع تایل سقفی در تهران را معرفی می‌کنیم.

تایل سقفی ساده

این نوع تایل یکی از پرطرفدارترین تایل‌ها در تهران است. سبک ساده و مینیمال اینگونه تایل‌ها باعث این محبوبیت شده است. این تایل‌ها بدون سوراخ هستند و در انواع روکش‌دار و یا رنگ‌شده تولید می‌شوند. جنس تایل‌ها در دو نوع تایل گچی و تایل معدنی AMF عرضه می‌شود و به عنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده می‌گیرد.

تایل آلومینیومی

تایل آلومینیومی از فرم دادن ورق فویل آلومینیومی یا گالوانیزه با ابعاد استاندارد و در دو نوع لبه دار و بدون لبه عرضه می‌شود. سرعت بالای اجرای تایل آلومینیومی و سهولت دسترسی به فضای پشت سقف کاذب از ویژگی‌‏های کلیدی آن است. از دیگر مزایای تایل سقفی در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
1- سبک بودن
2- سهولت دسترسی به پشت سقف
3- مونتاژ و دمونتاژ با سرعت بالا
4- قابل شستشو
5- امکان نورپردازی مدولار
6- جهت جلوگیری از اتلاف دما
7- قابل بازیافت
8- انعکاس نور

تایل سقفی PVC

جنس تایل سقفی PVC از نوع پی وی سی (PVC) است و وزن بسیار سبک دارد. این مدل تایل به این علت که تنوع و زیبایی زیادی دارد به صورت دکوراتیو در شهر تهران استفاده می‌شود و مناسب فضای تجاری، سالن جشن و عروسی، رستوران ها و… است. تایل‌های PVC سایز بندی‌های متنوع و طرح‌های گسترده دارند و هر سلیقه‌ای راپوشش می‌دهند از فواید دیگر تایل پی وی سی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
1- کاهش هزینه ساخت سقف کاذب
2- وزن سبک
3- ضد حشره
4- عایق حرارت
5- برای نگهداری تایل PVC نیاز به شاسی خیلی قوی نیست
6- راحتی در نصب

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

آشوری هستم در خدمتتون!