اجرای تایل گچی

انتخاب بهترین مجری تایل گچی در حامی ساخت. مجموعه حامی ساخت به عنوان معتبرترین بانک اطلاعاتی در حوزه معرفی مجری دکوراسیون داخلی، لیست کامل و جامعی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین مجریان تایل گچی در سراسر ایران را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید ضمن بررسی نمومه‌ کارها، هزینه‌ها و دستمزدها بهترین انتخاب را داشته باشید و از طریق مشاوره حضوری یا تلفنی نسبت به عقد قرارداد اقدام کنید.

گچی یکی از گزینه‌های رایج برای انتخاب و همچنین پوشش‌های دیواری در اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف اداری، تجاری و مسکونی است. این تایل در طرح‌های متنوع روی سقف‌ها و دیوارهای مختلف قابل نصب واجراست؛ با این حال این مهم زمانی حاصل می‌شود که این کار توسط یک تیم حرفه‌ای و متخصص انجام شود؛ از این رو اگر خواهان نصب تایل گچی روی سقف یا دیوارِ فضای مورد نظر خود هستید، ما به شما کمک می‌کنیم یک تیم منصف و کاربلد را جهت اجرای تایل گچی به خدمت بگیرید.
تصویر انواع تایل گچی

اجرای تایل گچی به دستِ تیم‌های حرفه‌ای در حامی ساخت

اگر به دنبال یک تیم یا فرد چیره‌دست برای اجرا و نصب تایل گچی هستید، در هر شهری از ایران باشید، ما آن را به شما معرفی می‌کنیم.پای سندِ اثبات اعتبار حرف و ادعای ما را بیش از یک دهه سابقه حضور و فعالیت تخصصی در حوزه طراحی و اداری، تجاری و مسکونی امضا می‌کند. ما بیش از یک دهه در دلِ بازار بودیم و حالا قصد داریم از همان جا به شما تیم و مجری تایل گچی در تهران، کرج، اصفهان و سایر شهرهای ایران را معرفی کنیم. به عبارت دیگر بعد از سال‌ها فعالیت در این عرصه و کسب تجربه، احساس کردیم می‌توانیم رابطی باشیم میان شما و سایر تیم‌ها و مجریان لایق و کارکشته‌ای که می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه‌های شما را با منصفانه‌ترین قیمت به پایان برسانند. البته لازم به ذکر است که ارزیابی نهایی تیم‌ها و تایید صلاحیت‌شان در به دست شما انجام خواهد شد و مجموعه حامی ساخت هیچ مسئولیتی در قبال انتخاب شما نخواهد داشت. در واقع زحمت جمع آوری و کنار هم گذاشتن تیم‌های مختلف مجری تایل گچی در مشهد، کیش، شیراز و … را ما تقبل می‌کنیم؛ اما دست آخر این خود شما هستید که باید با کنار هم قرار دادن رزومه و نمونه کارهای تیم‌های مختلف و انجام مذاکرات اولیه با آن‌ها، بهترین گزینه را از دلِ انبوهِ اسامی بیرون بکشید و در چیدنِ گلِ تیم یا فرد مورد نظر برای اجرای سقف تایل گچی و نصب تایل گچی دیواری، خوش سلیقه عمل کنید؛ البته در نظر داشته باشید که ما بهترین افراد را انتخاب می‌کنیم و شما می‌توانید با خیالی راحت پروژه خود را به دست هر یک از کارشناسانی که ما به شما معرفی می‌کنیم بسپارید.

قیمت نصب تایل گچی چقدر است؟

قیمت نصب تایل گچی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد که قطعا قابل حدس‌ترین آن، متراژ فضایی است که قصد دارید نصب تایل گچی را روی آن انجام دهید؛ با این حال معیارهای دیگری نیز وجود دارند که قیمت نصب تایل گچی را دستخوش تغییرات می‌کنند. در یک جمع‌بندی کلی، فاکتورهای موثر در قیمت اجرای تایل گچی شامل موارد زیر است:

متراژ فضا مورد نظر برای اجرا و نصب تایل گچی

قیمت تایل گچی

دستمزد تیم یا فردی که اجرای تایل گچی دیواری یا سقفی را انجام می‌دهد.

که مورد آخر نیز به تنهایی می‌تواند در هر تیم یا فرد متفاوت باشد؛ علتش هم میزان مهارت و پرباری رزومه است؛ یعنی هر چقدر تیمی که برای اجرا و نصب تایل گچی دیواری و سقفی انتخاب می‌کنید باتجربه‌تر باشد و نمونه کارهای بیشتر و بهتری داشته باشد، دستمزدی که دریافت می‌کند بیشتر خواهد بود؛ اما مناسب بودن قیمت مجریان ما تضمین شده است.

 

شما می‌توانید برای نصب تایل گچی در تبریز و یا هر شهر دیگری از طریق مجموعه حامی ساخت اقدام کنید و بهترین کیفیت کار و قیمت را دریافت کنید.

تصویر نصب تایل گچی

حامی ساخت، بهترین گزینه برای انتخاب مجری تایل گچی

مجموعه حامی ساخت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه بازسازی، ساخت، طراحی دکوراسیون داخلی بهترین مجریان از قبیل: مجری دکوراسیون داخلی ، مجری سقف کاذب و غیره را به شما معرفی می‌کند. تمام تلاش مجموعه حامی ساخت این است که بهترین افراد را برای انجام فعالیت‌های نام برده شده به شما معرفی کند.

 

از مزایا مجموعه حامی ساخت می‌توان به امکان پیدا کردن پیمانکار در شهرهای مختلف ایران اشاره کرد. در حال حاضر تعداد شهر‌هایی که این مجموعه در آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کند به 10 شهر می‌رسد؛ اما در آینده‌ای نه چندان دور افزایش می‌یابد.

چرا اجرای سقف کاذب با تایل گچی را باید به یک تیم متخصص بسپاریم؟

برای درک چراییِ این مسئله، بهتر است نگاه مختصری به فرآیند نصب سقف تایل گچی داشته باشید:

گام اول:

چینش کلی تایل سقفی را مشخص کنید.

گام دوم:

نبش کشی دور تا دور محلی که قصد دارید تایل گچی را آن جا نصب کنید.

گام سوم:

نصب سپری عمود بر نبشی‌ها.

گام چهارم:

نصب تایل سقفی روی سازه‌ای که طی سه گام قبلی نصب کردید.

احتمالا خیلی چیزی از این مراحل و اقدامات متوجه نشدید که کاملا طبیعی است؛ در واقع همین مسئله جوابِ چرایی این سوال است که “چرا باید اجرای دیوار و سقف کاذب با تایل گچی را به یک تیم متخصص سپرد”.همان طور که دیدید، نصب تایل گچی در تبریز و هر شهری از ایران که باشد، مستلزم اجرای مراحل مختلفی است؛ مراحلی که هر کدام به تنهایی شامل تکنیک‌ها و اصول متعددی است که اجرای آن‌ها نیازمند فرد یا تیمی است که از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد؛ از این رو تنها مسیر پیش روی شما به خدمت گرفتن یک فرد یا تیم برای اجرای سقف کاذب تایل گچی و همچنین نصب تایل گچی دیواری است که ما آن‌ها را در ابتدای همین صفحه به شما معرفی کرده‌ایم.

انواع تایل گچی، برای نصب

تایل‌های گچی انواع متفاوتی دارند که می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف و بنا به کاربرد استفاده کرد. در این قسمت به معرفی انواع تایل گچی خواهیم پرداخت.

   تایل ساده گچی

این نوع از تایل گچی کاملا ساده است و هیچگونه سوراخ و قابلیت جذب صدا را ندارد. شما می‌توانید از انواع روکش دار و بدون روکش این نوع از تایل استفاده کنید. این تایل معمولا با رنگ سفید عرضه بازار می‌شود.

  تایل گچی رنگی

تایل گچی رنگ شده به دلیل داشتن پوشش رنگ خاص از رشد مکروارگانیسم‌ها جلوگیری می‌کند و گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهایی است که پاکیزگی اهمیت بالایی دارد.

    تایل طرح دار گچی

تایل طرح دار در طرح‌های مختلف عرضه می‌شود. امکان نصب لایه آلومینیومی در پشت این نوع از تایل وجود دارد تا در محیط‌های مرطوب از آسیب دیدن تایل گچی جلوگیری شود  .

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت