حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > تایل سقفی در کیش

تایل سقفی در کیش

جزیره کیش مهم‌‌ترین و زیباترین جزیره ایران، چندسالی است که تحولی در ساخت و سازهای خود ایجاد کرده است و تایل‌های سقفی جای مصالح قدیمی‌ را گرفته‌اند. امروزه این متریال محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. سایت حامی ساخت بعد از 12 سال سابقه در زمینه اجرا تصمیم گرفته است که به معرفی بهترین نصابان تایل سقفی در کیش و اقصی نقاط ایران بپردازد. شما می‌توانید با مجرب‌‌ترین تیم‌ها در این حوزه آشنا شوید و بهترین مراکز فروش تایل سقفی در کیش را نیز بشناسید.

انواع تایل سقفی در کیش

معمولا تایل سقفی در تهران با تایل سقفی در کیش از لحاظ تنوع تفاوت چندانی ندارند. تایل‌های سقفی در کیش تنوع زیادی دارند که در ابتدا چند مورد از آن‌هارا نام برده و سپس بعضی از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

تایل سقفی گچی

تایل سقف فلزی

تایل سقف چوبی

تایل روکش دار

سقف کاذب تایل PVC

تایل آکوستیک

تایل سقفی آشپزخانه پلکسی

تایل سقفی آسمان مجازی

تایل سقفی در دکوراسیون داخلی کرمانشاه

تایل سقف فلزی

تایل‌های سقفی فلزی به دلیل استحکام، دوام و مقرون به صرفه بودن محبوب هستند. رایج‌‌ترین نوع آن از فولاد با شبکه سقف فولادی ساخته می‌شود. در مقایسه با جایگزین‌های الیاف معدنی، سقف‌های فلزی یک گزینه عالی هستند. این ماده بسیار سخت‌‌تر از‌‌ترکیب الیاف معدنی است؛ به همین دلیل است که این نوع پانل سقفی سرمایه گذاری بسیار خوبی است، زیرا احتمال شکستن آن‌ها کمتر است و شما پول کمتری را برای جایگزینی هزینه خواهید کرد.

تایل‌های سقف گچ تخته

تایل ‌های سقف گچ تخته با استفاده از سولفات کلسیم دی هیدرات که به نام گچ نیز شناخته می‌شود تولید می‌شوند. تولید این ماده آسان است، بنابراین تخته‌های گچی اغلب مقرون به صرفه هستند و به راحتی در دسترس قرار می‌گیرند. آن‌ها به دلیل سطح صاف خود از سایر مصالح متمایز می‌شوند و اغلب با یک صفحه وینیل قابل پاک کردن عرضه می‌شوند. تایل‌های سقفی گچی می‌تواند به عنوان عایق صدا عمل کند. تایل ‌هایی با هسته گچ تخته نیز برای بهبود استحکام سیستم کلی سقف شما عالی هستند. به همین دلیل تایل ‌های سقفی گچ تخته در آشپزخانه‌ها، اتاق‌های تمیز، دستشویی‌ها و محیط‌های مشابه رایج است.

تایل‌های سقفی گچی

گچ یک ماده معدنی نرم است که عمدتاً از سولفات کلسیم دی هیدرات تشکیل شده است. این جزء اصلی دیوار است و به طور کلی گچ یک ماده رایج در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی است. تایل‌های سقفی گچی معمولاً ارزان هستند و مقاومت بالایی در برابر آتش و مقاومت در برابر صدا دارند. برای سهولت در تمیز کردن این تایل‌ها و بهبود مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت، معمولاً وینیل یا پلیمرهای پلاستیکی استفاده می‌شود و پشت آن را با ورق نقره می‌پوشانند.

تایل‌های سقف عایق

اگر به دنبال تایل‌های سقفی عایق بندی شده هستید، پنل شما احتمالا از پشم سنگ یا پشم شیشه ساخته می‌شود. هر دوی این مواد نرم هستند و ویژگی‌ عایق را ایجاد می‌کنند. بافت نرم حفره‌های هوا را به دام می‌اندازد و خروج انرژی گرمایی از فضای خالی سقف را دشوار می‌کند. بهتر از آن، این نوع از تایل‌های سقفی همچنین جذب صدای عالی‌ دارند و به شما کمک می‌کنند تا سقف آکوستیک کاذب عالی را بدست آورید.

تایل سقف چوبی

اکثر تایل ‌های سقفی چوبی در واقع از ام دی اف با روکش چوبی ساخته می‌شوند. این امر هم وزن و هم هزینه تایل‌ها را کاهش می‌دهد که اگر از 100٪ چوب ساخته شده باشد بسیار گران است. تایل‌های چوبی معمولاً به دلیل ویژگی‌های زیبایی‌شناختی‌شان انتخاب می‌شوند، زیرا ظاهری شیک به هر سقف کاذب می‌دهند.

تایل‌‌های سقفی چوب پنبه‌ای

چوب پنبه یکی دیگر از مواد محبوب برای تایل‌های سقفی است. نه تنها به طور طبیعی در برابر آب و آتش مقاوم است، بلکه عایق صوتی خوبی را ارائه می‌دهد و آن را به یک انتخاب همه جانبه و قابل اعتماد تبدیل می‌کند؛ همچنین یک منبع تجدیدپذیر است که آن را به یک انتخاب سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند.

نصب تایل سقفی در کیش

اجرای تایل سقفی در کیش تنها با کمک گرفتن از مجرب‌‌ترین نصابان تایل سقفی در کیش امکان پذیر است؛ بلکه شما باید مراکز فروش تایل سقفی در کیش را بشناسید تا با مراجعه به آن‌ها بتوانید بهترین نوع و جنس تایل سقفی را تهیه کنید. حامی ساخت از ابتدای این فرایند در کنار شماست. این سایت به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید به راحتی به نیاز خود دست پیدا کنید. سایت حامی ساخت از مراکز تایل سقفی در کیش گرفته تا مراکز تایل سقفی در کرمانشاه را نیز به شما عزیزان معرفی می‌کند. لازم به ذکر است که تمام مراکز و افرادی که توسط این سایت معرفی می‌شوند، همه کاربلد بوده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. 

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

آشوری هستم در خدمتتون!