حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > مجری سقف کاذب در کرمانشاه

مجری سقف کاذب در کرمانشاه

سقف کاذب پوششی است که به عنوان یک سقف ثانویه روی سقف اصلی نصب می‌شود. این سازه در فضاهای مختلف اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی دارد.

تفاوتی نمی‌کند ساکن تهران باشید یا کرمانشاه یا …؛ شما به منظور طراحی، ساخت و نصب سقف کاذب در فضای مورد نظرتان به یک تیم متخصص و معتمد احتیاج دارید؛ تیم‌هایی که ما آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم؛ این بار در کرمانشاه.

حامی ساخت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه طراحی و اجرای عناصر دکوراسیون داخلی، با معرفی کاربلدترین مجریان سقف کاذب در کرمانشاه، شهروندان این شهر را از نظر دسترسی به افرادی زبده و باتجربه در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف کاذب بی‌نیاز می‌کند.

اجرای سقف کاذب در کرمانشاه توسط بهترین متخصصین در حامی ساخت

حامی ساخت بعد از حدود 13 سال و اندی فعالیت بی‌واسطه در زمینه طراحی، ساخت و نصب اجزای مختلف دکوراسیون‌های مسکونی، اداری و تجاری، حالا تصمیم گرفته است تا با تکیه بر سابقه، تجربه و خوشنامی خود، پل ارتباطی میان مجری سقف کاذب در کرمانشاه و سایر شهرهای ایران و متقاضیان این خدمات باشد و دست تیم‌های ماهر، متخصص و خلاق را در دست افرادی که در جستجوی آن‌ها هستند بگذارد.

چنانچه دنبال یک تیم ماهر برای اجرای سقف کاذب در کرمانشاه هستید کافیست در ابتدای همین صفحه، فهرست کاملی از اسامی آن‌ها را همراه اطلاعات تماس، آدرس و رزومه‌شان مشاهده کنید و سپس با یک ارزیابی و مقایسه دقیق، بهترین گزینه متناسب با شرایط و بودجه خود را انتخاب کنید.

تصویر مجری سقف کاذب در اصفهان

انواع خدمات مجری سقف کاذب در کرمانشاه

تمامی تیم‌های معرفی شده به عنوان طراح و نصاب سقف کاذب در کرمانشاه از توانایی و مهارت لازم در طراحی، ساخت و اجرای انواع سقف کاذب برخوردارند.

به طور کلی انواع مدل‌های اجرای سقف کاذب در کرمانشاه به شرح زیر هستند:

سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف در حال حاضر یکی از پرتقاضاترین مدل‌های سقف کاذب در کرمانشاه و کل ایران است که توسط مجری سقف کاذب در کرمانشاه طراحی و نصب می‌شود. این سقف از ترکیب پانل‌های گچی و غیرگچی پیش ساخته با پروفیل‌‌های فولادی ساخته شده است و در دو نوع ثابت و متحرک (مشبک) قابل اجراست. نوع متحرک این سقف بیشتر در محیط‌هایی اجرا می‌شود که نیاز به دسترسی به تاسیسات داخل سقف وجود دارد.

سقف کاذب پی‌وی‌سی

سقف کاذب PVC از جنس نوعی پلاستیک خیلی سخت به نام پلی وینیل کلراید است که از آن با عنوان PVC یاد می‌شود. این سقف کاذب ضدآب بوده و طبیعتا در برابر رطوبت نیز مقاوم است؛ از این این سقف گزینه مناسبی برای نصب در محیط‌های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی است. سقف کاذب پی‌وی‌سی علی رغم ظاهر نچندان چشمگیرش، با داشتن ویژگی‌هایی همچون عایق در برابر حرارت و صدا و طول عمر بالا، توانسته خود را از نظر فنی و کیفی هم به به مجریان سقف کاذب در کرمانشاه و هم به مشتریان ثابت کند.

سقف کاذب رابیتس

هر چند کناف پرتقاضاترین مدل سقف کاذب در بازار است، اما سقف کاذب رابیتس همچنان یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های این سقف در کشور به شمار می‌رود و هیچ چیزی نمی‌تواند این حقیقت را تغییر دهد. سقف رابیتس یا راویز از توری‌های گالوانیزه و گچ‌کاری ساخته می‌شود و بیشتر در معماری‌های کلاسیک به عنوان سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرسازی این سقف با نبشی و میلگرد (غیر آجدار) انجام می‌شود.

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی از چوب ساخته می‌شود. (کی فکرش را می‌کرد؟:) ) وجود این سقف کاذب و ترکیب آن با سایر عناصر فضا و دکوراسیون داخلی مانند شیوه چیدن وسایل، چگونگی تزئینات و … فضایی طبیعی، گرم و جذاب را ایجاد می‌کند که خصوصا برای دکوراسیون داخلی یک منزل، فوق العاده است! این سقف کاذب به موازاتِ جلوه جذاب و دلربای خود، از قیمت بالاتری هم نسبت به سایر مدل‌های سقف کاذب برخوردار است.پیش از انتخاب و اجرای سقف کاذب چوبی در کرمانشاه، بایستی حتما مشخص کنید سقف کاذب را دقیقا برای کجا می‌خواهید؛ همچنین باید از متناسب و همگون بودن سقف با محیط اطمینان حاصل کنید. در چنین شرایطی، ارتباط با یک تیم مجری سقف کاذب در کرمانشاه که از رزومه و مهارت خوبی برخوردار است ضمن اینکه کیفیتِ نتیجه نهایی کار را تضمین می‌کند، باعث می‌شود هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب سقف کاذب از مشورت‌های یک راهنمای متخصص و کارکشته نیز بهره‌مند شوید.

سقف کاذب آکوستیک

سقف کاذب آکوستیک یا مستقیما روی سقف نصب یا اینکه در قالب تایل از طریق شبکه به سقف آویزان می‌شود. این سقف یک عایق بسیار خوب برای جلوگیری از سر و صدا است؛ از این رو از سقف آکوستیک بیشتر در محیط‌هایی که به سکوت بیشتری نیاز دارند استفاده می‌شود تا از ورود آلودگی‌های صوتی و صداهای اضافه به محیط جلوگیری کنند؛ برای مثال می‌توان به سینماها، تئاترها، بیمارستان‌ها و … فضاهایی از این قبیل اشاره کرد؛ همچنین اگر خانه شما در مناطق پرتردد و شلوغ شهر کرمانشاه قرار دارد و از دست سروصدا و آلودگی‌های صوتی عاصی شده‌اید، می‌توانید این سقف را توسط مجری سقف کاذب در کرمانشاه در خانه خود نصب کنید.

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم با ساختار منحصربه‌فرد و فانتزی خود یک گزینه ایده‌آل برای معماری‌های مدرن است. این سقف در گروه‌ سقف‌های کاذب باز قرار گرفته و در ساختار آن فضاهای خالی وجود دارد. در این مدل از سقف کاذب با استفاده از ساختارها و طراحی‌های ویژه، روی زیرسازی و تاسیسات زیرین پوشیده می‌شود تا سقف کاذب گریلیوم زیبایی خود را از دست ندهد. سقف کاذب گریلیوم شامل قطعات از پیش ساخته و کوچکی است که در محل نصب کنار هم متصل شده و ساختاری یکپارچه را در قالب سقف کاذب خلق می‌کنند. متریال مصرفی برای ساخت این نوع از سقف کاذب، معمولا چوب، چوب پلاست و انواع فلزات ضد زنگ همچون آلومینیوم، آهن و … هستند.

سقف کاذب آلومینیومی

سقف کاذب آلومینیومی از ورق‌های آلومینیوم ساخته شده است. (یک سرِّ مگوی دیگر گفته شد…:) ) ورق‌های آلومینیوم مصرفی در ساخت این سقف ابعاد، طرح و رنگ‌های متفاوتی دارند و به وسیله اتصالاتی از جنس گالوانیزه به سقف اصلی متصل می‌شوند. این سقف‌ها از نظر ظاهر به دو گروه نواری و مشبک تقسیم می‌شوند. سقف کاذب آلومینیومی علی رغم قیمت نسبتا بالا، به سبب مقاومتی که در برابر رطوبت دارد، گزینه بسیار مناسبی برای سازه‌هایی است که در مناطق شرجی احداث می‌شوند؛ از این رو با توجه به قیمت بالای این سقف، برای شمایی که ساکن کرمانشاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ سایر گزینه‌های موجود بروید.

سقف کاذب آی گلس

سقف کاذب آی گلس از جنس مواد شفافی همچون آکریلیک، شیشه و … ساخته شده و می‌تواند نور را از خود عبور دهد. با وجود جنس سقف آی گلس، مقاومتش در برابر ضربه قابل قبول است و نیازی به نگرانی از این حیث نیست. این سقفِ کاذبِ ایرانی با مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف خود، در میان سایر انواع سقف کاذب رکورددار میزان تنوع در طرح است! سقف کاذب آی گلس با ساختار خاص خود صرف نظر از اینکه آن را در چه محیطی نصب می‌کنید، چشم‌انداز دلپذیری را به فضا می‌بخشد. همچنان که پیش‌تر اشاره کردیم، این نوع سقف کاذب، بومی و ایرانی است؛ به همین خاطر هم نسبت به سایر مدل‌های معرفی شده کمتر در خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه اجرای سقف کاذب در کرمانشاه

هزینه اجرای سقف کاذب در کرمانشاه در گروِ فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود؛ از این رو طبیعتا ثابت هم نیست.

عواملی همچون متراژ محل نصب، نوع و جنس سقف، هزینه متریال مصرفی و رزومه تیم مجری از جمله اصلی‌ترین فاکتورهای موثر در تعیین قیمت اجرای سقف کاذب در کرمانشاه هستند.

طبیعتا متراژ بیشتر، رزومه پربارتر و متریال گران‌تر، در ادامه هزینه نهایی اجرای کار را نیز بالاتر می‌برد؛ از این رو توجه داشته باشید در عین اینکه کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنید، زیر بار هر قیمتی هم نروید؛ یعنی همچنان که نباید به خاطر هزینه کمتر سراغ جنس‌های بی‌کیفیت و تیم‌های ناکاربلد بروید، حواس‌تان باشد برخی افراد سودجو به هوای خدمات باکیفیت‌تر، شما را به پرداخت قیمت‌های گزاف و غیرمنطقی مجبور نکنند.

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت