حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > قیمت نصب کابینت

قیمت نصب کابینت

اطلاع از قیمت نصب کابینت از موارد مهمی است که پیش از سپردن پروژه طراحی و اجرا کابینت باید از آن آگاهی داشته باشید. مجموعه حامی ساخت با بهترین کابینت سازها در 10 شهر همکاری کرده و این امکان را به شما داده تا با چند کلیک ساده از هزینه طراحی و اجرا کابینت پیش از شروع پروژه با خبر شوید؛ شما می‌توانید به صورت مستقیم با نصاب کابینت صحبت کرده و از هزینه‌های پروژه خود مطلع شوید. برای مشاهده لیست کابینت سازان، کافی است شهر خود را از میان شهرهای زیر انتخاب کنید.

عوامل موثر بر قیمت نصب هر متر کابینت

قیمت نصب کابینت به عواملی چون جنس کابینت (هایگلاس، ام دی اف یا روکش رنگ)، نوع کابینت (زمینی، دیواری، کمدی یا ویترینی) و متراژ کابینت بستگی دارد. از آنجایی که عوامل متعددی بر تعیین قیمت نصب کابینت تاثیرگذارند، محاسبه اجرت نصب کابینت معمولا برای افراد عادی دشوار است. دستمزد نصاب کابینت برای نصب انواع کابینت‌های هایگلاس و mdf معمولا  یکسان است. اما اگر کابینت از نوع روکش رنگ باشد، با توجه به دشوارتر بودن پروسه نصب، قیمت نصب کابینت نیز افزایش می‎‌یابد. اگر قصد خرید یا تعویض کابینت دارید، احتمالا چگونگی استعلام قیمت کابینت و هزینه‌های مربوط به نصب آن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده باشد، در این صورت می‌توایند از طریق حامی ساخت با بهترین مجریان نصب کابینت آشنا شوید و از طریق شماره تماس یا آدرس درج شده در سایت با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و سوالات و چال‌های خود را در این حوزه با آن‎ها در میان بگذارید.

اصفهان
شیراز
کرج

توی چه شهری دنبال کابینت ساز می‌گردی؟

تبریز
قم
ارومیه
کرمانشاه

قیمت نصب کابینت ام دی اف

اجرت نصب کابینت ام دی اف تفاوت چندانی با کابینت هایگلاس یا دیگر انواع کابینت ندارد. قیمت هر متر نصب کابینت توسط حامی ساخت طبق قیمت اتحادیه نصب کابینت از 1.000.000 تومان تا 1.500.000 تومان متغیر است. این متغیر بودن قیمت به دلایلی چون نوع کابینت و متراژ نصب است. همان‌طور که کمی پیش اشاره شد، نصاب بابت نصب کابینت‌های روکش رنگ اجرت بیشتری دریافت خواهد کرد. همچنین نصب کابینت‌های دیواری با توجه به پیچیده بودن فرایند نصب، اجرت بیشتری نسبت به کابینت‌های زمینی دارد.متراژ نصب از دیگر عوامل مهمی است که نصاب کابینت آن را به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت نصب هر متر کابینت معرفی می‌کند. عموما نصابان کابینت برای نصب تک کابینت یا انجام کارهای کوچک هزینه بیشتری دریافت می‌کنند اما اگر حجم کار بیشتر باشد اجرت نصب نیز مقرون به صرفه‌تر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به قیمت روز نصب کابینت از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید. مشاوران حامی ساخت همواره پاسخگوی استعلام  قیمت هر متر نصب کابینت از سمت شما هستند.

صفر تا صد انتخاب مجری از حامی ساخت فقط با یک کلیک

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

آشوری هستم در خدمتتون!