حامی ساخت > بلاگ > کابینت آشپزخانه > طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری باید با مشورت متخصصان این حوزه انجام شود تا بتوانید به بهترین نحو از فضا استفاده کنید. این امر را به ما بسپارید.

برای ساخت و طراحی کابینت هیچ محدودیتی وجود ندارد. کابینت ساز می‌تواند با در نظر گرفتن سلیقه شما از هر نوع کابینت با هر رنگی استفاده کند. اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است می‌توانید همه آن را کابینت نصب کنید و فضای زیبایی به محیط آشپزخانه خود بدهید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه به کابینت 15 متری دارید. در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی این موضوع صحبت کنیم و هر آن چیزی که باید درباره این مدل کابینت بدانید را به شما می‌گوییم. با حامی ساخت همراه باشید.

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری چگونه است؟

طراحی کابینت از آن دسته شغل‌ها است که نیازمند ذوق و سلیقه بسیار است؛ یعنی درکنار علاقه باید هوش هیجانی شما زیاد باشد تا بتوانید ایده پردازی کنید و به بهترین حالت ممکن آن را طراحی کنید. کابینت‌هایی که برای آشپزخانه‌های 15 متری ساخته می‌شود نیز به دلیل اینکه در دسته خاص قرار می‌گیرند باید توجه و دقت بیشتری روی آن‌ها شود. 

شخصی که قرار است برای آشپزخانه 15 متری شما کابینت طراحی کند باید قادر به استفاده از ابزار به روز و کاربردی در این زمینه باشد. طراحی کابینت آشپزخانه با استفاده از ابزار 3D MAX از حداقل‌هایی است که باید با آن آشنایی داشته باشند. با توجه به این موضوع که در طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری نیاز است از فضا به درستی استفاده شود، 3D MAC به فاکتوری مهم برای این کار تبدیل می‌شود. قیمت طراحی کابینت با 3DMAX به صرفه و اقتصادی است و این اجازه را به شما می‌دهد که بی دغدغه از این خدمت استفاده کنید.

با حامی ساخت بودجت رو بهینه خرج کن!

مدل‌های کابینت برای آشپزخانه 15 متری

همه افراد به دنبال آشپزخانه‌های بزرگ و کاربردی هستند. آن‌ها تصور می‌کنند هرچه آشپزخانه بزرگ‌تر باشد کارایی آن بالاتر می‌رود. این عقیده برای گذشته است و با توجه به انواع کابینتی که آمده است و مدل‌های مختلف می‌توانیم بگوییم، تمام تفکر قدیم را نقض کرده است.

چیدمان آشپزخانه‌ها مخصوصا وقتی متراژ آن بین 15 متر و پایین‌تر باشد بسیار لذت بخش خواهد بود. آشپزخانه‌های کوچک شما را از ابتدا درگیر خواهند کرد. حتما در بین دوست و فامیل آشپزخانه‌های بزرگ را دیده‌اید، این جور فضاها دارای مناطقی بلا استفاده است و نمی‌توان به طور دقیق از همه فضا استفاده کرد؛ اما در آشپزخانه‌های با متراژ پایین می‌توان طرح کابینت را طوری سفارش داد تا از نقاط کور نیز استفاده شود.

در محیط‌های کوچک باید حواس خود را برای چیدمان جمع کنید. با این کار باعث می‌شوید آشپزخانه شما شلوغ دیده شود.

در ادامه چند مدل مناسب کابینت برای آشپزخانه با متراژ کم را به شما معرفی خواهیم کرد. با استفاده از این مدل‌ها می‌توانید آشپزخانه‌ای زیبا و در عین حال کاربردی داشته باشید.

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری با استفاده از هایگلاس

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری با استفاده از ممبران

طراحی کابینت آشپزخانه با ام دی اف

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد جز بهترین متریال‌ها برای طراحی کابینت آشپزخانه‌های 15 متری هستند. 

درست است که نظر شما در طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری بسیار مهم است؛ اما خوب است برای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه خود از یک متخصص نیز کمک بگیرید تا با دانشی که دارد شما را در این زمینه راهنمایی کند و بهترین تصمیم را بگیرید.

 

 

انتخاب کابینت مناسب خونت با ما ساده تره!

مدل کابینت آشپزخانه با متراژ کوچک

اولین آشپزخانه‌ای که می‌خواهیم بررسی کنیم 3 در 6.6 است. استفاده از رنگی که باعث خودنمایی و بزرگ دیده شدن آشپزخانه شود می‌تواند تاثیر بسزای در مدل آشپزخانه شما بگذارد. رنگ پیشنهادی ما خاکستری روشن و یا تیره همراه با چراغ آویز طلایی، استفاده از سنگ کابینت مرمر سفید برای این متراژ توصیه می‌شود؛ زیرا باعث بزرگ‌تر دیده شدن می‌شود.

طراحی و دیزاین آشپزخانه 17 متری

این آشپزخانه نسبت به مدل قبلی کوچک‌تر است. باید دیزاین آن را جوری طراحی کنید که از تمام فضای محیط استفاده کنید. می‌توانید از رنگ آبی برای کابینت‌ها استفاده کنید. شلف را سفید انتخاب کنید همراه با دستگیره‌های برنجی و سنگ کابینت مرمری سفید می‌تواند بهترین نوع انتخاب باشد. سعی کنید دیواره‌ها و سقف آشپزخانه سفید باشد. وجود کاشی‌های تیره باعث کوچک‌تر شدن آشپزخانه شما می‌شود.

طرح کابینت برای آشپزخانه 16 متری

اگر آشپزخانه شما از نوع قدیمی است، یعنی فضای آن بسته است. بهتر است از قفسه‌های باز استفاده کنید. این کار باعث می‌شود فضای شما بزرگ‌تر دیده شود. استفاده از کابینت تمام سفید با دستگیره‌های برنجی همچنین سنگ مرمر باعث بازتر دیده شدن شدن آشپزخانه شما می‌شود. به شما پیشنهاد می‌دهیم از کابینت‌های ممبران به هیچ عنوان استفاده نکنید؛ زیرا باعث کوچک شدن آشپزخانه می‌شود.

طرح کابینت برای آشپزخانه 15 متری

این آشپزخانه نسبت به مدل‌های قبل متراژ پایین‌تری دارد. بیشتر خانم‌ها دوست دارند فضای آن‌ها باز باشد. تا قدرت مانور بیشتری به آن‌ها داده شود. شما در این آشپزخانه می‌توانید تمام از رنگ سفید استفاده کنید. حتی کاشی‌ها باعث می‌شوند دیوارها بزرگ‌تر نشان داده شوند؛ با این حال اگر رنگ سفید را دوست نداشتید در کنار آن رنگ مکمل خاکستری نیز به همان مقدار می‌تواند آشپزخانه شما را بزرگ نشان دهد.

اگر در آشپزخانه نقاطی دارید که بلااستفاده است، از طراح خود خواهش کنید، برای آن گوشه کابینتی با مدل‌های خاص طراحی کند. این فضاها می‌تواند بهترین مکان باشد؛ زیرا باعث خاص بودن آشپزخانه شما می‌شود.

قیمت طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری

قیمت کابینت برای هر متراژی متفاوت است. همچنین وجود عوامل دیگر باعث بالا رفتن قیمت می‌شود.

طرح و مدلی که داده می‌شود و حتی استفاده از رنگ‌های خاص همه در روند بالا رفتن قیمت کابینت شما موثر است. با این حال حامی ساخت طراحانی را به شما معرفی می‌کنند که قادر به اجرا طرح دلخواه شما با کم‌ترین قیمت هستند. 


هزینه طراحی کابینت برای آشپزخانه 15 متری رو از از خود طراح بپرس

سبک مدرن

کابینت مدرن جزء آن دسته از کابینت‌هاست که قیمت نسبتا متوسطی دارد. اگر آشپزخانه شما 15 متر به پایین است می‌توانید، این سبک کابینت را برای خود انتخاب کنید. در طراحی مدرن از کابینت‌های بدون دسته با رنگ‌هایی یکدست استفاده می‌شود که به بزرگ‌تر دیده شدن فضای آشپزخانه شما کمک خواهد کرد.

سبک کلاسیک

کابینت‌های کلاسیک برای آشپزخانه‌های با متراژ 15 متر زیاد مناسب نیست؛ .این قیمت برای ام دی اف خارجی بیشتر از ام دی اف معمولی است.قیمت این کابینت‌ها بسته با خارجی و ایرانی بودنش متفاوت است. لازم به ذکر است این کابینت‌ها در کنار ارزان بودنشان می‌تواند برای آشپزخانه‌های 15 متری بسیار مناسب باشند چون ساده و بدون طرح است.

 لازم به ذکر است که انتخاب بهترین نوع برای کابینت 15 متری بسته به سلیقه شما انتخاب می‌شود و شما می‌توانید جهت انتخاب بهترین طرح از مشاوران ما در حامی ساخت کمک بگیرید.

رنگ مناسب برای طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری

یکی از مواردی که برای طراحی آشپزخانه‌ای 15 متری حائز اهمیت است انتخاب رنگ مناسب است. رنگ کابینتی که در آشپزخانه استفاده می‌کنید می‌تواند به بزرگ‌تر جلوه دادن آشپزخانه شما کمک کند. 

در آشپزخانه‌های 15 متری انتخاب رنگ کابینت باید به دقت و با دریافت مشاوره از متخصص صورت پذیرد تا طراحی مناسبی صورت پذیرد.

طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری با رنگ‌های روشن

علت استفاده از رنگ روشن باعث می‌شود نور در فضا به خوبی منعکس شود و فضایی که آشپزخانه دارد به خوبی روشن شود. در طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده نکنید تا مشکلی برای شما در روشن کردن فضا رخ ندهد.
اگر علاقه‌مند به استفاده از رنگ‌های تیره در طراحی آشپزخانه خود هستید بهتر است از رنگی مانند خاکستری استفاده کنید تا کمی بازتاب نور و روشنایی در آشپزخانه خود داشته باشید.

سوالات متداول

به طور کلی نمی‌توان گفت که برای طراحی کابینت در آشپزخانه باید رنگ خاصی را در نظر گرفت اما با توجه به این موضوع که رنگ‌های روشن به بزرگ‌تر جلوه کردن آشپزخانه کمک می‌کند، بهتر است از این رنگ‌ها استفاده کنید.

هزینه طراحی کابینت برای آشپزخانه 15 متری به متریالی که قصد استفاده از آن را دارید، بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت با کابینت سازان ما در تماس باشید.

از سبک‌هایی که برای طراحی کابینت آشپزخانه 15 متری مناسب است می‌توان به دو سبک مدرن و کلاسیک اشاره کرد

دیدگاهی بنویسید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت