حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > مجری سقف کاذب در ارومیه

مجری سقف کاذب در ارومیه

اگر برای پیاده‌سازی پروژه سقف کاذب در فضای مسکونی، تجاری و اداری خود در شهر ارومیه به دنبال یک تیم مجرب و کارکشته می‌گردید، ما در حامی ساخت این تیم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

فرایند ساخت و نصب سقف کاذب به جهت اینکه به عنوان سقفِ دوم یک محل مورد استفاده قرار می‌گیرد، از حساسیت بالایی برخوردار است؛ این مسئله ضرورت به خدمت گرفتن یک تیم متخصص و باتجربه برای اجرای سقف کاذب در شهرهای مختلف ایران من جمله ارومیه را بالاتر می‌برد.

فهرست جامع مجریان سقف کاذب در ارومیه را در ابتدای همین صفحه می‌توانید مشاهده کنید.

حامی ساخت، سامانه معتبر و باسابقه معرفی مجری سقف کاذب در ارومیه

حامی ساخت از این جهت منبع موثقی برای انتخاب مجری سقف کاذب در ارومیه است که پیش از این خود نیز در عرصه ارائه خدمات طراحی، ساخت و نصب عناصر مختلف دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف اداری، تجاری و مسکونی فعالیت برجسته داشته است. بیشتر از یک دهه سابقه فعالیت به عنوان مجری دکوراسیون داخلی در ایران، حامی ساخت را به مرجعی نام آشنا در این حوزه تبدیل کرده است؛ این شد که تصمیم گرفتیم از اعتبار نام و پشتوانه تجربی خود در جهت معرفی تیم‌های حرفه‌ای و کاربلد در اجرای سقف کاذب در ارومیه، تهران، کرج، شیراز و دیگر شهرهای ایران به متقاضیان بهره ببریم.

حامی ساخت حالا دیگر مقصدِ نهایی متقاضیانِ ساخت و نصب سقف کاذب و دیگر عناصر دکوراسیون داخلی نیست! بلکه پلی است که مسیر رسیدن به این مقصد را برایتان کوتاه و آسان می‌کند.

ما اینجاییم تا شما برای یافتن یک مجری سقف کاذب در ارومیه دردسر نکشید و صرفا با چند کلیک ساده بتوانید در بین اسامی تیم‌ها و مجریان مختلف بگردید، مقایسه کنید، بپرسید و سپس با اطمینان خاطر دست به انتخاب بزنید.

تصویر اجرای سقف کاذب در اصفهان

قیمت اجرای سقف کاذب در ارومیه چقدر است؟

قیمت اجرای سقف کاذب در ارومیه مانند اجرای سقف کاذب در تهران، مشهد و سایر شهرهای ایران به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از این رو نمی‌توان یک مقدار ثابت برای آن تعریف کرد.

به طور کلی فاکتورهای تعیین کننده دستمزد یک تیم مجری سقف کاذب در ارومیه عبارتند از:

متراژ محل نصب

مدل سقف کاذب

متریال و مصالح مورد استفاده برای ساخت سقف کاذب

رزومه مجری

میزان سابقه و تجربه مجری

شهر محل فعالیت

برای اطمینان از منصفانه بودن قیمت ارائه شده از سوی یک تیم مجری سقف کاذب در ارومیه می‌توانید گشتی در بین سایر تیم‌های معرفی شده در فهرست حامی ساخت بزنید و از آن‌ها هم قیمت بگیرید؛ همچنین تیم مشاورین ما در حامی ساخت نیز پذیرایی سوالات و استعلامات شما درباره نرخ قیمت سقف کاذب در بازار هستند و می‌توانید پرسش‌های خود را حول محور قیمت طراحی و اجرای عناصر مختلف دکوراسیون داخلی را برای متراژها و مکان‌های مختلف از مشاورین ما بپرسید.

انواع مدل‌های قابل اجرای سقف کاذب در ارومیه

در کل یک تیم مجری سقف کاذب در ارومیه که از تخصص و تجربه کافی برخوردار است، بایستی قادر باشد تمامی مدل‌های سقف کاذب را با متریال‌های مختلف بسازد و نصب کند؛ از این رو مجریان معرفی شده از سوی حامی ساخت نیز همگی دارای این ویژگی هستند؛ با این حال جهت اطمینان خاطر بیشتر می‌توانید از طریق اطلاعات تماس درج شده در پروفایل هر شخص یا تیم، درباره تنوع خدمات‌شان از آن‌ها سوال بپرسید.

انواع مدل‌های قابل اجرای سقف کاذب در ارومیه عبارتند از:

سقف کاذب کناف

سقف کناف یکی از پرتقاضاترین مدل‌های اجرای سقف کاذب در ارومیه و ایران است. این سقف کاذب نوعی پوشش گچی از پیش ساخته شده است که علاوه بر تنوع بالا و وزن سبک، سریع نصب می‌شود؛ همچنین سقف کاذب کناف در برابر رطوبت، آتش و حرارت نیز عایق است.

سقف کاذب رابیتس

سقف کاذب رابیتس از توری‌های گالوانیزه به همراه گچ‌کاری ساخته می‌شود. این مدل از سقف کاذب به سبب قدمت و ظاهری که دارد بیشتر در محیط‌های با معماری کلاسیک مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد؛ با این حال موارد مصرف رابیتس تنها به سقف کاذب محدود نشده و این متریال در گچ‌کاری، نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی و … نیز کاربرد دارد.

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی همان طور که از اسمش پیداست، از چوب طبیعی یا سایر انواع چوب همچون ام‌دی‌اف ساخته می‌شود. مصالح مورد استفاده برای ساخت و نصب این سقف به شکل تخته یا پنل و بلوک‌های توخالی هستند. از این نوع سقف می‌توانید برای دیزاین بخش خاصی از فضا یا جهت پوشش کامل سقف یک مکان استفاده کنید.

سقف کاذب پی‌وی‌سی

سقف کاذب PVC از نوعی پلاستیک سخت به نام پلی وینیل کلراید ساخته می‌شود. این مدل سقف کاذب طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی داشته و از استحکام و مقاومت بالایی هم برخوردار است. سقف پی‌وی‌سی قابل شستشو و ضد آب، عایق حرارت و صوت، بسیار سبک و قابل تعویض است. همچنین در سقف‌های کاذب pvc امکان دسترسی به تاسیسات برقی و لوله کشی در پشت سقف نیز وجود دارد.

سقف کاذب آکوستیک

بارزترین ویژگی سقف کاذب آکوستیک، عایق بودن آن در برابر صدا است؛ از این رو بیشترِ تقاضا و کاربرد این سقف در فضاهایی که است سروصدا در آن زیاد است و باید از ورود صدا از محیط‌ بیرون به داخل جلوگیری کرد؛ همچنین این سقف پژواک صدا را در فضا از بین می‌برد. سینماها، سالن‌های تئاتر، فضاهای اداری، تجاری، آموزشی، درمانی و مذهبی و ساختمان‌های پرتردد از برجسته‌ترین محیط‌هایی هستند که سقف کاذب آکوستیک در آن‌ها نصب می‌شود.

سقف کاذب آی گلس

سقف کاذب آی‌گلس به سبب جلوه و ظاهر زیبایی که دارد، جهت زیباسازی و افزایش جذابیت محیط با استفاده از دیزاین و بازی با نور کاربرد دارد. این سقف با استفاده از تایل‌های شفاف یا اکریلیک، باعث افزایش روشنایی فضا می‌شود. از جمله ویژگی‌های این سقف می‌توان به وزن سبک، تنوع رنگی زیاد، قابلیت شستشو، مقاومت در برابر ضربه و عوامل شیمیایی اشاره کرد.

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

ارتباط با پشتیبانی