فنگ شویی دکوراسیون داخلی | اصول و قواعد

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > فنگ شویی دکوراسیون داخلی | اصول و قواعد

فنگ شویی خانه طبق اصول و قواعد خاصی صورت می گیرد، در صورتی جزء کسانی هستید که به طراحی داخلی منزل اهمیت زیادی می دهند لازم است با قواعد آن آشنا شوید، شیوه های زیادی وجود دارند که با انجام دادن آن ها روحیه و انرژی بالایی به دست می آورید.

قواعد فنگ شویی در خانه

یکی از قواعد فنگ شویی حذف وسایل اضافی است، هنگامی وارد منزل می شوید روبه رو شدن با وسایل اضافی که موجب بهم ریختگی منزل شده اند حس خوبی به شما نمی دهد در این صورت تا جای ممکن برای نگهداری وسایل اضافی خود از کمد ها و قفسه ها بهره بگیرید.

آینه را در جایی که رو به روی درب ورودی است قرار ندهید زیرا به افرادی که وارد محیط می شوند حس خوبی نمی دهد.

تصویر فنگ شویی پذیرایی

باز بودن درب سرویس های بهداشتی باعث تضعیف روحیه می شود.

همان طور که می دانید وجود گل و گیاه روی انرژی و روحیه افراد تأثیر زیادی می گذارد، لذا برخی از جاهی منزل را با گل های طبیعی تزیین کنید.

در واقع فنگ شویی خانه در رابطه با موارد زیادی اصول و قواعدی دارد.

در صورتی که می خواهید هنگام ورود به منزل احساس خوبی داشته باشید باید خانه مرتب و تمیز باشد.

یکی از قواعدی که در فنگ شویی خانه ملزم به رعایت آن هستید اجازه وارد شدن نور و هوا به محیط منزل است، این امر تأثیر خیلی زیادی روی نشاط و احساس افراد می گذارد.

نقشه خانه در فنگ شویی بر اساس تکنیک های خاصی است یکی از آن ها استفاده از باگوا می باشد، اگر در نحوه چیدمان وسایل منزل خود دچار مشکل شده اید این تکنیک به شما کمک می کند که لوازم منزل خود را به چه طریقی جای بدهید، هر کدام از عدد های باگوا نشانه دهنده انرژی و نوعی شانس هستند برای مثال اگر در قسمت جنوب شرقی وسایل خود را بچینید نشانه پس انداز کردن پول تان است.

تکنیک های فنگ شویی برای ایجاد احساس انرژی و قدرت

گل هایی که در منزل نگهداری می کنید باید بدون خار و لبه باشند زیرا این عوامل موجل کاستن شانس و انرژی می شوند، در خانه ای که گل با لبه گرد وجود داشته باشد در خوش شانسی تأثیر زیادی دارد.

طبق اصول فنگ شویی درب هایی که در منطقه جنوب قرار دارند باید رنگ جیغ و رنگ هایی که در منطقه شمال هستند باید رنگ های تیره داشته باشند در این صورت خوش شانسی و ایجاد روحیه مثبت در منزل بالا می رود.

یکی دیگر از قواعد فنگ شویی خانه شیوه چیدمان وسایلی مانند میز غذا خوری و مبل های است که موجب احساس صمیمت و همبستگی می شود، با این وجود استفاده از مبل و میز غذا خوری که لبه تیز ندارد این احساس را ایجاد می کند.

تصویر چیدمان منزل

روش های فنگ شویی برای ایجاد خوش شانسی و دور کردن بد شانسی

بسیاری از مردم معتقدند که قرار داردن نعل اسب روی درب موجب پیدایش خوش شانسی می شود در واقع این امر برای مانع از رفتن خوش شانسی در منزل است.

یکی از روش های فنگ شویی منزل که موجب جلوگیری از بد شانسی می شود استفاده از رنگ تیره مثل مشکی برای درب ورودی است، البته اگر این رنگ برای طرف جنوب، شرق یا غرب استفاده شود نتیجه برعکسی دارد.

تمامی وسایلی که لبه یا گوشه دارند را از منزل خود دور کنید زیرا این وسایل باعث بد شانسی می شوند.

در صورتی که تمایل به ایجاد صمیمت و عشق هستید باید در سمت شرق منزل خود عکس هایی که خاطره انگیز و یادگاری هستند را نصب کنید.

یکی دیگر از اصول فنگ شویی که موجب عشق و به دست آوردن رابطه ای مناسب خواهد شد، استفاده از وسایل به صورت جفتی است به عنوان مثال از یک قاب عکس در کنار تخت خود استفاده نکنید.

در منزل خود از تابلو ها و عکس هایی که نماد طبیعت یا صمیمت هستند استفاده کنید، به هیچ عنوان در منزل عکس های ستیز و غم انگیز را به کار نبرید زیرا این عوامل موجب کاستن انرژی می شوند.

از وسایل جنگی برای طراحی داخلی استفاده نکنید زیرا طبق قانون فنگ شویی این امر موجب  جدال در خانواده می شود.

متریال هایی که در منازل به کار می برید روی انرژی و روحیه ی شما تأثیر زیادی می گذارند بنا براین در انتخاب آن ها دقت داشته باشید.

به شیر آلات منزل خود توجه زیادی داشته باشید در صورتی که نشتی داشته باشند سرمایه ای به دست نمی آورید و باعث هدر رفتن پول می شود.

سعی کنید هر روز منزل تان را گند زدایی کنید زیرا منازل تمیز باعث ایجاد نشاط و شادابی می شوند.

میز غذا خوری را از جاهایی که باعث تضعیف روحیه خواهد شد دور کنید.

در پایان از تمامی عزیزانی که این مقاله را مطالعه نمودند متشکرم.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت