دکوراسیون اداری ارزان

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > دکوراسیون اداری ارزان

دکوراسیون اداری، به یکی از دغدغه‌های اصلی برای مدیران شرکت و کسب و کار‌های نو پا تبدیل شده است؛ این کار دردسرهای خودش را دارد ولی غیر ممکن نیست. داشتن یک دیزاین و دکوراسیون حرفه‌ای و زیبا با صرف هزینه بالا کار بسیار راحت و آسوده‌ای است و فراهم کردن یک دکوراسیون اداری شیک با هزینه‌ای اندک، هنر می‌خواهد. ما در ادامه قصد داریم به ایده‌هایی درباره دکوراسیون ارزان اداری بپردازیم. با حامی ساخت همراه باشید.

ایده‌های باور نکردنی برای دکوراسیون اداری ارزان

یک دکوراسیون خوب اداری در جذب مشتریان نقش پررنگی دارد. اگر در ذهن خود رویای جذب مشتریان فراوان را دارید، باید از دکوراسیون و دیزاین محل کار خود شروع کنید زیرا همانطور که بیان کردیم دکوراسیون‌های اداری در جذب مشتری اهمیت زیادی دارند. در ادامه ترفندهایی برای داشتن یک دکوراسیون اداری ارزان و در عین حال جذاب را برای شما شرح داده‌ایم.

مبلمان، تحولی در دکوراسیون اداری ارزان

استفاده از مبلمان در هر اداره‌ای باعث زیبا‌تر شدن محیط می‌شود و القا کننده حس صمیمیت است؛ اما برای داشتن دکوراسیون ارزان اداری نمی‌توان از میزهای اداری گرانقیمت استفاده کرد. استفاده از مبلمان تحولی عظیم را در فضای اداری شکل می‌دهد به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم به هر شکل ممکن از مبلمان در دکوراسیون خود بهره ببرید.

استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون اداری ارزان

معجزه‌ای با استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون اداری رخ می‌دهد که حتی نمی‌توانید تصور کنید. این یکی از ترفندهای کم خرجی است که تاثیر بسیار مثبتی در دکوراسیون اداری دارد. برخی افراد برای استفاده نکردن از گل و گیاه در فضای اداری بهانه تراشی می‌کنند. یکی از این بهانه‌ها نگهداری سخت از گل و گیاهان است. این مشکل راه حل ساده‌ای دارد. برای حل این مشکل می‌توانید به جای گل و گیاه طبیعی از گل و گیاه مصنوعی در فضای اداره استفاده کنید. امروزه گل‌های مصنوعی وجود دارد که ظاهر آن‌ها مانند گل‌های طبیعی است و تشخیص آن‌ها در صورت لمس نکردن گیاه کار دشواری است. بنابراین استفاده از گل و گیاه کمک بسیار بزرگی به دکوراسیون اداری ارزان می‌کند.

بهره گیری از تابلوی اعلانات در دکوراسیون اداری

یکی دیگر از این ایده‌ها برای ایجاد یک دکوراسیون ارزان اداری زیبا، بهره گیری از تابلوی اعلانات است که تاثیر زیادی دارد. این ایده در عین حال که ارزان است، راهکاری خلاقانه برای در معرض دید قرار دادن نوشته‌ها نیز می‌باشد. روشی دیگر برای تابلوی اعلانات، استفاده از تخته گچی است. این روش در گذشته رواج داشت، برای مدتی از مد افتاد اما به تازگی در دکوراسیون‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی گاهی در کافه‌ها و رستوران‌ها نیز به دلیل جذابیت آن از این روش در طراحی دکوراسیون استفاده می‌شود.

تصویر دکوراسیون اداری

جان بخشی به فضای اداره با استفاده از عکس و نقاشی

یکی از ایده‌های بسیار کاربردی و بی نظیر در دکوراسیون اداری ارزان استفاده از عکس و نقاشی است. شما می‌توانید با استفاده از عکس و نقاشی، اداره خود را از فضایی بی روح و سرد به فضایی زیبا و گرم تبدیل کنید. ممکن است برای شما سوال باشد که استفاده از عکس و نقاشی در دکوراسیون اداری هزینه بالایی دارد؛ پس چگونه بهره گیری از نقاشی و عکس، ایده‌ای برای دکوراسیون اداری ارزان است؟ شما می‌توانید با خرید نقاشی‌های هنرمندان جوان و تازه کار با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم از قشر جوان حمایت کنید و هم به هدف خود که داشتن دکوراسیون اداری ارزان است، برسید.

استفاده از نورپردازی مناسب در دکوراسیون ارزان اداری

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در زیبا نشان دادن دکوراسیون اداری ارزان تاثیر دارد نورپردازی است. اگر کمی خلاقیت داشته باشید می‌توانید با هزینه‌ کم از نورپردازی حرفه‌‌ای بهره ببرید؛ فقط کافیست در ابتدای کار از چراغ‌های ارزان‌تر استفاده کنید. اصل مهم در نورپردازی محل قرار گیری این چراغ‌ها است. نبود نور کافی باعث خستگی و خواب آلودگی پرسنل می‌شود. برای رسیدن به یک نتیجه مناسب، باید از روش‌های نورپردازی مخصوص محیط‌های کاری استفاده کنید.

رنگ آمیزی دیوار‌ها در دکوراسیون اداری ارزان

یکی دیگر از روش‌های جذاب کردن دکوراسیون اداری رنگ آمیزی درست دیوار‌ها است. رنگ دیوارها باید به گونه‌ای باشد که کارمندان را به کار مشتاق کند؛ همچنین برای مشتریان  جذاب باشد. در اجرای دکوراسیون اداری معمولا از کاغذ دیواری‌های رسمی یا دیوارپوش‌ شیک استفاده می‌شود؛ اما در دکوراسیون اداری ارزان، برای کمتر شدن هزینه‌ها بهتر است که از رنگ به جای کاغذ دیواری استفاده شود. همچنین می‌توانید هزینه رنگ کار را نیز از لیست هزینه‌های خود حذف کرده و خودتان دست به کار شوید. اگر با توجه به اصول روانشناسی و رنگ شناسی از رنگ‌ها استفاده کنید جذابیت دکوراسیون اداری دوچندان می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از کاغذ دیواری نخواهید داشت. یکی از مهم‌ترین نکات در امر اجرای دیزاین اداری استفاده از رنگ برند و یا لوگو در فضای اداره است؛ این کار باعث منسجم نشان دادن محیط اداره می‌شود و به زیبایی آن می‌افزاید. طبق گفته روانشناسان رنگ‌های مناسب می‌توانند تاثیر روان شناختی قدرتمندی بر روی افراد داشته باشند؛ بنابراین توجه به رنگ‌ها از مهم‌ترین نکات در امر اجرای دکوراسیون اداری است.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به ایده‌های فوق العاده کاربردی در زمینه دکوراسیون ارزان اداری پرداختیم؛ امیدواریم نکات ذکر شده برای شما مفید و کاربردی باشد. از همراهی شما با سایت حامی ساخت سپاسگزاریم.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت