قیمت پارتیشن PVC

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > قیمت پارتیشن PVC

به دنبال راهکاری برای برطرف کردن معضل شلوغی و سروصدا در محل کار خود هستید؟ این مقاله برای شما نوشته شده است؛ همراه حامی ساخت باشید. در مکان‌هایی چون مکان‌های اداری و شرکت‌های بزرگ یکی از چالش‌هایی که اغلب کارکنان با آن مواجه هستند، عدم برخورداری از فضای کار اختصاصی و ایجاد سروصدا به واسطه رفت و آمد ارباب رجوع در طول روز است. برای رفع این چالش بهترین راهکاری که مدیران می‌توانند پیش بگیرند، تفکیک فضا و ایجاد فضای کار اختصاصی است.

اگر انواع مدل‌های پارتیشن را دیده باشید، حتما می‌دانید که بهترین ایده برای تفکیک فضا همین پارتیشن‌ها هستند؛ چرا که دیگر نه خبری از بنایی و ساخت و ساز در محل کار است و نه قرار است هزینه زیادی بابت ساخت اتاق‌های جداگانه با مصالح سنتی ساختمانی پرداخت کنید. پارتیشن‌ها انواع متفاوتی دارند و پارتیشن پی وی سی یکی از انواع آن‌هاست. این نوع پارتیشن با عنوان پارتیشن اداری نیز شناخته می‌شوند؛ چراکه بیشترین کاربرد آن در محیط‌های اداری و برای جداسازی بخش‌های مختلف از یکدیگر است.

قیمت پارتیشن پی وی سی چقدر است؟ اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید برای جداسازی فضای محل کار خود از پارتیشن‌ها کمک بگیرید، احتمالا اولین سوالی که به ذهنتان خطور می‌کند این است که آیا هزینه ساخت و نصب آن مقرون به صرفه است یا خیر؟ در این مقاله از حامی ساخت قصد داریم راهنمای خرید پارتیشن PVC ارزان را در اختیارتان قرار دهیم. اگر به دنبال یک پارتیشن کار در تهران می‌گردید که متخصص باشد با ما تماس بگیرید.

تصویر پارتیشن پی وی سی

قیمت پارتیشن یو پی وی سی بر چه اساس تعیین می‌شود؟

اولین و مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت پارتیشن پی وی سی کیفیت پی وی سی است. اگر به دنبال پارتیشن pvc ارزان قیمت هستید، باید سفارش پارتیشن با پی وی سی چاپی دهید. اما اگر یک پارتیشن شکیل‌تر می‌خواهید، می‌توانید درخواست کنید تا پارتیشن شما با پی وی سی روکش‌دار ساخته شود. روکش‌های پی وی سی از نظر جنس و کیفیت متفاوت‌اند و قیمت تمام شده یک پارتیشن با پی وی سی روکش‌دار باکیفیت حتی می‌تواند از یک پارتیشن ام دی اف نیز بیشتر شود و این موضوعی است که باید به آن توجه داشته باشید.

تک جداره یا دوجداره بودن پارتیشن نیز بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. پارتیشن‌های دوجداره قیمت بیشتری دارند. اگر پارتیشن قرار است در محیط اداری نصب شود، توصیه می‌کنیم نوع دو جداره آن را انتخاب کنید. اما اگر کاربرد دکوراتیو داشته یا برای منازل استفاده می‌شود، نوع تک جداره مقرون به صرفه‌تر است. دیگر عوامل تعیین کننده قیمت پارتیشن یو پی وی سی عبارتند از:

  • متراژ پروژه
  • کیفیت ورق‌های پی وی سی
  • وجود یا عدم وجود در یا پنجره
  • جنس و کیفیت یراق آلات
  • هزینه حمل و نقل و نصب پارتیشن پی وی سی

اگر قصد خرید پارتیشن PVC دارید، با توجه به موارد فوق می‌توانید پیش از سفارش برآورد قیمت کنید. از آنجایی که قیمت متریال مصرفی در بازار در حال نوسان است، برای استعلام قیمت با کارشناسان حامی ساخت تماس بگیرید.

صفر تا صد انتخاب مجری از حامی ساخت فقط با یک کلیک

با حامی ساخت نگران قیمت پارتیشن PVC نباشید

اعلام قیمت‌های متفاوت از سوی سازنده‌ها موجب سردرگمی افرادی می‌شود که تصمیم به خرید پارتیشن پی وی سی گرفته‌اند. این پارتیشن‌ها اگرچه نسبت به سایر انواع آن قیمت مناسب‌تری دارند، اما موارد و نکات زیادی حین ساخت وجود دارد که هزینه نهایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شما از این موارد مطلع نیستید. به همین خاطر ممکن است قیمت پارتیشن یو پی وی سی بر حسب متر مربع نرخ مشخصی به شما اعلام شود اما به هنگام تسویه حساب مجبور شوید مبلغی بیش از چیزی که تصور می‌کردید پرداخت کنید.

حامی ساخت پیش از اقدام به ساخت و نصب انواع پارتیشن‌ها شما را از تمامی مواردی که ممکن است هزینه‌های ساخت پارتیشن را افزایش دهند آگاه می‌کند و تمامی این موارد را در قراردادی رسمی ذکر می‌کند. با این شرایط دیگر نگرانی از جهت قیمت پارتیشن پی وی سی نخواهید داشت.

قیمت پارتیشن پی وی سی؛ مناسب برای افرادی که بودجه محدودی دارند

با توجه به آنکه پارتیشن‌ها تنوع زیادی دارند، زمانی‌که تصمیم می‌گیرید اقدام به تفکیک فضا با پارتیشن کنید احتمالا در انتخاب مناسب‌ترین نوع آن سردرگم شوید. پیش از بحث بر سر قیمت پارتیشن یو پی وی سی ابتدا از شما می‌خواهیم هدف خود را از خرید پارتیشن به درستی مشخص کنید. در نصب این جداکننده‌ها چه مواردی برایتان در اولویت است؟ آیا می‌خواهید پارتیشن‌ها علاوه بر تفکیک فضا، دکوراسیون فضا را نیز زیباتر کنند؟ در این صورت شاید پارتیشن پی وی سی چندان گزینه مناسبی نباشد.

اگر زیبایی ظاهری برایتان اولویت بیشتری دارد، پیشنهاد ما پارتیشن‌های چوبی، شیشه‌ای یا ترکیبی از چوب و فلز یا چوب و شیشه است. اما اگر سبک و شکل ظاهری پارتیشن چندان برایتان اهمیت ندارد و صرفا می‌خواهید به کمک یک دیوار پیش ساخته فضاها را از یکدیگر تفکیک کنید و بحث بودجه برایتان در اولویت است، پارتیشن PVC تنها گزینه اقتصادی و ارزان قیمت نسبت به سایر پارتیشن‌ها است.

تصویر نمونه پارتیشن pvc

با پارتیشن پی وی سی یک عنصر دکوراتیو ارزان خواهید داشت

آیا از پارتیشن‌ها فقط و فقط برای جداسازی فضا استفاده می‌شود؟ شاید تاکنون تصور شما هم این بوده است که فقط زمانی می‌توانید از پارتیشن‌ها استفاده کنید که قصد داشته باشید فضایی را تفکیک کنید. درحالی‌که پارتیشن‌های پی وی سی به جهت قیمت مناسبی که دارند، به تنهایی می‌توانند کاربرد دکوراتیو هم داشته باشند.

این دسته از پارتیشن‌ها را به احتمال زیاد در سالن‌های زیبایی یا مطب‌های پزشکان دیده‌اید. برای زیبایی بیشتر آن‌ها را می‌توان به شکل استندهایی برای قرار دادن گل و گیاه یا کتاب طراحی کرد. چنانچه قصد سفارش و خرید پارتیشن PVC دکوراتیو دارید با ما تماس بگیرید تا شما را در جهت انتخاب بهترین طرح و سبک آن راهنمایی کنیم.

جمع بندی

قیمت پارتیشن پی وی سی چقدر است؟ تعرفه ساخت و طراحی پارتیشن‌های پی وی سی به عوامل متعددی بستگی دارد. نوسان قیمت متریال اولیه ساخت در بازار، مانع از اعلام نرخ ثابتی برای ساخت هر متر مربع پارتیشن pvc می‌شود. اما برای استعلام قیمت لحظه‌ای می‌توانید با ما در حامی ساخت تماس بگیرید.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

آشوری هستم در خدمتتون!