طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

حامی ساخت > بلاگ > دکوراسیون داخلی > طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا یک عامل بسیار مهم برای جذب مشتری است؛ پس با حامی ساخت همراه باشید تا شما را با خاص‌ترین نکاتی که درباره طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه وجود دارد آشنا کنیم. امروزه سالن‌ها

اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه با زنانه متفاوت است. اولین و اساسی‌ترین موضوع مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه هماهنگی و همخوانی بین تمامی عناصر است. در صورتی که در مورد انتخاب زمینه پایه طراحی آرایشگاه تصمیمی نگرفتید می‌توانید از فرهنگ یک کشور کمک بگیرید و طبق فرهنگ و تمدن آن کار دکور را به انجام برسانید؛ برای مثال اگر می‌خواهید به دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه در ایران حال و هوای ایرانی بدهید، باید بیشتر از رنگ‌های سبز، قرمز و آبی استفاده کنید. یکی از عوامل بسیار مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه راحتی و آرامش است؛ به‌طوری‌که بیشتر از صندلی‌های راحتی استفاده شود تا مشتریان شما حس خوبی داشته باشند و در زمان انتظار راحت باشند. توجه داشته باشید که راحتی در آرایشگاه یک فاکتور برای جذب مشتری است. هنگام انتخاب صندلی‌ها باید طبق اصول طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه آن را انتخاب کنید. در صورتی که از سبک دکوراسیون آرایشگاه زنانه مدرن استفاده کرده‌اید می‌توانید صندلی‌های راحتی به کار ببرید.


کیفیت مبل سیار مهم است و باید دارای ماندگاری و استحکام زیادی باشد؛ همچنین رنگ آن باید طوری انتخاب شود که به مشتری حس آرامش دهد و با طراحی دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد. یکی از المان‌های مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه استفاده از گیاهان است که هوا را تصفیه می‌کنند. از قرار دادن لامپ‌هایی که نور بسیار زیادی دارند در فضای آرایشگاه خودداری کنید و لامپ‌هایی که تابش ملایمی دارند را جایگزین آن‌ها کنید. با استفاده از شمع‌های گوناگون می‌توانید به مشتری احساس آرامش و راحتی زیادی بدهید.ی زیبایی بسیار زیادی در سراسر کشور مستقر شده است و خدمات مهمی را ارائه می‌کنند. لازم به ذکر است که حامی ساخت بهترین
مجریان دکوراسیون داخلی را در اختیار دارد که می‌توانند آرایشگاه زنانه ایده‌الی را برای شما طراحی و ایجاد کنند.

تصویر آرایشگاه زنانه

اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه با زنانه متفاوت است. اولین و اساسی‌ترین موضوع مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه هماهنگی و همخوانی بین تمامی عناصر است. در صورتی که در مورد انتخاب زمینه پایه طراحی آرایشگاه تصمیمی نگرفتید می‌توانید از یک فرهنگ یک کشور کمک بگیرید و طبق فرهنگ و تمدن آن کار دکور را به انجام برسانید؛ برای مثال اگر می‌خواهید به دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه در ایران حال و هوای ایرانی بدهید، باید بیشتر از رنگ‌های سبز، قرمز و آبی استفاده کنید. یکی از عوامل بسیار مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه راحتی و آرامش است؛ به طوری که بیشتر از صندلی‌های راحتی استفاده شود تا به راحتی بتوانند کار خود را انجام بدهند. توجه داشته باشید که راحتی در آرایشگاه یک فاکتور برای جذب مشتری است. هنگام انتخاب صندلی‌ها باید طبق اصول طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه آن را انتخاب کنید. در صورتی که از سبک دکوراسیون آرایشگاه زنانه مدرن استفاده کرده‌اید می‌توانید صندلی‌های راحتی به کار ببرید.

کیفیت مبل سیار مهم است و باید دارای ماندگاری و استحکام زیادی باشد؛ همچنین رنگ آن باید طوری انتخاب شود که به مشتری حس آرامش بدهد و با طراحی دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد. یکی از المان‌های مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه استفاده از گیاهان است که هوا را تصفیه می‌کنند. از قرار دادن لامپ‌هایی که نور بسیار زیادی دارند در فضای آرایشگاه خودداری کنید و لامپ‌هایی که تابش ملایمی دارند را جایگزین آن‌ها کنید. با استفاده از شمع‌های گوناگون می‌توانید به مشتری احساس آرامش و راحتی زیادی بدهید.

 دکوراسیون انواع آرایشگاه زنانه

آرایشگاه‌های زنانه انواع مختلفی دارند، برای طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه باید دقت و سلیقه خوبی داشته باشید تا بتوانید مشتریان خود را راضی نگه دارید. در ادامه با دکوراسیون داخلی انواع مختلف آرایشگاه آشنا خواهید شد.

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه امروزی

تصویر دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه امروزی

برخلاف آرایشگاه‌های مردانه که به سمت سبک و سیاق کلاسیک گام بر می‌دارند آرایشگاه‌های زنانه به سوی طراحی دکوراسیون‌های امروزی و مدرن‌تر حرکت می‌کنند. در طراحی یک آرایشگاه زنانه مدرن سادگی و دوری از شلوغی از مهم‌ترین اصول است. استفاده از اِلِمان‌ها و مصالح ساده به داشتن یک طراحی جذاب و مدرن کمک می‌کند. رنگ‌هایی که در چنین آرایشگاهی به کار برده می‌شود باید آرامش بخش و روشن باشند تا بتوانید حس مدرن بودن را به مشتری آرایشگاه را به مشتری انتقال دهید.

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه‌های کوچک زنانه

تصویر طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه‌های کوچک زنانه

در هنگام طراحی دکوراسیون برای یک آرایشگاه زنانه کوچک باید به گونه‌ای محیط را  طراحی کنید که ضمن جذابیت، مسیر رفت و آمد و سایر موارد نیز به درستی و کاملا اصولی اجرا شود.  استفاده از رنگ‌های روشن در بزرگ نشان دادن فضای آرایشگاه کمک می‌کند، بهتر است در استفاده از رنگ‌های تیره وسواس داشته باشید و حدالامکان سعی کنید از این رنگ‌ها کمتر استفاده کنید. 

سعی کنید از وسایل تزیینی کوچک و مینیمال استفاده کنید تا فضای آرایشگاه شما اشغال نشود و همچنین بزرگ‌تر به‌ نظر آید.

در نورپردازی فضا‌های کوچک بهتر است از لامپ‌ها و چراغ‌های مناسب استفاده شود تا میزان نور باعث آزار و ناراحتی در مشتریان شما نشود.

برای قرار دادن تجهیزات و وسایل خود از قفسه و کمدهای دیواری استفاده کنید تا فضای کم‌تری بگیرند.

جادوی نورپردازی در آرایشگاه زنانه

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد نورپردازی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون برای یک آرایشگاه زنانه و در کل هر مکانیست. شما برای ارائه خدمات باکیفیت و باب میل مشتری به نور مناسب نیاز خواهید داشت. 

توجه کنید که شما برای دکور آرایشگاه خود هزینه کرده‌اید، در صورتی که از نورپردازی مناسبی استفاده نکنید عملا سرمایه خود را هدر داده‌اید؛ زیرا دیزاین آرایشگاه شما به چشم نمی‌آید. برای ایجاد یک نور پردازی حرفه‌ای به اشخاصی حرفه‌ای و کاربلد نیاز خواهید داشت که بتوانند خواسته شما را برآورده کنند. فراموش نکنید که تأثیر نورپردازی مناسب از بسیاری از مواردی که به آ‌ن‌ها اشاره شد بیشتر است.

نکات مهمی که در رابطه با طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه باید بدانید

سالن زیبایی اولین جایی است که باید هرگونه المان و عناصری که موجب ناراحتی و استرس می‌شوند را از آن دور کرد. کسانی که وارد این فضا می‌‌شوند توقع دارند احساس آرامش خوبی را به دست آورند. در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه باید از عناصری استفاده نمود که حس لذت بخش و آرامش بخش به مشتریان بدهد. سعی کنید در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک از صندلی‌های بزرگ و زیاد استفاده نکنید؛ زیرا موجب اشغال فضای زیادی می‌‌شود و محیط را نامنظم نشان می‌دهد؛ بنابراین با حداقل استفاده از صندلی‌ها و مبل‌ها می‌توان فضای مرتبی را به‌وجود آورد. سعی کنید هر قسمت را با توجه به کاری که در آن انجام می‌شود طراحی کنید؛ برای مثال در اتاق پدیکور و مانیکور باید میز ویژه آن‌ها را تهیه کنید در هر بخش آرایشگاه باید از رنگی استفاده شود که باعث بزرگ‌نمایی آن قسمت شود.

تصویر سالن زیبایی

ویژگی‌های مهم طراحی دکوراسیون سالن آرایشگاه زنانه

اغلب سالن‌های زیبایی وجه مشترکی در ویژگی دارند؛ بنابراین یک آرایشگاه زنانه علاوه بر رعایت اصول دکوراسیون آرایشگاه زنانه ساده باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • داشتن کارکنان با تجربه و با مهارت
  • آشنایی با آخرین تکنیک‌های روز دنیا و طرح‌های پرطرف‌دار و توانایی پیاده سازی آن‌ها
  • به‌کارگیری یک خط مشی برای نگهداری رضایت مشتری
  • در سالن‌های آرایشی زنانه از وسایل و تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده شود.

بنابراین یک آرایشگاه موفق باید امکانات زیادی داشته باشد.

راز طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

یکی از رازهای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه موفق این است که تمامی وسایل و محیط را تمیز نگه دارید؛ زیرا در صورتی که آرایشگاه کثیف باشد بسیاری از مشتریان تصور می‌‌کنند که در کار خود حرفه‌ای نیستید؛ در صورتی که سالن زیبایی از مساحت کمی برخوردار است باید از سبک دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک ساده استفاده کنید و سالن‌تان درخشندگی زیادی داشته باشد. علاوه بر محیط آرایشگاه خود آرایشگر باید آراسته باشد. یک آرایشگاه موفق با مشتریان رابطه بسیار خوبی برقرار می‌کند و این امر باعث می‌شود که مشتریان پایدار شوند.

تصویر سالن زیبایی زنانه

محبوب‌ترین طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

یک عاملی که باعث جذابیت طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه می‌‌شود استفاده از رنگ‌‌ها است. اغلب سالن‌های زیبایی که از دو رنگ مانند سفید و قرمز یا سفید و صورتی استفاده می‌کنند محبوبیت بیشتری دارند؛ زیرا قرمز، صورتی و بنفش رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها هستند. در صورتی که می‌خواهید آرایشگاه جلب توجه زیادی کند باید یک قسمت را به عنوان پذیرش در نظر بگیرید. این امر نه تنها باعث زیبایی آرایشگاه می‌‌شود بلکه باعث انجام شدن کارها با نظم و انسجام بیشتری می‌شود. 

در نظر گرفتن قسمتی برای آرایش عروس و همراهان او بسیار مفید است؛ در این قسمت باید از مبل‌های مجلل استفاده شود همچنین نسبت به سایر بخش‌ها زیبایی بیشتری داشته باشد و از رنگ سفید و طلایی استفاده شود.

در طراحی دکور آرایشگاه زنانه کف سالن باید دارای رنگ‌هایی باشد که محیط را بسیار بزرگ نشان دهد. استفاده از کف‌پوش‌های رنگ سفید و دیگر رنگ‌های روشن موجب بزرگ‌نمایی می‌شود. با توجه به تعداد مشتریانی که دارید برای آن‌ها صندلی فراهم کنید. طریقه چیدمان صندلی باید طوری باشد که مشتریان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به گفتگو بپردازند تا حوصله آن‌ها سر نرود. دکور آرایشگاه زنانه سفید طلایی از محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون آرایشگاه زنانه است. در قسمت کوتاهی مو باید از رنگ‌های تیره برای کف سازی استفاده شود تا روی زمین به طور واضح دیده نشود.

دیدگاهی بنویسید

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پربازدیدترین مطالب کابینت

با ما در ارتباط باشید

تصویر لوگو حامی ساخت

hamisakht@

جستجوی کابینت ساز

دریافت مشاوره تخصصی از حامی ساخت